Skip to main content

Kruder & Dorfmeister dolaze u Šibenik u sklopu turneje povodom 30 godina karijere

Proslavljeni austrijski elektronički duo Kruder & Dorfmeister nastupit će u Šibeniku na Tvrđavi sv. Mihovila 3. kolovoza u sklopu velike svjetske turneje s kojom obilježavaju 30 godina na sceni.

Turneja povodom 30. godišnjice bit će proslava impresivne karijere Krudera & Dorfmeistera, s poznatim stvarima iz njihove opsežne diskografije, ali i novim materijalom. Dvojac će na pozornici Tvrđave sv. Mihovila pratiti dinamični vizualni doživljaj koji potpisuje Jascha Suess.

Uz Krudera & Dorfmeistera u sklopu jedanaeste koncertne sezone na Tvrđavi do sada su najavljeni nastupi danskog producenta Trentemøllera te nagrađivanog američkog glazbenika Gregoryja Portera.

Slučaj Boogaloo: Javni natječaj za prostor je bio već unaprijed obećan KSET-u?

Objavljeni su rezultati javnog natječaja za zakup poslovnog prosotra – Pučko otvoreno učilište Zagreb, u kojem se dosad nalazio Boogaloo. Upravno vijeće donijelo je odluku o odabiru najpovoljnije ponude za zakup prostora, a to je zajednička ponuda Saveza studenata Fakulteta elektrotehnike i računarstva i ElektroStudent d.o.o. s ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine od 16.069,69 eura koja će biti uvećana za PDV. Ugovor je sklopljen na dvije godine, stoji u priopćenju Pučkog otvorenog učilišta Zagreb.

Na natječaj se javila i ekipa iza Boogalooa, REGA-DARKO j.d.o.o u zajedničkoj ponudi s Udrugom za promicanje glazbene i tehničke kulture „Glazbena kuća“ te su se pozvali na pravo prednosti sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, no kako se navodi u priopćenju, to pravo ovdje nije primjenjivo jer po zakonu pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora ostvaruje isključivo osoba sa statusom obrtničke ili samostalne profesionalne djelatnosti, koji uvjet oni ne ispunjavaju.

Nedugo nakon objave rezultata, Shipe je iznjeo svoju stranu priče

Anđelko Šipuš poznatiji kao Shipe je još jednom kroz podužu objavu na Facebooku iznjeo svoju stranu priče te priložio dokaze koji naslućuju da je natječaj prilagođen jednoj strani. Važan dio objave bio je posvećen Shipinom interakcijom s ljudima iz KSET-a koju je prenio kronološki.

Također, Shipe je istaknuo kako su zajedno s Glazbenom Kućom predali dokumentaciju i program s preko 200 stranice, dok su iz KSET-a donijeli kuvertu s 35 neuvezenih listova, od čega je bilo 25 stranica dokumentacije s protokolom.

Interakcija Shipe i ekipe iz KSET-a

Prva interakcija Shipe i KSET-a se dogodila u lipnju, kada se ekpa KSET-a zanimala za minimalne tehničke uvjete. Sljedeća interakcija je bila u rujnu, nedugo nakon što su u Boogaloou dobili obavijest da moraju napustiti objekt. Tih dana je mladić iz KSET-a zajedno s bivšim ravnateljem i v.d. ravnateljicom razgledavao prostor velike i male dvorane.

Shipe je istražio tko je to razgledavao Boogaloo te ih kontaktirao (KSET) da vidi što im točno treba te kako im može pomoći. “Dobivam informaciju da njima treba prostor do obnove fakulteta, ali naravno radovi kasne, te da im treba baza narednih godinu dana i kafić, a sa noćnim dijelom niti sami nemaju prevelikog iskustva” te dodaje “Nama ionako kafić ne treba, vas ne zanima previše noćni život. Tu smo za vas, čekamo natječaj i idemo vidjeti kako bismo jedni druge podržali, budući da smo oboje sličnog alternativnog mindseta.”

U prosincu, natječaj za prostor Boogalooa je bio raspisan, a Shipe i njegov partner su razmišljali hoće li se prijaviti samostalno ili zajedno s ekipom KSET-a, na što zaključuju da i očekuju da će se oni njima javit za suradnju o kojoj su pričali. No, situacija se mijenja, kako Shipe prepričava par dana nakon raspisa natječaja mladić iz KSET-a je ponovno razgledavao Boogaloo te se pravio blesav da ne zna gdje se nalazi. Tom prilikom je naletio i na jednog promotora s kojim povremeno surađuju, koji im kaže da se sve namješta KSET-u i da je po njima prilagođen natječaj.

Nakon tog događaja, Shipe je još jednom kontaktirao mladića iz KSET-a koji mu je tom prilikom istaknuo kako još uvijek ne znaju hoće li se prijaviti na natječaj te su htjeli popričati o tome. Samo da bi se naposljetku prijavili na natječaj s nerealnom ponudom.

O kojim je cijenama najma riječ?

U Boogaloou su precizno izračunali da ako žele normalno raditi i funkcionirati, mogu maksimalno ponuditi 81 tisuću kuna sa uključenim režijama. No s druge strane, neprofitna udruga KSET nudi mjesečno gotovo 166 i pol tisuća kuna s režijama.

Udruga KSET, koja ima veće rashode od prihoda te je za cijelu godinu imao prihod od 573.000, treba samo za kaparu položiti 3x cijenu najma, ili ga točnije ravno 500.000kn kapare! Udruga KSET koja je par dana prije rekla da ne zna hoće li se prijaviti zbog previsoke početne cijene” ističe Shipe te dodaje kako je kaparu za najam KSET-u dao grad za njihov “Večernji program”.

Shipe je za sami kraj istaknuo kako je ovo najskuplji najam u povijesti grada Zagreba te poručuje kako nema apsolutno nikakvu namjeru se iseliti iz prostora.

Fotografije rapsodije elektroničke glazbe uz Laurent Garniera u splitskom Mastersu 26.10.2007.

Omegaritam je u splitskom Mastersu pune dvije godine dovodio etablirana imena svjetske elektroničke glazbe od Garniera do Jeff Millsa, Umeka, Kevin Saundersona, Funk D Voida, Billy Nastya, Marshall Jeffersona, a bila je i kvalitetna podrška domaćim izvođačima pod vodstvom Pere-Fullhousea.

Dio fotografija već smo objavili u našem feljtonu o Mastersu kada smo napravili presjek važnijih gostovanja.

26.10.2007. gostovao je Laurent Garnier, a uzavreloj atmosferi na splitskim Gripama i sami smo svjedočili. Uz domaćina Peru, nastupao je jedan od prvih splitskih DJ-a i organizatora underground partya Lushi.

Vrh objavio mix s našeg slavljeničkog Endorphin festivala

Vrh je objavio snimku seta snimljenog na našem Endorphin festivalu, gdje je nastupio na Serotonin flooru uz brojna druga drum ‘n’ bass imena sa scene poput DMT-a, Frenky Boyja, Minimalista

Govoreći o nastupu na Endorphin festivalu, popularni Zenza je prokomentirao: “Veliki sam fan raznolikosti i sviđa mi se svaka ideja gdje se miješaju žanrovi u jedan event. Mislim da je to najbolji način da ljudi čuju muziku koju nisu čuli, možda im se svidi, možda ne, al’ bitno je to da ljudi imaju priliku istražit i čuti nešto drugačije.”

Poslušajte Vrhovo drum ‘n’ bass “divljanje” s Endorphin festivala na YouTubeu.

Dekonstrukcija trake u Abletonu uz Harisa Čustovića

Haris Čustović započinje serijal edukativnih live streamova u kojima će se baviti produkcijom u Abletonu, u suradnji s Klubskom Scenom i SonarScopeom. Iz tjedna u tjedan, Haris će svoje znanje, vještine i umijeće u Abletonu podijeliti na streamu, a prvi je na rasporedu ovog četvrtka u 17 sati.

Tematika prvog edukativnog live streama, kroz kojeg će Haris podijeliti svoje znanje je dekonstrukcija trake u Abletonu 12. Iskusni dubrovački glazbenik, zvukom i audio produkcijom se bavi već gotovo 30 godina, a upravo kroz prvi live stream svi zainteresirani će imati prilike vidjeti njegov kreativni proces, vidjeti neke od tehnika i načina rada kroz dekonstrukciju njegove posljednje skladane melodic tech house trake. Live streamovi su zamišljeni da budu interaktivni, stoga svako pitanje je dobrodošlo!

Dekonstrukciju trake u Abletonu uz Harisa Čustovića možete pratiti u četvrtak od 17 sati na njegovom YouTube kanalu.

Tko je Haris Čustović?

Haris Čustović je glazbenik, vokalist, dizajner zvuka, skladatelj i DJ s bogatim dugogodišnjim iskustvom. Stekao je magisterij iz zvukovnih umjetnosti na University of Arts London, a također je diplomirao pedagogiju na Grenwich University u Londonu. Sa preko deset godina iskustva rada na institucijama obrazovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu, kao i gostovanja na mnogim glazbenim konferencijama, iskusan je akademski predavač i govornik. U svom studiju stvara glazbu, bavi se snimanjem, dizajniranjem zvuka, miksanjem i masteringom, kao i produkcijom video sadržaja

Cura i dečko uskoro kreću s 24-satnim performansom kojeg možete pratiti uživo

Electropop duo Cura i dečko pripremaju 24-satni improvizacijski jam s 24 kolege i kolegice sa scene. Cura i dečko će biti budni 24 sata, a svako tri sata će im se pridruži neko novi od kolega u “jam sessionu”.

24-satni improvizacijski jam će biti prenošen uživo na Facebooku i YouTubeu, ali će se također moći pratiti i na licu mjesta na Sceni Ribnjak u Zagrebu. Program počinje danas u 16 sati te traje sve do sutra u 16 sati.

Program je neodređen žanrom, izmjenjuju se različiti instrumenti, predstavljajući sve skupine instrumenata, od digitalnih do tradicijskih. Glazba koja se proizvodi u potpunosti ovisi o glazbenicima koji su u trenutku u sesiji, za inspiraciju mogu koristiti komentare sa streama.

Kako se program može pratiti na online platformama, gledatelji komentarima raspravljaju o tome što svjedoče, uz moderatora koji potiče diskurz – a vokalni su umjetnici pozvani na korištenje njihovih komentara kao lirični sadržaj.