Skip to main content

Charlotte de Witte pokrenula etiketu posvećenu oživljavanju povijesti elektroničke glazbe

Charlotte de Witte je pokrenula novu etiketu Èpoque s fokusom na povijest elektroničke glazbe. Nova etiketa će postati platforma za obrade legendarnih traka koje su nastale prvenstveno u 90-ima i ranim 00-ima.

foto: @epoque.archive

“U suradnji s klubovima i izdavačkim kućama, prošlim i sadašnjim, hvatamo duh i stil života nekadašnje disco kulture. Na Èpoqueu će se remiksirati legendarne trake, vraćati plesne klasike u život te koristiti povijesne klupske uspomene i estetiku kako bi se stvoriti novi jedinstveni pogled kojeg proizvodi trenutna elektronička scena” otkriva Charllote de Witte u predstavljanju svoje nove etikete.

Prvo izdanje na Èpoqueu će biti obrada Pushove trance himne s kraja 90-ih “Universal Nation” koju je složila sama Charllote de Witte.

Osim što će djelovati kao etiketa, Èpoque će poslužiti i kao istraživački projekt o baštini i kulturi noćnog života, posebice u Belgiji. Pokrenuta je i internetska arhiva koja služi kao vremenska kapsule za sve željne istraživanja povijesti elektroničke glazbe te su pozvali

Započetak se može istražiti povijest jednog od najdugoviječnijih belgijskih klubova “Cherry Moon” koji radi od 1991. U arhivi možete poslušati kakva se glazba slušala, kakva je bila atmosfera na plesnom podiju, kako su izgledale odijevne kombinacije partijanera

Sadržaj kojeg Èpoque donosi kroz svoju arhivu bit će objavljen i na društvenim mrežama.

Brojni domaći DJ-evi među više od 160 imena koja stižu na Love International 2024.

Love International je kompletirao lineup s preko 160 DJ-eva za svoje sedmo izdanje koje će se održati u The Garden Resortu nedaleko od Tisna od 10. do 16. srpnja.

Govoreći o sedmom izdanju iz Love Internationala su poručili: “Okupljamo glazbenike koji su s nama od samog početka i pomogli su stvoriti Love International u ono što je danas, kao što i predstavljamo nove članove obitelji koji nam se pridružuju prvi put.”

Već potvrđenim imenima poput Avalona Emersona, Craiga Richardsa, Crazy P Soundsystema i OK Williamsa pridružili su se veterani Love Internationala kao Alex Kassian, Eris Drew, Francesco Del Garda, Gerd Janson, Leon Vynehall, Luke Una, Midland, Octo Octa, Peach, Shanti Celeste i brojni drugi.

Među više od 160 potvrđenih DJ-eva koji stižu na sedmodnevni glazbeni hedonizam u srednjoj Dalmaciji su i brojne domaće snage poput Adriatic Coastinga, Adriatic Social Cluba, Andreasa, Andrije Mlacovica, Bakule, Edija the Kinga, Grenca, Iana Staraja, Ivana Erjavca, Paleolitika i Tabule.

Do samog početka festivala iz Love Internationala ističu kako još moraju otkriti program za Barbarellu, kao i za boat partyje te satnicu po pozornicama i danima.

Ian Pooley u Petom Kupeu. Imamo ulaznice!

O njemačkom house producentu pisali smo nebrojeno puta, a u Peti Kupe dolazi pod okriljem klupske večeri CMOK koju je pokrenuo novosadski Runy. Njima će se pridružiti i Felver, a više o partyu saznajte ovdje.

Osigurali smo 2×1 ulaznicu za vjerne fanove. Posjetite naš Instagram i odigrajte po pravilima.

Uvod je to u bogatu sezonu kluba nedavno nagrađenog Ambasadorom i to glasovima publike u kategoriji “Najbolji indoor klub”. O dosadašnjem radu, iznenađenjima koje spremaju tijekom 2024. uskoro ćemo otkriti u razgovoru s voditeljem kluba Antoniom Zuzom.

Glas naroda: 95% čitatelja koji su sudjelovali u anketi želi ići na 30 godina Future Shocka!

Festival koji se prvi put održao u lipnju 1994. i privukao preko 10 tisuća ravera na Zagrebački Velesajam jedna je od uvijek zanimljivih priča o kojoj smo više pisali ovdje. U anketi smo Vas pitali “Da li biste došli na 30 godina Future Shocka 2001 na Zagrebački Velesajam?

Među 297 odgovora velika većina bi došla (95,62%), što možete vidjeti u nastavku. Ostaje sada na organizatoru Damiru Cuculiću da pokuša složiti dobar line up, pronađe sponzore i investitore koji bi pomogli u realizaciji ovog velikog događaja, te mu želimo puno sreće i nadamo se da ćemo na jesen svi skupa ponovno plesati na FS 2001.

Bilo je tu na našem FB kanalu i dosta interakcije fanova sa zaključnih 35 komentara na ovu temu te predivnim odgovorima potpore i sjećanja na ovaj prvi veliki festival elektronske glazbe u našoj zemlji. Neke smo i izdvojili, a ostatak pogledajte niže.

“Bila, ima me i na videu i jos cuvam kartu! Naravno, i nadam se line up-u s ekipom Westbam, Mark Oh, Tanith, Marusha, Franky Jones, i da, svi jos nastupaju i ne bi trebali biti toliko skupi kao ovi EDM Garrix i ini, ili novi techno a la Charlotte”

“Bili su to lipi dani valjalo bi ponovit”

“Plačemo za tim godinama”

“Te davne 1994 moj prvi veliki party koju sam pohodio…A ovo je FS 1995 kamera uhvatila mene i tada moju djevojku, a danas supruga Slađana Štefančić za emisiju pazi staklo…Još i dan danas znamo nekad zalutat na neki party…Vjerovatno bi došli i na ovako veliku obljetnicu…FS 2001”

“Podržavam, ne samo na fejsu, već sam spreman kupiti ulaznicu!”

Temple of Together: Ovo je hram Burning Mana za 2024. koji izaziva strahopoštovanje

Dominantan motiv u dizajnu je prikaz dviju ruku koje se spajaju u molitvi, pri čemu se tok energije skulpture spaja i zatim izbija prema gore.

Renderings by Maissa Sader

Spajanje dviju ruku uobičajena je gesta u gotovo svim duhovnim tradicijama, simbolizirajući jedinstvo, poniznost i poštovanje. To je doslovno prikazano dvjema rukama koje stvaraju luk na ulazu imena “6:00”.

Renderings by Maissa Sader

Hram je predstavljen apstraktnije u neogotičkim šiljastim lukovima koji se ponavljaju kroz dizajn, a koji također podsjećaju na slojevite, geometrijske oblike i simetriju stila Art Deco od prije jednog stoljeća.

Renderings by Maissa Sader

Različiti elementi dizajna koji podržavaju koncept spajanja doprinose protoku energije koji se formira u središtu dizajna. Svjetlost koja proizlazi iz jedinstva oživljava preko oltara, tornja i uzdižućih lampiona, usmjeravajući tu energiju prema gore i van kao zajedničko putovanje.

Renderings by Maissa Sader

Prikazi za Temple of Together evociraju osjećaj poznatosti zahvaljujući dizajnu koji odaje počast hramovima iz prošlosti.

U ovo vrijeme globalnih izazova i sukoba, pozvani smo pronaći snagu u jedinstvu i biti viđeni, voljeni i nadahnuti. Burning Man se ove godine održava od 25. kolovoza do 2. rujna.

House ritmovi iz podzemlja u režiji perspektivnog beogradskog DJ-a i producenta Dakmana

Igor Tobžić poznatiji kao Dakman je beogradski DJ i producent koji je se bavi glazbom već neko vrijeme, ali se s njom ozbiljno bavi tri godine. Dobitnik je trećeg izdanja Let’s Mix It! DJ natjecanja s kojim se njegova priča na elektroničkoj sceni ozbiljno zakotrljala.

Dakman za sebe kaže da je po prirodi veseo i sklon šalama, što se odlikuje i njegovim setovima koji su uvijek obojeni dobrom energijom i atmosferom. Njegovi setovi odlikuju zvukom 80-ih i 90-ih koji su ključni za njegovu inspiraciju, što se odraža kroz glazbu koju pušta u ritmovima deepa, housea, techna sa primjesama elemanata minimala.

Kakvu glazbu pušta, takvu i stvara, doduše tu ideje crpi iz čikaškog deep housea, underground housea i garagea 90-ih godina prošlog stoljeća. Govoreći o produkciji za koju kaže da mu je jača strana, Dakman je jednom prilikom istaknuo: “DJ-ing i produkciju uopće ne razdvajam, ali prednost je to što na taj način mogu da budem jedinstven. Veza s publikom je bolja, jer ipak nešto što ja napravim je moja energija i još ako publika to prihvati, dogodi se najjači osjećaj. Osim toga, i današnja industrija to zahtjeva od nas.”

Dakman iza sebe ima nekoliko izdanja. Izdao je EP prvijenac na headroom recordsu, kao i pokoji singl na Let’s Mix It! etiketi.

No singl koji je pridobio najviše pažnje je izdan samostalno, a zove se “Noćni Život” te danas broji preko 125 tisuća pregleda na YouTubeu. Singl je inspiriran legendarnim srpskim filmom “Mi nismo anđeli” te koristi samplirane vokale glumca Zorana Cvijanovića.

U kratko vrijeme, karijera perspektivnog beogradskog DJ-a i producenta našla se na uzlaznoj putanji. Postao je dobro poznato ime na beogradskoj sceni, a ni u Novom Sadu nije stranac. Svirao je u važnim elektroničkim klubovima poput 20/44, Barutana, Dot, Kult, Half, Tunnel

Posljednja godina posebno je bila zaposlena, osim nastupa u renomiranim beogradskim i novosadskim klubovima gdje je imao prilike dijeliti pult i sa internacionalnim imenima poput Jamesa Zabieala, Matadora i Stefana Noferinija, Dakmanova kvaliteta je prepoznata te ga je plasirala do velikih događaja i festivala.

Nastupao je na događajima poput Disconnection w/ Nat Wendell, Ritmik w/ Toman i EXIT Dance Arena Belgrade Takover s Hot Since 82, kao i na važnim festivalima poput EXIT-a gdje je svirao na Urban Bug pozornici, Lovefesta gdje je zatvarao 99 Stage te Central Dance Eventa.

Kada nije solo za pultom, društvo mu pravi njegov kolega i prijatelj Dakissa s kojim čini ozbiljan b2b tandem. Duo je pokrenuo serijal partyja Mindless, od kojeg bi u budućnosti trebala nastati i izdavačka kuća s kojom bi promovirali novi zvuk i ideje koje dijele.

Osim u DJ-ingu i produkciji, Dakman se okušao u još jednom poslu elektroničke glazbe. Proteklog ljeta radio je kao host za artiste u beogradskoj Barutani. Iskustvo je opisao kao intezivno i nezaboravno, a tijekom ljeta, imao je prilike upoznati i raditi s Jeff Millsom, Sashom & John Digweedom, DJ Tennisom, Jamesa Zabielom, Petrom Dundovom, Kristijanom Molnarom

Nakon kratkog predaha koji je uslijedio nakon Nove godine, Dakman će se ponovno naći za pultom ovog petka s Dakissom u novosadskom nagrađivanom klubu Tunnel.