BBC je zajedno s PBS-om snimio novi dokumentarni serijal u tri epizode u kojemu istraživaju povijest disca – “Soundtrack of a Revolution“. Dokumentarni serijal donosi priču o početku disca u kontekstu underground subkulture te o njegovom prelasku u mainstream svijet i postajanju globalnog fenomena te naposlijetku o nasilju koje ga je umalo uništilo.
“Od znojnih podrumskih barova 70-ih u New Yorku do blještavih vrhova globalnih ljestvica, kako je disco osvojio svijet – njegovi počeci, njegovi trijumfi, njegov pad i njegovo nasljeđe.” stoji u najavi serijala u čijem su stvaranju pomogli brojni akteri sa scene poput Honey Dijon, Davida Moraleas i François K-a.
Dokumentarni serijal “Disco: Sountrack of a Revolution” možete besplatno pogledati na BBC-evoj streaming platformi.
Grimes je bila bukirana za 50-minutni set na Coachelli, ali za razliku brojnih drugih setova koji su prošli bez ikakvih problema, kanadska glazbenica se tijekom cijelog seta se suočavala s “tehničkim poteškoćama” i “borila” s Rekordboxom. Tijekom svog 50-minutnog seta, Grimes je više puta zaustavljala glazbu i obraćala se publici.
Iako je prvih 20-ak minuta prošlo poprilično normalno, svaka sljedeća minuta je vodila bliže fijasku te se tako Grimes prvi put obratila publici i krenula objašnjavati problem. “Oprostite! Zapravo imam velike tehničke poteškoće, pokušavam se syncati…ali nisam dovoljno dobra u matematici za ovo…” poručila je prilikom prvog javljanja publici te najavila kako će pokušati dovesti set do kraja svirajući novu glazbu.
U nastavku, koliko su brojali internetski korisnici koji su pratili live stream Coachelle, Grimes se još šest puta uhvatila mikrofona te krenula objašnjavati svoju problematiku te barem 10 puta vrisnula u sami mikrofon.
Problematika s kojom se suočavala Grimes je bila u tome da joj je Rekordbox pokazivao duplo brži tempo pjesamaod originalnog što ju je “prisililo” da “pogađa” BPM pjesama i beatmatcha bez “sync” opcije na CDJ-ovima.
Grimes je nekako uspijela dovršiti svoj 50-minutni set, no kako je on bio live streaman na YouTubeu, fijasko tijekom njenog seta nije ostao samo kao priča na festivalu, već se proširila cijelom glazbenom industrijom, a posebice u svijetu elektroničke glazbe.
Sama kanadska glazbenica se odlučila nakon fijaska obratiti publici i preko društvenih mreža još jednom ponuditi objašnjenje, a na svom X profilu je napisala ispriku te otkrila “krivca” za neuspješni set na Coachelli. Kako Grimes kaže, iako ona obično sve kontrolira vezano za nastup, ovog puta je odlučila angažirati vanjskog suradnika za organizaciju pjesama na USB-u i u Rekordboxu, kao i što prije samog seta nije provjerila je li sve “štima” na CDJ-evima.
Ispriku je zaključila mišlju da ako nešto želiš da bude napravljeno kako spada, da moraš to odraditi sam te poručila da će sljedeći vikend, kada se ponovno vrati na Coachellu sve biti uredu.
Reakcije sa scene
Svoje mišljenje o fijasku kanadske glazbenice su iskazali brojni DJ-evi na društvenim mrežama te je tako primjerice Dave Clark poručio da je “DJ-ing toliko obezvrijeđen zbog kapitalističkog preuzimanja scene i narcizma.”
Poduži osvrt na događaje s Coachelle je prokomentirao i regionalni teškaš, Commissar Lag na svom Facebooku.
Zagrebački Boogaloo bio je poprište trance spektakla na kojeg je stigao njemački veteran Markus Schulz, a s njim su trance vodama zaplovili i Damien te DJ Go Cut.
Kultna primoštenska Aurora je ugostila još jednom Roots večer koju je ovog puta predvodio Metodi Hristov, a pridružili su mu se DJ Jock i Flora & Lija.
Industrija noćnog života, ali i sami klubovi u Francuskoj su dobili novo važnopriznanje. Na društvenim mrežama, francuska ministrica kulture Rachida Dati je otkrila kako će prema novom Zakonu, klubovi službeno postati priznati kao “kulturni akteri“.
Nova legislatura je prihvaćena nakon godina lobiranja brojnih aktera iz industrije noćnog života te kulture kako bi klubovi napokon bili prepoznati kao kulturna poprišta te imala konkretne zakonske regulative i prilike za napredak u tom smislu.
Francuska ministrica kulture je ovu vijest podjelila nakon nedavnog sastanka s akterima iz industrije noćnog života te je poručila “Važno je prepoznati klubove i diskoteke kao kulturne aktere” te je dodala kako im treba pomoći u poboljšavanju uvjeta rada i mogućnostima koje pružaju.
Jedinstveni spektakl BSH Mokrice Castle priprema hrvatski glazbeni brend BSH. Naime, svoju slavu posljednjih deset godina oni su stekli organizirajući glazbena događanja na jedinstvenim lokacijama. Sada se ljestvica podiže ponovno visoko.
Jedan od najboljih francuskih glazbenih izvoznih proizvoda – Traumer počeo je osvajati plesne podije stalnim nizom hvaljenih izdanja prije više od deset godina. Kontinuirano pomiče granice u studiju, a njegovi su energični setovi, ispunjeni neobjavljenom produkcijom i tajnim obradama. Brzo su ga učinili omiljenim DJ-em brojnih obožavatelja.
Nakon burne i bogate povijesti, dvorac će po prvi puta ugostiti jedan ovakav event kao što je BSH Mokrice Castle
Dvorac – Grad Mokrice u pisanim se izvorima put spominje 1444. godine. U rimsko doba tu je bila utvrda, a ispod nje i rimsko naselje, o čemu svjedoče arheološki ostaci, ali i stare karte s ucrtanom utvrdom. Dvorcem su kasnije gospodarili Gregorijanci, Mosconi, Erdődyjevi, Auerspergi, Gagerni, ali i Zagrebačka nadbiskupija. Današnji oblik dvorac je dobio u drugoj polovici XVI. stoljeća, prepoznatljiv po tri ugaone kule.
Dvorac Mokrice smjestio se na brežuljku iznad desne obale rijeke Save. Ime mu se odnosi na nekad močvarno područje u njegovoj okolini. U mirnim vremenima bio je poznat po luksuznom životu svojih gospodara, a njegove kule čuvaju uspomene na burna povijesna vremena, rimske putove koji su ovuda prolazili, provale Turaka i seljačke budne.
Nakon burne i bogate povijesti, dvorac će po prvi puta ugostiti jedan ovakav event kao što je BSH Mokrice Castle. Broj mjesta je ograničen, a prekrasni ambijent i energija BSH, ali i činjenica da ćemo plesati na mjestu na koje su nekada plesali i plemići najbolja su pozivnica za ovu proljetnu subotu.
Ograničen broj ulaznica za ovaj spektakl može se pronaći u sustavu Entrio.hr . U cijenu karte uračunat je organizirani prijevoz busevima iz Zagreba.
Novi EP i nova suradnja bosansko-hercegovačkog DJ-a i producenta elektroničke glazbe, Mladena Tomića i prestižne izdavačke kuće Tronic predstavlja nam naslove: Dancing Runner, Activation i Beach Things.
Inače, riječ je o novoj suradnji BiH izvođača sa jednom od najstarijih techno izdavačkih kuća u svijetu, osnovana još 1994. godine, poznata je i po organiziranju klupskih događaja širom svijeta, od Tokija do Londona, Sao Paula do Detroita.
Povodom izdanja oglasili su se i iz Tronic-a: “Sretni smo što se vraćamo bosanskom groove majstoru Mladenu Tomiću na još jednom EP izdanju. Rado gubeći jasne granice između house i techno zvuka, Mladen je isporučio tri trake obilježene prepoznatljivim Mladenovim zvukom, na koje nećete ostati ravnodušni”
Novi EP Mladena Tomića pod nazivom Dancin Runner, izdavača Tronic, od dostupan je na svim platformama za preuzimanje glazbe.
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.