Online Tomorrowland DJ & Producing Academy, obrazovna platforma koja početnicima i naprednim DJ-ima i producentima daje priliku da unaprijede svoju karijeru, nadzire natjecanje, a glazbenici su pozvani da pošalju mixtape kako bi sudjelovali.
PRAVILA
Vaš mixtape trebao bi trajati najmanje 30 minuta, a po mogućnosti ne dulje od 45 minuta. Svaki žanr je prihvaćen. Odaberite najbolje pjesme, pokažite svoje vještine i koristite trikove i efekte.
ROK PRIJAVE
Natječaj je otvoren do 20. lipnja. Pobjednik natječaja bit će objavljen ubrzo nakon toga, a nastupit će na 20. izdanju festivala i to na pozornici House of Fortune by JBL, kao i imati priliku družiti se u backstageu sa ostalim DJ-ima.
NAČIN PRIJAVE
Saznajte više o internetskoj akademiji Tomorrowlanda i pošaljite svoj mixtape za sudjelovanje u natjecanju ovdje .
Ovogodišnji Tomorrowland održava se tijekom vikenda od 19. do 21. i 26. do 28. srpnja. Potpuni line up potražite u nastavku.
Dobar House Barbarella’s Discotheque Opening Weekend održat će se 28. i 29. lipnja, a posjetitelji imaju priliku kupiti ulaznice za oba dana ili dnevne ulaznice koje u prodaju stižu nešto kasnije. Evo što sve trebate znati i što vas očekuje.
Bogati lineup ovog vikend partyja čini niz internacionalnih i domaćih DJ-eva. Po prvi put na Dobar House dolazi Radio Slave, cijenjeni producent house i techno glazbe te osnivač moćne Rekids etikete, već poznat hrvatskoj publici. Njegov nastup je u petak, prvog dana vikenda, uz snažnu lokalnu podršku, dok nas dan nakon, 29. lipnja u subotu očekuju čak dva internacionalna imena.
U subotu glavnu riječ imaju dva DJ-a koje ste već imali priliku slušati na Dobrom Houseu u Zagrebu, a jednog od njih i prošle godine na Defected Croatia.
M-High, DJ koji je prvi put u Hrvatskoj nastupio u Zagrebu na Dobrom Houseu 2022. godine, od tada je nezaustavljiva sila na globalnoj sceni s nastupima u Amsterdamu, Londonu, Baliju, Barceloni, Ibizi i mnogim drugim mjestima. Dio je PIV recordsa kao A&R te resident DJ, a njegova izdanja puštaju najveće face house i minimal scene.
The Checkup, vlasnik je etikete Heattrax i producent s adresom u Berlinu. U Zagrebu je nastupio na jednom od najboljih partyja Dobrog Housea, a sada se vraća sa svojim 90s-inspired house zvukom u Barbarella’s Discotheque.
Naravno tu je i lokalna podrška priznatih hrvatskih DJ imena.
Soulfreq, jedan od najboljih producenata na našim etiketama, vraća se na Dobar House zajedno s Pipsom i Yeshom, koji su nas već oduševili pojedinačno te u B2B okruženju. Ovim nastupom Manta označava svoj povratak iza pulta, a Marcel, poznati opatijski DJ i promotor, debitira i na Dobrom Houseu i u Barbarelli. RatCat-ovi Bakula i PaleolitiK dva su poznata talenta na ovom području; i naravno, lineupu se pridružuju snage Dobrog Housea – Elena Mikac i Tom Bug & Grooveline.
Ulaznice
Ulaznice možete nabaviti u pretprodaji na Entrio.hr. Trenutno su dostupne Weekend Phase 1 ulaznice nakon kojih slijede Weekend Phase 2 ulaznice i mogućnost kupnje ulaznica za pojedinačne dane od 10.6.
Smještaj
Za sve one koji će putovati na ovaj event i razmišljaju o opcijama smještaja – i za to su se pobrinuli!
Svi zainteresirani mogu za navedeni vikend, 28. i 29. lipanj rezervirati jednu noć ili cijeli vikend po najpovoljnijim cijenama u popularnom The Garden festivalskom resortu. Samo 10-ak minuta udaljen od Barbarelle, u resortu ćete moći uživati i na svojoj “privatnoj” plaži kako još nije krenulo festivalsko ludilo.
Opcije variraju od 26 EUR po osobi po noći, ovisno je li smještaj za dvije ili primjerice četiri osobe. Rezervacije možete napraviti na booking.thegarden.hr
Francuski DJ i producent, vlasnik Children Of Tomorrow etikete, Arnaud Le Texier je na svojim društvenim mrežama podijelio email korespondenciju svog mladog kolege (čiji identitet nije htio otkriti) i Ibiza Global Festivala. Organizatori su tražili da mladi DJ plati 5000€ za svojemjesto na festivalu, a zauzvrat bi dobio promociju na svim kanalima Ibiza Global Festivala.
“Cijena nastupa na festivalu iznosi 5000€. To uključuje DJ slot i cijelu promociju za vrijeme festivala, kao i nakon samog festivala na našim društvenim mrežama i kroz internacionalni press ured” stoji u mailu kojeg je poslala osoba iz marketinga festivala te je dodala “U slučaju daljnjeg interesa, dat ćemo više informacija. Ovo je velika prilika i razumijemo da ima veliki trošak, ali želimo biti sigurni da je ovo investicija koju ste spremni napraviti.”
foto: screenshot / Instagram
Sami Arnaud Le Texier koji je podjelio sporni email na svojim društvenim mrežama je istaknuo “Svijet elektroničke glazbe je dotaknuo novo dno. Jedan od mojih studenata se prijavio za nastup na festivalu, a oni su tražili od njega da plati 5000€ za svoj slot. Koji k***c?”
Organizatori iza Ibiza Global Festivala, inače istoimena popularna radijska stanica koja emitira svoj program već 20 godina, još uvijek nije odgovorila na brojne medijske upite te javno objasnila pozadinu ove sporne email korespondencije koja je podigla veliku bunu i nezadovoljstvo među DJ-evima i ljubiteljima elektroničke glazbe.
Inače ovogodišnje treće izdanje festivala je zakazano za 9. i 10. kolovoza, a lineup se i dalje “sprema”. U prva dva izdanja, na Ibiza Global Festivalu su nastupili Luciano, Nic Fanciulli, Roger Sanchez, Amémé i mnogi drugi, a ulaz na sami festival je uvijek bio besplatan.
U petak 7. lipnja, zagrebački kolektiv Underground d.o.o posljednji put ove sezone preuzima plesni podij riječke Crkve kako bi ponovili “opasnu i divlju đuskicu” uz dobro znane rezidente i lokalnu ekipu.
Za svoje posljednje gostovanje sezone u Rijeci, Underground d.o.o stiže u sastavu: Otto, Matan b2b Pusmus i Radios, dok će ih od lokalnih snaga dočekati SØN3 i Shish Mish.
Ususret gostovanju iz popularnog zagrebačkog kolektiva na društvenim mrežama su poručili: “Nadamo se da ste čvrsto stegnuli pertle na tenisicama i išli kod vulkanizera za promjenu džonova jer uz žustri tempo moramo zatvoriti ovogodišnju sezonu đuskanja sa stilom u našoj dragoj Crkvi! Veselimo se što ćemo petak obogatiti programom od gruva pa sve do finog i masnog techna koji vas neće ostaviti ravnodušnima.”
Ovaj opus rezultat je četverogodišnjeg rada i suradnje s umjetnicima iz cijelog svijeta, a hrvatska i regionalna publika Vintage Culturea ima prilike poslušati već ovog vikenda na The Gates of Agartha u Cave Romane. Ulaznice potražite na Entrio.
Foto Julian Pinzon
Vintage Culture je u malom gradu u Brazilu počeo producirati novu disco glazbu. Zahvaljujući ovom žanru, uspio je brzo steći ime u svojoj zemlji, prije nego što je proputovao svijet. No, nakon dolaska pandemije 2020., umjetnik se odlučio ponovno povezati sa samim sobom i s novim, intimnijim zvukovima. Razdoblje lockdowna za njega je bilo i smirujuće i plodno, sa stotinjak snimljenih radova.
Jedna od njih, obrada pjesme “Slow Down” Jorja Smitha u suradnji sa Slow Motionom, privukla je novu publiku i brojne suradnje za Vintage Culture. Njegov novi stil između deep housea i EDM-a brzo je osvojio plesne podije diljem svijeta! Danas producenta pozivaju i na prestižna događanja poput Tomorrowlanda, Burning Mana ili Coachelle. Čak je pokrenuo i vlastiti festival 2023.: Vintage Is A Festival.
24. svibnja Vintage Culture predstavio je projekt za koji su bile potrebne četiri godine: svoj prvi album “Promised Land”. Zamišljen 2020. godine, sastavlja šesnaest naslova koji ilustriraju različite inspiracije producenta.
Ljubitelji deep techna i melodičnog techna pronaći će se u “Chemicals”, “Strange Feelings” ili “Find A Way”, dok će 80-e ponovno isplivati u “Pleasure Chasers” i pop u “Moments Alive”.
Cijeli album prožet je nostalgičnom energijom, s deep houseom, melodičnim technom i EDM-om kao zajedničkom crtom. Bilo da se radi o dnevnim šetnjama ili klupskom ambijentu, postoji nešto za sve intenzitete.
Ovo bogatstvo tekstura posebno je posljedica brojnih suradnji prisutnih u opusu, s umjetnicima kao što su Maverick Sabre, The Temper Trap, NoMBe, Magnus i GoodBoys.
Prema godišnjoj analizi IMS-a, elektronička glazba vrijedi gotovo 12 milijardi dolara. S tom činjenicom se lako da zaključiti da su buking svjetskih poznatih DJ-eva postao “skup sport“, a evo tko sve prednjači po vrijednosti i zaradi u ovoj godini.
1. Carl Cox
Carl Cox je apsolutna ikona elektroničke glazbe koja se čvrsto etablirao kao jedan od pionira scene i kulture koju pratimo. Tijekom više od tri desetljeća na sceni, dao je veliki obol elektroničkoj glazbi, a procjene unutar industrije su da legendarni britanski DJ vrijedi 16 milijuna dolara.
2. Sven Väth
Kao i njegov kolega Carl Cox, Sven Väth je legendam u punom smislu te riječim elektroničke glazbe, kao i monumentalni DJ, producent i vlasnik izdavačke kuće koja utjeće već desetljećima na scenu. Zahvaljujući svom dugogodišnjem radu na sceni, procijenjena mu je vrijednost od 14 milijuna dolara.
3. Amelie Lens
Jedna od vodećih DJ-ica, Amelie Lense na sceni je aktivna od ranih 2010-ih, a u svega nekoliko godina se isprofilira u sami vrh scene. Vlasnica je LENSKE brenda, te je traženo ime diljem svijeta što njenu procjenu vrijednosti stavlja na 10 milijuna dolara.
4. Deborah de Luca
Deborah de Luca je talijanska zvijezda s dugogodišnjim stažom na sceni za koju se već neko vrijeme priča da je u samom vrhu po zaradama od gaža, a njena procijenjena vrijednost je oko 4 milijuna dolara.
5. Adam Beyer
Tvorac jedne od najutjecajnijih etiketa na sceni Drumcodea, Adam Beyer iza sebe ima dugogodišnji staž i veliku praćenost te slušanost što rezultira procjenom njegovom vrijednosti na oko 3 milijuna dolara.
6. Nina Kraviz
Već dugi niz godina, njeno ime se nalazi među vodećim DJ-icama. Nina Kravitz je i vlasnica uspješnog brenda Trip, a svojom odličnom marketabilnošću se procjenjuje da vrijedi oko 2.5 milijuna dolara.
7. Peggy Gou
Ime za koje su gotovo svi čuli u proteklih par godina je Peggy Gou. Korejska hit-mejkerica je približila techno i house mainstream svijetu, a iza sebe ima prošlogodišnji hit ljeta. Zbog svoje brzorastuće karijere, njena vrijednost u 2024. je procijenjenana oko 2 milijuna dolara.
8. Charlotte de Witte
Charlotte de Witte je u posljednje dvije godine pomakla granicu između “undergrounda” i “mainstreama”, te je među prvima donijela techno zvuk na glavne pozornice Ultre u Miamiju i Tomorrowlanda. Osim što je veliki ambasador techna, vlasnica je i KNTXT brenda, a njena procijenjena vrijednost je na milijun dolara.
9. Enrico Sangiuliano
Životni partner Charlotte de Witte i tvorac Nine To Zero brenda se također isprofilirao u sami vrh elektroničke scene. Osim što je konstantno aktivan na turneji i sklada trake koje su neizostavni dio setova njegovih kolega, njegova vrijednost je procijenjenatakođer na milijun dolara.
10. Joris Voorn
Za razliku od brojnih drugih DJ-eva sa scene za koje industrija samo radi procjenu, podaci o zaradi Jorisa Voorna su bili javno dostupni te se u pregledu od 2021. do 2024. moglo zaključiti da vrijedi nešto više od 750 tisuća dolara.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.