Album su skladali, producirali i snimili osnivači Ralf Hütter i Florian Schneider 1974. godine.
Koncertni ciklus predstavlja 8 albuma Kraftwerka: Autobahn (1974.), Radio-Activity (1975.), Trans Europe Express (1977.), The Man-Machine (1978.), Computer World (1981.), Techno Pop (1986.), The Mix (1991.) i Tour de France (2003.).
Foto David Crane, Los Angeles Daily News/SCNGFoto Ian PooleyFoto Ian PooleyFoto David Crane, Los Angeles Daily News/SCNG
Svaka večer sadržava koncert na tematiku jednog cijelog albuma plus dodatne skladbe iz njihovog kataloga. Koncert broj 9 bit će finale s revolucionarnim djelima koja obuhvaćaju pet desetljeća repertoara Kraftwerka.
Pogledajte snimku sa prvog koncerta kada su izvodili Autobahn 21. svibnja.
“Stacey Hale mi je dala ovu našu zajedničku fotografiju iz 1980-ih. Snimljeno u klubu “Cheeks” u Detroitu. Uz DJ-a Johna Collinsa tamo sam imao rezidenciju. Bilo je to vrijeme kada bi DJ svirao 5-6 sati i stvarno je morao znati kako ritam publike pa smo morali imati više od samih hitova.
Trebali smo biti hodajuće knjižnice glazbe!
Gledajući po onome što sam nosio, mora da je bilo ranije tijekom noći prije, no što je noć stvarno počela. Mislim da je u to vrijeme bila na fakultetu. Ovakve fotografije bile su prilično rijetke jer jedini ljudi koji su nosili fotoaparate bili su lokalni fotografi koje je angažirao klub. Ti bi fotografi išli po gradu, od kluba do kluba i snimali fotografije koje su kasnije morale biti odnesene u lokalnu trgovinu fotoaparatima kako bi se razvile u fizičku papirnatu fotografiju. Dakle, ovo mora biti generirano ili iz skeniranja ili iz 35 mm filma. Prvi put sam vidio Stacey kako svira u dvorani koja se zove Leland House kad sam bio u srednjoj školi.
Prije nego što je dance glazba stvarno eksplodirala u Europi, američki DJ-i bili su (društveno) puno bliži zajedno, gotovo kao obitelj
Negdje oko 1979. ili 1980. Ona je, zajedno s još nekoliko DJ-eva po gradu, bila prilično odgovorna za izravan utjecaj na mnoge DJ-e koje danas poznajemo iz Detroita. Bilo je prilično rutinski posjetiti DJ-a u DJ kabini i samo gledati i slušati cijelu večer. Ova fotografija mora biti snimljena oko 1982. ili 1983. godine, a također je bila otprilike u vrijeme kada su mlađi DJ-i poput mene bili podučavani i mentorirani. Prije nego što je dance glazba stvarno eksplodirala u Europi, američki DJ-i bili su (društveno) puno bliži zajedno, gotovo kao obitelj. Postojalo je međusobno poštovanje koje je došlo s umjetničkim formom puštanja glazbe domaćoj publici.
Natjecali smo se jedni s drugima, ali i rukovali se ili grlili jedni druge kada bi napravili dobar prijelaz što je bilo poput predaje štafete
Na primjer, bilo je važno znati što je DJ puštao prije vas kako publika to isto ne bi čula prerano. Ili, prije koliko su ga vremena usporili kako bi ljudi mogli popiti piće ili se odmoriti od plesa. Natjecali smo se jedni s drugima, ali i rukovali se ili grlili jedni druge kada bi napravili dobar prijelaz što je bilo poput predaje štafete. Svi smo nekada radili zajedno i znali smo to.
Samo malo drugačija publika, ali ništa nije se promijenilo.”
“Prvi dan Detroita je prošao u razgledavanju. Grad je trenutno još prazan, ali se osjeća neka posebna vibra u zraku koju još uvijek ne mogu opisati. Sutra ću biti pametniji” prepričava nam Tonko Mikulandra te dodaje kako osim samog turističkog razgledavanja grada je posjetio i Skalarovu veliku audio-vizualnu instalaciju.
Prije nego što samo festivalsko ludilo krene, naš suradnik će posjetiti i razgledati najstariji jazz klub na planeti, kao i prvi techno muzej.
Podsjetimo, ovog vikenda prvi put posjećujemo kultni Movement Detroit festival, a naš suradnik Tonko Mikulandra će izvještavati iz “Motor Cityja“, istražiti njegovu techno povijest, kao i prenijeti atmosferu te dojmove sa samog festivala kroz fotografije, video i tekst.
Nakon indie rocka i popa, točno u ponoć prvog dana Sea Star festivala na Mainstageu su krenuli elektronički ritmovi pod palicom Hot Since 82. Vidno raspoloženi Britanac je tijekom dva sata seta polagano pričao priču i podizao temperaturu plesnog podija, a sve je to začinio s pokojim bezvremenskim house klasikom.
Sljedeći na redu su bili ARTBAT s očekivanum melodičnim ritmovima, koji su naposljetku bili značajno bliži tranceu nego technu ili houseu. Pogotovo izborom traka i obrada koje su se našle u setu. Dupko popunjeni Mainstage niti kiša pred kraj seta Ukrajinaca nije rastjerala, već dodatno rasplesala jer su mobiteli bili u džepovima.
Prije samog finiša večeri, na pozornici se s kratkim setom predstavila Lanna iz EXIT Echosystem programa.
Posljednji set večeri na Mainstageu je pripao Deborah de Luca koja je brzim, žestokim i tvrdim beatovima partijanere držala budnima do ranih jutarnjih sati.
Svakako vrijedi spomenuti i veliki interes za domaćim i regionalnim DJ-evima koji su svirali na Electric Waves pozornici.
Matroda je na svjetskoj turneji po Americi gdje nastupa u prestižnim klubovima i poznatim festivalima. Prošlog vikenda nastupao je tri puta na EDC Las Vegas s kojeg donosimo nekoliko fotografija i snimku DJ seta.
U Hrvatskoj će u srcu ljeta nastupiti na premium događajima poput Ultra Europe festivala (12.7.), te u Carpe Dieam Beach (23.7.) i Noa Beach klubovima (16.8.). Dodajmo i tome da je bookiran za Hard Summer Festival (SAD), Weekend Festival (Finska), Mysteryland (Nizozemska), Ushuaiu na Ibizi (Španjolska)…
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.