Video je objavljen prije nekoliko dana i već ima preko 140 tisuća pregleda, a Eric je sa fanovima podijelio svoj najsvježiji mogući set sa Ultra Music festivala u Miamiu. Set je u trajanju sat i po vremena i možemo samo reći – Gospodin Eric Prydz.
Mnogo je šaljivih komentara na video klipu kao što su, da je Eric konačno pronašao svoju šifru od Youtube računa jer mu je ovo prvi upload poslije tri godine, a prvi set nakon deset godina kada je isto objavio video sa Ultre, pa do komentara da kad Eric objavi set to znači da je set “epski”, piše portal Only Clubbing.
U svega 24 sata, internetom i medijima su krenule kružiti teorije o povratku Space Ibize, razmatrale su se opcije te su brojni došli do zaključka da će kultni super klub ući u prostor Privilegea koji je sad već četvrtu sezonu za redom zatvoren. No, s novom objavom, iz Space Ibiza su potvrdili kako ne preuzimaju klub, već se vraćaju na “bijeli otok” s klupskom večeri na sjevernom dijelu otoka.
Space Ibiza će tako ovog ljeta, svakog petka imati svoju večer u klubu Eden, a otvaranje je na rasporedu 26. travnja.
Iako se brojni super klubovi nalaze na južnoj strani otoka, na sjeveru u nešto drugačijem ambijentu se smjestio Eden koji je otvoren od 1999. Upravo o Edenu i San Antoniu, gradiću u kojem je smješten klub gdje će Space Ibiza imati svoj program ovog ljeta je nedavno Toni Ter Wonder pisao za nas u svojoj kolumni o životu na “bijelom otoku”.
Fris je DJ sa zagrebačkom adresom koji je na sceni aktivan posljednjih šest godina, ali je tek u proteklih godinu dana “zapravo stisnuo gas” te pokrenuo suradnje i samostalne projekte sa širokim spektrom glazbene selekcije.
Svoju karijeru za pultom je započeo kroz Bass Experience program krajem 2017., odakle se prebacio u trap/drill vode. U međuvremenu, Fris je skupio iskustva i u drugim glazbenim žanrovima, ali se ponajviše bazira u rasponu bassa i tech-housea pa sve do drum ‘n’ bassa. Kad je d’n’b u pitanju, najviše voli svirati mračnije rollere i neuro trake.
Osnivač je i organizator Hype Division (trap, hip-hop, r’n’b) programa, kao i Warehouse (bass/tech-house) večeri te od početka 2023. je član DROP kolektiva.
U svojoj šestogodišnjoj karijeri, Fris je svirao diljem Hrvatske. Van Zagreba, posjetio je Karlovac, Osijek, Rijeku, Zadar, Split i Hvar. Kad su klubovi u pitanju, Frisove setove se moglo čuti na znamenitim lokacijama poput Aquariusa, Boogalooa, Dva Osam i bivšeg Kluba. U svom životopisu ima i nekoliko odrađenih rezidencija te nastupe u brojnim manjim klubovima te barovima.
Pozivamo sve mlade, novonastale, neafirmirane i nadolazeće aktere sa scene bilo da su DJ-evi, producenti, live actovi, bendovi, MC-evi, vokalisti, kolektivi, organizatori, promotori, VJ-evi, art producenti, dizajneri, fotografi, performeri, udruge, nove radijske emisije, graffiteri, influenceri i ostale kreativce koji razvijaju scenu na sebi svojstven način da se predstave svojim dosadašnjim radom i biografijama. Više informacija možete saznati na poveznici.
Boris Brejcha gostuje 31. svibnja na Jarunu u sklopu Zagreb Music Festa, a interes za partijanjem uz tvorca “high tech minimala” je ogroman. Kako doznajemo već sada je prodano nekoliko tisuća ulaznica za elektronički spektakl koji priprema njemački DJ i producent poznat i kao “The Joker”.
Zbog toga požurite po svoj primjerak jeftinijih ulaznica na Entrio koje trenutno stoje 35 eura i dostupne su zaključno još na dan 31. ožujka do ponoć. Nakon toga cijena će biti viša!
Inače, u travnju stiže i “Level One”, najavljivani album Borisa Brejche. Nedavno je izbacio i prvi single “Miracle” s kojim otkriva glazbeni žanr albuma. Za producente će uskoro objaviti i detalje remiks natječaja u suradnji sa Space X projektom Elona Muska.
Ples su otvorili i zatvorili Life4Funk, Katarina G & Leclerc i Zopester. U Crkvi svakog vikenda možete uživati u raznovrsnom programu elektroničke glazbe.
Već ove subote iz Slovenije dolazi Stanny Abram kao poseban gost povodom početka promotivne turneje kojom Fabian Jakopetz slavi 20 godina rada na sceni. Prvi vikend u travnju obilježit će gostovanje Underground doo, potom i suradnja dnb kolektiva Shabby Kicks i Koturaljki. 13.04. na programu je Energetica, a 27.04. Alex Stein. U svibnju stiže Marika Rossa!
Fabian Jakopetz svoju glazbenu karijeru započinje još kao maloljetnik, davne 2004.g. Od tada je istražio mnoštvo stilova i žanrova, okušao se u ulozi DJ-a, producenta i organizatora glazbenih događaja, balansirao između fleksibilnosti i autentičnosti, što je i nužno za održavanje konstante na sceni.
Uskoro krećeš na turneju povodom 20 g. glazbene karijere. U Crkvi će ti se, uz domaću postavu, pridružiti i gost iz Slovenije, Stanny Abram. Što ste pripremili riječkoj publici?
Da, 30.03. u klubu Crkva u Rijeci službeno počinje moja turneja, a super priča stoji iza toga jer sam napravioremixza Stannyjevu novu stvar pod imenom “Sutra“, koja izlazi 28.3. na njegovom labelu, Arevilo Records, a biti će ekskluzivno dostupno na Beatportu, tako da smo odlučili promovirati to izdanje konkretno na ovom eventu. Tko prati Stannyja malo više, onda je mogao primijetiti kako u zadnje vrijeme puno promovira svoj label, a i svoj osvježeni Techno zvuk koji plasira na isti. Tako da ljudi mogu očekivati puno odličnog i masnog beata i groovea.
Često surađuješ sa Stannyem. Možeš li usporediti hrvatsku i slovensku scenu, ako takva usporedba ima smisla…
Stanny i ja smo prijatelji i suradnici sada već preko 15 godina sigurno, a ja nekako imam isti krug suradnika kao što sam imao i onda. A što se tiče usporedbe, to je teško uspoređivati jer smo prije svega i mi i Slovenci dvije malene zemlje, ali prepune talentiranih umjetnika. To je jedina usporedba koju sam voljan napraviti, a onda se zapravo i ne razlikujemo previše jer i jedni i drugi znamo napraviti super produkciju ali i super evente.
Osim u Rijeci, gdje te još možemo čuti tijekom tvoje turneje?
Moja turneja će trajati do kraja godine i puno će se još datuma i gradova ovdje pojaviti, ali za sada mogu nabrojati:
12.04. Sisak – klub Skwhat 17.05. Zagreb – Depo Klub 24.05. Zadar – Klub Opera 07.06. Dubrovnik – Klub Lazareti
Puno toga se, u tehnološkom smislu promijenilo otkad si se počeo baviti glazbom – danas se često govori o hiperprodukciji glazbe. Kako ti gledaš na ove promjene, koji su pozitivni, a koji negativni aspekti?
To je svakako točno. Zbilja se puno toga promijenilo. Naime, ljudima je sve postalo previše dostupno, pa se automatski manje cijene stvari. Mi smo se nekada morali puno više potruditi da bi pronašli novu glazbu (vinyle), putovali smo i van države po tih 20, 30 novih vinyla da bi imali svoj zvuk, drugačiji od drugih, ili smo ih naručivali online, pa smo kao mala djeca jedva čekali da stignu, a još više kada bi ih konačno i u nekom klubu izvrtili.
Smatram da je danas sve click, drag, drop ili delete. Prejednostavno je, a i glazba je predostupna.
Nema više osjećaja male avanture kada si u potrazi za glazbom. Istina, tehnološki smo dobili puno prednosti i inovacija u mixanju glazbe, beatmatch više nije najbitnija stavka kod mixanja jer današnje mogućnosti pružaju veliku kreativnost ljudima koji žele raditi s loopovima, acapellama, kanalima, efektima, dropovima i sl. Negativno je to što je prisutna zasićenost glazbom. Jako puno izvrsne glazbe prolazi ispod radara jer je jako puno svega i u moru informacija, ljudi se gube, kako neće i glazba?
Pronalaziš li se više u ulozi producenta ili DJ-a? Smatraš li da je važno da DJ razumije i produkciju?
Iskreno, ja sam za sebe uvijek govorio da sam prvo DJ, a onda sve ostalo. Kao DJ nemam granica, ja obožavam glazbu u vrlo širokom spektru i mogu napraviti selekciju bilo kojeg stila, to sam oduvijek i radio, no kao producent, iako imam sličan pristup, moraš ipak imati nekakav potpis iza toga, neki određeni način aranžmana ili nešto što daje tvoj potpis. Neki to rade tako da se drže jednog stila, ja to pokušavam odraditi putem aranžmana, da produciram li primjerice Techno ili House, da se može osjetiti da sam ja radio taj aranžman. Ne znam kako bi to bolje objasnio, možda najbolje da ekipa posluša par mojih traka 🙂
Baviš se i organizacijom glazbenih događaja, nije neobično da je DJ ujedno i promotor. Koliko je teško živjeti od glazbe u Hrvatskoj i misliš li da je vani bolje?
Pa borba je kao i svugdje i u svemu i smatram da se može živjeti od glazbe, no ne u ograničenom smislu. Da samo puštam Techno, to bi bio ok side hustle, no s obzirom da ja radim dosta i korporativne evente s tvrtkama i agencijama koji su često i tematski i izazovni, ja zapravo živim od toga. Da se držim samo jedne stvari, to bi bilo jako teško. Ja osobno imam i dayjob, imam nešto svoje, pa nemam potrebu razmišljati o odlasku van. Naravno da su vani neke stvari puno sređenije i poštenije, pa normalno da svakog to privlači, ali nakon toliko godina što sam uložio u svoju karijeru, meni je ovdje zbilja ok.
Dijelio si pult sa svjetski poznatim DJ-evima. Od svih tih setova koje si odradio, koji bi istaknuo kao najdraži?
Ja mislim da ni jedan DJ ne može odgovoriti na to pitanje kako spada jer su mu svi nastupi dragi i ne možeš neke favorizirati više naspram drugih, ali okrenut ću se na ljudsku stranu. Najviše me dojmio zapravo DJ Rush. Koliko je to jednostavan i pozitivan čovjek, uvijek za zafrkanciju, nasmijan, a i izvrstan kao DJ. Zna osjetit masu, zna ju kontrolirat. Ogromni div, koliko je velik fizički, po meni je tolika i ljudina.
Čime bi se bavio da nisi DJ?
Vjerojatno transportom i prijevozom jer se s tim poslom ionako bavim već godinama.
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.