Skip to main content

Space Miami dolazi u GTA VI, sljedeća Ultra u metaversu?

Nakon desetljeća čekanja, najavljen je novi Grand Theft Auto VI koji će izaći 2025. Nova inačice mega popularne franšize vraća se po treći put u Vice City (grad inspiriran Miamijem). Trailer je osim otkrivanja glavnih likova i dijela priče, dočarao i bogati noćni život Vice Cityja u kojem se na nekoliko trenutaka mogao vidjeti klub nalik Space Miamija, kao i avion koji nosi reklamu nalik onih koje koristi klub E11EVEN.

Da je zapravo riječ o Space Miamiju potvrdili su izvori bliski klubu, što je odmah na internetu pokrenulo diskusiju i nagađanja koji bi se sve DJ-evi mogli naći unutar igre, kao i kakva bi se glazba mogla čuti na radijskim postajama u sklopu GTA VI.

Brojni komentatori zazivaju virtualnu verziju Ultra Music Festivala kroz GTA VI koja bi ponudila ne samo jedinstveno iskustvo, aktivnosti unutar igre i priliku za razvoj priče, već i samu dostupnost festivala široj javnosti koja možda nema prilike otići u Miami.

Inače, ovo nije prvi put da se elektronička glazba i franšiza Grand Theft Auta susreću. Još na ljeto 2018. DJ-evi poput Solomuna, Dixona, Keinemusik, Tale of Us i The Black Madonne su bili bukirani za ljetnu rezidenciju u Los Santosu, gradu u kojem se odvija radnja GTA V.

Prije nekoliko godina tvrtka koja stoji iza GTA franšize, Rockstar Games je udružila snage sa španjolskim klubom s Ibize CircoLocom kako bi pokrenuli izdavačku kuću CircoLoco Records na kojoj su dosad izdali trake Kerri Chandler, Jamie Jones, Seth Troxler, Mochakk i drugi…

Trailer za Grand Theft Auto VI pogledajte na YouTubeu.

Evo što kažu Luton, Lag, Minimalist, Vrh i drugi DJ-evi o ideji Endorphin festivala

Endorphin festival je inspiriran “hormonima sreće”, a za njihovo lučenje i euforično iskustvo koje je uslijedilo kroz glazbu i ples se pobrinulo 37 hrvatskih i regionalnih DJ-eva koji su se našli za pultom zagrebačkog Boogalooa.

Ples na tri floora, nazvanima po “hormonima sreće”, dopaminu, oksitocinu i serotoninu je u jednu večer spojilo techno, goa/psy trance, house i drum ‘n’ bass glazbu, na sveopće oduševljenje partijanera, ali i samih DJ-eva koji su nastupili na Endorphin festivalu.

B Kao Borna je s kolegom flowmoom otvorio Serotonin floor, a ideju festivala komentira: “Mislim da je Endorphin festival nešto što bi se češće trebalo dešavati jer vjerujem da svi imamo dobre prijatelje koji ne slušaju istu muziku, kao i mi sami, ali i dalje možemo izać van i skupa se dobro provesti. Stvarno se nadam da će se češće ponoviti jer sam siguran da će više zbližiti glazbenu scenu i stvoriti mnoga prijateljstva!”

U nastavku večeri za DJ pultom na Serotonin flooru se našao i prekaljeni Vrh koji je istaknuo “Veliki sam fan raznolikosti i sviđa mi se svaka ideja gdje se miješaju žanrovi u jedan event. Mislim da je to najbolji način da ljudi čuju muziku koju nisu čuli, možda im se svidi, možda ne, al’ bitno je to da ljudi imaju priliku istražit i čuti nešto drugačije.” Sličnu konstataciju dijeli još jedan d’n’b teškaš Minimalist koji poručuje “Za svakog po nešto, a ekipa na ovakvim eventovima uvijek “kruza” po floorovima, tako da čuje i nešto što inače ne sluša. Velika podrška!”

Slavljenički Endorphin festival nije bio prilika samo za partijanere da se čuju glazbu koju dosad možda nisu slušali, već i za same DJ-eve da se umreže. Animula koji se našao za pultom Oksitocin floora komentira “Endorphin je bio odlična prilika da se povežemo s drugim DJ-evima, da se dobije inspiracija za nove i drugačije stvari. Naravno, dobro smo se i zabavili”. Slično mišljenje dijeli i njegov kolega za pultom Jerpa “Mislim da je to nevjerojatan projekt, koji je došao u pravo vrijeme. Klupska kultura može samo rasti i napredovati, ako lokalna elektronička scena raste i napreduje, a događaj ovakvog opsega velika je podrška lokalnim ekipama i umjetnicima. Imamo puno sjajnih umjetnika i producenata u regiji, a Endorphin je projekt koji je sve to povezao na jedno mjesto gdje se smo se sastali i razgovarali o idejama…”

Da je ovakvih događaja potrebno što više smatra Luton koji je također zasvirao na Oksitocin flooru: “Bilo mi je zadovoljstvo biti jedan od predstavnika iz Srbije. Ideja je sjajna i mislim da nam treba toga što višeda se spajamo, dijelimo iskustva i muziku!”

Na Dopamin flooru je svirao Commissar Lag kojeg smo mogli uhvatiti kako ide po floorovima i istražuje: “Svidjela mi se lepeza ponude, trčao sam s jednog stagea na drugi.”

Iskusni Richma, koji je također zasvirao na Dopamin flooru, nam otkriva kako je već vrtio na događajima s više žanrova, ali da mu je uvijek iznova zanimljivo iskustvo: “Koncept mi se jako sviđa. Moram priznati da je bilo zanimljivo iskustvo, pogotovo kad skužiš da na tvoj izbor glazbe plešu ljudi i koji nisu ‘trenseri’”.

Pogledajte snimke glazbenih nastupa sa svečane dodjele nagrade Ambasador

U sklopu svečane dodjele priznanja i glavnog programa, VII. nagrada Ambasador je pripremila nikad bogatiji glazbeno-umjetnički program. Nedavno održana dodjela nagrade Ambasador je donijela i jedan novitet u svom glavnom programu, a to je nastup plesne skupine Flame kroz kojeg je predstavljen riječki brend ulične mode Linija.

Svečanu dodjelu priznanja u 42 kategorije Hrvatske i regije su otvorili Je Veux (bend verzija) i Andrea Ljekaj s njihovom nagrađenom pjesmom “Wonder Never Cease“.

Svojih pet minuta na velikoj pozornici kultnog zagrebačkog kluba je imao i novootkriveni dub projekt KaliBal&Kudikamo?

Nastup kao elektronički live act je imao nagrađivani sisački producent i kompozitor Zarkoff.

VII. dodjelu nagrade Ambasador su zaključili Reper iz Sobe x Anna Moor s trakom “Tajland” koja je bila nominirana u kategoriji “Najbolja alternativna vokalna izvedba”.

Snimka teme s Ambasadora: “Što treba znati i kako uspjeti u glazbenoj industriji?”

Tema “Što treba znati i kako uspjeti u glazbenoj industriji?” privukla je velik broj posjetitelja te pokrenula raspravu kroz koju se iznjedrilo nekoliko perspektiva.

Matic Rogan je kroz case-study nagrađivanog zagrebačkog DJ-a Matrode, pričao o stvaranju karijere na lokalnoj razini pa sve do svjetske razine. Kroz raspravu je pokušao odgovoriti na zanimljiva pitanja, približiti široj publici kako izgleda život i organizacija DJ-a koji je na turneji gotovo cijelu godinu, što nosi budućnost i još pokoji detalj iz glazbenog života zagrebačkog DJ-a.

Joe2Shine je iskoristio priliku da istakne neke od problema koje je on uočio trenutno na sceni. Podjelio je savjete mlađim naraštajima koji žele živjeti od glazbe, istaknuo je važnost postepenog napretka i prolaska svih koraka te objasnio važnost realnih očekivanja. Raspravu na panelu je zaokružio Anđelko Preradović koji je pričao iz perspektive jedne od najvećih hrvatskih izdavačkih kuća te je spomenuo kako je elektronička glazba i njena kultura strani svijet za “mainstream” izdavačke kuće.

Kompletnu video snimku posljednje teme diskurzivnog programa možete pogledati na službenom YouTube kanalu nagrade Ambasador, gdje su objavljene snimke i ostalih obrađenih tema diskurzivnog programa Ambasador.

Zbog festivala zatvara se promet u Bruxellesu, održat će se u cestovnom tunelu

Belgijski Listen Festival svake godine pronalazi nove jedinstvene lokacije po Bruxellesu za održavanje festivala, poput glavnog željezničkog kolodvora ili jedne od najvećih crkvi u gradu. Sljedećeg proljeća, točnije 31. ožujka, belgijski festival pretvara znamenite tunele glavnog grada u plesni podij.

Podno trga Marie-Louise, cestovni promet će biti zatvoren u tri tunela kako bi mogli postati festivalska lokacija i plesni podij za nekoliko tisuća partijanera. U kompleksu tunela Louiza/Louise će svirati DJ-evi poput Emilije, Emily Jeanne, Hector Oaksa, VTSS i mnogih drugih.

Listen Festival ima snažnu podršku lokalne vlasti kojoj nije bio problem zatvoriti cestovni tunel zbog kulturne manifestacije, a briselska ministrica Mobilnosti i društvenog rada Elke Van den Brandt je na društvenim mrežama povodom najave festivala poručila: “Vraćanje javnog prostora žiteljima grada je sve osim tunelske vizije”.

U nastavku pogledajte kako izgledaju tuneli koji će biti pretvoreni u plesne podije.

“Hardcore Never Dies” – novi igrani film o hardcore i gabber sceni

Nakon dužeg vremena, izašao je novi film koji u fokusu ima elektroničku glazbu, njenu scenu i kulturu. Riječ je o drami “Hardcore Never Dies” redatelja Jima Tihuttua, inače člana nizozemskog DJ dua Yellow Claw, koji je radnju smjestio u Rotterdamu za vrijeme 1990-ih kada je gabber i hardcore scena bila u eksponencijalnom rastu.

Priča prati pijanista Michaela koji se sa 17 godina upoznaje s lokalnom gabberu i hardcore scenom preko svog brata Dannyja. Kroz dramu, Michael pokušava izbalansirati svoju karijeru pijanista, partijanje vikendima… Naposljetku u priču se uključi bizni s drogom i borba za goli život.

Kako se radnja razvija i sami film završava, nećemo otkrivati, ali dovoljno je istaknuti da je film dobio pozitivne reakcije kritičara kao i publike gdje na IMDb-u drži ocjenu 7.3.

Hardcore Never Dies” možete pogledati preko Amazon Prime Video streaming platforme (koju možete isprobati prvih mjesec dana besplatno).

Film prati snažni soundtrack s preko 30 hardcore i gabber traka iza kojih stoje DJ-evi poput DJ Isaaca, The Propheta, Neophytea i mnogih drugih.