Skip to main content

Edukativnim programom zaključeno je VII. izdanje nagrade Ambasador

Prošlog četvrtka, u kultnom zagrebačkom klubu Boogaloo otkriveni su ovogodišnji laureati nagrade Ambasador u 42 kategorije Hrvatske i regije. Dvodnevni program Ambasadora, nastavio se dan poslije u novootvorenom zagrebačkom co-working hubu “Radionica 32” s edukativno-diskurzivnim temama.

Ususret samog početka diskurzivnog programa, Stephanie Prekali je pratila brojne posjetitelje svojim DJ setom koji su iskoristili još jednu priliku za druženje, umrežavanje i razmjenu kontakta prije nego što je krenula prva tema “Plasiranje hitova na radio – od izdanja do radijske postaje” koju je moderirala Tea Hendija, a gost je bio Bruno Pietri.

Kroz sat vremena teme, Tea Hendija je predstavila formatirani radio i ušla u srž uloge glazbenog urednika na njemu. Otkrila je kako izgleda proces biranja pjesama za radio, kako izgledaju istraživanja za pjesme koje “prolaze” kod slušatelja, objasnila je zašto se neke pjesme vrte više od ostalih te predstavila primjere trenutno aktualnih elektroničkih radijskih traka.

Gost prve teme, Bruno Pietri je kroz razgovor predstavio svoj dosadašnji rad, put do radijske postaje, rad s izdavačkom kućom, kao i odgovarao na neka od pitanja iz publike vezano uz trenutne glazbene trendove s kojima se može dospjeti do radija. Pred sam kraj teme, razvila se važna diskusija o tome – treba li radio imati edukativnu ulogu u kontekstu glazbe.

U drugoj temi “Generator zvuka Ableton Live”, moderator Emil Herceg (Sonarscope) predstavio je Ableton, kao i novi Push 3 uređaj, dok je Stipe Škokić (DJ Jock) odradio masterclass od gotovo dva sata kroz kojeg je otkrio kako se može riješiti kreativna blokada uz pomoć Max for Life uređaja u Abletonu.

Posljednja tema diskurzivnog programa “Što treba znati i kako uspjeti u glazbenoj industriji?” najviše je zaintrigirala te privukla najveći broj posjetitelja u Radionicu 32. Temu je moderirao Emir Bešić (E-Base), a gosti su bili Matic Rogan (vlasnik i CEO 2NIGHT MGMT), Anđelko Preradović (Aquarius Records) i Darko Stojaković (Joe2Shine) koji su kroz 90-ak minuta ulazili u samu srž glazbene industrije i puta do uspjeha.

Matic Rogan je predstavio case-study njegovog klijenta, nagrađivanog zagrebačkog DJ-a Matrode, Joe2Shine je pričao o realnim očekivanjima, pronalasku segmenta u kojem si uspješan, kao i podijelio nekoliko savjeta mlađim naraštajima, dok je Anđelko Preradović pričao iz perspektive jedne od najvećih hrvatskih izdavačkih kuća.

Osim, što su sami panelisti međusobno pokrenuli zanimljivu diskusiju, publika je cijelo vrijeme bila uključena u raspravu te su se otvorila razna pitanja poput ghost producinga, kreativnosti, umjetne inteligencije u glazbi i drugih povezanih tema koje su potrebne za uspjeh u glazbenoj industriji.

Diskurzivni dio nagrade Ambasador je zaključen bonus programom na kojem je Matic Rogan odradio 1 na 1 razgovore s desetak mladih i perspektivnih DJ-eva. Iskusni glazbeni menadžer sudionicima je podijelio konkretne savjete za svakog ponaosob te im podijelio kontakte za koji su im potrebni u daljnjoj karijeri. Bonus program je naposljetku iz 1 na 1 razgovora prerastao u intimnu panel raspravu mladih, talentiranih i perspektivnih glazbenika iz Hrvatske i regije.

Video snimke ovogodišnjih tema diskurzivnog programa Ambasador će biti objavljene ovog tjedna na službenom YouTube kanalu nagrade Ambasador.

SuncéBeat napušta Hrvatsku, je li ovo početak kraja?

SuncéBeat festival u Hrvatsku je došao 2010. kada se smjestio u samo srce Dalmacije, u The Garden Resort pored Tisna odakle je četrnaest godina uveseljavao ljubitelje techna, housea, disca, soula, r’n’b-a i funka.

Dok drugi festivali smješteni u The Garden Resortu pored Tisnog već uvelike pripremaju svoja nadolazeća izdanja i otkrivaju prve valove izvođača, organizatori SuncéBeat festivala su otkrili jednu pak drugu vijest, tužnu vijest. SuncéBeat festivala nakon četrnaest godina napušta Hrvatsku i seli se u Portugal na plažu Caparica pored Lisabona gdje će se održati sljedećeg ljeta od 18. do 21. srpnja.

foto: Hannah Metcalfe

Svoju odluku o premještanju festivala s jadranske obale, na pješčanu obalu Atlantskog oceana organizatori su kratko prokomentirali na društvenim mrežama: “Nakon predivnih četrnaest godina u Hrvatskoj, došlo je vrijeme da raširimo svoja krila. Dobili smo nevjerovatnu priliku da organiziramo SuncéBeat 2024 u jednom od najčudesnijih i najpoznatijih gradova na svijetu – Lisabonu. Malo je reći da smo uzbuđeni i da nam je drago što ćemo dovesti našu malu obitelj na Caparicu.”

Je li odlazak SunceBeata, početak kraja festivalske priče u Hrvatskoj?

SunceBeat je otišao je otišao iz Hrvatske, vjerujemo da će neki drugi festival “uskočiti” u njegovo mjesto u The Garden Resortu. No svakako, vrijedi otvoriti temu dugoročnih festivalskih planova i njihove održivosti u Hrvatskoj.

Hrvatska i naša obala Jadranskog mora privukla je na desetine festivala i festivalskih brendova, koji su nas odabrali iz brojnih razloga. Od prelijepog ambijenta, odličnih lokacija, čistog plavog jadranskog mora, dobre prometne povezanosti, do naposljetku možda i onog najbitnijeg – cijenovno isplativog (smještaja, ugostiteljskih usluga, low-cost aviolinija).

foto: Hannah Metcalfe

Ipak, od dolaska prvih velikih festivalskih brendova do danas, neke su se stvari promijenile između kojih i to da su cijene ozbiljno narasle, posebno nakon pandemije. Hrvatska više nije “jeftina” turistička destinacija, a pitanje je jesmo li kao turistička zemlja uopće prepoznali bogatstvo koja nam festivali pružaju i iskoristili priliku s njima.

Iako je broj festivala inozemnih promotora 2023. i dalje rastao, podsjetimo se nekih etabliranih brendova koji su nas od 2010. do danas napustili: Soundwave festival, Stop Makin’ Sense, Labyrinth Open, 3000Grad, Lost Theory, Movement…

U međuvremenu, neke druge lokacije po Europi su počele turistički rasti i prepoznavati festivalski potencijal poput Albanije, a tu su već i druge već etablirane mediteranske turističke zemlje poput Francuske, Španjolske i Portugala koje širokih ruku čekaju dolaske velikih festivala i festivalskih brendova.

Prošlog ljeta se na velike “šuškalo” o odlasku Ultra Europea iz Splita. Najveći hrvatski festival je ušao u posljednju godinu ugovora, za sada nema nikakvih informacija o novom produženju ugovora, iako su još ljetos najavljeni prvi razgovori na jesen s gradom, Vladom i ostalim institucijama kako bi se suradnja nastavila.

Dodijeljena je nagrada Ambasador elektroničke glazbe u 42 kategorije


ZAGREB – Petak, 1. prosinca – Sinoć je u nagrađivanom zagrebačkom klubu Boogaloou održana sedma dodjela nagrade Ambasador koja je ove godine dodijeljena u 42 kategorije Hrvatske i regije.

Dvodnevni program pod okriljem nagrade se nastavlja danas s edukativnim panelima, proslavom 22 godine rada portala Klubska Scena, a manifestacija se završava Endorphin festivalom, inspiriranim hormonima sreće, na kojem nastupa 37 DJ-a iz Hrvatske i regije.

Svečanu dodjelu nagrade tradicionalno je otvorio osnivač nagrade Goran Tomašević koji je sa velike pozornice kultnog zagrebačkog kluba poručio: “Sedmu godinu ulažemo zadnji atom snage za manifestaciju koja ima sve jači značaj u regiji. Vrijednost Ambasadora nije isključivo u odavanju priznanja već okupljanju naše industrije, razmjeni ideja i sklapanju suradnji. Ove godine povezujemo se sa suvremenom umjetnošću i modom, to je još jedan korak dalje u stvaranju bolje prepoznatljivosti elektroničke glazbe u kulturnim krugovima”.

Tijekom same svečane dodjele nagrade Ambasador, održan je glazbeno-umjetnički program na kojem su nastupili nagrađivani Je Veux & Andrea Ljekaj s pjesmom Wonder Never Ceases, Reper Iz Sobe i Anna Moor su izveli pjesmu Tajland. Program svečane dodjele bio je obogaćen s nastupom plesne skupine Flame koja je predstavila riječki brend ulične mode Linija te njenu novu zimsku kolekciju.

Među brojnim kvalitetnim nagrađenim projektima svakako treba izdvojiti da je u nagradama publike za najbolji veliki festival odabran EXIT, dok je najbolji festival hrvatskog promotora  Future Scope festival, titula najboljeg novog regionalnog festivala išla je u ruke BSH pres. Gates of Agartha.

Tvrđava sv. Mihovila, poznata i kao Tvrđava Kulture ljetos je pripremilaevent godine – uz nezaboravni koncert Bonoba. Prilikom preuzimanja nagrade Morana Periša je poručila: “Ovo je svojevrsno priznanje, potvrda da je put u kojem smo preuzeli neku ulogu podržavanja scene, ne samo elektroničke, već i cijele glazbene dobar. Mislim, da je to jedan put na kojim se Šibenik i na kraju, krajeva istaknuo. Ambasador je velika stvar za sve nas iz Tvrđave Kulture, za cijeli tim koji radi na tome da Šibenik postane glazbeno prepoznatljiv.”
 

Jedan od najprepoznatljivijih radijskih glasova u Hrvatskoj je Vedran Car s Otvorenog radia, koji je ujedno i dugogodišnji DJ, ali i ovogodišnji dobitnik nagrade za Radijsku emisiju godine “Feel Good Club” koji je prilikom preuzimanja svoje nagrade poručio: “Pratim Ambasadora od samog početka i oduvijek sam htio ovu nagradu, tako mi je beskrajno cool izgledala. Nisam baš neka osoba od nagrada, ali sam se potajno nadao da ću ovo osvojit. Ambasador baš lijepo izgleda za doma staviti. Ovo mi je druga nominacija, druga sreća što se mene tiče i baš sam sretan.”

Enter Zagreb već ima nagradu za radijsku emisiju godine, već imaju u svojim vitrinama, a njoj će se sad pridružiti nagrada za najbolji regionalni radio.Ambasadora je preuzeo glazbeni urednik Luka Jovica koji je poručio: “Velika nam je čast osvojiti nagradu Ambasador, pogotovo gdje publika glasa. To znači da se naš rad puno cijeni. Ovo nam je glavna motivacija da budemo bolji, da radimo na kvaliteti, da gradimo ovu, malu, ali vrijednu scenu elektroničke glazbe i dalje.”

Tradicionalno veliki interes je za kategoriju “DJ-a godine”, a ta titula je pripala talentiranom psy trance umjetniku Klaadi, dok je Hobin Rude osvojio istu kategoriju na regionalnom nivou.

Nagrada Ambasador dodjeljivala se u kategoriji nagrada struke, pa tako Petar Dundov ima album godine; Insolate najbolje techno izdanje, a Matroda najbolje house izdanje.

Nagrađivanoj Željki Veverec, umjetničkim imenom Je Veux je pripala nagrada za najbolju alternativnu vokalnu izvedbu za pjesmu koju je napravila s Andreom LjekajomWonder Never Cease”, a s velike pozornice Boogalooa je rekla: “Jako sam sretna, jer je ovo moja prva nagrada za vokalnu izvedbu. Jako mi je drago, jer već neko vrijeme surađujem s Andreom Ljekaj, dosad su to bili neki remixevi, ali ovog puta je imao inicijativu da napravimo zajedno baš neku stvar. Sretna sam da su ljudi prepoznali našu traku, da im se sviđa. Mislim da će Ambasador doprinijeti da se ovakve stvari, više slušaju i cijene.”

Zanimljivo je bilo i među regionalnim nagradama, Sassja ima dub & reggae izdanje godine, a nagradu za Album godine osvojio je bend Bella Technika izdan u suradnji s regionalnom nezavisnom izdavačkom kućom godine – PDV-om.

Ususret samom početku svečane dodjele nagrade Ambasador, nagrađivani DJ i producent Yakka odsvirao je DJ set kroz kojeg je predstavio svoj novi projekt “Domaće House Obrade”. Kroz uvodni dio programa, bilo je prilike i za razgledati izložbu fotografija nominiranih u kategoriji “Kreativna event fotografija”, kao i upoznati se s radom udruga Terra Tripsitters i Porat koje se bave “harm reductionprogramima u Hrvatskoj.

Partner projekta je HDS ZAMP.

DISKURZIVNI PROGRAM AMBASADOR

Program nagrade Ambasadorsenastavlja u glazbeno-edukativno-diskurzivnom tonu već danas od 12 sati u novootvorenom zagrebačkom “Radionica 32” HUB (Mihanovićeva ul. 32, Zagreb).

Ekskluzivni launch partyuz Stephanie Prekali označava početak diskurzivnog programa, gdje klubskascena.hr slavi22 godine rada. Predstavit će se nova mobilno prijateljska web stranica i projekt “Klubska Scena Webshop,” potičući suradnju među glazbenicima, klubovima i organizatorima događanja. Pozivaju sve iz elektroničke glazbene scene da se pridruže, predstave svoje proizvode te doprinesu stvaranju epicentra zajednice elektroničke glazbe, povezujući ljude kroz jedinstvene proizvode i ljubav prema glazbi.

Diskurzivni program kreće od 14h s tri zanimljive teme i bonus dijelom programa: “Plasiranje hitova na radio – od izdanja do radijske postaje” (Moderatorica: Tea Hendija i gost predavač: Bruno Pietri). Panel “Generator zvuka Ableton Live” (Moderator Emil Herceg i gost predavač Stipe Škokić aka DJ Jock”. Panel “Što treba znati i kako uspjeti u glazbenoj industriji?” (Moderator Emir Bešić aka E-Base i gosti predavači Anđelko Preradović, Matic Rogan, Darko Stojaković aka Joe2Shine”; Bonus program “1na1 s Matic Roganom”.

ZATVARANJE DVODNEVNOG PROGRAMA ENDORPHIN FESTIVALOM

Endorphin festivalzatvara dvodnevno slavlje elektroničke glazbe pod nagradom Ambasador. Showcase scene predstavlja 37 DJ-eva iz Hrvatske i regije, više od 25 sati glazbe te 20 kolektiva na 3 floora nadahnutih hormonima sreće (dopamin, oksitocin, serotonin). Održat će se u zagrebačkom klubu Boogaloo, petak, 1. prosinca od 22h. Program vode DJ Jock, Yakka, Stephanie Prekali, Einfakinn, Luton, VRH, Commissar Lag, Lunar Dawn, te kolektivi Future Scope, Sarajevo Matinee, Greenlight, MYUZ i drugi. Organizatori pozivaju publiku da podrže izvođače i scenu kupnjom ulaznica za prvi Endorphin festival.

Pratite Ambasador na društvenim mrežama – Facebook, Instagram i YouTube.

~ U nastavku je popis svih dobitnika ~

HRVATSKE NAGRADE PUBLIKE

NOVA KLUPSKA VEČER

Locco Motion

RADIJSKA EMISIJA GODINE

Feel Good Club (Otvoreni Radio)

NAJBOLJI MALI KLUB

Dubina

NAJBOLJI INDOOR KLUB

Peti Kupe

NAJBOLJI OPEN AIR KLUB

Noa Beach Club

NAJBOLJI BEACH KLUB

Carpe Diem Beach

KLUPSKA VEČER GODINE

Dobar House

NAJBOLJI KLUPSKI PARTY

We Love Sound – A New Dawn (Hala)

EVENT GODINE

Bonobo (Tvrđava sv. Mihovila, ŠI)

NAJBOLJI FESTIVAL HRVATSKOG PROMOTORA 

Future Scope festival

KOLEKTIV GODINE

Greenlight Collective

BASS DJ GODINE

Boogie

DUB & REGGAE PROJEKT GODINE

Dr. Obi feat. Anja G & Roo T & Sistah Tena

DJ GODINE

Klaada

NAGRADA ZA POSEBAN DOPRINOS SCENI

Udruga Koturaljke

HRVATSKE NAGRADE STRUKE

NAGRADA NXT

Elena Mikac

DUB & REGGAE IZDANJE GODINE

One Dread – Mr. Nicey Nice (PDV Rec)

HOUSE IZDANJE GODINE

Matroda, Dino DZ – Saturday Love (Insomniac)

TECHNO IZDANJE GODINE

Insolate – Outer Bass (Mote Evolver)

NAJBOLJA ALTERNATIVNA VOKALNA IZVEDBA

Je Veux (Andrea Ljekaj – Wonders Never Cease)

ALBUM / KOMPILACIJA GODINE

Petar Dundov – In Expectation of Dawn (Neumatik)

SOUND SYSTEM GODINE

BarabaDub Sound System

REGIONALNE NAGRADE PUBLIKE

REGIONALNI KLUB GODINE

Kult, Beograd

REGIONALNI EVENT GODINE

Sarajevo Matinee

REGIONALNI DJ GODINE

Hobin Rude

*REGIONALNI BAND/LIVE ACT GODINE

Tamara Kezz

*NAJBOLJI REGIONALNI RADIO

Enter Zagreb

*KREATIVNA EVENT FOTOGRAFIJA U REGIJI

Adnan Lingo (Random Access Memories)

*NAJBOLJI NOVI REGIONALNI FESTIVAL

Gates of Agartha

*NAJBOLJI BOUTIQUE FESTIVAL U REGIJI

Butik festival

*NAJBOLJI VELIKI REGIONALNI FESTIVAL

Exit festival

REGIONALNE NAGRADE STRUKE

*AMBIJENTALNO IZDANJE GODINE U REGIJI

Inner Child – Remembering the Future

*BASS IZDANJE GODINE U REGIJI

Fokus – Praise His Name

DUB & REGGAE IZDANJE GODINE U REGIJI

Sassja – Ksnmsry

*REGIONALNO GOA/PSY TRANCE IZDANJE

Innoxia – Black Magic Blossom (Rudra Mantra Rec)

NAJBOLJE REGIONALNO HOUSE IZDANJE

Makito, T.Markakis – Moments (Zero Eleven Rec Company)

NAJBOLJE REGIONALNO TECHNO IZDANJE

Forest People – Impact Play (Trapez)

*REGIONALNI REMIKS GODINE

Stanny Abram Rmx (Art Was Art – Orwellian Nightmares)

NAJBOLJI REGIONALNI ALBUM / KOMPILACIJA GODINE

Bella Technika – Solid State (PDV)

*REGIONALNA NEZAVISNA IZDAVAČKA KUĆA GODINE

PDV

*ART PRODUKCIJA GODINE U REGIJI

Kushtrim Juniku (KUJU Studio)

*NAJBOLJE LIKOVNO OBLIKOVANJE U REGIJI

Domagoj Jakić (LMF festival)

*Zajedničke kategorije HR i regija

 


 

VRH o Endorphinu: “Mislim da je to najbolji način da ljudi čuju muziku, koju nisu čuli”


Vedran Zenzerović poznatiji kao Vrh je dugogodišnji DJ i producent koji raspolaže širokim glazbenim opusom. Vrha možemo uhvatiti na drum ‘n’ bass “treninzima” po plesnim podijima, ali i na hip-hop događajima gdje prati glazenike poput Vojka. Njegovo ime možemo naći i u moru potpisanih mix/mastera, a što još Vrh ima reći o svojoj glazbi, suradnjama, produkciji i skorašnjem nastupu na našem Endorphin festivalu provjerite u intervjuu.

U srži si metalac, produciraš i vrtiš drum ‘n’ bass, ali si i neizostavno ime u hip-hop/rap/trap vodama. Kako je zapravo izgledala tvoja glazbena evolucija kroz žanrove?

Metal je bio moj prvi svjesni doticaj s muzikom, odrastao sam u kvartu gdje su svi bili metalci više manje. Kako sam odrastao tako sam i širio svoj, ajmo reći "muzički vokabular". Jednog dana sam naišao na igrice Rollcage 1 i 2 za Playstation i soundtrack me razvalio, tu je bilo EZ Rollersa, Aphrodite, Tech Itch, Omni Trio, Aquasky, Dom and Roland. Prvi put da sam čuo taj teški two step drum and bass beat i amen breakove. Znao sam odmah da je to to. Rap muziku sam slušao onako površno, pod tim mislim da sam slušao samo neke određene artiste poput MF Doom, EL-P, Atmosphere, jer mi nije baš legao tadašnji ajmo reći "mainstream" zvuk rapa. Poslije se to malo raširilo kad sam počeo raditi sa Dječacima i Kišom Metaka. Sad sam tu gdje jesam, obožavam muziku kao takvu, preferiram neke žanrove više od drugih, ali ću poslušat sve od funka, popa, diska pa sve do death metala i noisa.

Kakav d’n’b zvuk voliš i gajiš u svojim setovima?

Šaren zvuk, u svakom d’n’b žanru ima nešto što mi se sviđa ili neka stvar koja mi je super. Pokušavam ne imati isti zvuk kroz cijeli set i provesti publiku kroz set, pustit im nešto što nisu još čuli, pokazati im nove muzike te pokazat da drum ‘n’ bassom nije samo ono šta svi smatraju drum ‘n’  bassom, nego puno više od toga.

Koliko se DJ Vrh razlikuje kad je na nastupu tipa s Vojkom, a koliko kada vrtiš neki svoj d’n’b set?

Kad nastupam sa Vojkom nema previše posla jer je on glavni na stageu, pratimo već pripremljene trackliste, sve se zna unaprijed kako će ići i šta će kada bit. Kao VRH iako imam "pripremljen" set otprilike, uvijek postoji kad izađem iz okvira te playliste ovisno o publici, kako oni reagiraju i gledam kako zapaprit malo.

S obzirom da je tvoje ime sve pristupno na brojnim beatovima, mix/masterima. Koliko stigneš zapravo producirati glazbu za sebe? Za svoj gušt?

Stigne se producirat za svoj gušt, al’ to je malo drugačija priča. Pošto ne radiš za drugu osobu koja će ti reći "ne može", kad sam produciraš uvijek nešto ne valja, uvijek treba nešto popravit, uvijek se ideja može bolje razviti. I onda se tako vrtim u krug, radim na stvarima i previše nekad. Isto tako se zna nekad dogodit da se stvar napravi u dan i to je to.

Što je teže – producirati glazbu za sebe ili za druge?

I jedno i drugo ima svojih prednosti i mana, ali bi rekao da je teže producirat za druge jer moraš imati još nekoga na umu. Ne može se tek tako ispalit ideja i ići s tim, mora se uzeti u obzir kakav stil želi taj netko za koga radiš, da li mu se sviđa, šta ta osoba misli sa tom muzikom i slične stvari. Kad radiš za sebe onda su tu malo drugačiji problemi poput "nikad nije dovoljno dobro".

Jel’ spremaš neko svoje novo izdanje?

Sprema se nešto za METNEM labeli radim na svom "eksperimentalnom" albumu. Uz to se rade pusti mix i masteri za razno razne izvođače, tu i tamo neki beatovi za neke repere.
 

Kad nisi za DJ pultom ili u studiju? Kako ubijaš vrijeme?

Teretana i gaming. Fizička aktivnost je MUST za mali mir u glavi, a onda taj mir poremetim tako šta igram Black Desert Online. Ponekad i streamam live act setovena Twitchu i Youtubeu.

Kako ti se sviđa ideja o tome da se kroz jednu večer, u stilu našeg Endorphin festivala, izmiješa nekoliko elektroničkih pravaca i skupi veliki broj DJ-eva koji će to začiniti na svoj način?

Veliki sam fan raznolikosti i sviđa mi se svaka ideja gdje se miješaju žanrovi u jedan event. Mislim da je to najbolji način da ljudi čuju muziku koju nisu čuli, možda im se svidi, možda ne, al’ bitno je to da ljudi imaju priliku istražit i čuti nešto drugačije.

Što nam spremaš za u petak u Boogalooua?

Za Boogaloo Vam spremam set starog junglea pomiješan sa footworkom, electrom i raveom. Set savršen za istrošit plesne cipelice i iznojit koju litru.

Vrh stiže ovog petka u zagrebački Boogaloo gdje će nastupiti na Serotonin flooru našeg slavljeničkog Endorphin festivala. Posljednje ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

Jerpa b2b Animula (Sinergia): Endorphin je odlična prilika da se povežemo s drugim DJ-ima


Krajem ljeta smo imali priliku upoznati djelo i rad slovenske kulturne organizacije Sinergia, koja je premijerno došla na Jadransku obalu kako bi organizirala Flows festival na otoku Ugljanu. Predstavnici Sinergije, Animula i Jerpa stižu na naš slavljenički Endorphin festival, a prije nego što preuzmu DJ pult u zagrebačkom Boogaloou uhvatili smo ih za razgovor.

Kako biste opisali vaš zvuk? Što čini vaše setove posebnima?

Animula: Moji setovi su veoma melodični, skoro pa i filmski. Stvarno volim ispričati priču na vrlo gladak način, s glatnik prijelazima. Neki ljudi su ga opisali kao flowy, što je jako dobar opis.

Jerpa: Ja volim držati svoje setove eklektičnim i plesni podij odvesti na emocionalno putovanje. Zvuk je fizička stvar i volim držati tijelo u pokretu. Zato obično volim svirati duže setove, tako da dancefloor može uživati u punom spektru emocija, od groovyja i euforije, do dubokih i ponekad mračnih vibra u kojima se potpuno možete osloboditi. Volim miješati stvari uglavnom unutar melodičnog house spektra i začiniti to nečim iz indie ili afro spektra i dodati vokale s underground senzibilitetom.

Već smo pisali o vašem projektu Sinergia koji iz dana u dana sve više raste. Gdje se vidite u budućnosti s njim? Koji su planovi za Sinergiju za dalje?

Jerpa: Upravo smo imali naš završni party godine –AlterEgo, gdje su svi došli obučeni u kostime svojih alterega i to je bio naš vjerojatno najbolji party do sad. 2023. je bila vrlo uspješna godina za nas. Organizirali smo 6 partyja, novi projekt – Cacao dance inaš prvi festival na Ugljanu gdje smo spojili dva svijeta zabave i dobrobiti u jedno festivalsko iskustvo.

Za mene Sinergia predstavlja drugačije iskustvo partijanja na koje smo navikli. Jedan, gdje možete uživati u glazbi i društvenom aspektu zabave uz dodatnu dimenziju blagostanja. U klubovima se radi o melodičnoj i groovy glazbi, prijateljskoj atmosferi, s odraslima ljudima sličnog razmišljanja, s osjećajem “privatne zabave”. Što znači da čak i ako je nekoliko ljudi tamo, uvijek je ugodno. Osjećate se sigurno kao da se zabavljate s prijateljima.

Idemo dalje, proširujemo tim kako bismo podigli iskustvo Sinergije na još bolju razinu i fokusirali smo se na drugo izdanje Flows festivala 2024. sa lokalnom i međunarodnom postavom i novim radionicama za tijelo i um. U daljnjoj budućnosti imamo još jednu festivalsku ideju, ali neka to za sad ostane tajna.

Ljetos ste imali priliku nastupati u Hrvatskoj, svirali ste na vašem Flows festivalu na otoku Ugljanu koji je među nominiranima za nagradu Ambasador. Koliko vam znači prepoznavanje vašeg rada od strane struke? Kako vam je bilo tamo?

Animula: Znači nam dosta. To je potvrda da radimo nešto dobro. Kada ti je srce na mjestu, kada radiš nešto ne samo za sebe već i za cijelu zajednicu, ljudi će prepoznati. Mi smo jako zahvalni za prepoznavanje i podršku koju smo dobili.

Jerpa: Drago nam je što su drugi prepoznali naš trud i rad, koji postoji iza malih festivala poput našeg. To nam je bilo jedno odlično iskustvo, posebno jer je to bio prvi festival kojeg radimo. Najbolji dio je bio feedback kojeg smo dobili. Ne samo od partijanera/posjetitelja, već i od našeg produkcijskog partnera, ali i lokalne zajednice od koje smo već dobili poziv da napravimo drugo izdanje sljedeće godine.

Kako vam se sviđa ideja Endorphin festivala na kojem u jednoj večeri okupljamo više od 30 DJ-eva iz cijele regije, koji donose svoje bogate i različite elektroničke stilove?

Animula: Endorphin je odlična prilika da se poveže s drugim DJ-evima, da se dobija inspiracija za nove i drugačije stvari. Naravno, prilika i za dobru zabavu.

Jerpa: Mislim da je to nevjerojatan projekt, koji dolazi u pravo vrijeme. Klupska kultura može samo rasti i napredovati, ako lokalna elektronička scena raste i napreduje, a događaj ovakvog opsega velika je podrška lokalnim ekipama i umjetnicima. Imamo puno sjajnih umjetnika i producenata u regiji, a Endorphin je projekt koji sve to povezuje i mjesto gdje se možemo sastati, razgovarati o idejama.
 

Što možemo očekivati od vašeg b2b seta?

Animula: Definitivno, groovy, tribalnu glazbu.

Jerpa: Svaki put kad sviram zajedno s Matejom, postoji element iznenađenja za obojicu, jer volimo ići s flowom na plesnom podiju. Držat ćemo se svakako melodičnog housea i techna, s brojnim groovy trakama i nadamo se s nekim novim produkcijskim uradcima Animule.

Dok ne dođete u Zagreb i na naš Endorphin festival. Otkrijte nam koja vam je traka na repeatu posljednjih dana na Spotifyju?

Animula:

Jerpa:

Animula i Jerpa stižu u b2b kombinaciji na naš slavljenički Endorphin festival ovog petka u zagrebačkom Boogaloo. Tu je još 37 DJa iz regije poput DJ Jocka, Laga, Lutona, Yakke, DMT-a, brojni kolektivi, a klub će biti pretvoren u molekule sreće art produkcijom Rejvnesanse. Posljednje ulaznice su u prodaji kroz sustav Entrio i/ili fizičkim pretprodajnim mjestima ovdje.

Einfakinn odabrao 5 najpartya na kojima je vrtio ove godine


Zagovaratelj Innervision i Keinemusik etiketa za svoje setove kaže da su kombinacija električnih dubokih zvukova s puno groovy pozadine, bez žanrovskih ograničenja.

Prije nego se predstavi s premijernim b2b setom uz Stephanie Prekali na Oksitocin flooru zagrebačkog Boogalooa 1. prosinca, Bruno se prisjetio 5 najboljih partya na kojima je nastupao ove godine. Ulaznice za Endorphin festival potražite na Entrio, a full line up na 3 floora i 37 DJ-a je ovdje.

rythmika u SF-u 03.06.

Werner Halloween Party 31.10.

Reform u Mastersu 09.09.

Atlantida u Podmornici Katran 14.10.

Džabe ste Došli u Ro & Do 29.04.