Skip to main content

Petra Vranić priča nam o brendu Linija koji je inspiriran uličnom kulturom


Linija je većinu svojih događaja realizirala uz pomoć Greenlightovih DJ-eva, a od nedavno ima i svoje rezidente: Sven Kraljić (ČK) i Pacho (ZG). Od značajnijih evenata koji su organizirani u suradnji s Greenlight kolektivom valja istaknuti one na koje su doveli Kassian (UK) i Keplera (UK). Kada govorimo o odjeći, iza Linije je 8 modnih kolekcija, a zimska inačica posljednje pod nazivom “A Little Bit Funkier” bit će predstavljena na dodjeli nagrade Ambasador.

S obzirom da se radi o brendu koji je inspiriran uličnom kulturom, Linija odijeva nekolicinu mladih freestyle sportaša, a rado se odazove i kao sponzor na plesnim natjecanjima. Upravo se kroz takve suradnje brend približio plesačima i onima koji prate takvu umjetnost, stoga nije neobično da će se brend predstaviti plesom u izvedbi plesača skupine Flame, s koreografijom kreiranom pod Lumbrela agencijom uz koreografa Dominika Valića.

1.    Kako si došla na ideju pokretanja modnog brenda?

Linija je nastala tako što sam svoje slike s platna prenijela na dizajn majica. Inicijalna ideja bila je da to budu majice za moje prijatelje i poznanike i s vremenom se priča proširila.

2. Kod Linije je zanimljivo što se osim modom, bavi i praćenjem rada sportaša i sportašica, plesnih skupina, organizira izložbe i partije elektroničke glazbe. Kako je došlo do povezivanja Linije s organizacijom evenata elektroničke glazbe i drugim spomenutim aktivnostima?

Elektronička glazba bila je ono na što sam i sama izlazila, pa smo tako jednom prilikom Ian Staraj, koji je sada dio dua Phonophobes, i ja odlučili napraviti prvi event pred skoro dvije godine. Nismo imali nikakva očekivanja, ali publika je dobro prihvatila taj prvi party i nakon njega su se samo nizali. Što se tiče suradnji i sponzorstava freestyle sportaša i plesača/ plesnih skupina, to je također krenulo dosta spontano– znala sam par ljudi u tim aktivnostima koji su dalje širili dobru sliku o Liniji i donosili nova poznanstva. Sve je krenulo od photoshootinga u snow parku na Platku početkom 2021. Godine kad sam izbacila prve fotke s borderima. Nakon toga sam pokrenula “talent hunt” na Linijinom Instagramu gdje su ljudi mogli nominirati talentirane prijatelje koji zaslužuju sponzorstvo. Od tad surađujem s nekolicinom mladih sportaša i sportašica te plesača i plesačica iz Rijeke i Zagreba. Drago mi je podržati mlade ljude koji se trude biti uspješni u nekom sportu jer smatram da često taj trud na našem području ostane nezamijećen.

3. Možeš li nam više reći o tome kako je Linija aktivna na riječkoj sceni elektroničke glazbe? S kime surađujete, koje događaje organizirate?

Kroz Liniju sam krenula s organizacijom partija 2022. godine u suradnji s Phonophobesima. Kasnije, kad se oformio Greenlight kolektiv, počelo je nas šestero zajedno raditi evente. Do sad smo imali dva gostovanja iz Velike Britanije (Kepler i Kassian) u klubu Crkva, a dečki iz Greenlighta nastupali su i na Linijinim događajima u Nemo Klubu, Nemo Pubu i Manualu (u kojem je održan naš prvi party). Osim toga, Linija surađuje s Nemo Klubom u organizaciji njihovog programa pod nazivom Makijato. Na Makijatu su do sada nastupali Pepi Jogarde, Paolo Barbato i Rotor Motor uz podršku lokalnih DJ-a. Linija odnedavno ima i dva residenta- Pacho (Zg) i Sven Kraljić (Čk), a prosinac za Liniju donosi i prvi party izvan Hrvatske jer 08.12. plešemo u ljubljanskom Publika Bar klubu s Grencom, Phonophobesima, Svenom Kraljićem i Balenom (SLO).

4. Osmišljavaš li sama sve kolekcije i čime su one obično inspirirane?

Sama osmišljavam svoje kolekcije, a većina ih je inspirirana upravo klupskom kulturom i elektroničkom glazbom. Zato su dvije kolekcije dobile naziv prema poznatim trakama (Who Loves The Sun i A Little Bit Funkier). Ljudi, Linija majice vole nositi u izlasku i zanimljivo je vidjeti te dizajne na nečijim leđima, u gužvi, na plesnom podiju. Kako bi se podsjetili iz čega Linija crpi inspiraciju, jedan dio nove kolekcije koja se predstavlja na Ambasadoru prikazuje fotografije s fotoaparata na film koje su snimljene na Linijinom prvom eventu, a drugi dio svijetli u mraku.

5. Je li brend usmjeren samo na Rijeku ili se proizvodi mogu dostaviti i u druge gradove?

Linijini proizvodi mogu se kupiti u cijeloj Europi, pa sam tako do sad majice slala u gradove poput Pariza, Amsterdama, Kelna i Rotterdama.

6. Uskoro će se Linija predstaviti u Zagrebu na dodjeli nagrade Ambasador. Je li ovo prvo gostovanje izvan Rijeke i hoće li ih biti još?

Veselim se Ambasadoru i prvom predstavljanju Linije u vidu plesnog nastupa. Prvi Linijin “izlet” u Zagreb bio je 2022. godine kad smo radili event u Mojo Baru u Martićevoj ulici. Hoće li biti još gostovanja u Zagrebu ne znam, ali se nadam da hoće.

7. Koje su tvoje želje vezane uz budući rad Linije?

Želja mi je da u budućnosti plešemo na lokacijama izvan klubova i barova. Nadam se da će proljeće 2024. donijeti naš prvi open-air event. Kada govorimo o dizajnima, voljela bih u budućnosti imati više vremena eksperimentirati s različitim vrstama printa i materijala.

Petra Vranić stoji iza brenda Linija, studentica je diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Rijeci te osnivačica i voditeljica programa elektroničke glazbe srijedom (Ssrijeda) u riječkom Rakhia Baru. Pokrenula je Liniju u 2020. godini tako što je svoje slike u single line izvedbi s platna prenijela na odjeću. Iz takve tehnike slikanja bez podizanja kista proizlazi i samo ime brenda jer je sve jedna linija. Ssrijedu je pokrenula kao projekt oživljavanja centra grada Rijeke srijedom uz ritmove elektroničke glazbe. Program  je počeo u lipnju 2023. i od tada je sa preko 15 izdanja ugostio 10 mladih DJ-a i DJ-ica. Osim toga, Petra je sa koreografom i plesačem Dominikom Valićem nedavno pokrenula agenciju Lumbrela koja se bavi kreativnim rješenjima u poslovanju (marketing, organizacija zabavnih manifestacija i slično).

Minimalist: “Spremam jedan kardio set za iskaljivanje ljutnje na danceflooru plesnim koracima”


Sandro Pataki poznatiji kao Minimalist prominentna je figura hrvatske drum ‘n’ bass scene iza kojeg je uspješna 2023., kako za njega osobno, tako i za njegove Koturaljke. Prije nego što stigne u Zagreb na naš slavljenički Endorphin festival, uhvatili smo Minimalista da rezimiramo godinu.

Razgovarali smo početkom godine, gdje si nam već nagovještavao zaposlenu 2023. Jesi zadovoljan kako je prošla? Što bi posebno izdvojio iz vlastite 2023.?

Pozdrav svima prije svega! Uh, kada sam rekao da će 2023. biti dobra, nisam ni slutio zapravo koliko je dobra godina! Mogu reći da sam obišao 4 države, nastupao na malo više od 30 evenata od kojih bi najviše izdvojio Outlook Festival na kojemu je bilo vrh! Upoznao sam ne znam ni sam koliko ljudi i skupio toliko uspomena da mogu reći da je 2023. najbolja godina do sada!

Glavni si čovjek iza udruge Koturaljke o kojoj si nam više pričao u prošlom intervjuu. 2023. je bila velika godina za Koturaljke. Možeš li nam rezimirati što ste sve odradili u proteklih gotovo dvanaest mjeseci?

Ova godina je bila zaposlena i za Koturaljke definitivno. Organizirali smo 14 evenata ako ne i više, ugostili smo preko 20 izvođača od kojih bi izdvojio ponajviše Disphoniu, nastupali smo i na festivalima kao kolektiv od kojih bi izdvojio Membrain Festival te Davora Dedića koji nam je omogućio da imamo Stage Takeover na kojemu smo ugostili 5 kolektiva koji dolaze iz Austrije, Slovenije, Srbije te Hrvatske gdje smo na jednom eventu ugostili sve kolektive s kojima imamo čvrstu suradnju. Veoma burna godina, no prezadovoljni smo ishodima! Također, pridružio nam se novi član kolektiva, mladi Domagoj ŠpoljarićRonin s kojim smo izrazito zadovoljni tako da nastavljamo sa pojačanjem!

Odličan rad udruge Koturaljke je prepoznat i od strane nagrade Ambasador. Koliko vam svima uključenima to znači za dalje?

Prije svega nam je iznimno drago što je naš rad prepoznat i u drugim dijelovima Hrvatske, a i s Balkana jer se stvarno trudimo povezivati cijelu Balkan regiju (naravno i druge regije). Nominacija nam je samo dala motivacije da nastavimo sa trudom i radom te smatramo ovu godinu kao primjer za nastavak rada, samo ćemo se definitivno još više potruditi!

U prošlom razgovoru si zazivao povratak kategorije za Najboljeg bass DJ-a u sklopu nagrade Ambasador. Kategorija se vratila, odmah si “pokupio” i nominaciju, ali ne samo u njoj već i u kategoriji za Najbolje bass izdanje godine….

Izuzetno mi je drago što je kategorija vraćena! Smatram da je ukidanjem te kategorije preko minimalno 70 Bass DJ-a u Hrvatskoj bilo zakinuto za jednim priznanjem dok naravno ostali podžanrovi imaju prilike za istim. Velik sam borac za Bass glazbu! Od samih početaka mog rada vidim kako se bass scena ‘’zatrpava’’ ostalim podžanrovima, no kako je Drum ‘n’ Bass ove godine dobio izrazitu popularnost preko TikToka, podršku najvećih DJ-a na svijetu poput Deadmau5, Skrillex, James Hypea i ostalih koji u setovima sada redovno puštaju bass glazbu,smatram da se bass glazba vraća i to u najjačem izdanju do sada. Drago mi je što sam nominiran u obje kategorije, naravno nisam zazivao nagradu zbog sebe, nego zbog svih nas, a s obzirom da su također nominirani drugi i mlađi DJ-evi, drago mi je da se primjeti rad te rast bass scene u Hrvatskoj. Nisam se nadao da će “Level Up” biti nominiran, no izuzetno sam ponosan s obzirom da sam ove godine baš zapeo sa produkcijom i ne planiram stati!

Osim trake koja je nominirana za nagradu Ambasador, nedavno si objavio i “Target Destroyed” te “Gamad”. Reci nam nešto više o svom novom snažnom izdanju?

Target Destroyed” i “Gamad koji su izašli na UK etiketi Modular Carnage su moje prvo Neurofunk izdanje. Sam po sebi sam energičan i inspiraciju crpim od svuda tako da je “Target Destroyed” nastao zbog novog Call of Duty serijala u kojemu sam pokušao dočarati kroz glazbu jednu ratnu te agresivnu atmosferu. “Gamad” je nastala prvo kao bootleg Krankšvesterove pjesme Gaber, no kako sam izbacio gotovo sve vokale, ostala je jedna nabrijana neurofunk traka. Zatražio sam dopuštenje za korištenje Settovog vokala prije dropa što mi je odobreno tako da je nastala jedna energična stvar.


Osim što si radio na glazbi kao Minimalist, od nedavno te možemo slušati i pod pseudonimom Blaka Pokos…

Hahah, Blaka Pokos je nastao prvo kao jedan neozbiljan projekt. Projekt kako bi se bass glazba približila mlađim generacijama. Nakon prvog hardbass izdanja “Opel Astra” koju sam napisao za svoj sada bivši auto, više sam to napravio kao neku uspomenu, no pjesma je dobila izrazito dobre reakcije stoga sadaspremam EP koji će izaći nagodinu. Sve što radim kao Blaka Pokos je više radi uspomene na mlade dane, no tko zna, projekt ima podršku stoga možda bude i više nego sam očekivao.

Uskoro dolaziš na naš slavljenički Endorphin festival. Kako ti se sviđa njegova ideja, da na jedno mjesto, u jednu večer okupimo toliko različitih DJ-eva i stilova?

Ideja je odlična! S obzirom da ponekad organiziramo Koturaljke na 2 floora sa drum ‘n’ bassom te nekim drugim žanrom, smatram kako je festival izrazito dobra stvar! Pogotovo zato što je na 3 floora. Za svakog po nešto, a i ekipa na takvim eventima uvijek ‘’kruza’’ po floorovima tako da čuju i nešto što inače ne slušaju. Velika podrška!

Što možemo očekivati od tvog seta u Boogaloou?

Jedan divlji energičan set kao i uvijek! S obzirom da u zadnje vrijeme mješam dosta podžanrova d’n’b glazbe, spremam jedan kardio set za iskaljivanje ljutnje na danceflooru plesnim koracima. Stoga ako imaš loš dan ili nisi otišao/la na trening, spremam ti jedan set nakon kojega ćeš se resetirati! 😀

Minimalist stiže na Endorphin festival 1. prosinca u zagrebačkom Boogaloou i to Serotonin floor gdje će svirati uz DJ-eve poput DMT-a, FrenkyBoyja, Vrha i mnogih drugih koji će drmati na 160-180 BPM-ova. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio, a u prodaji su i grupne ulaznice (kupi 4, plati 3).

Richma: “Veseli me što danas skoro svaki grad ima neku ekipu koja prati našu scenu”


Razgovarali smo s Richmom, suosnivačem ChilliBara, DJ-em koji je više od 20 godina za pultom te od nedavno i producentom. Što nam je iskusni veteran sve otkrio, pročitajte u nastavku.

Jedan si od pionira hrvatske psy scene. Koliko se ona razlikuje od njenih samih početaka i danas?

Suštinski nije se toga puno promijenilo. Energija koja se stvorila u samim počecima underground psytrance scene živi i danas, još uvijek je na psytrance partijima je ta neka vesela atmosfera puna poštovanja ljudi jednih prema drugima, kao i prema glazbi i općenito na svijet oko nas. Definitivno me veseli što danas skoro svaki grad u Hrvatskoj ima neku ekipu koja organizira evente ili prati našu scenu. U početku je bila ekipa iz Pule koja je organizirana partije, a kasnije i par ekipa iz Zagreba od kojih bi izdvojio Tribalizer kojem sam i sam pridonosio, kako u organizaciji tako i u samoj izvedbi, gdje sam dobio priliku stati iza mix pulta.
 


Također, jedan si od tvoraca, kultnog ChilliBara koji je uvelike doprinjeo sceni kroz godine.  Nedavno ste proslavili i 20 godina postojanja kako je prošlo?

Lijepo je okrenuti se iza sebe i baciti pogled na sve ono što smo napravili, gdje smo sve radili evente, koga smo sve ugostili. Rođendan je bio naravno u Spunku, mjestu odakle smo i krenuli prije dvadeset godina. Baš se lijepo poklopilo da smo se opet nakon dugog niza godina vratili tamo. Bio je cjelodnevni rođendanski tulum gdje smo ugasili rođendanske svjećice, uz ekipu žonglera sa vatrom, a glazbu su birali svi oni koji danas čine ChilliBar. Bilo je veselo, opušteno i emotivno, a program je trajao do ranih jutarnjih sati.

No da se prisjetimo, kako se uopće ChilliBar dogodio?

Sve je krenulo iz kluba Attack, koji je tada bio u podrumu bivše tvornice Jedinstvo (Močvara), gdje smo u sklopu Tribalizer i Gotcha partya organizirali Chill floor na kojem sam vrtio neke od svojih prvih setova sada već davne 2002. U nekoj prići sa mojim prijateljom Raletom došli smo na ideju da probamo neku takvu atmosferu i glazbu pokazati i ljudima izvan našeg, tada prilično uskog, kruga koji dolaze na partije. Otišao sam kod svog poznanika u Spunk i ponudio mu da radimo evente bazirane na dub, downbeat i psychill zvukovima, što je Pruga (voditelj i vlasnik) rado prihvatio. Godina je 2003, ime je nastalo od riječi čilibar (tur. jantar) koje nam je tada baš super zvučalo. Ostalo je povijest.

 

Što budućnost donosi za ChilliBar?

Uvijek smo uživali u sadašnjosti, a budućnost nam se uglavnom događala spontano, recimo zadnjih godinu dana obnovili smo suradnju sa Spunkom tako da imamo stalni mjesečni program, proširili smo DJ kolektiv pa ću iskoristiti ovu prigodu i nabrojati sve izvođače koji predstavljaju ChilliBar, a to su Looney Grandpas, Kudjo, Yantar, Uyulala, D3kla, G_Psy Brothers, Ratko, Pila, Indra i moja malenkost. Odlično funkcioniramo kao kolektiv, svako je donio neku novu energiju u ovaj naš projekt, tako da se za budućnost projekta ne brinem i nadam se da ćemo svi skupa dočekati i trideseti rođendan.

Tijekom godina “staža” za pultom, imao si prilike svirati na brojnim važnim festivalima diljem Europe. Gdje ti je bilo najzanimljivije svirati? Gdje se rado vraćaš? Nedavno si bio i prvi put na Malti…

Pa prije bih rekao diljem Hrvatske i ove naše regije, uz poneki izlet u inozemstvo, lani sam svirao u Austriji ove godine na Malti, postoje neki planovi i dogovori za neke malo "egzotičnije" destinacije, ali otom potom. Ove godine sam nastupio i na Mo:Dem festivalu u Slunju. Moram priznati da je to najveći i najbolji psytrance festival na kojem sam imao priliku svirati, i rado bih se opet vratio tamo.

Kako bi opisao svoj zvuk i stil? S obzirom da imaš šarolik “arsenal” koji seže od psy-chilla, preko progresivnijeg sve do modernijeg psytrancea…

Volim tvrde i masne bass linije, iskrivljene ritmove i drugačiju glazbu, tj nastojim u svojim setovima biti uvijek novi i drugačiji u odnosu na zadnji nastup, a ujedno i drugačiji od svega što se nudi na sceni, a koliko u tome uspijevam neka govore drugi. U svakom slučaju puštam ono što volim, puno rudarim i kopam po raznim etiketama, a moj šaroliki "arsenal" žanrova mi omogučuje i različit pristup samom miksanju glazbe u kojoj stvarno uživam punim plučima.

 

Od nedavno si pojačao snage meksičkog New Skulls Records. Kako su vam se putevi susreli i spojili?

Prije godinu dana sam bookiran za nastup na partyu u organizaciji Forestation kolektiva, koji je po gostovanjima i konceptu trenutno među vodećim promotorima psytrancea u Hrvatskoj, elem da se vratim na pitanje, na tom partiju  headliner je bio Cocodrilo, producent koji je nastupio sa 4 različita lajva tu večer, a ujedno je i vlasnik labela New Skulls Records, a kojeg sam imao prigodu upoznati na jednom od prvih Mo:Dem festivala tako da smo imali tema za razgovor nakon desetak godina neviđanja i u kojem mi je spomenuo i  mogučnost suradnje na nekom višem nivou, a nakon moje svirke mi je ponudio da postanem dijelom velike New Skulls obitelji, koja broji više od dvadeset producenata, i pedesetak DJa sa svih strana svijeta, što sam vrlo rado i prihvatio. Ove godine Forestation kolektiv je organizirao i prvi New Skulls label party izvan Meksika, na kojem su nastupili izvodjači iz Meksika, Kostarike, Njemačke i Hrvatske tako da je to sad jedna super priča o interkontinentalnom povezivanju scena i  čast mi je biti dijelom New Skulls obitelji i cijele ove lijepe priče.

Nakon tolikog dugog niza godina na sceni, za pultom – što najviše voliš kod elektroničke glazbe, ali onda i same psy kulture i scene da te i dalje “drži” tu?

Svakako uživam u toj nazovimo "hiper" produkciji gdje doslovno na dnevnoj bazi izlaze zanimljiva izdanja, i za razliku od prije 15-ak godina puno lakše je doći do svojeg primjerka. Zadnjih godinu dana upustio sam se i u samu produkciju i to je za mene jedna velika stepenica koju se nadam kroz neko vrijeme doseći i baš mi daje poticaj za daljnji rad na samom sebi, a ujedno i na našoj sceni.

 

Za nekog koga interesira psy zvuk i kultura, što bi mu prvo preporučio da posluša prije nego što uđe u cijeli taj svijet?

Definitivno “Shpongle”, projekt koji postoji od 1996. baziran na malo laganijim psihodeličnim ritmovima, a nakon čijeg slušanja postane kristalno jasno o čemu se tu radi. Kada apsolvirate “Shpongle”, preporučam “Merkaba”, to je već ritam za ples koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim i meni jedan od dražih producenata.

Uskoro sviraš na našem slavljeničkom Endorphin festivalu. Što kažeš na koncept u kojem spajamo razne elektroničke pravce na tri floora u jednoj večeri?

Prije svega velika mi je čast, čast i zadovoljstvo uveličati rođendan Klubskescene, zasvirati prvi put u Boogaloo klubu. Koncept kao takav mi se jako sviđa, vrtio sam več na nekim eventima sa više različitih žanrova i florova i moram priznati da je bilo zanimljivo iskustvo pogotovo kad skužiš da na tvoj izbor glazbe plešu i ljudi koji nisu "trenseri".

 

Kakav set možemo očekivati sa tvoje strane?

U svakom slučaju puno dobre svježe glazbe, kao i one koja će tek biti objavljena, ali neka to ipak ostane u domeni iznenađenja pa Vas ovim putem sve pozivam da se pridružite ovom festivalu i otkrijete kako to zvuči kada Richma "roka"…hahaha…vidimo se!

Richma će se na našem slavljeničkom Endorphin festivalu, 1. prosincau zagrebačkom Boogaloo, naći za pultom na Dopamin flooru gdje ga čekaju kolege poput Canis Lupusa, Lunar Dawna i mnogih drugih. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio, a u prodaji su i grupne ulaznice (kupi 4, plati 3).

Greenlight u Pogonu Kulture predstavlja 360° koncept eventa


Predstavit će 360º – koncept eventa gdje DJ pult stavljaju u središte plesnog podija i DJa okružuju publikom sa svih strana. U goste iz Skandinavije stiže snagator underground scene Per Hammar.

"Greenlight po prvi puta dolazi u Pogon Kulture – najveći klupski prostor u Rijeci – što vidimo kao idealnu priliku za isprobati nešto novo i drukčije, nešto o čemu već neko vrijeme mozgamo, ali nismo imali na raspolaganju prostor koji to može fizički izvesti. Umjesto da je DJ smješten daleko od dohvata publike, mi ga želimo smjestiti u središte eventa: plesni podij. Naša vizija je da ćemo bližom i intimnijom interakcijom između artista i plesača stvoriti posebnu atmosferu koja je manje nalik predavanju i bliža razgovoru na istoj razini. I odabir artista je ugrađen u ovaj koncept – ovako intimna i delikatna interakcija s DJom pita žanrove i selekciju koja je jednako oštra, prisutna i zahtjeva pažnju."

Per Hammar (Dirty Hands / Kiloton) je švedski genijalac i underground house i minimal majstor. Vlasnik je labelova Dirty Hands, 10YEARS, De Vloer, a u 15 godina karijere njegova diskografija izdavala se i na labelovima Berg Audio, Talman Records, Constant Sound, Dungeon Meat i Infuse. Nastupao je diljem svijeta i zaista se radi o respektabilnom glazbeniku kojeg nam je velika čast ugostiti u Rijeci. U Malmö-u, zajedno sa Kajsom Lindström, već 10 godina održava večer Kiloton gdje ugošćuje najveća imena underground house i minimal svijeta.

Osim glavnog gosta u subotu, 9. prosinca, maleni fiumanski boiler room upotpuniti će naši uobičajeni Greenlightovi rezident-selektori: Grenco, Ian Staraj(Phonophobes), Ivan Erjavac, Andrija Mlacović (Phonophobes) i andreas. Naravno, uz pomoć zelenih ljubimaca kao dekoracija prostora ostaju uz svoje zelene korijene.

Karte su dostupne na idućem linku:

https://core-event.co/events/greenlight-360-w-per-hammar-bc68/

Objavljujemo satnicu Endorphin festivala u Boogaloo 01.12.

Festivalu u petak, prethodit će launch party od 12.00h u Radionici 32 HUB (Mihanovićeva 32, Zagreb) gdje ćemo predstaviti novi web i webshop te prvu merch kolekciju, uz nastup Stephanie Prekali, a o samoj ideji jučer smo objavili i intervju s osnivačem Klubske Scene, Goranom Tomaševićem.

Endorphin festival inspiriran je hormonima sreće i organizira se kao svojevrsni showcase regionalne i hrvatske scene sa 37 DJa, preko 20 kolektiva koji vrte na 3 floora (dopamin, oksitocin, serotonin), dok će klub biti pretvoren u molekule sreće uz art produkciju Rejvnesanse.

U danima do festivala upoznat ćete kroz razgovore sve DJe koji puštaju u Boogaloo i zbog čega smo ih pozvali. Entrio ili jednom od fizičkih prodajnih mjesta. U ponudi su i Grupne ulaznice (3+1) za ekipu – kupi 4, a plati 3, a evo i satnice festivala:

DOPAMIN FLOOR

22.00h Manitu b2b Smalltown Boy (Baraka kolektiv)

00.00h Uran B. b2b Trim (Hapësira)

01.00h Tech Rule (Artnote, Feel Pleasure)

02.15h Commissar Lag (Rekids, Mord)

03.30h Shipe b2b DJ Jock (Future Scope x Roots)

04.45h Lunar Dawn (Area 53)

05:30h Canis Lupus (Red Riding Hood)

06:15h Richma (ChilliBar)

OKSITOCIN FLOOR

22.00h Yakka b2b Hudi (MYUZ)

23.15h Jerpa b2b Animula (Sinergia)

00.15h Grenco b2b Andreas (Greenlight Collective)

01.30h Luton

03.00h 2odd b2b Alain b2b Coem (Sarajevo Matinee)

04.30h Stephanie Prekali b2b Einfakinn

05.45h Marcel b2b Marin Biočić (Liminal x Seriously Twisted)

SEROTONIN FLOOR

22.00h B kao Borna b2b Flowmo (Penthouse DnB)

23.00h FrenkyBoy (Bubanj&Bass Radio)

00.00h DMT (Drop)

01.00h Minimalist (Koturaljke)

02.30h VRH (Metnem)

04.00h Cue Surprise (Shabby Kicks Connection)

05.00h Richo b2b Win.Co (Olive Sessions)

 

Teslina zavojnica postala instrument – Zagrebačka filharmonija svirala na Teslinom izumu


Povodom 80. godišnjice smrti Nikole Tesle, Zagrebačka filharmonija je održala koncert “Tesla valovi” u Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski na kojem je muzicirala uz veliku Teslinu zavojnicu koja je bila izložena na pozornici.

Kako bi kroz glazbu obilježili život i stvaralaštvo Nikole Tesle, Zagrebačka filharmonija je odabrala multimedijalni koncert, podijeljen u tri dijela, svaki po tri skladbe. Osim skladbi Schuberta, Ivesa i Bacha, izvedene su i skladbe hrvatskih autora. Kroz koncert, Zagrebačka filharmonija je stvorila svojevrsnu fuziju klasike i elektronike.

Teslina zavojnica kao instrument funkcionira na način da se iz klavijature šalju muzičke informacije izravno u zavojnicu, koja baca munje u melodiji koju svira.

Zavojnicu je za Tehnički muzej u Zagrebu kreirao Ivan Kožar, dok uz orkestar je nastupalo i gospićko Hrvatsko kulturno-umjetničko društvo Degenija koje je izvelo ličko nijemo kolo te Hrvatski vokalni ansambl Sveti Blaž iz Zagreba, pod vodstvom dirigenta Filharmonije, poljskog maestra Dawida Runtza.

Kako je sami koncert detaljnije izgledao, provjerite u prilogu HRT-ovih Vijesti iz kulture.