Osnivač PIV Recordsa vraća se u Zagreb na Tijelovo (30. svibnja), dan koji je za većinu neradan, što je bio povod organizatorima da organiziraju house tulum uz zalazak pa sve do kasno u noć.
Prunk se i prije pojavio na sad već legendarnom Dobrom Houseu u Aquariusu 2022., kao i na Defected Zagreb događaju prije godinu dana – u svibnju 2023. “U oba je navrata izveo je neke od najboljih setova koje smo imali prilike čuti, pa se činilo sasvim prirodnim zaokružiti našu zagrebačku sezonu s jednim od naših omiljenih DJ-eva!” poručuje ekipa Dobrog Housea.
Prunk je prava pojava na sceni house glazbe, nastupao je na vrhunskim festivalima diljem svijeta i izdao niz pjesama koje su se popele na vrhove ljestvica.
Na pozornici će mu se pridružiti domaći miljenici Elena Mikac, Hrwo E i Tom Bug koji će osigurati da ovaj nezaboravan dan bude ispunjen dobrom house glazbom.
Save The Date 30.05. – The Garden Taproom
Early Bird ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio, stoga osigurajte svoje mjesto odmah!
Sada, desetljećima nakon njegovih ‘Tears’ uz Frankieja Knucklesa, DJ-a, producenta, remiksera i šefa izdavačke kuće rođenog u Japanu, iz New Yorka, još uvijek je redovita pojava na setovima današnje underground elite.
Student jazza i klasičnog klavira, Satoshi je glazbeno vješt i iskusan producent koji je neprestano evoluirao u svom radu. Eksperimentira s potpuno novim hardverskim live setupom koji ga vidi kako izvodi konzole koje voli iz studija i izvodi improvizaciju uživo u klubovima i na festivalima.
S legendarnim japanskim glazbenikom smo razgovarali ususret njegovog povratka u Hrvatsku i nastupa na u riječkom Pogonu Kulture u sklopu ovotjednog Impulse Festivala.
U svijet glazbe si ušao preko klavira, zatim se nastavio razvijati u jazzu preko kojeg si došao do hip-hop kulture i onda evoluirao u elektroničku glazbu. Sjećaš li se trenutka, pokreta ili pak pjesme koja te je privukla u elektroničku glazbu, točnije house?
Zanimljivo, ništa me nije “uvuklo” u house. Jednostavno sam prirodno došao do nje. U tom trenutku svijet se upoznavao s house glazbom, a ja sam samo bio sretan što sam bio u tom trenutku na pravom mjestu u pravo vrijeme.
Često se epitetima razbacuje, ali za tebe se s pravom može reći da si apsolutna legenda house glazbe. S obzirom na tvoje suradnje, bogatu diskografiju i trake koje su ostavile duboki trag u elektroničkoj glazbi, imaš li među njima svima jednu pjesmu koja ti je ipak najdraža?
Hvala ti. Moje najdraže izdanje je uvijek ono posljednje. Tako da je to trenutno moj posljednji album “Magic Hour”. Ponosan sam na stvari koje sam stvorio u povijesti, ali se preferiram fokusirati na sadašnjost i budućnost.
Nakon desetljeća na velikoj pozornici i u studiju stvarajući glazbu, što te i dalje gura naprijed? Koja je tajna?
Svi mi volimo glazbu i voljeli bi od toga “zaraditi kruh”. No, za mene je ključ u tome što sam se pronašao u onome u čemu sam dobar, a ne nužno da to volim. Vidim mnogo ljudi koji troše vrijeme radeći stvari u kojima nisu dobri.
Tvoja metoda produciranja glazbe dolazi više sa strane hardwarea kroz modularne synthove, što je tradicionalniji način jer za razliku od današnjeg sve popularnijeg produciranja “u hodu” s laptopom gdje god da se nalaziš na svijetu, trebaš bit u studiju. Iz tvoje perspektive, koje su prednosti produciranja koristeći modularne synthove? Što “mašine” mogu, da software i dalje ne može?
Nema “boljeg” načina produciranja”, već samo stvar osobne preference. Brojni softwareski programi, plug-inovi i dodaci “kopiraju” i emuliraju hardware, kao i modularne synthove i sve ostale analogne uređaje.
Ja dolazim iz vremena kada je hardware bio obavezan u produciranju glazbe te preferiram koristiti “instrumente” koje mogu fizički dotaknuti. Istina je da se glazba danas može raditi bilo gdje s laptopom, ali to je zapravo paradox, jer neograničene mogučnosti koje laptop i software pruža, zapravo stvara ljude bez fokusa, a u produkciji je sve oko fokusa. Ja osobno smatram da brže (ali i bolje) radim glazbu kada koristim hardware i jako bi je zabavno se igrati s “mašinama”.
Kako izgleda tvoj proces stvaranja glazbe? Koliko treba vremena od skladanja syntha do stvaranja kompletne trake?
Moj produkcijski proces je fokusiran na stvaranje “groovea” na mašinama. Kada sam spreman “jamat”, uzmem si 10 do 15 minuta da snimim improvizacije i od toga krećem. Da krenem producirati na laptopu, potrošio bih sate te bih se frustrirao. Neograničene mogućnosti mi ne pomažu, već me dekoncetriraju. Zapravo, volim biti “limitiran” kako bi se fokusirao maksimalno na sve dostupne mogućnosti na “mašinama”.
Još jednom se imaš prilike vratiti u Hrvatsku te nastupati pred našom publikom. Što možemo očekivati od tvog seta u Rijeci?
Jako sam sretan što se još jednom vraćam u Hrvatsku i očekujem odličnu zabavu. Idemo!
Ulaznice za nastup Satoshija Tomieea možete osigurati kroz sustav Entrio.
Zamislite klub u kojem DJ zvijezde poput Osunladea i Chez Damiera dolaze na vlastitu molbu svirati besplatno. Upravo to je Kasheme, klub u Zürichu kojeg je najbolje opisati kao audiofilski bar, kulturni hub i epicentar događanja. Mnogi DJ-i obožavaju ovaj klub jer u njemu mogu puštati što žele, a pogotovo ambijentalni zvuk koji inače nemaju gdje svirati.
U ambijentu gotovo dnevnog boravka klub na tri floora s vrhunskim zvučnim sustavom nudi i prostor u kojem publika u opuštenoj i nepretencioznoj atmosferi sjedi i sluša sjajnu muziku. Sličnu atmosferu će u subotu, 27. travnja pokušati rekreirati zagrebački Peti Kupe na posebno uređenoj terasi. Party će i započeti predvečer na terasi, a u noćnim satima se i nastaviti unutar kluba.
Za tu priliku Kasheme Soundsystem predstavljat će trojica DJ-a. Guido Rumi je suvlasnik Kashemea i DJ koji strast nalazi u eklektičnoj fuziji žanrova kao što su jazz, afro, soul, house, balearica i ambient. Cilj mu je uvijek isti – biti izvor pozitivne i poticajne energije.
Romeu je jedinstven i kompletan selektor koji nije našao sreću u komercijalnim zabavama u turističkom okruženju južnog Portugala. Strast za dijeljenjem kvalitetne glazbe odvela ga je do raznih mjesta poput Osla, Lisabona i trenutačno Züricha gdje je dio projekta Kasheme.
Guido RumiRomeuSoulmateKamma & Masalo
SoulMate ili Nick Mazrekaj je osnivač Kashemea, rođen na Kosovu, a odrastao u Švicarskoj. Ovaj pravi glazbeni znalac stvara trenutke i ambijente koji sežu izvan prostora, a muziku koristi da dopre i poveže se sa svima koje sretne.
Posebni gosti ovog izdanja bt će Kamma & Masalo, popularni amsterdamski dvojac i zvijezde etikete Rush Hour u vlasništvu Antala. Povezani ljubavlju prema plesnoj muzici i enciklopedijskim znanjem o njoj, postigli su teško dostižnu razinu simbioze. Kamma i Masalo predstavljaju pravo slavlje plesne glazbe, zajedničke energije i same sreće.
Sve će ih ugostiti Imogenov dvojac Antonio Zuza i Ilija Rudman koji je sam nastupio u Kashemeu čak pet puta.
U devetom pariškom arondismanu na ovom mjestu su nastupala i puno veća zvjezdana imena poput The Beatlesa, Madonne, Led Zeppelina, The Rolling Stonesa, Pink Floyda, Tine Turner, Björk itd, ali i naših slavuja Tereze Kesovije i Olivera Dragojevića.
Od 2006. tamo su glazbu puštala i elektronička imena Carl Cox, Deadmau5, Moderat, Bonobo, LCD Soundsystem, Richie Hawtin, Black Coffee, James Blake, Caribou te mnogi drugi.
Pogledajte cjelovitu video snimku nastupa najpoznatijeg svjetskog techno live acta Paul Kalkbrennera iz L’Olympia 2021. godine.
Ujedno je to i svojevrsno zagrijavanje za ljeto budući da će ga hrvatska publika imati prilike slušati u Cave Romane 25. srpnja pod okriljem Future Scope open air serijala. Ulaznice su dostupne na Entrio.
Nakon tri mjeseca glasanja i rekordnog broja glasova iz čak 229 država i teritorija, DJ Mag je otkrio listu najboljih klubova u 2024. Države s najvećim brojem klubova među svjetskom elitom su: Sjedinjene Američke Države, Španjolska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Brazil i Hrvatska.
Ovogodišnji broj jedan je ponovno Hï Ibiza, a drugom mjestu ga prati Green Valley, a treći je Echostage. Među pet najboljih su se našli još Ushuaïa Ibiza i Bootshaus.
Među hrvatskim klubovima, najbolji plasman u 2024. je ostvario Noa Beach Club na visokom 12. mjestu. Svega nekoliko pozicija ispod njega nalazi se Papaya na 16. mjestu. Culture Club Revelin je 25. klub na svijetu, dok je Aquarius 48. Na ljestvici se još našao i Barbarella’s Discotheque na 88. mjestu.
Ljestvica najboljih 100 svjetskih klubova prema DJ Magu, ove godine predstavlja i 16 debitanata.
U jedan od najboljih hrvatskih klubova kultni britanski brend stiže s četiri headlinera – Low Steppa, Catz ‘n Dogz, Monki te Riva Starr, a uz njih nastupaju domaće snage, predstavnici Dobar House brenda – Elena Mikac i Tom Bug.
Ulaznice su gotovo rasprodane, a preostale su dostupne kroz sustav Entrio.
Low Steppa je jedan od najutjecajnijih house umjetnika u Ujedinjenom Kraljevstvu. Njegov prepoznatljiv zvuk, zarazna energija i izvanredna radna etika ga čine pravim maestrom house glazbe. Low Steppa se u Zagreb vraća s pregršt novih produkcijskih kreacija, između kojih je i zarazna “Bullerengue” koja već neko vrijeme osvaja plesne podije.
Stefano Miele poznatiji kao Riva Starr je talijanski DJ s londonskom adresom. Osim što je respektiran kao DJ i producent, Riva Starr je i vlasnik Snatch! Recordsa i Brock Wilda. Dugi niz godina surađuje sa brojnim glazbenim zvijezdama, poput zapaženog partnerstva s Jamiroquaijem, Riva Starr je prava sila u underground svijetu elektroničke glazbe. Talijanski DJ svoj bogati renome suradnji je prije nekoliko tjedana proširio i za kolaboraciju s Diplom koju će uskoro i Hrvatska publika imati prilike čuti na njegovom povratku u metropolu.
Catz N’ Dogz su talentirani poljski duo s preko 20 godina globalnog glazbenog iskustva. U svojoj glazbeni spajaju house i techno s discom i deep house ritmovima. Njihov jedinstveni glazbeni izričaj privukao je pažnju umjetnika kao što su Shakira, Rufus Du Sol i Roisin Murphy. Grzegorz i Wojciech će u sklopu Defectedove proslave nastupiti po prvi put u Zagrebu.
Monki je sve istaknutija DJ-ica, a u povijesti će ostati zapisana kao prva voditeljica iz istočne Azije na BBC Radio 1 na kojem je debitirala sa svega 21 godinom. Osim svoje provjerene glazbene sposobnosti, ona uvelike podržava nove i nadolazeće talente kroz svoju izdavačku kuću &Friends. Van svijeta glazbe, aktivno se bavi promocijom ženskog sporta.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.