Egoless je objavio svoj prvi singl “Vitae Eterna” s nadolazećeg dugosvirajućeg instrumentalnog albuma “DUBTERNAL“.
Predstavljajući singl Egoless je rekao “jezik instrumentalne glazbe je za mene najizvnrednija stvar koja postoji.” Sami premijerni singl s novog albuma, podsjeća na ranije radove Egolessa pod njegovim pseudonimom “Afro Dub System“.
Kompletni novi album “DUBTERNAL” će biti predstavljen u video formatu, a preko britanske Deep Medi Musik etikete će biti izdan 15. ožujka digitalno te kao dvostruki 12” vinly.
U Hrvatsku se još jednom vratio Kevin Saunderson, koji je ovog puta preuzeo pult zagrebačkog Boogalooa na još jednom Future Scope tanzanju. Uz “The Elevatora” svirali su Felver i Mr. DJ Dario.
Energetica se još jednom vratila u riječku Crkvu, a ovog puta uz gostovanje F.O.R.M.-a u tradicionalnom live izdanju, a podršku su pružili DJ Ogi, Eneix i Senkic.
Ljubljanski K4 klub još jednom je bio domaćin Innocent Music večeri na koju je Aney F. pozvao Menea, Tom Buga i Elenu Mikac, Art Dealera i Tibea te Soniksa, Marru i Polyyja.
U nagrađivanom novosadskom Tunnelu, u petak je gostovao Kirill Matveev, a uz njega su svirali Branko Vuković te Petar P. Dok u subotu je Inner Sense duo odradio “all nighter”.
Seth Troxler je na svojim društvenim mrežama otkrio svoj recept za uspješan oporavak od konstantnih turneja, putovanja i nastupa. U objavi na Instagramu se prvo našalo kako je vremenski putnik te vampir, ali zatim istaknuo kako nekoliko puta godišnje ide u Berlin u jednu kliniku na detoksikaciju organizma.
“Nekoliko puta godišnje sedetoksiciram kod jedne odlične doktorice u Berlinu koja me očisti, ili barem očisti ono što je u meni. Malo mi je smiješno objavljivati slike sebe povezanog na razne mašine koje me ispiru, ali brojne kolege sa scene su me uvijek pitale kako se ja nosim s našim stilom života.” objašnjava Seth Troxler.
Procedura se zove “INUSpherese“, a riječ je o pročišćavanju krvne plazme kako bi se uklonile tvari koje uzrokuju bolesti te toksina.
Za pultom su bili Pig & Dan, DJ Ogi, Dino Jukić, Tias b2b IC, DJ Friki, Dikla i Skarros.
Bili su to oni dani u godini kada smo se svi pošteno naplesali, nasmijali i pretvorili u vile, princeze, policajce, političare, vampire, vještice, te tko zna kojekakva stvorenja ili parodije.
Kompaktni instrument može proizvesti zvukove harfe jednim prstom i do 108 tonova koji podsjećaju na zvukove 80-ih. Dolazi sa strumpplate-om, sličnim touchpadu laptopa, gdje korisnik može kliziti jednim prstom i generirati zvukove koji podsjećaju na elektronsku harfu.
Na lijevoj strani gumbi akorda reproduciraju živahne zvukove koji mogu podsjetiti na one korištene u anime ili animiranim filmovima. Suzuki je već izložio novi model Omnichord OM-108 na sajmu NAMM održanom u Anaheimu, Kalifornija, između 25. i 28. siječnja 2024., a uoči njegovog globalnog predstavljanja u srpnju 2024.
U ciklusu modularnih predavanja, polaznici stječu osnovna znanja organizacije glazbenog događaja od same ideje do realizacije (kako se ugovara i ugošćuje glazbenik/ica, vodi komunikacija s partnerima i suradnicima, priprema i vodi budžet, zadovoljavaju tražene tehničke specifikacije, komunicira s publikom putem dostupnih marketinških kanala, brendira organizacija korištenjem jedinstvenih vizuala).
Sama radionica podijeljena je u dva dijela: narativni i praktični dio. Narativni dio sastoji se od pet modularnih predavanja:
Foto Kristina Barišić
Organizacija glazbenog događaja – od izrade troškovnika do uspješnog eventa Voditelj: Filip Pacak (tonski i produkcijski tehničar te koncertni promotor i organizator Subsonic Events, Zagreb)
Marketing i odnosi s javnošću – komunikacija s publikom i partnerima putem medijskih kanala Voditeljica: Jelena Androić (direktorica Liburnia Film Festival, Rijeka)
Vizualni identitet – uloga vizualne komunikacije u odnosu s publikom Voditelj: Antonio Karača (grafički dizajner, studio Radnja, Zagreb)
Tehnička produkcija – od čitanja ridera do tehničke realizacije zvuka i rasvjete Voditelj: Miran Milić (Studio Palach i voditelj tehnike u klubu The Beertija, Rijeka)
Q&A polaznika s organizacijom i glazbenim gostom – otvoreni razgovor na relaciji polaznici – organizacija – glazbenik Glazbeni gost: Pomelo Chess Society
Foto Hana Barić
Paralelno s predavanjima održava se i praktični rad koji će biti omogućen na redovnim programima organizacije (različiti koncerti, Impulse Festival i slična događanja).
Na radionicu se mogu prijaviti osobe od 18 do 25 godina starosti. Kako se svi moduli održavaju u Rijeci, u intezivnom razdoblju od ožujka do svibnja, molimo sve zainteresirane da čim bolje planiraju svoje obaveze i odvoje vrijeme za dolazak na radionicu. Podsjećamo, radionica je besplatna, ali i ograničena na 10 (deset) polaznika/ica.
Šesto izdanje radionice Let’s Talk About Music organizira Distune promotion, a djelomično je sufinancirano sredstvima Ministarstva kulture i medija te ga podržavaju Zaklade Kultura nova i Gradska knjižnica Rijeka.
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.