Najveća građevina na svijetu, The Sphere vrijedna 2,3 milijarde dolara, 122 metara visine i 157 metara širine te prima 18 tisuća posjetitelja koji unutar arene mogu uživati uz audiovizualni show s ekranom u gotovo 360° koji mjeri svega 15.000 m2 s rezolucijom od 16K.
Metropolitanska policijska uprava Las Vegasa nazvala je postupke muškarca “reklamnim trikom” uoči Super Bowla LVIII, koji se u nedjelju održava na Allegiant stadionu.
“Znamo da će se te stvari dogoditi, a mi ćemo se nositi s njima kako se pojave i osigurati da imamo najsigurniji Super Bowl koji smo ikada imali“, rekao je šerif Kevin McMahill na konferenciji za novinare.
Policija je identificirala muškarca kao Maisona DesChampsa (24), građanina Las Vegasa. Aktivist je navodno izveo trik kako bi podigao svijest o pro-life neprofitnoj organizaciji.
Posljednjih godina dobrano je etablirao svoje ime u Srbiji i regiji, svojom pojavom i radom djeluje na širenju alternativne glazbene kulture plesne-klupske glazbe.
Runyza vikend stiže u Zadar, a prije nego što stane za pult Opere, porazgovarao je s nama o svojim projektima, suradnji za pultom s Brkom, istraživanju glazbe…
Pozdrav Runy! Već si neko vrijeme na sceni i dobrano si etablirao svoje ime i van granica Srbije. Nastupao si u brojnim klubovima i festivalima, no redovno te možemo vidjeti da sviraš “na domaćem” terenu. Koliko su ti važne svirke doma u Tunnelu i na Crvenki?
Pozdrav društvo. Žurke na domaćem terenu su mi izuzetno važne (još uvijek), kao što je važno redovno prisustvo i drugih kolega na domaćoj sceni. Neki su uspjeli da se malo više etabliraju u svijetu ili regiji, ali i dalje dolaze da sviraju u Tunnel i to je za klub i održivost klupske scene jako bitna stvar, isto tako kao i nekolicina kvalitetnih artista koji su još uvijek aktivni na lokalu (ništa manje muzički vrednih).
Crvenački Potok je priča koja je izgleda iza nas, nakon dvije godine korone klabing u manjim sredinama se polako, ali sigurno gasi i mogu samo da kažem da sam zahvalan na prelijepom vremenu koje sam proveo tamo i zajedništvu koje sam osjetio tijekom svih ovih godina.
Odakle sve “kopaš” glazbu? Kako izgleda tvoja priprema za setove? Oslanjaš li se na reakcije publike ili ih pak vodiš prema istraživanju novih zvukova i glazbe?
Muzika je vrlo intimna stvar, to je kao kada odemo u prodavnicu sebi izabrati donje rublje ili cipele. Pripreme uglavnom teku sa uživanjem, par sati dnevno odvojim čekirajući svoje omiljene izdavačke kuće, producente i kontakte širom svijeta sa kojima razmjenjujem muziku, mnogo je lijepo da nas ta jedna stvar vrijedna divljenja povezuje.
To je zaista stvar u kojoj najviše uživam, i dalje djeluje onako dječački i bezazleno. Svoje osobne mnogobrojne osjećaje uvijek pokušavam kanalizirati kroz muziku, to im daje značenje, to ih oživljava i daje smisao. Nisam ni sam skroz siguran kakva se tu kemijska reakcija događa, ali je zasigurno blagotvorna po dušu.
Često te možemo uhvatiti u all nighter izdanju…koliko je po tebi potrebno trajanje seta da ispričaš neku “glazbenu priču”?
Zavisi koliko ste vješti u tome. Sve to zamišljam kao jedan krug koji počinje, prolazi kroz razme faze gradacija, dinamične, izlomljene, mračne, svijetle i na kraju se završava bez naglih atrakcija, lagano i elegantno. Taj zamišljeni krug je moja orijentacija u setu, ona mi daje slobodu i spontanost, dozvoljava mi da griješim, ispravljam se, dopunjujem i uživam u njegovim čarima.
Kada ne nastupaš u solo izadnju, često te za putlom možemo vidjeti s DJ Brkom, kako funkcionira vaša dinamika?
To sam Brkom je posebna priča koju prati dugogodišnje prijateljstvo nakon čega se dogodila i ta spontana kemijska reakcija za miks pultom. Sreli smo se negde u istraživanju crnačke house kulture, emotivne-duboke muzike, rasvirane i muzike jakim karakterima. Nije da smo to dogovarali, ali sve je otišlo samo od sebe u tom smeru.
Brka je velika muzička enciklopedija i sveznalica, najveće divljenje prema njemu koje imam i dan danas (kad je u pitanju artistički pristup) jesu emisije koje redovno radi za Ponoćni Program radija D59B kao i Arcadia Radio Show. To su jednostavno za mene svete stvari, a on je kreator istih zajedno sa Gordanom Paunovićem. Urađeno je preko 230 emisija, u kojima sam također imao priliku da dam svoj mali doprinos.
Osim što te hvatamo za pultom, na sceni si aktivan i “behind the scenes”. CMOK-a ćemo se dotaknuti u sljedećem pitanju, ali prije toga – što nam možeš otkriti o programu koji se sprema Tunnelu u ostatku godine?
Ova sezona je dosta dinamična i malo sistemski kompleksnija u odnosu na protekle godine iz razloga što se događaji sve više centralizuju u velike betonske Hangare u Beogradu. Nije mi jasan skroz taj fenomen, ali izgleda da publika ide uvijek za velikom većinom i nekakvim vizualnim pojačivačima doživljaja, a sve manje muzikom i nečim iskrenim. Pre par tjedana smo imali sjajan doček srpske nove godine.
Marjan Felver je imao jako zanimljiv hipnotički set u Tunnelu, nakon čega se pojavio i Mathew Jonson i odsvirao dva sata liveaa i sve nas raspametio. Bila je tu i epska žurka sa Vladom Ivkovićem i još nekolicina sjajnih zabava. Ovog vikenda imamo Tijanu T i mladu nadu Vahicabija u koga polažem nade, a za ostatak sezone dogovorili smo buking za Steve Buga, Mihai Popoviciu i postoji takođe šansa da nam dođe u travnju i Andrey Pushkarev. Što se tiče ljetne sezone i dalje smo u špekulacijama, ali zasigurno nas očekuje par interesantnih zabava.
Pokretač si CMOK-a, od čijeg je nastanka i prvog partyja prošlo gotovo deset godina. Gdje je CMOK danas u usporedbi s prethodnim godinama? Što planiraš u budućnosti s projektom?
CMOK danas postoji sa istom idejom, a to je širenje alternativne muzičke kulture plesne-klupske muzike. Napravili smo malu pauzu sa podcastima, ali mislim da je polako vrijeme da se vratimo tome. Veliki dio ekipe se razbježao po svijetu ili iz nekog drugog razloga nisu više prisutni. Ali CMOK je tu i nastaviće sa svojim djelovanjem kroz bukinge, podcaste i možda koje izdanje u skorijoj budućnosti. Relativno smo najviše fokusirani na bukinge, a mislim da je došlo i pravo vreme da osvježimo kolektiv sa novim članovima. Nedavno smo imali mnogo lijep event u Zagrebu sa Ian Pooleyem i Felverom.
Već si nekoliko puta nastupio u Hrvatskoj, gdje te je publika objeručke prihvatila. Sada stižeš i u Zadar, što možemo očekivati od tvog seta u Zadru?
Kao i uvijek radujem se povratku u Hrvatsku! Izuzetno volim vašu publiku koja je vrlo ostrašćena i prisutna na žurkama, to je zaista rijedak fenomen. Imam osjećaj da su ljudi kod vas željni dobre zabava,a ja ću se sa zadovoljstvom potruditi da im to i omogućim.
Dok čekamo tvoj dolazak za vikend, preporuči nam neki set (bio tvoj, ili tuđi) da ga poslušamo!
Sa zadovoljstvom ću vam ostaviti link svog seta koji sam snimao za Radio D59B ponoćni program (gdje sam mijenjao DJ Brku). Ovaj set nije namijenjen u svrhe zabave, već za opuštanje, meditaciju ili uspavljivanje… Često kažem da me vraća na tvornička podešavanja, nadam se da će i nekoga od vas. Uživajte!
Ples pod maskama je na rasporedu ovog vikenda, a mi vam donosimo gdje se sve možete zamaskirati i rasplesati uz elektroničke ritmove.
ZAGREB
10. veljače u Podmornici Katran sprema se nova Atlantida. Turk, Viktor i Einfakinn spremaju tulum, a ulaz do ponoći je besplatan za sve maskirane.
RIJEKA
U subotu, BSH events otvara svoju novu sezonu s plesom pod maskama na riječkoj ribarnici koju pretvara u plesni podij gdje stižu – Mene, Yakka, Pablo Panda i Darrio Sec b2b Manola. Još jedan ples u subotu uz elektroničke ritmove je na Delicious Carnivalu u Štrigi uz Ani. i Bronskija.
U nedjelju, Crkva priprema maratonski “Carnival party” uz glavne goste iz španjolske Pig & Dan te lokalnu podršku – DJ Ogi, DJ Friki, Tias, IC, Dino Jukić, Dikla i Skarros. Također u nedjelju, Nemo klub će ugostiti Linija: Carnival koji će okupiti Andriju Mlacovića, Grenca, Iana Staraja, Pachu i Svena Kraljića.
U nedjelju, na Titovom trgu priprema se cjelodnevni “Masquerade Open Air” ples uz BREmanju, Bruns Layja, Phonophobes, Recepa, Skarrosa, Tapelessa i Whoosoa. Tradicionalan nastavak “Masquerade Open Air” partyja je uz after u Pogonu Kulture na koji stižu Elena Mikac, Tom Bug, Marin Biocic, Marcel, Bruns Lay i Recep.
U subotu, Klub Kocka sprema drugo izdanje MaškaRavea uz After Ego, Pusmus i Belezebuba. Također, u Kocki pod maskama se pleše i u utorak na “Maškare: Lollipop“.
Iste večeri ali u nešto ranijem terminu, u koncertnoj dvorani Ive Tijardovića postanite dio mističnog teatra, glazbeno-scenskog spektakla prema drami “Maskerata” Miroslava Krleže u režiji Ivana Lea Leme uz ansambl GKM-a Split. Glazbeni producent je Zvonimir Dusper Dus.
KORČULA
U subotu, VHF Bar još jednom priprema svoj ples pod maskama – “Masquerade” uz Markaya.
DUBROVNIK
U petak, na krajnjem jugu održava se “Maškarata ispod Kuplja“, prvo s đirom po gradu, a zatim s plesom u Lazaretima uz DJ Bucka i Nikkija Ramonea. U subotu, Klub Dubina priprema “MASQUERADE with Underground Control” gdje u goste stižu splitski DJ-evi i bračni partneri – Iris i Miro Burić.
Kroz gotovo četiri sata edukativnog streama, iskusni dubrovački producent je pružio ekskluzivni uvid u proces stvaranja originalne tech house trake u Abletonu, a s produkcijiom te iste trake nastavlja danas od 17 sati.
Edukativni live streamovi su interaktivne prirode, a na svako pitanje Haris će pokušati dati odgovor te odraditi korak-po-korak instrukcije u Abletonu.
U petak 16. veljače, Future Scope donosi čari detroitskog techna u “hram sreće” uz Kevina Saundersona, kojeg će za pultom dočekati Mr. DJ Dario te Felver.
Kevin Saunderson jedan je od DJ-eva i producenata koji su imali veliki utjecaj na elektroničku scenu, osobito u Detroitu kao dio trojca Belleville Three. Na sceni djeluje još od 80-ih, a zbog svoje nevjerojatne energije dobio je nadimak “The Elevator” jer je upravo on taj koji je proširio novi zvuk publici. Osim toga stoji iza organizacije Detroit Electronic Music Festivala – Fuse-In gdje svi posjetitelji mogu uživati u technu na samom mjestu rođenja istog. Saunderson se osim ozbiljnih nastupa i produkcije može pohvaliti i sviranjem na NBA utakmici, ali i osnivanjem vlastitog labela.
U subotu 17. veljače, iskusni DJ te rezident Boogalooa i Future Scopea, Shipe slavi svoj rođendan uz bliske prijatelje i kolege. Rođendansku proslavu koprivničkog DJ-a će upriličiti svojim setovima DJ Jock, Kali, Toni Juranović, Neroa, M.I.L.E. i Zhajo.
U subotu 24. veljače, Boogaloo sprema funky poslasticu uz službeni Dino Dvornik tribute band.
Dino Dvornik Tribute (Official Bend) osnovan je 2008. godine, povodom preranog odlaska hrvatskog kralja funka, Dina Dvornika. Na inicijativu njegove supruge Danijele, okupili su se neki od najboljih glazbenika na ovim prostorima, Dinini uski suradnici, i oživili njegov duh na najvjerniji i najbolji mogući način. Dino je iza sebe ostavio pregršt hitova, koji kroz ovaj bend žive i dan danas.
U subotu 9. ožujka, Future Scope premijerno dovodi englesku progressive ikonu, Johna Digweeda u Boogaloo. Uz legendarnog headlinera za pultom će na velikom flooru naći još Lemon, DJ Jock i Shipe, dok će after na malom flooru vrtiti Neroa, Senno i Sin.
Početkom ožujka, zagrebačka publika će prvi put imati priliku slušati Johna Digweeda koji u svojim nogama ima preko 30 godina karijere, a prošle godine je proslavio i 25 godina vlastitog Bedrock Recordsa. Iako je najpoznatiji po progressive zvuku, Digweedov glazbeni opus varira od downtempa pa sve do acid techna što mu omogućuje da razvija svoj set prikladno toku večeri. Uz karijeru bogatu izdanjima za labele, Digweed se može pohvaliti i trakom “For What You Dream Of” koja je iskorištena u kultnom filmu Trainspotting, a objavljena je još pod aliasom Bedrock koji je kreiran u suradnji s Nickom Muirom. Osim u solo izdanju, John Digweed se često za pultom nalazi sa svojim dugogodišnjim partnerom Sashom.
Mračnu, duboku, energičnu i spektakularnu atmosferu su isporučili su uz glavne goste Sequencesa naši Insolate i Pepi Jogarde.
DVS1 je strastveni kolekcionar ploča i jedan od rijetkih rezidenata Berghain / Panorama Bara koji mogu raditi na oba floora. Vladimir Ivković s druge strane jedan od najcijenjenijih regionalnih izvođača koji je zanat brusio u Düsseldorfu, a zadnje vrijeme je čest gost kultnih klubova diljem svijeta.
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.