U jednom danu 2024. objavi se više glazbe nego tijekom cijele 1989.
Uz jednostavnost s kojom glazbenici mogu ne samo stvarati i miksati, već i distribuirati te sami objavljivati svoje pjesme, nije iznenađenje da je količina glazbe koja se danas objavljuje znatno veća nego prije nekoliko desetljeća.
MusicRadar priprema novu analizu i istraživanje digitalnih glazbenih platformi, a povodom toga su razgovarali s Willom Pageom, nekadašnjim glavnim ekonomistom Spotifyja koji je otkrio zanimljive činjenice.
Page je istaknuo kako se danas u jednom danu objavi više glazbe nego tijekom cijele kalendarske godine 1989. Stavljajući tu činjenicu u kontekst, Paige je spomenuo kako većinu te glazbe stvaraju sami umjetnici, što znači da postoji sve veća potražnja za softverima za produkciju glazbe.
Prema najnovijem izvještaju analitičke tvrtke MiDiA pod nazivom “Stanje ekonomije glazbenih kreatora“, ukupan broj glazbenih kreatora u 2024. iznosio oko 75,9 milijuna – što je povećanje od 12% u odnosu na prethodnu godinu. Taj broj bi do 2030. mogao narasti na gotovo 200 milijuna ljudi koji se izjašnjavaju kao glazbenici.
Razlog za taj rast dijelom se pripisuje porastu tzv. “consumer-creators” koji su, kako govori Page, već transformirali fotografiju (kroz Instagram) i videografiju (kroz TikTok), a sljedeća na redu je glazba.
Ono što Will Page misli i zaključuje, a potvrđuje izvještaj MiDiA, jest ne samo da će povremeno stvaranje glazbe postati uobičajeno, već će pokrenuti neviđeno širenje glazbenih kreatora.