Tiësto postaje prvi DJ koji će svirati tijekom cijelog Super Bowla na nadolazećem izdanju u Las Vegasu. Iskusni Nizozemac će prvo preuzeti pult i odraditi set za vrijeme zagrijavanja igrača, a zatim će tijekom svakog timeouta te između četvrtina biti zadužen za glazbene odabire.
DJ set sa Super Bowla će se emitirati na društvenim mrežama te na televizijskom prijenosu, a u najavi nastupa Tiësta na Super Bowlu iz NFL-a poručuju: “Kao jedan od najutjecajnijih DJ-eva i producenata koji su pomogli stvoriti kulturu elektroničke glazbe, kako u Las Vegasu tako i diljem svijeta, Tiësto je savršen odabir za osobu koja će stvoriti nezaboravno iskustvo i atmosferu za navijače, igrače i gledatelje gdje god da se nalazili.”
Prije Tiësta, još nekoliko DJ-eva je dobilo priliku svirati na zagrijavanju Super Bowla poput DJ Khaleda, DJ Snakea i Zedda, no iskusni Nizozemac će biti prvi koji je svirao tijekom cijelog spektakla.
CLUB 84 je laboratorij za kolaboracije koji je krenuo u realizaciju s kreiranjem Video art instalacije za vrijeme Dana Arhitekture u suradnji s Agencijom Metier. U Olimpijskom Muzeju, događajem zatvaranja DA2023 festivala predstavljena je opservacija globalnih utjecaja koji su kreirali ozračje kompletne 1984. Nadovezuje se na tehnološku renesansu i vrhunac sub-kultura i poticanje kreiranja novih.
Nakon toga nastaje projekata kreiranja streetwear kolekcije ̷ N̷ o̷ s̷ t̷ a̷ l̷ g̷ i̷ c̷ x Victorious, u suradnji s Olimpijskim Muzejom u Sarajevu. Kreirana je linija odjeće inspirirana jednom od Olimpijskih disciplina – Hokejom.
U sklopu strategije za aktivacije na planinama, CLUB 84 je osmišljen kao boutique serijal evenata i video-setova na posebnim lokacijama Bjelašnice i Igmana na kojim će nastupati lokalni DJ-evi te gosti iz Italije, Njemačke, Slovenije, Srbije, Crne Gore i Hrvatske. Od siječnja do ožujka posjetioci će imati priliku uživati u programskoj shemi na poznatim lokacijama, a i iznenaditi se na nekim još neotkrivenim.
Početak Club 84 događaja na je obilježio nastup Katze, a zatim je nastupio crnogorski duo 84bit koji je predstavio svoju obradu posvećenu Sarajevu povodom 40 godina Olimpijskih igara “Ne zaboravi Sarajevo“, dok je proteklog vikenda nastupio YNGOD.
Svoj glas na ovu temu mogli ste dati od četvrtka do subote navečer ovdje, između 3 ponuđena odgovora. Tako 87.88% čitatelja našeg portala smatra da Boogaloo treba ostati na mjestuPučkog otvorenog učilišta; 9.56% je dalo podršku useljenju KSET-a, a 2.56% je za opciju da se prostori prenamjene studentima.
Kao odgovor na njujorški Paradise Garage krajem 70ih u New Jerseyu se otvara klub Zanzibar (Newark, New Jersey). Iako su njujorški klubovi bili inspiracija (posebice Paradise Garage) Zanzibar je dao svoj pečat house glazbi.
Dominantni vokali i utjecaji r’n’b-a, gospela, jazza i funka karakteristični su za razvijanje tzv. Jersey sounda. Za kormilom kluba bio je Tony Humphries, a svoje prve dj korake u Zanzibaru napravio je i Kerri Chandler koji ubrzo postaje i rezident kluba.
Röyksopp je elektronički glazbeni duo iz Norveške poznat po toplim melodijama koje stvaraju žanrovskom kombinacijom housea sa afro-američkim glazbenim elementima. Prijatelji Torbjørn Brundtland i Svein Berge 1998. godine osnivaju Röyksopp, a ubrzo zatim objavljuju i album prvijenac, ‘Melody A.M.’ (2001.) koji je osvojio glazbenu kritiku i lansirao ih u sam vrh glazbene scene.
Svaki novi album upotpunjen je zanimljivim glazbenim kombinacijama i uzbudljivim vizualnim elementima, uz naglašene i često vrlo ekscentrične scenske nastupe koji su ih dodatno izdvojili u glazbenom svijetu i proslavili do svjetskih razmjera. ‘The Inevitable End’ iz 2014. godine predstavio je svojevrstan epitaf i oproštaj od formata albuma, barem u tradiocionalnom smislu. Nakon osam godina šutnje, 2022. godine objavljuju kolosalni projekt sačinjen od 30 glazbenih brojeva objedinjenih u albumski triptih ‘Profound Mysteries’ koji Röyksopp opisuju kao ‘neprekidno, konceptualno iskustvo’ i ‘proširenje kreativnog svemira’.
Norveški duo Röyksopp donose svoj zavodljiv i melodičan elektronski zvuk na INmusic festival #16 u lipnju 2024. godine uz već najavljene nastupe The Smashing Pumpkins, Hoziera, The National, Paola Nutinija, Gossip, Dogstar, Viagra Boys, The Gaslight Anthem, Sleaford Mods, Ibibio Sound Machine, Descartes a Kant i Deadletter!
Trodnevne festivalske ulaznice za INmusic festival #16 dostupne su putem službenog festivalskog webshopa po cijeni od 99 EUR (+ troškovi transakcije) te u Dirty Old Shopu (Tratinska 34, Zagreb) po cijeni od 99 EUR, dok su sedmodnevne kamperske ulaznice po cijeni od 49 EUR (+ troškovi transakcije) dostupne isključivo putem službenog festivalskog webshopa.
Uskoro će biti deset godina otkako smo izgubili kuma house glazbe, koji je preminuo 31. ožujka 2014. nakon komplikacija od dijabetesa.
Njegov prvi posao bio je u noćnom klubu
Njegov prvi posao na klubskoj sceni bio je u njujorškom disko klubu The Gallery. Koja je bila njegova uloga? Budući da još nije bio DJ, Frankie je bio zadužen za napuhavanje balona i aranžiranje voća.
Njegova prva DJ rezidencija bila je na bazenu
Frankiejevi prvi DJ nastupi bili su u njujorškom Continental Bathsu. Frankie je držao termine ponedjeljkom i utorkom navečer, dok bi Larry Levan bio plaćen od srijede do nedjelje.
Frankie nije bio prvi izbor za Warehouse
Frankiejeva proslavljena rezidencija u čikaškom noćnom klubu Warehouseširoko je prihvaćena kao mjesto porijekla izraza ‘house glazba’ – glazba koju biste čuli u Warehouseu. Zbog toga se do danas Frankie smatra ‘kumom house glazbe’. Međutim, događaji su mogli krenuti puno drugačijim putem da je tim Warehousea nastavio surađivati sa svojim prvim rezidentom Larry Levanom. Kad je Levan odbio nastup, preporučio je svog prijatelja Frankieja i ostalo je povijest.
Frankie je uživao priređivati iznenađenja svojoj publici
Prema glazbenoj novinarki Sheryl Garratt, večeri u kojima je Frankie svirao uključivale su da se svim posjetiteljima klubova prije ulaska daje LSD acid tabs. Frankie bi također priznao da je zaustavio glazbu u pola noći. Zatim bi se uključili ispušni ventilatori i Knuckles bi pustio zvuk približavanja vlaka. Ljudi u publici očito bi trčali u zidove.
“Ponekad bih ugasio sva svjetla i postavio ploču na kojoj bi zvučalo kao da će se jureći vlak zabiti u klub, ljudi bi poludjeli.” – Frankie Knuckles
Njegov prvi remix nikad nije objavljen
Sada prepoznat kao jedan od najboljih remiksa svih vremena, većina Frankiejevih ranih pokušaja u produkciji nastala je kao dio tima s njegovim prijateljem Erasmom. Njih su dvoje napravili bootleg edit pjesme “Let No Man Put Asunder” koja je bila toliko popularna na plesnom podiju da je izdavačka kuća naručila službeni remix. Dok je službeno izdanje postalo veliki hit, njihov izvorni trudostao je tajno oružjeFrankievih DJ setova.
“Your Love” govori o stvarnoj osobi
Frankiejeva suradnja s dugogodišnjim prijateljem Jamiejem Priestlyjem iznjedrila je njegova najpoznatija djela. Frankie je producirao, dok je Jamie napisao i otpjevao tekst. Njihovo izdanje “Your Love” do danas je Frankiejevo najcijenjenije djelo, ali vjerojatno ne znate da je “Your Love”, kao i većina Priestlyjevih stihova, o stvarnoj osobi – Jamiejevoj srednjoškolskoj ljubavi, Lisi.
Hercules And Love Affair vratili su Knucklesa house glazbi
U kasnim 90-ima, kada su hard house, trance i techno počeli zasjenjivati house glazbu, Frankie se počeo razočaravati scenom i na kraju je prestao stvarati novu glazbu. Tek kad su ga Hercules & Love Affair natjerali da remiksira jednu od njihovih pjesama, on je na kraju ponovno počeo producirati.
“Što sam se dalje udaljavao od produkcije, to je moje zdravlje više izmicalo kontroli. I u tom su me trenutku Hercules & Love Affair zamolili da remiksiram “Blind.” Htjeli su “taj klasični Frankie Knuckles/DefMix” zvuk. Mislio sam da se šale. Nitko nije puštao ništa što zvuči DefMix izdaleka. Duga priča, moram zahvaliti Hercules & The Love Affair što su me vratili mojoj prvoj ljubavi. Ispravak, ne moja prva ljubav, moj prava ljubav.” – Frankie Knuckles
Frankie je bio prvi remikser koji je osvojio Grammya
Frankie je osvojio prvu nagradu Grammy za najbolju remiksiranu snimku (neklasična) kada je bio nominiran 1998. Njegov remiks “Unbreak My Heart” Toni Braxton potukao je konkurenciju Davida Moralesa, Mousse T-a, Todda Terryja i Armanda Van Heldena.
Ima ulicu nazvanu po sebi
Dana 25. kolovoza 2004., South Jefferson Street u Chicagu – nekadašnje mjesto Warehousea – preimenovano je u Frankie Knuckles Way. Kampanja u čast Frankieja uglavnom je uspjela zahvaljujući podršci Baracka Obame koji je u to vrijeme bio senator (i fan Frankieja Knucklesa).
Odsvirao je svoj posljednji set u Ministry of Soundu
Frankie je tragično preminuo prije gotovo deset godina u dobi od 59 godina. Samo dva dana prije toga sjedio je na DJ pultu glavnog floora londonskog kluba, gdje je puštao svoj posljednji DJ set. Frankie je bio poznata faca i čest gost u Ministry of Soundu i bio je jedan od američkih DJ-eva koji su prvi doletjeli svirati za ovaj klub tijekom ranih 90-ih.
“Ne možemo zamisliti bolji način odavanja počasti kumu house glazbe od dijeljenja ovog seta uživo snimljenog u Ministry of Soundu“.
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.