Vrh je objavio snimku seta snimljenog na našem Endorphin festivalu, gdjeje nastupio na Serotonin flooru uz brojna druga drum ‘n’ bass imena sa scene poput DMT-a, Frenky Boyja, Minimalista…
Govoreći o nastupu na Endorphin festivalu, popularni Zenza je prokomentirao: “Veliki sam fan raznolikosti i sviđa mi se svaka ideja gdje se miješaju žanrovi u jedan event. Mislim da je to najbolji način da ljudi čuju muziku koju nisu čuli, možda im se svidi, možda ne, al’ bitno je to da ljudi imaju priliku istražit i čuti nešto drugačije.”
Poslušajte Vrhovo drum ‘n’ bass “divljanje” s Endorphin festivala na YouTubeu.
Haris Čustović započinje serijal edukativnih live streamova u kojima će se baviti produkcijom u Abletonu, u suradnji s Klubskom Scenom i SonarScopeom. Iz tjedna u tjedan, Haris će svoje znanje, vještine i umijeće u Abletonu podijeliti na streamu, a prvi je na rasporedu ovog četvrtka u 17 sati.
Tematika prvog edukativnog live streama, kroz kojeg će Haris podijeliti svoje znanje je dekonstrukcija trake u Abletonu 12. Iskusni dubrovački glazbenik, zvukom i audio produkcijom se bavi već gotovo 30 godina, a upravo kroz prvi live stream svi zainteresirani će imati prilike vidjeti njegov kreativni proces, vidjeti neke od tehnika i načina rada kroz dekonstrukciju njegove posljednje skladane melodic tech house trake. Live streamovi su zamišljeni da budu interaktivni, stoga svako pitanje je dobrodošlo!
Dekonstrukciju trake u Abletonu uz Harisa Čustovića možete pratiti u četvrtak od 17 sati na njegovom YouTube kanalu.
Haris Čustović je glazbenik, vokalist, dizajner zvuka, skladatelj i DJ s bogatim dugogodišnjim iskustvom. Stekao je magisterij iz zvukovnih umjetnosti na University of Arts London, a također je diplomirao pedagogiju na Grenwich University u Londonu. Sa preko deset godina iskustva rada na institucijama obrazovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu, kao i gostovanja na mnogim glazbenim konferencijama, iskusan je akademski predavač i govornik. U svom studiju stvara glazbu, bavi se snimanjem, dizajniranjem zvuka, miksanjem i masteringom, kao i produkcijom video sadržaja
Electropop duo Cura i dečko pripremaju 24-satni improvizacijski jam s 24 kolege i kolegice sa scene. Cura i dečko će biti budni 24 sata, a svako tri sata će im se pridruži neko novi od kolega u “jam sessionu”.
24-satni improvizacijski jam će biti prenošen uživo na Facebooku i YouTubeu, ali će se također moći pratiti i na licu mjesta na Sceni Ribnjak u Zagrebu. Program počinje danas u 16 sati te traje sve do sutra u 16 sati.
Program je neodređen žanrom, izmjenjuju se različiti instrumenti, predstavljajući sve skupine instrumenata, od digitalnih do tradicijskih. Glazba koja se proizvodi u potpunosti ovisi o glazbenicima koji su u trenutku u sesiji, za inspiraciju mogu koristiti komentare sa streama.
Kako se program može pratiti na online platformama, gledatelji komentarima raspravljaju o tome što svjedoče, uz moderatora koji potiče diskurz – a vokalni su umjetnici pozvani na korištenje njihovih komentara kao lirični sadržaj.
Deep house je žanr poznat po tempu do 125 BPM-a, prigušenim bas linijama, izdašnoj upotrebi perkusija, mekim zvukovima klavijatura, ambijentalnom zvuku i soul vokalima. Među trenutačno najzanimljivijim predstavnicima tog žanra su Atjazz i Fred Everything, gosti novog izdanja Imogen partyja ovog petka, 26. siječnja.
Jedan od pionira deep housea još iz 90-ih je Atjazz, britanski DJ, producent, inženjer zvuka i vlasnik istoimene prestižne etikete poznate po vrhunskim izdanjima. Osim Atjazzovih produkcija i suradnji, pod njezinim okriljem su i velika imena kao što su Fred Everything, Robert Owens i Jimpster. Atjazz je i vrlo plodan remikser koji potpisuje uspješne obrade izvođača kao što su Bob Sinclar, Jazzanova, Zed Bias i Omar, a njegove usluge često traže i brojni vrhunski vokalisti.
Za svoj nadolazeći nastup u Zagrebu, Atjazz poručuje što možemo očekivati od njega: “Volim održavati stvari svježima, ne planiram previše jer volim čitati prostor dok sviram i pomažem ljudima da ostanu u vibri. Mogu biti jazzy i dubby tako da možete zatvoriti oči i izgubiti se u zvuku, ali također i u drugom raspoloženju uz slojevite ritmove”
U Peti Kupe se vraća i Fred Everything, prijatelj kluba i Imogen Recordingsa za koji je već objavljivao. Ovaj rođeni Kanađanin s dugogodišnjim prebivalištem u San Franciscu je u više od 20 godina objavio čak 200 izdanja na najprestižnijim etiketama, a nadimak Everything prati ga od početaka karijere jer je već tada bio sposoban umiksati sve od disca do techna, pa čak i drum’n’bass. Njegove ploče često su u torbama najvećih DJ-a, a popularnost su mu donijeli i brojni remixevi za poznate izvođače kao što su Derick Carter, Roy Davis Jr, Brand New Heavies ili upravo Atjazz.
O svom povratku u Peti Kupe, Fred Everything kaže: “U Zagrebu sam uvijek bio dobrodošao s puno topline i tulumi su uvijek bili odlični. Ljudi jako dobro poznaju glazbu i ne boje se dobrog provoda!” Upravo je hrvatska metropola Freda Everythinga inspirirala da po njoj sklada EP: “Ideja iza imena bila je jednostavna, napisao sam dvije pjesme (Zagreb I i Zagreb II) na svom prošlom gostovanju u Petom Kupeu u ljeto 2022. godine. Ostao sam nekoliko dana više i stigao malo obići grad, razgledati muzeje i družiti se s prijateljima.”
Ovoj dvojici prijatelja u Kupeu se pridružuje i domaći dvojac prijatelja – Antonio Zuza i Ilija Rudman koji će nastupiti zajedno kao Imogen Soundsystem. Bit će to prilika i da u večeri najboljeg housea najave i skorašnji izlazak svog zajedničkog EP-a Paloma.
Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio, dok na našem Instagramu imate priliku za osvojiti ulaznicu.
Na Nultom danu 2024., koji je započeo 12. siječnja i nastavio se do podneva 13., lampioni su svijetlili među granama, zeleni laseri koji bodu oči pucali su kroz tamu, a akrobatkinja je izvodila performans iznad glave na visećem obruču. Dok su posjetitelji lutali prostorom, osjećali su se kao da su u začaranoj šumi.
Okružen bujnim zelenilom i prirodnim čudima džungle, Day Zero je doista uronio svoje posjetitelje u čarobno okruženje, potičući osjećaj jedinstva i različitosti među partijanerima. Ove godine, kako su tvrdili, organizacija je napravila nekoliko poboljšanja u sadržajima i samom transferu do destinacije, ali ono što je stvarno napravilo razliku su akrobacije i izvedba vanzemaljskih stvorenja iz budućnosti i drevnih Maja.
Line up se može pohvaliti nizom DJ-eva svjetske klase koji su predstavili svoje različite stilove, stvarajući nezaboravnu atmosferu. DJ Tennis dao je ton eklektičnim nastupom, dosegnuvši vrhunac euforičnom pjesmom ‘Around’ Solomuna. Miksevi Dennisa Cruz , koji sadrže pjesme poput ‘Just as Long’ i ‘Dope Dance’, natjerali su cijelu džunglu da pleše uz njegove osvježavajuće taktove.
Kasnije je dinamični WhoMadeWho zauzeo glavnu pozornicu, donoseći neočekivani zaokret dok je američki DJ Diplo krasio mikrofon, stvarajući trenutak jedinstven za publiku. Izvedba Setha Troxlera , ispunila je ogromna očekivanja publike, dok je Skream dirnuo publiku svojim evokativnim ritmovima kao što je i navikao. Patrick Mason poradio na groovy plesu, a Joeski se pobrinuo da energija džungle potraje čak i u 8 ujutro nakon 13 sati neprestane glazbe.
Posebno treba pohvaliti voditelja ceremonije, Damiana Lazarusa , koji je isporučio eklektičan set s različitim stilovima od techna do groovy dancea. U trenutku kada je pustio verziju pjesme ‘Music Sounds Better With You’, džungla je bila prepuna vibrirajući njegovom magijom. Nije ni čudo zašto je on kreativni um iza ovog čarobnog festivala.
Kao što je Lazarus obećao, Day Zero se angažirao u lokalnoj zajednici, podupirući glazbenu školu za djecu, donirajući stabla koja će obložiti aveniju, surađujući s organizacijom koja pokušava obnoviti koraljni greben i skupljajući plastični otpad. Ova tvrtka surađuje s tvrtkom za recikliranje sa sjedištem u Cancunu na pretvaranju plastičnog otpada u biogorivo.
Lazarus je započeo Day Zero 2012. U to vrijeme Tulum, koji su posjećivale modne ikone s ukusom za duhovnost i jogu, više nije bio neotkriven.
Bio je siječanj 2012. “Sjetio sam se da je kasnije te godine, 21. prosinca, bio kraj majanskog kalendara”, nastavlja. “Odlučio sam da umjesto da na to gledam kao na apokaliptični događaj, to bude početak novog poglavlja, a ja ću stvoriti magični događaj koji slavi tradiciju naroda Maja i prožima ga najiskrenijom i najinovativnijom glazbom. ” Tako je rođen Day Zero. Nešto manje od 3000 prisustvovalo je prvoj godini, održanoj u Mayanskom tematskom parku na periferiji Tuluma.
Nakon što se prije desetak dana Pločnik morao zatvoriti na svojoj adresi u Međimurskoj 21 zbog nerazriješenih pravno-vlasničkih odnosa, u prijelaznom razdoblju nastavlja s radom kao “Pločnik Gornji” u prostorijama kluba Dva Osam na adresi Jabukovac 28.
“Selimo gramofone, namještaj i svoje najdraže osoblje koji će danima kada u klubu nema programa (najčešće su to ponedjeljak, utorak, srijeda pa i poneki četvrtak, a nije ni nedjelja za odbaciti) otvoriti Pločnik Gornji. Radit će od 18 sati do ponoći, ulaz će biti besplatan, a osim muzike s ploča koje su obilježile Pločnik u hodu ćemo dogovarati i svima nam drage evente.” javljaju iz Pločnika te kako će zbog unaprijed dogovorenih događaja u Dva Osam s radom na privremenoj lokaciji krenuti s radom u ponedjeljak 5. veljače.
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.