Skip to main content

ChilliBar slavi 20 godina cjelodnevnim programom u Spunku


U subotu 16. rujna, ChilliBar u zagrebačkom Spunku slavi 20. rođendan, uz bogati cjelodnevni program za kojeg je zadužen ChilliBar DJ crew. Dnevni program počinje poslijepodne na terasi kluba, a završava u ranim jutarnjim satima unutar Spunka.

Projekt ChilliBar su još 2003. godine pokrenuli Igor Richma i Ratko Pipal uz pomoć prijatelja iz Attacka, a od svojih samih početaka je zamišljen kao ambijentalna glazbena čitaonica psy, chillout, downbeat, freestyle glazbe. Prve ChilliBar kuhinje su se održale sa serijalima kao što su Tribalizer i Gotcha, a nakon dobih reakcija publike sa željom da se projekt prezentira široj masi u Spunku 2003. kreće prva sezona glazbene čitaonice.

Tijekom bogatih dvadeset godina ChilliBar je lutao i zabavljao se na raznim lokacijama po Zagrebu i Hrvatskoj. Od Spunka 2003. do Spunka 2023. ChilliBar je glazbeno otplovio po Koolturi, Koldingu, Močvari, M.P.-u, Mastersu, Medici, Attacku, CirkoBalkanu, CuFusu, Forestationu, Muzungi, TImeu, Pločniku, Klubu Dva Osam, Cultiva festu, Regenerationu, MoDemu…


*Flyer s prvog ChilliBara u Spunku

U svojih dva desetljeća postojanja, ChilliBar je okupio prekaljenu glazbenu posadu s kojom je svih ovih godina gradila priču i odrastala. U DJ crewu su bili, ili su još uvijek: Richma, Ratko, Pila, Val Vashar, Indra, Ganesh, Dovla, Yantar, Uyulala, D3kla, Looney Grandpas, Kudjo, GyPsy Brothers i Zrinka.

Ususret jubilarnoj proslavi u Spunku ekipa iza projekta zaključuje: “Jednom ChilliBar, uvijek ChilliBar.”

FB EVENT: CHILLIBAR – 20 GODINA / 16.9. / SPUNK

Sam Paganini stiže s techno himnom -Rave- u dubrovačke zidine


Vrata kluba otvaraju se u 22:30 sati,a podršku na bini pružit će mu residenti Revelina: Bozzo, Dancelectric i El Maar. Ulaznice se mogu nabaviti putem web stranice, a organizatori napominju kako su dostupni i promo paketi koji se nalaze u baru Casablanca (Zamanjina 7, Dubrovnik) te u uredu kluba Revelin (Vukovarska 30, Dubrovnik).

Navedeni producent popularizirao je žanr techna i približio ga široj publici, a njegov singl "Rave" na streaming platformama je preslušalo više od 100 milijuna ljudi, čime je postao najstreamanija techno pjesma ikada.

Njegova karijera počela je 1996. godine, a dvadeset godina kasnije osnovao je vlastitu izdavačku kuću JAM kao novu platformu za izvođenje svoje vizije techno glazbe. Danas je njegova izdavačka kuća postala i platforma za otkrivanje novih talentiranih umjetnika.

Nastupao je na najpoznatijim klupskim i festivalskim pozornicama, poput berlinskog Berghaina, londonskog fabrica te njujorškog Output and Cielo i na festivalima poput Tomorrowlanda, Szigeta, Sonusa i brojnih drugih.

Boogaloo sprema upečatljiv jesenski program, a otvara ga Miss Monique 22.09.


Renomirana hrvatska elektronička organizacija Future Scope priprema još jednu spektakularnu jesensku sezonu, a za njenu uvertiru ponovno u goste dovode Miss Monique, u petak 22. rujna. Uz ukrajinsku DJ-icu i producenticu na velikom flooru zagrebačkog “hrama sreće” sviraju Sinisa Tamamovic, Shipe i Neroa, dok će drugi floor preuzeti predstavnici Dobrog HouseaTom Bug i Elena Mikac.

Tijekom jeseni još gostuju Stacey Pullen, Matt Sassari, Mihai Popoviciu (06.10.), The Yellowheads (31.10.), Ben Klock (17.11.) uz brojne domaće i regionalne snage, a tamo će se održati i rođendanski festival povodom novog vizualnog identiteta Klubske Scene o kojem ćemo pisati vrlo skoro.

Miss Monique je dobro poznato ime hrvatske publike, a svjetska publika ju je upoznala s hitom “No Fear” koji se našao u u setovima renomiranih trance DJ-eva poput Paul Van Dyka, Armin Van Buurena, Paul Oakenfolda, Gareth Emeryja i drugih. Svojim glazbenim razvojem, pronašla se u niši progresivnog housea te melodic techno zvuka, a on ju je doveo do Ibize, Tomorrowlanda i popularnih klubova poput Printworksa. Njeni live setovi broje milijunske preglede, a svoje umijeće je prezentirala i za francuski Cercle.

Svoju adresu u Bosni i Hercegovini, za onu u Londonu već prije više od desetljeća zamijenio je Sinisa Tamamovic. Renomirani DJ i producent karijeru je započeo u Banja Luci još krajem prošlog tisućljeća te mu nije trebalo dugo vremena da izgradi svoju reputaciju u regionalnim elektroničkim krugovima zahvaljujući svojim spojem techno, tech-house i minimal beatova.

Podršku na velikom plesnom podiju zaključuju, stalni rezidenti Future Scopea te Boogalooa Shipe i Neroa, dok na drugom flooru Elena Mikac i Tom Bug prezentiraju ono najbolje od njihove etikete “Dobar House”, a to su hipnotizirajući house i disco ritmovi.

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

FB EVENT: Future Scope Season Opening w. MISS MONIQUE [22.09.2023]

Riječka Crkva jubilarnu desetu sezonu otvara u house izdanju

Nakon ljetne sezone, riječka Crkva otvara svoja vrata za jubilarnu desetu klupsku sezonu. Pozivajući na proslavu otvaranja, iz kluba poručuju “Devet punih godina ovo sveto mjesto obogaćuje lokalnu i regionalnu underground scenu”. Riječki partijaneri će tako iz ljeta u jesen uplesati uz house melodije koje biraju Yakka, Blank Art, DIKLA i Senkic, u subotu 23. rujna.

Nakon brojnih nastupa ovog ljeta diljem Jadranske obale, višestruko nagrađivani DJ i producent Yakka stiže u Rijeku. Novogradiški DJ i producent, poznat je po svojoj širokoj lepezi house zvuka te neizostavnim šiltericama koje nosi na partyjima. U svojoj bogatoj karijeri, nastupao je na renomiranim festivalima, držao rezidencije u klubovima diljem Hrvatske, a osim produkcije vlastitih uradaka, Yakka je ime izgradio i obradama istaknutih domaćih glazbenika.

Iza Blank Art projekta se kriju Dino Jukić i Dario Maričević koji zajedno surađuju od 2019. Riječki DJ duo svoj zajednički projekt je predstavio 2020., dok su svoj prvi EP “Bars” izdali 2021. Svojim setovima stvaraju priču koja ima “glavu i rep” kroz kombinaciju žanrova poput housea, techa, minimala i deepa uz primjese vokala i funky elemenata.

Andrej Diklić poznatiji kao DIKLA je DJ, organizator i suosnivač Loud Silence kolektiva. Od 2018. se upušta u svijet DJ-inga i organizacije. Tijekom godina organizirao je događaje poput Rave In The Woods, Wake The Lake festival te Ocean in Motion serijal boat partyja. Kada je za pultom, miješa underground žanrove housea koji sežu sve do nešto tvrđeg techa.

 

S južne strane otoka Krka stiže Senkić koji je svoje prve nastupe imao sa samo petnaest godina. Tri godine kasnije pridružuje se BeatPoint Festivalu, a 2021. postaje rezident riječke Crkve. Svojim stilom spaja groovy house i techno glazbu.

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

FB EVENT: CRKVA SEASON 10 OPENING

INOTA festival – od turbine do samoukog stroja

Anita je fotografirala situacije iz naše perspektive tako da se nadam da ćemo vam prenijeti bar mali dio ugođaja. Moćna termoelektrana sa svim svojim kapacitetima ispunjena je novim tehnologijama i novim životom.

Ušli smo u Community Centre.

 

Prvi dojam je socrealistički, drugi vrlo ukusno udomaćena art tehnologija.

Zatekli smo i trenutne stanovnike bivše elektrane.

Priznajem, nisam očekivao toliku raznolikost i bogatstvo programa i bilo bi mi žao da sam propustio otići.

Naročito zato što je program obilovao eksperimentalnom glazbom i sa samo jednim boldanim headlinerom. Neću ovdje u tekstu spominjati imena umjetnika jer ne bih htio favorizirati neke od njih. Svi artisti mogu se naći i proučiti na odlično uređenoj stranici: www.inotafestival.hu
 

Stigli smo od Zagreba do Inote za dva i pol sata

Približavali smo se staroj, 20 godina napuštenoj termoelektrani koja je snabdjevala strujom Budimpeštu od ugljena iz okolnih rudnika. Prošli smo pored ulaza u kamp u kojem više nije bilo slobodnih mjesta, a nudi male bungalove, male kontejnere sa klimom ili prostor za šator. Iz elektrane je dopirala ugodna elektronika i vizual tri ogromna konusna dimnjaka, patent mađarskog projektanta, kasnije preuzet od mnogih elektrana u svijetu.

Ta tri monumentalna Cooling Tower-a su veliki dio vizualnog identiteta Inota festivala.

Srednji je mapiran sa video grafikama cijelom vanjskom stranom, a u unutrašnjosti  smo pogledali svjetlosnu instalaciju, koja se spaja s nebom u okruglom otvoru na vrhu.

To je jedna  od osamnaest vrhunskih svjetlosnih instalacija koje smo obišli tijekom četverodnevne Inote od četvrtka navečer do nedjelje navečer.

U nedjelju navečer prije povratka pogledali smo dvije vrlo dojmljive predstave u Concert Hall i Cantine.

Cantine je nekadašnji prostor kantine za radnike,

a Concert Hall je bila namijenjena kulturnim događanjima, konferencijama, kino projekcijama i dobro je akustički zamišljena u tu svrhu.

Sada su ovdje bili vrlo dojmljivi artistički nastupi suvremenih producenata elektroničke "dron" ambijentalne scene sa vrhunskom tonskom i svjetlosnom opremom koja je uz dimnu atmosferu vrlo ukusno i artistički pratila muzičku izvedbu uživo.

Za vrijeme nastupa na nekim mjestima u gledalištu čuo sam zvučnu interferenciju na granici svog ukusa i titranje instalacija dvorane, koja u vrijeme projektiranja nije mogla ni zamisliti što će se jednoga dana u njoj događati i koliko bas frekvencija će morati podnijeti.

Od sudionika nastupilo je podjednako live izvođača, DJ-a i vizualnih artista, te nekoliko kazališno plesnih izvedbi. Dojam koji su mi ostavili svi koje sam poslušao je oduševljenost i očaranost autentičnim dorađenim izrazom. Iza izbora izvođača i organizacije programa stoje vrlo inteligentni ljudi dobrog ukusa, NVC event organizing collective and Centrum Production i Adrienn Nagy, project manager of the Inota Festival.

Publika mi je izgledala netipično zainteresirano i znatiželjno za elektroničke festivale.

Veganska hrana je bila odlična i dostupna na više štandova, što me naročito razveselilo, a moglo se naći i usluga masaže, izrada fotografija u tamnoj komori, odlične kave i čaja, ponuda analognih fotoaparata, odlično dizajniranog mercha i sponzorskih proizvoda najvećih korporacija, šećera u plastičnim bocama i novog visokofrekventnog komunikacijskog zračenja. (naslućujete tko su sponzori : ).

Pored Cantine, manjeg prostora za DJ-e, Concert Hall-a za live audio video performere

i dugačke galerije za izložbe i instalacije Depo,

tri najveća prostora su Turbine Hall, Heating Room iPower Yard.

Teško nam je riječima i fotografijom dočarati veličinu, osvjetljenost, video ekrane enormnih veličina, razglasnu opremu, ali probati ću opisati neke od programa. Na otvorenom stageu Power Yard, Niels Frahm je nastupio sa svom svojom klavirsko elektroničkom opremom i u tom ambijentu njegov je muzički izričaj stvarao nadrealnu sliku.

Nadrealno mi je bilo i u Turbine Hall gdje su se projicirali snovi iz arhive 30 000 tonskih zapisa snova (prvi puta sam čuo za tako nešto), vizualiziranih uz pomoć samoukih strojeva (AI) i muzički podloženi odličnim (AI) dronovima. Odlični DJ-i su nastupili u istom prostoru uz stvarno dojmljive vizualizacije. Jedina kritika bila bi mrvicu preglasno ozvučenje nakon što DJ standardno pojača glasnoću na svom mikseru i podeblja subove. Predložio sam organizatoru da kontroliraju glasnoću kao što se to radi na koncertnim lokacijama u Austriji.

Na katu poviše, duhovita dimna konstrukcija je odašiljala dimne krugove nalik onima koje znaju ispuhati pušači,

u kojima se moglo uživati i meditirati u proučavanju povezanosti čestica dima i njihovom raspadanju,

a do nje prostor koji se uz pomoć svjetlosnih stupova smanjuje, povećava, pomiče u ritmu.

I na kraju najveća dvorana koju sam vidio ikada Heating Room, opremljena vjerojatno vrlo skupomsvjetlosnom instalacijom,

čiji se performans uz glazbu uživa ležeći na toplim madracima koji vibriraju od baseva.

Za čilanje i lagano muvanje u ritmu proveli smo ugodne trenutke u Grove zoni.

Pomislio sam u sebi, u jednoj od svojih kontemplacija, da sam kao pionir digitalnog snimanja bio toliko oduševljen činjenicom da sam uspio usnimiti gitaru u kompjutor. Bilo je to prije točno 30 godina. Od tada svirao sam u raznim grupama, producirao, masterirao, inovirao, naročito u elektroničkoj live sceni (Beat Busters, NT Wave, Tobogan, Lessthanaminute, DŽ81) i na Inoti mi se učinilo kako je jedan period digitalne revolucije u glazbi i slici pri kraju i da počinje novi AI period za koji se pitam što mi donosi.

Coeus: -Nije lako biti na ovoj sceni trenutno danas i boriti se u ovom ringu!-

Nemanja Petković poznatiji kao Coeus scenu osvaja svojim zvukom koji zalazi u melodični techno i deep house. U sklopu svoje ljetne turneje, početkom mjeseca debitirao je u popularnom dubrovačkom Culture Clubu Revelin, gdje smo ga uhvatili za kratki razgovor prije nego li je preuzeo DJ pult.

Stigao si premijerno svirati u Dubrovnik, kakvi su tvoji prvi dojmovi?

Dubrovnikodavno se nisam više oduševio gradom, hranom, ljudima. Nekako su me baš dobro spremili za ovu ludnicu koja me čeka. Ove sezone sam baš primjetio Revelin, baš sam bio sretan kad sam dobio poziv jer nemam puno prilika da puštam u Hrvatskoj, a stvarno volim vaše primorje. Stvarno sam se veoma radovao dolasku.

Izdavao si svoje uratke na važnim etiektama, no suradnja s Afterlifeom se posebno ističe. Kako se dogodila suradnja?

Krenula je nekako skroz spontano. Ja sam njima slao neku muziku, da oni to puštaju. Oni su me kontaktirali da žele nešto više od toga. Onda se dogodio jedan EXIT, tu sam ja njih službeno i upoznao. Tako se onda s vremenom ta suradnja i razvijala i došli smo tu gdje jesmo (koja broji nekoliko izdanja i EP). Mislim stvarno, velika mi je čast jer znam da je jako teško, pogotovo iz naše regije. Mislim da nam je deset puta teže nego svim ostalima. Jako sam zahvalan na cijelom tom iskustvu i prilici koju su nam dali.

Prošla godina je bila za tebe produkcijski produktivna, barem što se tiče broja izdanih traka. No, što se radi u studiju ove godine? Stigneš li se uhvatiti kojeg projekta s obzirom da si stalno po nastupima?

Joj, evo konačno se nešto radi. Ranije sam imao dosta vremena, zato je bilo i više produkcije. Sada se sve svelo na putovanja i ondakad dođeš kući si vječito umoran. Ali, evo konačno uzimam neko vrijeme za studio jer imam dosta nekih projekata koje bih trebao završiti. Imam jedan remix koji sad izlazi u rujnu, s kojim sam jako sretan, kojem se radujem, kao i cijela publika ja mislim haha. Bit će, bit će dosta toga. Ja se stvarno nadam da će u budućnosti muzika, ta produkcija doći do izražaja.

Osim kvalitetne originalne produkcije, važan aspekt u tvojoj melodičnoj niši je vizualni aspekt koji prevladava na showovima, kao i cijelo iskustvo koje dobiješ kroz set…

Mislim da vizualni aspekt za sami doživljaj muzike nije bitan, ali danas je nekakosve podignuto na taj nivo i sad je to postalo moranje za sve artiste. Što nam je dosta otežalo posao, jer nije više samo muzika, već muziku mora da prati i vizualni show, i još 300 nekih drugih stvari. Uopće nije lako biti na ovoj sceni trenutno danas i boriti se u ovome ringu

Ljetos si imao prilike svirati na zanimljivim lokacijama, na nekoliko kontinenata. Jedna od njih je bio i glavni grad Libanona, Beirut, koji visoko kotira po pitanju noćnog života?

Pa je, ja mislim da o tome ja i najviše pričam hahaha! Vjerujte mi, stvarno posebno mjesto, ljudi su fantastični, zabave su ludilo. Najbolje na svijetu koje sam iskusio. Mislim oni su se kao narod propatili – ratovi, jad, bijeda i onda nekako kada dođe taj vikend, oni se tako prepuste toj muzici. Znaju uživati, tako da je stvarno ono puštati tim ljudima, baš znaju da cijene muziku i DJ-eve.
 

Imaš li “highlight” ljetne turneje?

EXIT Dance Arena. To mi je san od malih nogu, ideš u tu arenu svake godine, promatraš te velike zvijezde. Stvarno je bilo ostvarenje snova. Raditi jutro na Dance Areni je highlight ljeta definitivno.

Turneja te dalje vodi u Južnu Ameriku, vraćaš se u Argentinu gdje ćeš odraditi nekoliko nastupa među kojima i jako zanimljiv set unutar aviona Boeing 737…

Joj, pa nemam pojma kako je palo na pamet da me pozovu, ali sam im jako zahvalan! Nekako sam se zasitio ovih klasičnih gigova – klubovi i festivali. Kada su me pozvali, ponovno sam se počeo radovati nekom putovanju. Jer turneja se sve nekako svela na posao. Sve ti je to kao putuješ, radiš, ali ima malo uživanja. Tako da se stvarno radujem nastupu u Boeingu, stvarno nesvakidašnje. Jedva čekam i jako mi je drago što će postojati live stream, jer će tako i ljudi koji nisu tamo moći vidjeti i pratiti događaj.