Iskusni Kraundler je izdao svoju dugoočekivanu novu traku “Break Free” na inovativnoj etiketi IAMT (I Am Techno) Red, kojom upravlja popularni ukrajinski DJ Spartaque.
“Break Free” je traka koju je Kraundler već puštao u svom podcastu Underground Fusion te u setovima ovog ljeta. Nova traka, također vjerno prikazuje Kraundlerov prepoznatljiv stil, koji spaja moćne bas linije, snažnu perkusiju i složene sintesajzere, stvarajući dinamično i neumoljivo techno iskustvo. Traka je u svega nekoliko dana od izlaska već debitirala na Beatportovoj “Hype” top ljestvici za techno (peak time / driving).
“Break Free” u radijskoj verziji dostupno je za slušanje na svim streaming platformama, dok je klupska verzija (idealna za DJ setove), dostupna za kupnju na Beatportu.
Na dva plesna podija zagrebačkog Boogalooa, Future Scope je pripremio energično otvaranje sezone uz tri internacionalna gosta i domaće miljenike publike. Na velikom flooru su iz zvučnika odzvanjali opasni techno ritmovi, a njima su dirigirali omiljeni slovenski DJ i producent Umek te bugarska brzorastuća zvijezda Christian Craken uz koje su svirali rezidenti DJ Jock i Shipe.
Također, setovi DJ Jocka i Shipe s otvaranja nove Future Scope sezone su bili snimani te streamani na Facebooku.
Mali floor Boogalooa je bio u znaku nešto mekšeg zvuka, a ples na njemu je predvodio rumunjski veteran Mihai Popoviciu uz kojeg su se još našle Una Andrea i Elena Mikac. Afterourse do ranih jutarnjih sati nedjelje su odvozili Una Andrea i Shipe u b2b setu.
Sljedeće Future Scope tanzanje je već zakazano za petak 18. listopada kada u Zagreb dolaze predstavnici Fckng Serious etikete Ana Clue i Julian Wassermann.
Ovog tjedna prepoučujemo briljantni niskobudžetni dokumentarac “Inside House” o koji se na internetu pojavio 2011. godine, a tema je house glazba.
Producent Carl H Productions (Movingdeep Music) ističe kako se radi o prvom dijelu dokumentarca, te da postoji još materijala koji nažalost nije montiran.
No, ovih 82 minute uploadanih na Youtube sadrži mnoštvo intervjua sa DJ-ima, producentima, promotorima kao što su Kerri Chandler, DJ Gregory, Jay-Jay, Dimitri from Paris, Mr. V…
Techno, sa svojim ponavljajućim ritmovima i slojevitim teksturama, ima sposobnost mijenjanja obrazaca moždanih valova, usmjeravajući slušatelje u izmijenjena stanja svijesti. Ova promjena je slična ulasku mozga u drugačiji način percepcije koji nadilazi uobičajenu svjesnost.
Neuroznanstvena istraživanja pokazuju da određene frekvencije u glazbi mogu rezonirati s mozgom na način koji mijenja njegove valne obrasce. Npr. ravnomjeran ritam techna može potaknuti mozak da se uskladi s ritmom, što dovodi do pojačanih aktivnosti alfa i theta moždanih valova. Ta su stanja često povezana s opuštanjem, meditacijom i povećanom kreativnošću. Stoga techno glazba može djelovati kao kanal do dubljih, reflektivnijih stanja, nudeći slušateljima put za istraživanje vlastitog uma i potencijalno otključavanje novih područja misli i percepcije.
Ponavljajuća priroda techno glazbe olakšava mentalno resetiranje…
Štoviše, ova sinkronizacija moždanih valova s ritmom techno glazbe može poboljšati kognitivnu fleksibilnost, omogućujući slušateljima da razmišljaju apstraktnije i inovativnije. Ponavljajuća priroda techna, daleko od monotone, olakšava mentalno resetiranje, pomaže u čišćenju mentalnog nereda i ponovnom fokusiranju uma. Ovaj fenomen naglašava složenu međuigru između slušnih podražaja i kognitivne obrade, pri čemu techno glazba služi kao moćan alat za stimulaciju mozga i kognitivno poboljšanje.
Future Shock 2001, naziv je najpoznatijeg hrvatskog indoor ravea koji se održavao od 1994. do 2002. u Zagrebu.
Jučer smo objavili flyerna našem Facebook profilu s drugog izdanja “Second Experience” koji se održao 3. prosinca 1994. na Zagrebačkom Velesajmu.
Plesalo 8 tisuća partijanera – dvorana nakratko ostala i bez struje
Objava je pobudila interes brojnih naših fanova koji su pohodili prve rave partye uključujući i Future Shock, te su u sklopu iste komentirali svoja iskustva, ostavljali fotografije, flyere i druge uspomene iz toga doba.
O Future Shocku smo pisali u više navrata, a početkom ove godine objavili i anketu u kojoj je 95% čitatelja glasalo da želi plesati na raveu kojim bi se obilježilo 30 godina od prvog ravea, a to će se uskoro i dogoditi – točnije 14. prosinca2024., o čemu ćete biti informirani na vrijeme.
Za informaciju, prvi FS je održan 11.06.1994. na Zagrebačkom Velesajmu pod motom “Welcome to Cybercity”.
Pogledajte video snimku sa Second Experiencea u nastavku…
Mnogi klubovi zatvoreni su zbog financijskih pritisaka, ali noćni život nije stao. U mnogim gradovima svjedočimo evoluciji klupskih prostora i događaja, koji sada nude raznovrsnije sadržaje. Primjeri uključuju kinky zabave, te događaje koji kombiniraju umjetnost i glazbu.
Pandemija je bila katalizator promjena, prisiljavajući organizatore i sudionike noćnog života na nove formate i načine okupljanja
Pandemija je bila katalizator promjena, prisiljavajući organizatore i sudionike noćnog života na nove formate i načine okupljanja. Kinky i queer scene dobile su veći prostor, pružajući inkluzivnija i eksperimentalnija iskustva. Također, sve je više događaja s fokusom na mentalno zdravlje, pružajući ljudima priliku za povezivanje bez prisile konzumacije alkohola ili droga. Ovo su prostori gdje zabava više nije samo ples uz glazbu, već je isprepletena s umjetničkim izložbama, performansima i kulturnim događanjima, čineći svaki izlazak višedimenzionalnim iskustvom.
Klubovi su se također suočili s financijskim problemima zbog pandemije, povećanja troškova i visokih cijena najma, ali to ih nije spriječilo da pronalaze kreativne načine kako bi preživjeli. Mnogi su prešli na manja okupljanja, privremene ili mobilne prostore, kao i suradnje s drugim umjetničkim kolektivima. Fleksibilnost u organizaciji događaja omogućila je nastavak rada unatoč teškim okolnostima.
Sve ove promjene pokazuju da klupska kultura nije mrtva, već je doživjela transformaciju
Noćni život također se suočava s promjenama u ponašanju posjetitelja, koji sada traže više od tradicionalne klupske večeri. Povećana svijest o mentalnom zdravlju, veći fokus na sigurnost i sveprisutnija digitalizacija noćnog života rezultirali su širenjem virtualnih i hibridnih događaja, koji kombiniraju fizičko prisustvo i online elemente. Dok su virtualni partiji bili privremeni odgovor na lockdown, neki elementi tog iskustva opstaju i dalje, posebno u kontekstu globalnih zajednica koje sada mogu sudjelovati u istim događanjima bez obzira na geografske granice.
Sve ove promjene pokazuju da klupska kultura nije mrtva, već je doživjela transformaciju. Ona je sada raznovrsnija, inkluzivnija i fleksibilnija nego ikada prije. Novi oblici zabave, hibridni prostori i multidisciplinarni događaji pomiču granice tradicionalne klupske večeri. Iako izazovi ostaju, poput visokih troškova i financijske isplativnosti, scena noćnog života ipak pronalazi načine za prilagodbu i inovaciju.