Future Scope je još jednom pripremio doček Nove godine, a za ulazak u 2024. na dva plesna podija u zagrebačkom Boogaloou doveli su Christiana Crakena, Ladidu, Leu Dobričić, Raula Younga, Mr. DJ Darija, Kikija, E-Basea, Shipu te Nerou.
U siječnju 2024., hram sreće priprema slijedeće partye:
06.01. DJ Jock all night long 13.01. Violet party / Marco Faraone 26.01. DJ Rush
Prvi gost naše nove rubrike “Odabrao” je nagrađivani DJ Jock koji je s nama podijelio 11 traka koje ima na “repeatu“.
Kad splitski as ne servira tvrde techno ritmove kroz DJ setove, u svoje slobodno vrijeme sluša i otkriva druge glazbene i elektroničke žanrove. Među 11 traka koje posljednje vrijeme ima na repeatu mogu se čuti ritmovi ambijentala, breakbeata, drum ‘n’ bassa, housea, synthwavea, rapa…
Osim na Spotifyju, pjesme koje DJ Jock ima na “repeatu” možete poslušati i na YouTubeu.
Prvi vikend godine je u potpunosti bukiran za DJ Jocka koji će večeras u svom rodnom kvartu, na splitskom Mertojaku, zasvirati u Advent Parku, dok sutra preuzima pult zagrebačkog Boogalooa gdje priprema svoj novi “all nighter“.
YouTube je najveća platforma za dijeljenje videozapisa, ali je također jedno od najpopularnijih odredišta za preslušavanje glazbe. Hrvatski i regionalni producenti su u 2022. ostvarili milijunske preglede na YouTubeu, ali kakva je situacija bila prošle godine? U nastavku vam donosimo listu deset najslušanijih hrvatskih producenata, kao i deset najslušanijih regionalnih producenata na YouTubeu u 2023.
Top 10 hrvatskih producenata po slušanosti na YouTubeu u 2023.
Kao i prošle godine, najslušaniji hrvatski producent na YouTubeu je Lost Sky koji je u proteklih dvanaest mjeseci ostvario preko 90 milijuna pregleda. Drugo mjesto je ponovno pripalo Matrodi koji je godinu završio s nešto više od 3.8 milijuna pregleda, dok je treći najslušaniji hrvatski producent na YouTubeu Damon Empero s 3.3 milijuna pregleda.
Ostatak ljestvice najslušanijih hrvatskih producenata na YouTubeu izgleda ovako:
4. San Pacho s 3.2 milijuna pregleda 5. Dallerium s 928 tisuća pregleda 6. Egoless s 900.1 tisućom pregleda 7. Marwollo s 436 tisuća pregleda 8. Vanillaz s 213.5 tisuća pregleda 9. Shortwire s 185.6 tisuća pregleda 10. Kiso s 160.7 tisuća pregleda
Još nekolicina producenata je bila oko brojke od 100 tisuća pregleda na YouTubeu, a to su Yakka, Twiig, Phyter, Adoo, Petar Dundov i Radiology.
Top 10 regionalnih producenata po slušanosti na YouTubeu u 2023.
Još jednu reprizu na proslogodišnju ljestvicu imamo za prva dva mjesta. Najslušaniji regionalni producent na YouTubeu je kosovarski DJ Regard s 103.7 milijuna pregleda, a na drugom mjestu ga prati hrvatski producent Lost Sky s 90.2 milijuna pregleda. Treće mjesto pak pripada slovenskom Raspou koji je imao 13.8 milijuna pregleda.
Ostatak ljestvice najslušanijih regionalnih producenata na YouTubeu izgleda ovako:
4. Drop G s 13.7 milijuna pregleda 5. Albert Vishi s 13 milijuna pregleda 6. Gramatik s 7.4 milijuna pregleda 7. Matroda s 3.8 milijuna pregleda 8. Damon Empero s 3.3 milijuna pregleda 9. San Pacho s 3.2 milijuna pregleda 10. Galwaro s 2.4 milijuna pregleda
Oko milijun pregleda u 2023. na YouTubeu su imali još Space Motion, Umek, Divolly & Markward, Dallerium, Egoless, Marga Sol…
VII. dodjela nagrade Ambasador u zagrebačkom Boogaloou je okupila više stotina profesionalaca iz industrije elektroničke glazbe, brojne uzvanike iz ranih sfera društvenog života kao i medijske predstavnike koji su došli popratiti jedinu neovisnu glazbena nagrada na ovim prostorima.
Vrijednost projekta je prepoznata na regionalnoj, nacionalnoj i županijskoj razini medija koji su redovito izvještavali kako o samim novostima o nagradi, tako i o nominiranima, kao i naposljetku samim dobitnicima.
O nagradi Ambasador se redovito pričalo na radijskim frekvencijama diljem Hrvatske. Otvoreni radio, Enter Zagreb, Radio 808, Yammat FM, Radio Roža, Radio Rojc, HRT Radio Split, Radio Kampus, Radio Korčula, UNIDU radio samo su neke od radijskih postaja na kojima se pričalo o Ambasadoru i njegovim akterima.
Specijalizirani, glazbeni portali u Hrvatskoj, ali i šire vjerno prate rad Ambasadora. O VII. izdanju nagrade se moglo čitati kod kolega na Muzika.hr, Ravno do dna, Sound Guardian, Sound Report, Reggae hr, OnlyClubbing.rs, Grotto – The Way of Life, The Clubber…
Lokalni i županijski mediji su pratili svoje sugrađane na njihovom putu do nagrade Ambasador. Prepoznatljivost u lokalnoj sredini je od iznimne važnosti, tako su šibenski mediji poput Šibenskog i ŠibenikIN-a s ponosom pisali o trijumfu Tvrđave sv. Mihovila, zadarski mediji poput ezadra, Zadarski.hrZadarskog lista, Antene Zadar…
Osvajanje nagrade klub Dubinu je stavilo u prvi plan lokalnih medija, kod kojih je Ambasador postao vijest dana. S još jednom nagradom u vitrini Yakka je ponovno postao važna vijest lokalnih medija u Novoj Gradiški, o putu Tamare Kezz od nominacije do nagrade se posebno pratilo u njenoj rodnoj Kikindi, a posebno zanimljiva za dalmatinske i splitske medije je bila InnerChild zbog spajanja znanosti i elektroničke glazbe.
Elektronička glazba, kao i kompletna subkultura koja ju okružuje i dalje je donekle “strani svijet” za neke od najvećih hrvatskih medijskih kuća, ali iz godine u godinu i oni najveći mediji se upoznavaju s glazbom koja nas spaja. Tako je i ove godine Novi list napisao reportažu s dodjele, a dobitnike su popratili još i Jutarnji list, Večernji list, 24sata te Story. S druge strane u regiji elektronička glazba je nešto više prepoznata, tako se o Ambasadoru moglo čitati i na Gracija.ba, Time.rs, Telegraf.rs,Tanjug.rs, Republika.rs, Radio-Televiziji Vojvodine, Vesti.rs…
Svoje mjesto nagrada Ambasador već dugi niz godina ima i na televiziji, posebice na HRT-ovimVijestima iz kulture.
Mediji nisu samo izvještavali o ovoj vrijednoj platformi koja godinama uspješno povezuje ljude na regionalnoj razini i otvara rasprave o aktualnim pitanjima na sceni, već su također prepoznali i važnost elektroničke glazbe. Pružili su joj značajno mjesto u svojim izvještajima, dajući prostor njenim umjetnicima kako bi istaknuli njihovu kreativnost i doprinos glazbenoj industriji, ali i cjelokupnoj kulturnoj industriji.
Igor Radošević poznatiji kao Cosmic G je za sami kraj 2023. gostovao u berlinskom HÖR-u gdje je zavrtio brojne neobjavljene trake – kako svoje, tako i od kolega i prijatelja.
Glazba i selekcija beogradskog DJ-a je pod snaznižm utjecajem zvuka elektroničke glazbe 90-ih godina s dozom trancea i housea. Kako “old school zvukovi” u modernoj produkciji zvuče, poslušajte u Cosmic G-jevom HÖR setu na YouTubeu.
Ovo su foto memoari jednog našeg čitatelja koji nam je poslao nekoliko fotografija ljeta 2002. i još jednog nezaboravnog maratonskog seta Moralesa u Primoštenu koji je znao potrajati i do podneva idućeg dana.
Posebna su bila ta jutarnja svitanja na prekrasnoj terasi primoštenskog kluba i tisuće rasplesanih ljubitelja house zvuka – trenutak kojeg se i danas mnogi rado prisjećaju.
U glavnoj ulozi je David Morales – DJ, producent, remikser i vlasnik Grammy nagrade. Ne samo da je uvijek oduševljavao svojim house ritmovima stvorenima za začinjavanje toplih ljetnih noći, nego nas je oduvijek fascinirao i kao jednostavna i zanimljiva ličnost.
Ni jedan svjetski poznati DJ nije zabilježio toliko nastupa u Aurori kao Morales ako uzmemo u obzir preko 30 godina postojanja ovog kluba koji je jedan od zaslužnijih za stvaranje i razvoj dalmatinske scene elektroničke glazbe.
Skoro svaki zimski ili ljetni party u Aurori imao je i after koji se održavao na poluotoku (na sikama), i u Bau Baru.
Ako imate fotografija ili video materijala koji su obilježili vašu mladost u Aurori ili bilo gdje u Hrvatskoj pošaljite nam na [email protected]
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.