Emil Herceg je predstavio Ableton i sve njegove funkcionalnosti, kao i novi Push 3 uređaj kojeg su svi posjetitelji mogli probati. DJ Jock je kroz nešto više od sat vremena otvorio temu kreativnih blokada u produkciji te je pokazao svoje načine kako ih se riješava kroz Max for Life uređaja u sklopu Abletona.
Kompletnu video snimku druge teme diskurzivnog programa možete pogledati na službenom YouTube kanalunagrade Ambasador, gdje je već objavljena uvodna tema “Plasiranje hitova na radio – od izdanja do radijske postaje”, a uskoro će biti objavljena i posljednja obrađena tema.
Future Scope nas je ponovno iznenadio 25. studenog ove godine, pozvavši ovaj puta još jednu veliku legendu ili, kako bi neki rekli, „instituciju“ trance glazbe – nizozemskog producenta i DJ-a Ferry Corstena, poznatog i kao System F, Ferr i Moonman te po projektu Vimana i Gouryella s Tiestom (Tiesto je brzo napustio projekt te je Ferry nastavio solo), kao i Veracocha s Vincentom de Mooreom, i mnogim drugim projektima.
Ferry je, zajedno s Tiestom, Rank 1 i Armin van Buurenom, jedan od začetnika nizozemskog trance zvuka koji se danas smatra „klasičnim tranceom“, poznatom po brzom ritmu i masivnim melodijama stvaranim pomoću sintisajzera Roland JP-8000 (kojeg je Ferry tada nabavio među prvima), a koji je žario i palio krajem 90-ih pa sve do sredine 00-ih kad mu je velika mainstream popularnost počela polako padati. Vlasnik je labela Flashover Recordings, sada pod Armadom Music, te ima i svoju tjednu radio emisiju Resonation Radio koja se emitira srijedom, a ujedno i jednom mjesečno vodi popularni A State Of Trance (ASOT) uz Armina van Buurena, Rubena de Rondea i Ninu de Koning. Ove godine smo imali priliku i vidjeti kako u iskusnim producentskim rukama Ferrya, Armina, Rubena i Benno de Goeija iz Rank 1, nastaje nova tema za ASOT festival (koji će se održati 23. i 24. veljače 2024. godine u Ferryevom rodnom gradu Rotterdamu), pod imenom „Destination“, i to u tri dana de facto „masterclassa“ ovih velikana trance glazbe, a koja su prikazana na YouTube platformi te dostupna online.
Kako je najava Future Scopea došla poprilično iznenadno i manje od mjesec dana prije Ferryevog nastupa, te se istoga dana održavao i Smells Like 90s, neki su bili skeptični, no sam Shipe, kao i Ferryev menadžer Jesse Hummen koji zajedno s Ferryem vodi Resonation Radio emisiju, otklonili su sve sumnje u održavanje eventa, a Shipe je najavio i kako će se drugi event održati u manjoj dvorani, te se društvenim mrežama proširilo opće oduševljenje u iščekivanju nastupa omiljene nam trance zvijezde.
Noć je započela s dobro nam poznatim našim DJ Damienom, začetnikom Tranceport serije evenata te rezident DJ-em na izdanjima Legendary Festivala, također u Boogaloo, koji je uz hitove Above & Beyond, Armina van Buurena, Dennisa Sheperda, Eelke Kleijna, Estive, Paula Van Dyka, Key 4050 i mnogih drugih, ne samo zagrijao, već i dobro rasplesao publiku.
Kada je od Damiana DJ pult preuzeo Ferry, uz krikove fanova, započelo se prolamati glasno: „Ferry, Ferry!!“ a Ferry je, oduševljen atmosferom i publikom te uvijek dobro raspoložen i nasmijan, set započeo s „Memento Mori“ Funkin Matta sa svojeg Flashover Recordings. Nastavio je u progresivno plesnom tonu, pustivši i svoju najnoviju stvar „Stay Awake“ s Diandrom Faye koja je službeno izašla tjedan dana iza seta, a koja će se naći i na njegovom novom albumu iduće godine pod nazivom „Connect“.
Ferry je svoj izvrsni set poprilično zahuktao puštajući bezvremenske hitove kao što su „Punk“, „Rock Your Body Rock“, „Beautiful“ i „Carte Blanche“ kao Veracocha, a ono što su svi čekali, naravno, bila je „Anahera“ koju je izdao 2015. godine, napravivši ogroman come back sa svojim projektom Gouryella, praktički vrativši trance, koji je debelo načeo bigroom zvuk, čistom euforičnom uplifting zvuku te su za njim i ostali trance velikani počeli polako „polirati“ svoje stare projekte i „oživljavati“ scenu.
Atmosfera je bila na vrhuncu uz zvukove klasika kao što su „Solstice“ i „Out Of The Blue“ njegovog prvog uspješnog projekta System F iz 1999. godine s kojim se probio na trance scenu, meni osobno najdražeg s obzirom na to da mi je to tada bio prvi kontakt s njegovom glazbom.
Kako sam od Ferrya osobno bila pozvana na pozornicu jer sam mu poklonila portret koji ga je oduševio još prije dvije godine kad je nastao i za koji mi je dao „shout out“ u Resonation Radio emisiji te smo se fotkali za DJ pultom (stvarno me ostavio bez riječi te sam se pokušavala nekako ne onesvijestiti :D), nisam više znala bih li plesala na pozornici ili na podiju – glazba i Ferryeva energija bili su toliko zarazni, a light show i laseri doista fascinantni, te sam usput razmišljala i kako bi bilo dobro posjetiti njegov uspješni koncept koji je lansirao prošle godine, What The F! u kojem „open to close“ svira producentski set kao Ferry Corsten, Gouryella i System F, a koji su ljubitelji trance glazbe imali prilike vidjeti na Luminosity festivalu ove godine te u raznim svjetski poznatim klubovima, kao što je Ministry Of Sound u Londonu.
Ferry je svoj ekstatični set u Boogaloo završio zvucima novih traka, već velikih favorita fanova, „Yes Man“ i „Mind Trip“, kao i spomenute nove ASOT teme „Destination“, a na samom kraju je, uz velike ovacije, puštajući svoju „Not Coming Down“ s Betsie Larkin, raspjevao ganutu publiku, pomalo „hintajući“ povratak na Future Scope, o čemu se već i počelo pričati.
To i nije čudno jer Future Scope ostaje vjeran izvođačima koji im osvoje publiku, a oni ostaju isto tako oduševljeni publikom, domaćinom i atmosferom pa postanu i svojevrsni rezidenti, vraćajući se u Boogaloo i više puta, kao što su Amelie Lens i Paul Van Dyk.
Simpatični Ferry je nakon seta pronašao vremena za fanove razgovarajući s njima i slikajući se, a DJ kormilo su preuzeli Shipe i Neroa, započevši b2b set hipnotičnim zvukovima Artbatovog „Tibeta“ te se ples uz techno zvukove nastavio sve do jutra, kako to obično i biva.
Future Scope je tako održao još jedno svoje sjajno trance izdanje te s veseljem očekujemo sljedeće – i nadamo se da će novi „miljenik“ ovog koncepta, uz Paula i Amelie, postati upravo Ferry, i možda nam donijeti željeni What The F!
Nakon što je osvojio publiku na Dopamin flooru našeg slavljeničkog Endorphin festivala, novosadski DJ Commissar Lag se uputio za Berlin gdje je odsvirao set viralni podcast sniman u studiju nalik klupskom toaletu HÖR-u.
Prije nastupa na Endorphin festivalu, Commissar Lag nam je otkrio svoju odiseju do nastupa za HÖR. “Moj put do HOER-a je jedna odiseja. Prvi put sam trebao raditi u zahodu u 2020., ali je onda nastupila pandemija. Zatim sam trebao puštati u travnju ove godine, ali je cijeli lineup pomjeren za drugi datum – datum kada sam ja bio u Americi na turneji. Treća sreća, nadam se!”
Na posljetku se za novosadskog DJ-a ispostavila treća sreća te je je zavrtio svoje energične i plesne odabire u najpopularnijem techno WC-u.
Najbogatiji adventski program po pitanju elektroničke glazbe ima Zagreb o kojem smo nedavno pisali. U hrvatskoj metropoli DJ setovi i elektronički ritmovi se mogu uhvatiti na nekoliko lokacija – Baš Naš festival na Trgu bana Jelačića, EU Advent, Fuliranje, Fooling Around, Ledeni Park…
Advent u Splitu se ponovno vraća na nekoliko lokacija, a na splitskim Prokurativama i Zvončacu će biti prilike za poslušati pokoji DJ set. Adventska Fjera na Zvončacu gotovo svakodnevno donosi DJ program, a za pultom će se naći Peco, Sola, Lixon, Giovanni, Laaxen, Sully & Flex, Niki Peducci i Wadrez. Kada će se DJ-evi naći za putlom i što će vrtjeti možete provjeriti ovdje. Advent Prokurative, također ima potvrđeno nekoliko DJ-eva poput Pece, Sole, Laaxena, Jakira, Tina, Vangela, Feđe… Detaljan program možete provjeriti ovdje.
Adventura Šibenik priprema 321FEST za ulazak u 2024. za koju su već od prije potvrđeni Parov Stelar i Stereo MC’s, a osim inozemnih headlinera u danima oko Nove godine za DJ pultom će se naći Antonio Zuza, Felver, El Siciliano, DJ MichaelX, Disco Gimnazije. Dok će kroz prosinac još nekoliko puta nastupiti i DJ Bake, kao i DJ Zorro. Raspored možete provjeriti ovdje.
Advent u Rijeci će se održati Gradini i na Trgu Riječke rezolucije. Advent na Gradni priprema glazbene nastupe više puta tjedno, a DJ uloge će odraditi DJ DOG, DJ Robert Fisher, DJ Alen Gaćina. Program provjerite ovdje. Na Trgu Riječke rezolucije će tijekom adventa zasvirati Macola, Politix, DJ Bruno, DJ Powerplayer, DJ Danny Black. Program Adventiranja na Rezoluciji provjerite na poveznici.
Među brojnim koncertima na Adventu u Osijeku, DJ Marushka će zavrtjeti na Non Stop Adventiću nekoliko puta svoje ritmove. Detaljan program provjerite ovdje.
Advent u Puli i ove godine na nekoliko mjesta u gradu nudi DJ setove i elektronički program, a nastupiti će DJ Nice, DJ Kole, DJ Fabris, Wazby & Jafixx, Sosa i Hrki, Zoff i Paolo Barbato. Termine i lokacije provjerite ovdje.
Advent u Velikoj Gorici sprema nekoliko DJ After Work Partyja, a datume možete provjeriti na poveznici. Advent u Zaprešiću donosi nekoliko DJ setova Tommy T-ja. Program je dostupan ovdje. Na Adventu u Požegi, DJ Topa je potvrđen za nekoliko datuma, što za solo setove, što za zagrijavanje prije koncerata.
Hrvatski multi-instrumentalist, producent bass i dubstep glazbe Egoless se pohvalio na svojim društvenim mrežama kako je krovna teniska organizacija ATP licencirala njegovu traku “Empire of Dirt” za nedavno odigran Next Gen Finals u Saudijskoj Arabiji.
Završnica ATP-ovog turnira za osam najbolje rangiranih igrača mlađih od 21 godine, koristila je traku cijenjenog hrvatskog producenta “Empire of Dirt” kao uvodnu špicu za predstavljanje igrača na početku svakog meča.
“Empire of Dirt” je originalno izdana u istoimenom EP-ju od tri trake 2018., a ove godine je dobila svoje reizdanje “Empire of Dirt (Versions)” koja je bila među nominiranima za nagradu Ambasador u kategoriji “Bass izdanje godine u regiji“.
Egoless je u objavi podijelio i informaciju kako do kraja prosinca stižu vijesti o njegovim novim izdanjima, zbog kojih je ove godine izbivao s društvenih mreža i nastupa.
Program ovogodišnjeg Ambasadora zaključen je s edukativno-diskurzivnim temama kroz koje su se obradila važna pitanja za sve mlade, ali i one nadolazeće glazbenike koji žele imati svoje mjesto u glazbenoj industriji.
Kroz sat vremena teme, Tea Hendija je predstavila formatirani radio i ušla u srž uloge glazbenog urednika na njemu. Otkrila je kako izgleda proces biranja pjesama za radio, kako izgledaju istraživanja za pjesme koje “prolaze” kod slušatelja, objasnila je zašto se neke pjesme vrte više od ostalih te predstavila primjere trenutno aktualnih elektroničkih radijskih traka.
Gost prve teme, Bruno Pietri je kroz razgovor predstavio svoj dosadašnji rad, put do radijske postaje, rad s izdavačkom kućom, kao i odgovarao na neka od pitanja iz publike vezano uz trenutne glazbene trendove s kojima se može dospjeti do radija. Pred sam kraj teme, razvila se važna diskusija o tome – treba li radio imati edukativnu ulogu u kontekstu glazbe.
Kompletnu video snimku uvodne teme diskurzivnog programa možete pogledati na službenom YouTube kanalunagrade Ambasador, gdje će uskoro biti objavljene i snimke drugih obrađenih tema.
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.