Luton & Šćepa, još uvijek u usponu, ali već apsolutne zvijezde i glavna klupska atrakcija balkanske scene. Jedan je basist i DJ, a drugi je DJ, obojica su iskusni u svom poslu, čak i u relativno kratko vrijeme koliko su na sceni. Glavna karakteristika ovog dvojca je njihov inovativan pristup svakom nastupu – od pjesama, do outfita.
Možda ste već čuli za Šćepine dinamične roadtrip priče, a neki od klubova u kojima smo ga do sada mogli čuti su: KC “Grad”, zatim na nizu partija u klubu “Rokanje”, “20/44”, gdje je “Scepa’s Devils” su nastupili zajedno s Markom Milosavljevićem i Janom Kinchilo, kao i na Festivalu “dev9t”.
Luton je, pak, obilježio sve festivale koje je mogao, čuli smo ga na “dev9t”, “No Sleep”, “Exit” i “Outhide Festival”. Lutona smo imali prilike slušati premijerno u Hrvatskoj na Endorphin festivalu gdje je napravio vrhunsku atmosferu u sklopu house floora Boogalooa. A evo i što nam je Luton ispričao u intervjuu uoči premijere u Hrvatskoj.
Nakon posljednjeg ispijenog pića u subotu i nekoliko dana zatišja, ekipa Pozitivnog Ritmaobjavila je detalje oko situacije koja se događa Pločniku te su otkrili kako su njihovih vjerni posjetitelji pokrenuli peticiju za nastavak radaPločnika, koju možete potpisati ovdje.
Ekipa Pozitivnog Ritma se kratko osvrnula na rad Pločnika u proteklih sedam i pol godina. Omiljeni kafić, klub, kreativni hub i dnevni boravak je bio poprište oko 150 događaja godišnje poput koncerata, DJ programa, promocija glazbenih izdanja i knjiga, filmskih projekcija, pjesničkih večeri, pub kvizova, stand upa, predstava i drugih događaja od kulturne važnosti. Njihov rad je prepoznat od strane Ministarstva kulture, Grada Zagreba, kao i same gradske četvrti, ističu u objavi u kojoj je najveći dio posvećen trenutnoj situaciji u kojoj se Pločnik našao.
Kako su u priopćenju otkrili, razlog zatvaranja su nerazriješeni pravno-vlasnički odnosi prostora iz kojeg Pločnik djeluje na adresi Međimurska 21, prostor je u likvidacijskom postupku i taj postupak ima pravni tijek te dodaju “Grad Zagreb nije utjecao na ovu situaciju, no činjenica je da je odluku o ukidanju MTU-a donio upravo Gradski ured za gospodarstvo. Na istu odluku smo se žalili u postupku koji je trajao posljednjih nekoliko mjeseci, a istu je potvrdila viša instanca pod Ministarstvom turizma, što je tijelo Vlade, i nad kojim Grad Zagreb također nema ingerenciju” te ističu kako su u komunikaciji s Gradom Zagrebom i Gradskom četvrti Črnomerac.
Sama inicijativa za zatvaranja Pločnika pokrenuta je prije godinu dana i nju provodi predstavnica stanara zgrade u kojoj se Pločnik nalazi, stoji u objavi. “Otkad je Pločnik otvoren do sada su se na istoj adresi, izmijenila tri predstavnika stanara poslovne zgrade u kojoj je isti smješten. S prethodnima nismo imali nikakvih problema, nego smo razvijali ugodnu suradnju i suživot u kvartu. No sadašnja predstavnica, umjesto da štiti interese stanara zgrade, zapravo štiti isključivo svoje interese i nalazi se u sukobu interesa, a o nama širi klevete i laži” ističu iz Pozitivnog Ritma.
Prostor u kojem je Pločnik radio je odabran zbog toga što su u toj zgradi bili i isključivo poslovni prostori, jer bi zgrada u večernjim satima i vikendom bila prazna. No, problematika je krenula nastajati otkrivaju iz Pozitivnog Ritma, kada je nova predstavnica stanara počela otkupljivati poslovne prostore i prenamjenjivati ih u apartmane za kratkoročni najam.
“Zahvaljujemo Gradu Zagrebu na podršci i prepoznavanju da bi eventualno zatvaranje Pločnika predstavljalo velik gubitak za kulturnu scenu grada” zaključuju iz Pozitivnog Ritma te napominju kako dućan ploča PDV i dalje radi na istoj adresi Međimurska 21.
Kompletno priopćenje Pozitivnog Ritma o situaciji u kojoj se Pločnik nalazi pročitajte ovdje, dok peticiju za nastavak rada Pločnika možete potpisati ovdje.
U subotu 20. siječnja, Feel Pleasure priprema šaroliko elektroničko putovanje riječkom Crkvom. Šaroki spektar elektroničkih ritmova koji će ugoditi raznolikosti glazbenih okusa će servirati glavni gosti Moringlory Crew iz Francuske te Lilson iz Slovenije kao i domaća ekipa – Tech Rule, Robert Matt, Shish Mish i Sone.
Morninglory je pariški kreativni kolektiv, kojeg čine članovi opsjednuti stvaranjem jedinstvene umjetnosti i iskustva. Fanatično su posvećeni izvrsnosti te su nezasitno znatiželjni.
Lilson je slovenski DJ i producent, čija je glazbena priča krenula 2010. kupnjom prvog kontrolera. Glazbeno se smješta u hardgroove i hard-techno niši što se najbolje čuje kroz njegove produkcije izdane na Techstrubation i Vezotonik etiketama.
Postavu Feel Pleasure plesnjaka u Crkvi zaključuju labinska techno uzdanica Tech Rule, iskusni Robert Matt, Artnote rezident Shish Mish te nadolazeća riječka snaga Sone.
TeHÔM je izdao novi studijski album “Legacy” za diskografsku kuću “Cyclic Law” iz Francuske/Kanade, specijaliziranu za široki spektar zvukova ambijentalne glazbe, Industriala, rituala…
Novi studijski album je testament dugotrajne i burne karijere hrvatskog ritual ambient umjetnika čija karijera započela davne 1991. Prožet dubokim ezoterijskim značenjima, “Legacy” krasi kinematografski zvučni prostor kroz koji ritualne atmosfere polako razvijaju razvijaju.
U naslovnoj pjesmi albuma pojavljuje se vokal Roba Beesa Fiska (Curse All Kings / Common Eider, King Eider), snimljen u podzemnom tunelu ispod Zagreba. Pjesma “Lamentation” je rekonstruirana verzija originalna, pod drugim imenom estonskog skladatelja Arva Pärta.
Prilikom objave albuma, iz diskografske kuće Cyclic Law poručuju: “TeHÔM je dugo krčio jedinstveni put u industrijskom podzemlju i velika nam je čast što pomažemo ovjekovječiti njihovu ostavštinu.”
TeHÔM nam otkriva kako će novi studijski album popratiti i svjetska turneja kroz 2024., a za sad su potvrđeni nastupi u San Franciscu, Los Angelesu i New Yorku, dok su u tijeku pregovori za još nekoliko europskih festivala i dogđaja tijekom godine.
“Legacy” je dostupan za preslušavanje na Bandcampu.
Nakon brojnih uzbuđenja na kraju 2023., Peti Kupe otvara novu plesnu godinu ovog petka 19. siječnja, uz Runyja i njegov projekt CMOK kojeg predstavlja zagrebačkoj publici uz nastupe Iana Pooleyja i Felvera.
Svu svoju energiju Runy je uložio u istoimeni klub u rodnoj Crvenki, a uspjeh u maloj sredini pretočio je i u Novi Sad gdje vodi poznati i nagrađivani klub Tunnel u Petrovaradinskoj tvrđavi. Udomaćio se već i u Hrvatskoj gdje je stvorio zavidan krug poklonika, pa tako i u Petom Kupeu.
Za prvi CMOK Showcase odabrao je omiljena imena na domaćoj sceni u čijoj smo interakciji uživali nebrojeno puta. Nadaleko poznat kao DJ i producent, Ian Pooley u posljednje vrijeme ponovno žari i pali svjetskim plesnim podijima. Upravo ovih dana obilježio je 50. rođendan kojeg dolazi proslaviti i u Zagreb s ovdašnjim prijateljima. Niz svojih uspješnih projekata i nastupa nastavlja i Felver koji je godinu dočekao dojmljivom svirkom kraj šibenske katedrale.
Runy vjeruje kako DJ mora biti srčan, mora osjetiti ljude, približiti im muziku i izazvati dublje emocije. Sinergija ove trojice prijatelja i strastvenih poznavatelja muzike jamči upravo takav doživljaj i nezaboravan početak još jedne plesne godine.
Među potvrđenim izvođačima su 999999999, Blawan, Ellen Allien, Helena Hauff, Mochakk, Paula Temple, Pan Pot, Secret Cinema, Vintage Culture…
Awakenings je skupni naziv techno partija i festivala koje u Nizozemskoj od 1997. organizira event agencija Monumental Productions BV. Aktualni ljetni festival Awakenings jedan je od najvećih techno događaja na svijetu. Zabave ponekad imaju temu koja je povezana s techno glazbom, kao što su minimal, Detroit, schranz, Drumcode ili Kne’deep.
Mjesto događanja u zatvorenom obično je Gashouder u Amsterdamu, a rekreacijsko područje Spaarnwoude između Amsterdama i Haarlema za festivale na otvorenom. No, ove godine festival se održava na području Hilvarenbeek koji se nalazi oko 30 km od Eindhovena.
Naziv Awakenings povezan je s Isusovim uskrsnućem Prvi party bio je oko Uskrsa, a organizator Rocco Veenboer shvatio je da ne zna što uskrsni party znači. Nakon što je otkrio da se za Uskrs, među ostalim, slavi i Isusovo uskrsnuće, nastao je naziv Awakenings.
Od 2015. Awakenings organizira SFX, koji se sada zove LiveStyle Godine 2017. bila je 20. obljetnica, a proslavljena je izdavanjem knjige Awakenings, 20 godina techna. Uz to su fanovi festivala odabrali i Top 20 techno traka festivala.
2020. organizatori festivala su okupili techno zajednicu u kampanji #technotogether, koja je nastala kao inicijativa Awakeningsa. Projekt je nastao u doba pandemije korone gdje su poslali snažnu poruku vladi Nizozemske i ostatku svijeta kako bi ljudi koji se bave ovom industrijom bili shvaćeni ozbiljno u ovom kontekstu u kojem je cijeloj kulturi prijetio nestanak.
Kako se partijalo prošle godine na Awakeningsu opisao je naš suradnik ovdje.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.