Iako je magazin Vice jednom prilikom objavio kako je 2004. bila najgora godina za elektroničku glazbu. Ta ista 2004. je donijela neke od najvećih plesnih himni koje i dan danas imaju mjesto u DJ setovima te ih slušamo na plesnim podijima diljem svijeta.
Fokus je otvorio godinu s novim mixtapeom “On My Way To Yugoslavia” skladanog od 12 pjesama koje u svojoj osnovi imaju glazbene elemente iz vremena Jugoslavije.
Kroz 12 traka novog mixtapea, nagrađivani zaječarski DJ i producent šara između hip-hopa, trip-hopa, dubstepa, footworka, drum ‘n’ bassa i UK garagea.
Krajem prošle godine, Fokus je osvojio nagradu Ambasador u kategoriji “Bass izdanje godine u regiji” za svoju traku “Praise His Name“.
Mixtape “On My Way To Yugoslavia” možete poslušati na Bandcampu.
U subotu 3. veljače, u Dobar House priprema prvi događaj godine, a u goste u Peti Kupe im stiže Janson, DJ i producent koji je svoj trak ostavio izdanjima na etiketama kao što su PIV, Circoloco, Defected, Knee Deep In Sound, 8Bit, Circus i Hot Creations. Uz londonskog DJ-a za pultom Petog Kupea će se još naći i Lemo, Tom Bug & Grooveline te Elena Mikac.
Odgovoran za jedan od najvećih hitova u 2019., ‘Switch‘, Jansons se brzo etablirao kao jedan od trenutno najuzbudljivijih britanskih producenata na sceni. Jansons nastavlja dobivati podršku diljem svijeta od kolega iz industrije kao što su The Martinez Brothers, Jamie Jones, Hot Since 82 i Nic Fanciulli s redovitim top 10 plasmanima na Beatportu i uz redovitu podršku na BBC Radio 1.
Poznajete ga po njegovim underground hitovima kao što su ‘World Is Empty‘, ‘Less Ordinary‘, ‘Messan‘, ‘Hypnotic‘ i mnogim drugim, a njegovi značajniji DJ nastupi uključuju svirke u Fabric London, Watergate Berlin, BPM Portugal, Hideout Festival, Snowbombing i Warehouse Project, čime je Jansons postao jedno od najuzbuljivijih imena ovog deseteljeća.
Jansons je također započeo svoj projekt live nastupa 2023., koji sadrži 100% vlastitu produkciju, što mu je omogućilo da pokaže svoju svestranost. Uz live nastupe, Jansons se sprema i za pretrpan raspored klasičnih DJ nastupa, a jedan od prvih u 2024. bit će njegov debi na Dobrom Houseu.
Podrška Jansonsu na ovom underground putovanju je Lemo, DJ i producent u usponu čiji je nastup već zapažen na Dobrom Houseu u legendarnom klubu Barbarella’s, zatim Tom Bug & Grooveline, zagrebački dvojac kojeg poznajete po brojnim produkcijama i zajedničkim nastupima na Dobrom Houseu te Elena Mikac, nagrađivana DJ-ica i pokretačka snaga Dobar Housea.
Rave in the Woods je nastao 2017. za ljubitelje glazbe, prirode i pozitivne energije, a svoju je čaroliju stvarao sve do pandemije koronavirusa. Unatoč izazovima, iza ekipe Rave in the Woods je četiri godine festivala, dva warm-up partyja uz Riječinu i na otoku Krku te nezaboravne lokacije na starom odmorištu Satničko, okolica Rijeke. Svoju priču su započeli s techno zvukom, ali kroz godine su postali višebojni, dodajući minimal, house, tech house i progressive ritmove.
Ovog petka 19. siječnja, Rave in the Woods se vraća u akciju i preuzima riječku Crkvu koju pretvara u mitsku šumu vođenu gostima iz Footworksa – Un Padreom i Dimitri J-om, kojima će se za pultom još pridružiti Recep, Grenco i Emanuel Jr.
Dimitri J i Un Padre su osnivači Footworksa – radijskog showa i parti serijala koji ima tematski naglasak na crvenu boju te nosi brzi tech-house, house i techno zvuk. Dimitri J je svoju karijeru pokrenuo u 2012. i oduvijek je ciljao na inovaciju u svim segmentima industrije. Un Padre je svoju strast prema elektroničkoj glazbi otkrio 2014. na Ibizi, a nedugo nakon toga mu se karijera već našla na uzlaznoj putanji.
Recep je riječki producent i DJ, jedan od osnivača Press Play Evetsa, koji je svoje obrazovanje u glazbenoj produkciji stekao u Berlinu. Otkrivanje berlinske glazbene scene te utjecaj njihove klupske kulture oblikovao je njegov stil kojim dominira house i techno glazba.
Grenco je DJ, producent i jedan od osnivača Greenlight kolektiva, strastveni “digger” koji predstavlja novu generaciju underground DJ-eva s ovih prostora. Emanuel Jr. aktivan je na sceni od 2016. te je pokretač Rave in the Woodsa. Njegovi setovi su poznati po mješavini groovea, vokala i melodičnih traka koji stvaraju glazbeno putovanje koje vrijedi doživjeti.
Rave in the Woods pres. Footworks Showcase će poslužiti kao prvi warm up party za nadolazeći festival, a popratit će ga još dva partyja na kojima će gostovati DJ-evi iz Nizozemske, Španjolske i Italije. Organizatori nam otkrivaju kako pripremaju prvi 0% waste festival u Hrvatskoj s naglaskom na održivosti i kružnosti.
Prije nego što preuzmu plesni podij u Crkvi iz Rave in the Woodsa poručuju: “U zatvorenom prostoru želimo posjetiteljima pružiti doživljaj prirode, transformirajući klub na način koji još niste doživjeli. Pripremite se za nezaboravno iskustvo!”
Okupljanje nije bilo prijavljeno policiji, što predstavlja kršenje odredbi Zakona o javnom okupljanju. Policija je identificirala 39-godišnjaka kao organizatora događaja koji nije prijavio okupljanje, ni poduzeo mjere osiguranja.
Naplaćivanje ulaznica i prodaja pića bez računa Organizator je naplaćivao ulaznice po cijeni od 15 eura, ali nije izdavao račune. Također, pića su se prodavala bez izdavanja računa za uslugu.
Oduzimanje droge Tijekom nadzora, policija je pronašla oko 3,1 grama ecstasyja i oko 1,4 grama amfetamina kod organizatora i još dvije osobe u dobi od 48 i 39 godina.
Pravne posljedice Organizatoru (39-godišnjaku) slijedi optužni prijedlog prema Zakonu o javnom okupljanju i Zakonu o zlouporabi opojnih droga. Dvije osobe u dobi od 48 i 39 godina su prekršajno sankcionirane zbog zlouporabe opojnih droga.
Daljnje mjere Policija će dostaviti izvješće nadležnim institucijama radi poduzimanja potrebnih mjera. Nadležne službe koje su sudjelovale u nadzoru će poduzeti odgovarajuće mjere iz svoje nadležnosti. Policijski službenici će nastaviti s postupanjem kako bi utvrdili sve činjenice i okolnosti događaja.
Ove informacije ukazuju na ozbiljnost prekršaja, uključujući neprijavljeno okupljanje, nelegalnu prodaju ulaznica, nedostatak mjera sigurnosti, te zlouporabu opojnih droga. Organizator i sudionici suočavaju se s pravnim posljedicama, dok policija i druge nadležne institucije nastavljaju s postupanjem.
Vikend u Zagrebu je obilježen s premijerom Violet Eventsa u Boogaloou koju je predvodio Marco Faraone. Uz talijanskog maestra za pultom su se još našli Kathy K, Favorito, Shipe i Neroa.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.