Skip to main content

Video: Američka superzvijezda Diplo rasplesao dupkom pun Revelin

Dubrovački Culture Club Revelin nastavlja sa svojom zvjezdanim gostovanjima, a srpanj je otvoren u stilu. Prvog dana sedmog mjeseca godine, za pultom unutar tvrđave Revelin našao se Diplo. Gostovanje američke superzvijezde priželjkivalo se tjednima, a sve je kulminiralo proteklog vikenda.

Nedugo nakon ponoći Revelin je već vrvio posjetiteljima koji su čekali renomiranog američkog producenta, a teren za njegov nastup je zagrijavao rezident Bozzo. Novo, mlado lice dubrovačkog Revelina kroz svoj set je pokazao vještinu i razlog zašto je zaslužio rezidenciju u najboljem velikom hrvatskom klubu. Bozzo je iz trake u traku podizao atmosferu te se pobrinuo da partijaneri razgibaju kukove i spreme se za ono što slijedi.

S nekoliko posljednjih traka, vizuala i light showom Bozzo i VJ-evi u Revelinu zadirkivali su partijanere i najavljivali dolazak Dipla čiji se dolazak nestrpljivo iščekivao. U trenutku dolaska američkog DJ-a i producenta na pozornicu i njegovog javljanja u mikrofon “What’s up Croatia” publika je eruptirala. Dupkom pun Revelin dočekao je Dipla otvorenih ruku, što im je on uzvratiozaraznom energijom i zanimljivim 90-minutnim setom.

S obzirom na brojne projekte u kojima Diplo sudjeluje, nekad je teško predvidjeti što će zavrtjeti u svom setu, no za Dubrovnik je odabrao dobro poznate i sigurne odabire s kojima se publika ne može razočarati, dapače samo oduševiti.

Svoj set je otvorio žustro s nešto većim BPM-om i jačim dropovima, što predstavlja svojevrstan trend tekuće godine. Tijekom seta, glazbeno putovanje išlo je od nezaboravnih hitova 21. stoljeća ukomponiranih u moderne remikse i mashupove preko aktualnih elektroničkih stvari s vrha Beatportovih top ljestvica sve do svježe objavljenih suradnji i nekoliko ID-jeva.

Diplo je svoj set zaključio bisom, usklišio je želje publike te se od nje oprostio mashupom njegove trake “Electricity” koju je napravio s Markom Ronsonom i Duom Lipom, a spojio ju je s Daft Punkovom “One More Time” te zaokružio s tvrdim techno dropom.

Sljedeće zvučno gostovanje u Revelinu je već večeras kada stiže Technasia, a u petak nastupa Gorgon City. Video snimke proživljene noći su dostupne niže na Instagramu

 

Bili smo na Kappa futur festival u Torinu koji je proslavio 10 godina postojanja


Stara narodna izreka kaže da svi putevi vode u Rim, ali mene su ovog vikenda odvele u Torino. Stigao sam ujutro i nakon "prospavane" noći u busu, krećem u obilazak grada, a usput ću posjetiti i "mjesto zločina".

Kappa Futur Festival se održava u Parco Dora, tj. u postindustrijskom parku gdje su do 1990-ih stajali veliki proizvodni pogoni Fiata i Michelina. Park je ime dobio po rijeci koja ga presijeca, Dora Riparia i taj park je bio savršena kulisa za ovakav event. Na festival sam stigao oko 16h i već je bila poveća gužva na ulazu. No organizacija je bila tutto perfecto.

Kao prvo, svaki posjetitelj je dobio pripadajući ulaz na festival, tj. trebali su doći na ulaz A ili B (automatski su prepolovili gužve na ulazu). Kao drugo, tjedan dana prije eventa smo dobili obavijest da možemo instalirati aplikaciju i uplatiti novac na račun koji je povezan sa personaliziranom ulaznicom, tako da sam nakon skeniranja ulaznice dobio narukvicu na kojoj sam imao početni kapital za partijanje. Brtulano 🙂

Na festivalu postoje dva manja stagea (Nova i Kosmo, po jedan na svakom ulazu). Zatim dva veća stagea, Kappa hosted by Afterlife i Voyager hosted by Cuttin Headz. Uz njih, tu je najveći, a ujedno i jedini natkriveni stage Jager. Za početak sam otišao na Kappa stage i poslušao Kevin de Vriesa koji me laganim melodic trakama uveo u event.

Zatim odlazim na Voyager stage kako bi poslušao novu brazilsku senzaciju, Mochakk. Stage je dupkom pun i dotični je opravdao epitete kojima ga opisuju. Nevjerojatna energija, simbioza s publikom i savršena tehnika miksanja. Počela je padati kiša, sve jače i jače…Vraćam se na Futur stage kako bi poslušao domaćine, tj. braću Alessandro i Federico Fognini iz Mind Againsta. Kao protivnici uma, sviraju melodično, melankolično i dovode me u ekstazu. Um sam ostavio na paši, duša mi treperi od sreće, a tijelo se kreće samo od sebe. Masa štrika, pljusak pada, a niz obraz mi teku suze radosnice…

Dobivši injekciju dopamina, serotonina i adrenalina, odlazim na Yager stage kako bi poslušao ANOTR. Dvojac iz Nizozemske svojim tehnikama miksanja i kompajliranja traže nove načine pristupa house glazbi. I zaista su vješti u tome. Kidaju mi tijelo na komadiće… Kvadriceps, gastrocnemius, biceps i triceps su u punom pogonu…

Svaki mišić tijela mi se kreće.. Um je i dalje na paši, tijelo se troši, a duša se puni. Nakon njih, u istom tonu, ali uz nešto više perkusija i vokala, svira Astra club, tj. Dj Tennis i Carlita. Tijelo više ne može, ali duša se ne da…U znak poštovanja, vraćam se na Kappa stage kako bi poslušao još jedne domaćine, Tale of us. Napravili su odlični scensko-vizualni nastup popraćen moćnim laserima.

Dvije kile lakši, ali ujedno i tri godine mlađi, vraćam se prema hotelu. Um je i dalje na paši, tijelo se istrošilo, duša se ispunila i opet sam na pozitivnoj nuli. Sve je na svom mjestu. Budim se u hotelu, parkiram stvari i odlazim na kolodvor. Um se vratio s paše… I dalje ne mogu procesuirati sve što se dogodilo. Kakav event, kakva organizacija, kakva milina. Prema procjenama, tijekom tri dana festivala bilo je 100 000 posjetitelja iz 100 država. Što reći za kraj…koju poruku poslati…

La vita e bella, iliti, život je lijep 🙂

Idući tjedan, na rasporedu je Awakenings festival, a do tada, ostanite mi zdravi, vedri i raplesani:)

Hrvatsko-slovenski duo Vanillaz su još jednom spojili etno zvuk s elektroničkom glazbom

Dugogodišnji prijatelji i suradnici Marko Bucić i Miha Pajk poznatiji kao Vanillaz, nastavljaju sa svojim novim izdanjima.

Nakon objave prve trake u godini “Someday”, na tragu prethodnih uspješnica “Alafair” i “Blood On My Hands” stiže novo izdanje “Caje Sukarije” koje je objavljeno na etiketi Soave Tunes.

Caje Sukarije” donosi vrhunsku produkciju kroz koju su spojili elektroničku glazbu s poznatim etno melodijama. Duo je iskombinirao klupski zvuk i temu s kojim se kako kažu “mogu zagrliti svi rasplesani” bilo na festivalskim pozornicama ili ljetnim klubovima.

Hrvatsko-slovenski duo tijekom godina je već eksperimentirao s implementacijom folklornog i etno zvuka u elektroničkoj glazbi. 2019. su objavili uspješni singl “Ederlezi” sa srpskim duom Divolly & Markward, a 2021. su imali suradnju s Ladom za traku “Voices”.

Vanillaz možete poslušati ovog vikenda na Ultra Europe festivalu, a na kojoj pozornici i kada pogledajte ovdje.

 

Petodnevni Graffiti na Gradele festival u Bolu na Braču objavio kompletan program

Vojko V, Hiljson Mandela, TTM, Miach, 2 kitice i Baks, bengeri su koji se pridružuju već najavljenoj ekipi koju čine 30 Zona, 2xŠihta, Krešo i Žuvi, Bore Balboa i Sjena, a čije ćemo nastupe gledati u bolskom 585 Clubu. Ovogodišnji GNG trajat će duže, čak 5 dana od 26.- 30.7.2023., a osim online, u prodaji su i fizičke festivalske ulaznice.

Sve je spremno za ovogodišnji festival

Nakon dosadašnjeg velikog broja prodanih ulaznica za ovogodišnji festival, ekipa iz Graffita na Gradele objavila je drugi dio glazbenog lineupa. Vojko V kao apsolutni regionalni hit, u Bol dolazi na krilima novog albuma Dvojko, ali i novog spota Mamacita koji je u sedam dana na YouTubeu pregledan gotovo 230 tisuća puta. Vojko V je već rezident na ovom bolskom festivalu stoga će i ove godine napraviti dobro uigrani spektakl s novim hitovima.

Hiljson Mandela također je dio standardne postave Graffita na Gradele, a njegova vojska fanova upravo će Bol ove godine staviti na kartumust see festivala. Njima će se pridružiti i splitski hip hop dvojac TTM koji žari i pali hrvatskim streaming platformama.

Uz njih u Bol po prvi puta dolazi i Miach, poznata po svom popularnom duetu NLO s Hiljsonom Mandelom, ali i fantastičnom debitantskom albumu kojeg su i publika i kritika prihvatili bez riječi.

U Bol dolazi i hrvatska YouTube senzacija 2 Kitice, čiji hit Idemo na Bol redovito odzvanja zvučnicima festivala.

Pozornicu 585 Cluba prodrmat će i jedan od vodećih predstavnika nove mlade trap scene u Hrvata, Baks. Cijela ova glazbena ekipa bit će zaslužna za nezaboravno festivalsko ljeto pred nama.

Graffiti na Gradele crew oslikavat će bolske zidove

Corefestivala i ove godine je oslikavanje bolskih zidova muralima i graffitima. Glavnu postavu čini dobro uigrana GNG ekipa s regionalnim i stranim lineupom  koja je svojevrstan warmup odradila prošli tjedan u zagrebačkom Lemon Marketu . Tradicionalno će se oslikavati zidovi na Bijeloj kući i oko nje, a sve će biti u znaku crtanja, plesanja, radionica, druženja, kupanja, sunčanja…

GNG ekipa ove godine pripremila je i poseban festivalski merch, pa ćete tako kući moći ponijeti Graffiti na Gradele čarape te ručnike za uspomenu na nezaboravno ljeto na omiljenom nam otoku. Graffiti na Gradele ove se godine održava i u znaku obilježavanja sto godina turizma u Bolu. Simbol Jadrana i hrvatskog turizma Bol na Braču tako od početka ove godine raznim aktivacijama, događanjima i manifestacijama obilježava ovu važnu obljetnicu za hrvatski turizam.

Ulaznice u fizičkoj prodaji

Ulaz na sva dnevna događanja i radionice na festivalu je besplatan, dok će se za večernje koncerte prodavati festivalske ulaznice koje možete nabaviti po cijeni od 25 eura na Entrio prodajnim mjestima, kao i u Zagrebu – Drito bar iDirty Old Shop te u Splitu Lumer shop i Garica shop.

Sve informacije o festivalu pratite na Facebooku i Instagramu.

Nizozemski majstor obrada Joris Voorn se prisjetio jednog od svojih prvih izlazaka

Nizozemski DJ i producent Joris Voorn se na svojim društvenim mrežama u svom nedavnom posjetu Londonu prisjetio jednog od svojih prvih noćnih izlazaka ikad. Popularni DJ, uoči svog nastupa u legendarnom fabricu, otkrio je jedan od njegovih prvih izlazaka u životu bio u Londonu i to u klubu zvanom “The Fridge”.

The Fridge” je bio važan alternativni klub smješten na jugu Londona koji je radio od 1981. sve do početka 2010. Tijekom tri desetljeća rada imali su brojne kvalitetne programe i zanimljive večeri, a jedna od njih je “Return To  The Source” na kojoj se vrtio psy-trance zvuk, a to je upravo bila večer koju je i Joris Voorn posjetio.


Jorisa Voorna uskoro imamo ponovno priliku slušati u Hrvatskoj jer gostuje na Zadar Sunset Festivalu zajedno s Rogererom Sanchezom i Pacom Osunom od 31. srpnja do 3. kolovoza. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

Danas, ipak Joris Voorn ne vrti psy-trance, već ima svoj stil koji ga je isprofilirao u vrhunskog elektroničkoj umjetnika, a nešto po čemu se njegova glazba ističe su njegove obrade traka.

Eelke Kleijn – Transmission – Joris Voorn Remix
{youtube}6ZF4OtOvg9M{/youtube}

Diskografija nizozemskog DJ-a i producenta ispunjena je brojnim kvalitetnim izdanjima, ali kada su u pitanju obrade objavljene u posljednje vrijeme, koje su postale neizbježne u brojnim setovima i playlistama to je ovih pet traka.

Monkey Safari – Safe – Joris Voorn Remix
{youtube}EWPlIon1ghM{/youtube}

Elderbrook – Numb – Joris Voorn Remix
{youtube}wBxukz3-lFE{/youtube}

Mees Salome – Fool’s Paradise – Joris Voorn Remix
{youtube}ROIRCwzyE_E{/youtube}

Marsh – Little Darling – Joris Voorn Remix
{youtube}4uzB-mtiVQ0{/youtube}

 

Čikaški The Warehouse dobio je status nacionalne znamenitosti

Kolijevka house glazbe, klub The Warehouse dobio je status nacionalnom znamenitosti od grada Chicaga. Dodjela statusa nacionalne znamenitosti, uslijedila je nakon peticije započete ovog proljeća.

Gradonačelnik Chicaga, Brandon Johnson ponosno je prokomentirao odluku gradskog vijeća. “Znamenitosti grada ilustriraju priču o našoj povijeti i kulturi. Ponosan sam što je Gradsko vijeće odobrilo peticiju za dodjelu statusa znamenitosti za The Warehouse, prostor koji se smatra rodnim mjestom house glazbe i sigurnim utočištem LGBTQ+ zajednice u gradu. Ovo označava važnu prekretnicu u prepoznavanju kulturnog i povijesnog značaja elektroničke glazbe.”

Pokretač brojnih čikaških klubova, Joe Shahanan odluku grada također pozdravlja. “Treba pustiti ljudima da govore, neka se zna da je to važan aspekt naše kulturne povijesti i treba ga spasiti.”

The Warehouse je poznato i kao rodno mjesto house glazbe. Klub je svoja vrata otvorio u 1977., a dugi niz godina svoju rezidenciju za DJ pultom je držao legendarni Frankie Knuckles. U svojim počecima kao rezident DJ spajao je disco klasike, europsku synth glazbu uz pokoji rock ili soul odabir s indie etiketa.

Negdje u 1984.,Frankie Knuckles je krenuo eksperimentirati s ritam i drum mašinama, kako bi obogatio svoje mikseve sa takozvanim “chick chick chok ka ka” zvukovima koje je puštao podno disco klasika. Glazbeni kritičari i povjesničari tvrde da je taj zvuk definirao Chicago house.