Tema “Što treba znati i kako uspjeti u glazbenoj industriji?” privukla je velik broj posjetitelja te pokrenula raspravu kroz koju se iznjedrilo nekoliko perspektiva.
Matic Rogan je kroz case-study nagrađivanog zagrebačkog DJ-a Matrode, pričao o stvaranju karijere na lokalnoj razini pa sve do svjetske razine. Kroz raspravu je pokušao odgovoriti na zanimljiva pitanja, približiti široj publici kako izgleda život i organizacija DJ-a koji je na turneji gotovo cijelu godinu, što nosi budućnost i još pokoji detalj iz glazbenog života zagrebačkog DJ-a.
Joe2Shine je iskoristio priliku da istakne neke od problema koje je on uočio trenutno na sceni. Podjelio je savjete mlađim naraštajima koji žele živjeti od glazbe, istaknuo je važnost postepenog napretka i prolaska svih koraka te objasnio važnost realnih očekivanja. Raspravu na panelu je zaokružio Anđelko Preradović koji je pričao iz perspektive jedne od najvećih hrvatskih izdavačkih kuća te je spomenuo kako je elektronička glazba i njena kultura strani svijet za “mainstream” izdavačke kuće.
Belgijski Listen Festival svake godine pronalazi nove jedinstvene lokacije po Bruxellesu za održavanje festivala, poput glavnog željezničkog kolodvora ili jedne od najvećih crkvi u gradu. Sljedećeg proljeća, točnije 31. ožujka, belgijski festival pretvara znamenite tunele glavnog grada u plesni podij.
Podno trga Marie-Louise, cestovni promet će biti zatvoren u tri tunela kako bi mogli postati festivalska lokacija i plesni podij za nekoliko tisuća partijanera. U kompleksu tunela Louiza/Louise će svirati DJ-evi poput Emilije, Emily Jeanne, Hector Oaksa, VTSS i mnogih drugih.
Listen Festival ima snažnu podršku lokalne vlasti kojoj nije bio problem zatvoriti cestovni tunel zbog kulturne manifestacije, a briselska ministrica Mobilnosti i društvenog rada Elke Van den Brandt je na društvenim mrežama povodom najave festivala poručila: “Vraćanje javnog prostora žiteljima grada je sve osim tunelske vizije”.
U nastavku pogledajte kako izgledaju tuneli koji će biti pretvoreni u plesne podije.
Nakon dužeg vremena, izašao je novi film koji u fokusu ima elektroničku glazbu, njenu scenu i kulturu. Riječ je o drami “Hardcore Never Dies” redatelja Jima Tihuttua, inače člana nizozemskog DJ dua Yellow Claw, koji je radnju smjestio u Rotterdamu za vrijeme 1990-ih kada je gabber i hardcore scena bila u eksponencijalnom rastu.
Priča prati pijanista Michaela koji se sa 17 godina upoznaje s lokalnom gabberu i hardcore scenom preko svog brata Dannyja. Kroz dramu, Michael pokušava izbalansirati svoju karijeru pijanista, partijanje vikendima… Naposljetku u priču se uključi bizni s drogom i borba za goli život.
Kako se radnja razvija i sami film završava, nećemo otkrivati, ali dovoljno je istaknuti da je film dobio pozitivne reakcije kritičara kao i publike gdje na IMDb-u drži ocjenu 7.3.
“Hardcore Never Dies” možete pogledati preko Amazon Prime Video streaming platforme (koju možete isprobati prvih mjesec dana besplatno).
Film prati snažni soundtrack s preko 30 hardcore i gabber traka iza kojih stoje DJ-evi poput DJ Isaaca, The Propheta, Neophytea imnogih drugih.
Svečana dodjela nagrade Ambasador iz godine u godinu donosi atraktivne live nastupe, tako su ove godine svoju glazbu predstavili Je Veux (bend verzija) & Andrea Ljekaj, KaliBal&Kudikamo?, Reper Iz Sobe x Anna Moor i Zarkoff.
No, ovogodišnja dodjela nagrade Ambasador je donijela jedan novitet. Pred više stotina uzvanika nastupila je plesna skupina Flame s koreografijom kreiranom pod Lumbrela agencijom uz koreografa Dominika Valića.
Fotografije fantastičnog nastupa plesne skupine Flame pogledajte kroz objektiv Gorana Telaka u nastavku.
Emil Herceg je predstavio Ableton i sve njegove funkcionalnosti, kao i novi Push 3 uređaj kojeg su svi posjetitelji mogli probati. DJ Jock je kroz nešto više od sat vremena otvorio temu kreativnih blokada u produkciji te je pokazao svoje načine kako ih se riješava kroz Max for Life uređaja u sklopu Abletona.
Kompletnu video snimku druge teme diskurzivnog programa možete pogledati na službenom YouTube kanalunagrade Ambasador, gdje je već objavljena uvodna tema “Plasiranje hitova na radio – od izdanja do radijske postaje”, a uskoro će biti objavljena i posljednja obrađena tema.
Future Scope nas je ponovno iznenadio 25. studenog ove godine, pozvavši ovaj puta još jednu veliku legendu ili, kako bi neki rekli, „instituciju“ trance glazbe – nizozemskog producenta i DJ-a Ferry Corstena, poznatog i kao System F, Ferr i Moonman te po projektu Vimana i Gouryella s Tiestom (Tiesto je brzo napustio projekt te je Ferry nastavio solo), kao i Veracocha s Vincentom de Mooreom, i mnogim drugim projektima.
Ferry je, zajedno s Tiestom, Rank 1 i Armin van Buurenom, jedan od začetnika nizozemskog trance zvuka koji se danas smatra „klasičnim tranceom“, poznatom po brzom ritmu i masivnim melodijama stvaranim pomoću sintisajzera Roland JP-8000 (kojeg je Ferry tada nabavio među prvima), a koji je žario i palio krajem 90-ih pa sve do sredine 00-ih kad mu je velika mainstream popularnost počela polako padati. Vlasnik je labela Flashover Recordings, sada pod Armadom Music, te ima i svoju tjednu radio emisiju Resonation Radio koja se emitira srijedom, a ujedno i jednom mjesečno vodi popularni A State Of Trance (ASOT) uz Armina van Buurena, Rubena de Rondea i Ninu de Koning. Ove godine smo imali priliku i vidjeti kako u iskusnim producentskim rukama Ferrya, Armina, Rubena i Benno de Goeija iz Rank 1, nastaje nova tema za ASOT festival (koji će se održati 23. i 24. veljače 2024. godine u Ferryevom rodnom gradu Rotterdamu), pod imenom „Destination“, i to u tri dana de facto „masterclassa“ ovih velikana trance glazbe, a koja su prikazana na YouTube platformi te dostupna online.
Kako je najava Future Scopea došla poprilično iznenadno i manje od mjesec dana prije Ferryevog nastupa, te se istoga dana održavao i Smells Like 90s, neki su bili skeptični, no sam Shipe, kao i Ferryev menadžer Jesse Hummen koji zajedno s Ferryem vodi Resonation Radio emisiju, otklonili su sve sumnje u održavanje eventa, a Shipe je najavio i kako će se drugi event održati u manjoj dvorani, te se društvenim mrežama proširilo opće oduševljenje u iščekivanju nastupa omiljene nam trance zvijezde.
Noć je započela s dobro nam poznatim našim DJ Damienom, začetnikom Tranceport serije evenata te rezident DJ-em na izdanjima Legendary Festivala, također u Boogaloo, koji je uz hitove Above & Beyond, Armina van Buurena, Dennisa Sheperda, Eelke Kleijna, Estive, Paula Van Dyka, Key 4050 i mnogih drugih, ne samo zagrijao, već i dobro rasplesao publiku.
Kada je od Damiana DJ pult preuzeo Ferry, uz krikove fanova, započelo se prolamati glasno: „Ferry, Ferry!!“ a Ferry je, oduševljen atmosferom i publikom te uvijek dobro raspoložen i nasmijan, set započeo s „Memento Mori“ Funkin Matta sa svojeg Flashover Recordings. Nastavio je u progresivno plesnom tonu, pustivši i svoju najnoviju stvar „Stay Awake“ s Diandrom Faye koja je službeno izašla tjedan dana iza seta, a koja će se naći i na njegovom novom albumu iduće godine pod nazivom „Connect“.
Ferry je svoj izvrsni set poprilično zahuktao puštajući bezvremenske hitove kao što su „Punk“, „Rock Your Body Rock“, „Beautiful“ i „Carte Blanche“ kao Veracocha, a ono što su svi čekali, naravno, bila je „Anahera“ koju je izdao 2015. godine, napravivši ogroman come back sa svojim projektom Gouryella, praktički vrativši trance, koji je debelo načeo bigroom zvuk, čistom euforičnom uplifting zvuku te su za njim i ostali trance velikani počeli polako „polirati“ svoje stare projekte i „oživljavati“ scenu.
Atmosfera je bila na vrhuncu uz zvukove klasika kao što su „Solstice“ i „Out Of The Blue“ njegovog prvog uspješnog projekta System F iz 1999. godine s kojim se probio na trance scenu, meni osobno najdražeg s obzirom na to da mi je to tada bio prvi kontakt s njegovom glazbom.
Kako sam od Ferrya osobno bila pozvana na pozornicu jer sam mu poklonila portret koji ga je oduševio još prije dvije godine kad je nastao i za koji mi je dao „shout out“ u Resonation Radio emisiji te smo se fotkali za DJ pultom (stvarno me ostavio bez riječi te sam se pokušavala nekako ne onesvijestiti :D), nisam više znala bih li plesala na pozornici ili na podiju – glazba i Ferryeva energija bili su toliko zarazni, a light show i laseri doista fascinantni, te sam usput razmišljala i kako bi bilo dobro posjetiti njegov uspješni koncept koji je lansirao prošle godine, What The F! u kojem „open to close“ svira producentski set kao Ferry Corsten, Gouryella i System F, a koji su ljubitelji trance glazbe imali prilike vidjeti na Luminosity festivalu ove godine te u raznim svjetski poznatim klubovima, kao što je Ministry Of Sound u Londonu.
Ferry je svoj ekstatični set u Boogaloo završio zvucima novih traka, već velikih favorita fanova, „Yes Man“ i „Mind Trip“, kao i spomenute nove ASOT teme „Destination“, a na samom kraju je, uz velike ovacije, puštajući svoju „Not Coming Down“ s Betsie Larkin, raspjevao ganutu publiku, pomalo „hintajući“ povratak na Future Scope, o čemu se već i počelo pričati.
To i nije čudno jer Future Scope ostaje vjeran izvođačima koji im osvoje publiku, a oni ostaju isto tako oduševljeni publikom, domaćinom i atmosferom pa postanu i svojevrsni rezidenti, vraćajući se u Boogaloo i više puta, kao što su Amelie Lens i Paul Van Dyk.
Simpatični Ferry je nakon seta pronašao vremena za fanove razgovarajući s njima i slikajući se, a DJ kormilo su preuzeli Shipe i Neroa, započevši b2b set hipnotičnim zvukovima Artbatovog „Tibeta“ te se ples uz techno zvukove nastavio sve do jutra, kako to obično i biva.
Future Scope je tako održao još jedno svoje sjajno trance izdanje te s veseljem očekujemo sljedeće – i nadamo se da će novi „miljenik“ ovog koncepta, uz Paula i Amelie, postati upravo Ferry, i možda nam donijeti željeni What The F!
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.