Skip to main content

Canis Lupus – Top 5 psytrance klasika svih vremena


Jedan je od glavnih kotačića projekta koji je naposljetku izrastao u kolektiv Red Riding Hood. Kolektiv je stvoren iz ljubavi prema trance glazbi te je nastao u nedostatku rutinskog noćnog života koje je sve zadesilo za vrijeme panedmije.



Canis Lupus ovog petka pušta na našem Endorphin festivalu u Boogaloo u sklopu Dopamin floora, a prije premijere poslušajte Top 5 psytrance klasika svih vremena koje je odabrao ekskluzivno za čitatelje KS. Osigurajte svoje ulaznice na Entrio. Grupne ulaznice (kupi 4, plati 3) još samo nekoliko dana u prodaji.

Kindzadza Vs. Furious Vs. Psykovsky Vs. Cosmo – Nritya shastra



Zolod – Doors



Terminator – Phenix



Parasense – Insomnia



Parasense – Speach Work

Target Destroyed i Gamad – prvo Neurofunk izdanje osječkog Minimalista


Svoju karijeru započeo je 2018. godine a od tada je imao preko 50 klupskih nastupa u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Austriji, ali i na festivalima Outlook, EXIT, Ferragosto Jam, Membrain i Reunited festival.



Iza sebe već ima i par izdanja na internacionalnim record labelima kao što su Deeper DNB i Intoxicated Thoughts iz Ujedinjenog Kraljevstva, DnB Database iz Češke, Banana Bass Music iz Njemačke…



Minimalist ovoga puta dolazi sa potpuno novim zvukom za UK/njemački label Modular Carnage Recordings. Mračni, energični Neurofunk popraćen izraženim bass linijama modernog zvuka s elementima sve popularnijeg 4×4 Drum and Bass ritma. Target Destroyed, u kojoj je ideja pronađena u ratnom serijalu igara Call of Duty, pruža mračni adrenalinski osjećaj ratišta dok je Gamad pronašla inspiraciju u Neurofunk dancefloor ritmovima s popularnim vokalima Setta iz popularne osječke grupe Krankšvester.



Minimalistov glavni cilj je ujediniti balkansku Drum and Bass scenu pa iz tog razloga pokreće projekt Koturaljke čija je misija promoviranje mladih i nepoznatih domaćih, ali i stranih DnB talenata, a to je trenutno i najbolji klupski Drum and Bass event u Hrvatskoj.





2019. godine na Ambasadoru osvaja nagradu publike za najboljeg Bass DJ-a. U petak nastupa na Endorphin festivalu u Boogaloou 1.12. gdje će protresti DNB Serotonin floor sa brojnim DJ-ima bass žanra kao što su DMT, FrenkyBoy, VRH, Olive Session, PenthouseDNB.

Još stigneš po povoljnije Grupne ulaznice 3+1 na Entrio!

Minimalist vas poziva na Endorphin festival u videu niže, pogledajte!

“Generator zvuka Ableton Live” – upoznajte se s Abletonom uz DJ Jocka i Emila Hercega


Diskurzivni program Ambasador, 1. prosinca u Radionicu 32 HUB s početkom u 15 sati donosi zanimljivu temu “Generator zvuka Ableton Live” koju vodi i moderira Emil Herceg (Sonarscope), a predavat će Stipe Škokić (DJ Jock).

Emil Herceg će predstaviti Sonarscope te vodeći program za produkciju glazbe Ableton Live, kao i izložiti Push 3 kontrolet kojeg će svi posjetitelji moći isprobati sa Live Suite 12 Beta verzijom. Kroz “Generator zvuka Ableton Live”, DJ Jock će pričati o generiranju ideja uz pomoć Max for Live platforme u trenucima kada glazbenik naiđe na kreativne blokade. Max for Live je platforma na koju producenti koriste kako bi “proširili” Abletonove funkcije i stvorili neke posve nove, totalno drugačije.

Sonarscope je osigurao da polaznici mogu kupiti Ableton Suite sa popustom od 40%, a osigurano je i besplatno ažuriranje za Ableton 12.

Tko su Emil Herceg i Stipe Škokić?

Emil Herceg je vlasnik Sonarscopea, glazbenog studija koji je prerastao u web dućan za studijsku opremu, profesionalni audio software te DJ opremu. Ableton je jedna od prvih firmi koju je Sonarscope počeo zastupati u Hrvatskoj, a danas distribuira više od tridesetak svjetski poznatih proizvođača.

Stipe Škokić, poznatiji kao DJ Jock je višestruko nagrađivani hrvatski DJ i producent. Još od svoje sedamnaeste godine plijeni pažnju svojim umijećem za DJ pultom, a sa svega navršenih osamnaest godina potpisuje svoje prvo izdanje. U sljedećih desetak godina svoje karijere, DJ Jock postaje jedan od najvažnijih i najkvalitetnijih hrvatskih elektroničkih izvoznih proizvoda.

5 načina kako pojačati hormon sreće oksitocin u svome tijelu

Poznat je kao “hormon ljubavi”, ali ima širok spektar funkcija u tijelu i mozgu. Oksitocin je povezan s društvenim interakcijama, emocionalnim vezama i formiranjem bliskosti između ljudi. Oslobađa se tijekom intimnih fizičkih kontakata poput zagrljaja i dodira, a ima ulogu i u regulaciji emocionalnih reakcija, smanjenju stresa i poticanju osjećaja smirenosti. Studije su sugerirale da slušanje glazbe može potaknuti oslobađanje oksitocina u mozgu. Glazba koju pojedinac doživljava kao emotivno poticajnu ili ugodnu može potaknuti njegovu proizvodnju i oslobađanje. Oslobađanje oksitocina tijekom slušanja glazbe može pridonijeti osjećajima zadovoljstva, povezanosti i emocionalnog užitka koje doživljavamo, a grupno sudjelovanje u glazbenim aktivnostima pridonosi osjećaju zajedništva i povezanosti unutar grupe pa tako može poticati osjećaje povjerenja, empatije i bliskosti. Ples također može biti snažno emotivno iskustvo i potaknuti oslobađanje oksitocina pošto često uključuje fizički kontakt ili bliskost između plesača što rezultira osjećajima užitka i bliskosti. Jesmo li nabrojali dovoljno razloga da požurite na dancefloor? ______ Oksitocin floor te čeka na Endorphin festivalu u Boogaloo 01.12., a povoljnije pojedinačne ili grupne ulaznice na Entrio lli na jednom od fizičkih prodajnih mjesta. Oksitocin u Boogaloo vezat će se za house floor jer je house glazba najsenzualnija na našem festivalu i veže se upravo uz ljubav, povezivanje, osjećaj bliskosti, zagrljaj. 2odd b2b Alain b2b Coem (Sarajevo Matinee, BiH) Andreas b2b Grenco (Greenlight Collective) Animula b2b Jerpa (Sinergia, Slovenija) Einfakinn b2b Stephanie Prekali Luton Marcel (Liminal) b2b Marin Biočić (Seriously Twisted) Yakka b2b Hudi (MYUZ)

Montina Design: “Spajanje glazbe i dizajna u našim radovima nije slučajno”


Sanja i Ivo T. Montina stoje iza tvrtke Montina Design koja između ostalih usluga, izrađuje kreativne koncepte i likovno oblikuje cijele kampanje za domaće i strane festivale i evente.

U svojim profesionalnim karijerama imaju preko 20 godina iskustva u vizualnoj komunikaciji, a već neko vrijeme su službeni dizajneri za belgijski Legacy Festival te renomiranu izdavačku kuću Bonzai Music.

Ivu također poznajemo kroz njegov rad u Cortex Thrillu, no kroz ovaj intervju imamo priliku upoznati i njegovu drugu profesionalnu stranu. Sa Sanjom i Ivom smo u velikom intervjuu razgovarali o počecima u dizajnu, samom grafičkom dizajnu, trendovima, kreativnom procesu, blokadama, ali naravno i budućnosti koja je sve više u znaku umjetne inteligencije.

Upoznati smo s vašom bogatom glazbenom karijerom, no važan dio vaših života je i vizualna umjetnost. Kako ste započeli vašu karijeru u dizajnu?

Ivo: Zaista sam sretan što mogu dijeliti svoju strast premavizualnoj umjetnosti isto kao i s elektroničkom glazbom proteklih 30-tak godina. Moja karijera u dizajnu započela je tijekom srednje škole, kad sam pohađao školu i faks za grafički dizajn. Tijekom tog vremena, istraživao sam različite stilove i tehnike, a posebno sam se usredotočio na grafički dizajn časopisa, prijeloma knjiga,kreiranja naslovnica. Radeći od 90-ih u studiju produkciju za inozemne izdavačke kuće, usporedno sam učio i upoznavao nove alate za grafiku i video. Tada mi je bila u fokusu više glazbena produkcija nego grafički dizajn.

Nakon što sam postigao uspjeh i ciljeve koje sam zacrtao vezano za izdanja i nastupe, odlučio sam se malo više fokusirati na grafički dizajn.Zadnjih 12 godina sam radio kompletne konceptualne ideje na preko 500 CD-a i 50 vinila (za naše i strane izdavačke kuće, web kampanje za evente, i zadnjih par godina sam uz to spojio i UX te digitalni marketing jer sve to je povezano.

Za razliku od mene, Sanja (Trbojević Montina) je među vodećim stručnjacima za digitalni marketing u Hrvatskoj i regiji te je prošla mnogobrojne procese rada na pozicijama menadžera, kreativne direktorice i voditelja digitalnog marketinga i grafičkog dizajna. Ima veliko iskustvo vezano za branding određenih proizvoda, webdizajn i UX dizajn koji pridonose boljem UX-u (user experienceu / korisničkom iskustvu) te poznaje jako dobro psihologiju mase, koncepte i načine na koje treba napraviti dizajn da ima višestrukog efekta na krajnjeg korisnika (npr. korištenje nekog proizvoda ili odlazak na event).U jednom trenutku smo odlučili spojiti njezino i moje znanje i otvoriti "Montina Design" firmu.

Oboje sudjelujemo u svakom zadatku od klijenata jer se nadopunjavamo u digitalnom marketingu (od strategije do operative), a u dizajnu osmišljamo zajedno "Moodboarde" za određeni event pa ja to napravim i onda zajedno dorađujemo i šaljemo klijentu par verzija na izbor. Važno nam je da je klijent zadovoljan i zahvalni smo što nam se sve više javljaju iz stranih zemalja (Belgija, Njemačka, Francuska, Italija) da surađuju s nama jer su čuli dobre preporuke. Isto tako radili smo i za hrvatske evente (Astralis, UMC, Spirit of Nature….).


Kako izgleda vaš kreativni proces u dizajnu? Koliko se on razlikuje recimo od vaše “glazbene kreative”? Odakle crpite inspiraciju za vaše dizajnerske projekte?

Sanja: Mislim da je to isto. Kada se bavimo dizajnom, obično započinjemo istraživanjem i prikupljanjem inspiracije, zamišljanjem različitih koncepata, nekoliko “Moadboarda”, boje, fontovi. To može uključivati pregledavanje različitih dizajnerskih web siteova , istraživanje na internetu. Nakon što pronađemo inspiraciju, slijedi faza skiciranja i eksperimentiranja s različitim idejama. Zatim koristimo digitalne alate kako bih ih stvoriliartwork/dizajn i "polirali" ga do detalja.

Ivo: Što se tiče glazbene kreativnosti, stvar je skoro pa ista samo tu se prikuplja inspiracija iz nekih audio zvukova, trackova različitih stilova koje čujem (ne mislim pritom na pokradanje, već ideje koncepata aranžmana i primjene određenih zvukova). Nadalje preslušavam nove zvukove iz sintheva, nastojim spojiti i napraviti neku interesantnu emulziju auditivnog iskustva u smislu groova, bogatih melodičnih isprepletenih tema i dinamičkog aranžmana. Bitno mi je daaranžman ima raznolikost i da nije dosadan. Dodajem dosta detalja isto kao i u dizajnu.

Zaključak: U oba slučaja, kreativni proces rada na dizajnu ili rada elektroničke glazbe je gotovo pa isti pristup samo su različita osjetila u pitanju (vid vs. sluh).

Kreativne blokade? Kako se nosite s njima? Imate li ih više u glazbenoj karijeri ili dizajnerskoj?

Kreativne blokade su nešto s čime se svi mi ponekad suočavamo, bez obzira na područje kreativnog rada. Kada se suočimo s kreativnom blokadom, obično pokušavamo pronaći načine da seponovno povežemo sa svojom inspiracijom ili taj dan nastavimo raditi nešto drugo ukoliko nikako ne ide i zapne na prvobitnoj ideji. To se ne događa često jer nas je dvoje pa se nekako uvijek nadopunjujemo u kreativnosti. Bitno je pratiti trendove za svaku industriju pa tako i za evente. Mislimo da postoji neka vidna razlika između hrvatskih vizuala evenata i stranih. Vjerujem da će se u budućnosti to nekako ujednačiti.Nas dosta traže u Belgiji i Njemačkoj te znamo što je sada “IN” tamo za određeni event jer imamo dobar feedback od strane klijenata van Hrvatske.

 

Koje su vam vrste dizajna najbliže srcu i zašto?

Ako govorimo o vrsti dizajna, tu se radi o različitim pristupima. Web design, UX dizajna i grafičkog dizajna se razlikuju po dosta stvari.

Web design i UX design imaju dosta pravila koja treba slijediti kako bi se dobro pripremio dizajn za programere. Postoje pravila točna i tipografske veličine koje se moraju odrediti po skalama te moadboardi s obzirom na industriju ili neki webshop kako će izgledati. Npr. u UX dizajnu (User Experience design) se mora se dobro osmisliti "persona" (zamišljeni lik) i "users journey" (korisničko putovanje), proces prilikom kojega opisujemo kako je "persona" došla do našeg proizvoda i tražimo moguće nedostatke i prednosti kako bi se osmislio što bolji user friendly prototip za desktop ili mobilnu aplikaciju…

Kod grafičkog dizajna postoje određeni formati i rezolucije u kojima se radi odnosno pripreme digitalnom formatu (za web) ili za tisak na papiru…To su neke bitne razlike u vrstama dizajna ako ih kategoriziramo na taj način.Ako gledamo sa kreativne strane,grafički dizajn nam omogućava da napravimo više detalja i kreativnije se izrazimo bez ograničenja ali u skladu sa psihologijom boja naspram korisnika i u konačnici je bitno postići efektni čitljivi dizajn koji je koristan i pamtljiv krajnjem korisniku.

Zaključak: Ukusi su različiti tako da sve može biti subjektivno nekome dobro ili loše, o tome ne treba raspravljati. Pokazatelj da je nešto dobro je rezultat odnosno broj novih klijenata kojima smo zahvalni što su prepoznali naše radove.

 

Jeste li ste imali dosta projekata koji su vezani za glazbu?

Sanja: Generalno spajanje glazbe i dizajna u našim radovima nije slučajno. Volimo istraživati različite umjetničke discipline i pronalaziti načine kako ih kombinirati. Glazba i dizajn su za nas iznimno inspirativni i moćni načini izražavanja. Kroz njih možemo stvoriti jedinstvene vizualne i auditivne doživljaje koji dodatno obogaćuju i nadopunjuju jedan drugoga.Spajanje glazbe i dizajna omogućuje mi da prenesem emocije, priče i ideje na nov i inovativan način.Radeći elektroničku glazbu te nastupajući u Europi i Hrvatskoj, Ivo ima dovoljno iskustva da pretoči tu atmosferu sa eventa ili festivala u novi artwork koji naruči jedan od klijenata.Dobro poznavanje glazbe i atmosfere daju dobre inpute kako napraviti nešto da je dobro u dizajnu. No svakako je to samo jedan od segmenata dizajna koje radimo jer radimo dizajn za website za dosta klijenata koji nisu povezani sa glazbom iz različitih sfera i industrija pa i AI industrije.

 

Među svim radovima kojima ste dosad napravili, imate li najdražega? Ili se vodite onom “svaki sljedeći mi je najdraži”?

Kao kreativne osobe, svaki naš rad ima posebno mjesto u srcu. Svaki projekt predstavlja jedinstveno iskustvo i priliku za rast i razvoj. Ne možemo izdvojiti jedan rad kao najdraži jer se svaki od njih ističe na svoj način. Ono što je nama dobro u većini slučajeva klijentu odgovara jer pogodimo njegov ukus i očekivanja. Dobro je uvijek napraviti nekoliko različitih pristupa za početak i onda klijent izabere jedan od tih koji se dalje razrađuje.Svaki novi rad donosi sa sobom nove izazove, ideje i mogućnosti za istraživanje, ato nas motivira da nastavimo dalje stvarati.

 

Posljednjih godina potpisujete vizualni identitet belgijskog Legacy festivala. Kako je došlo do suradnje s njima?

Ivo: Legacy Festival iz Belgije je jedan od velikih europskih festivala gdje smo bili pozvani Robert Grizilo i ja da nastupimo kao "Cortex Thrill" povodom 30. godišnjice Bonzai Recordsa, te godine bilo je preko 100 artista na 4 stage u dva dana.

Na "VIP Artist terasi" se druže svi koji nastupaju i organizatori raznih evenata te nam je prišao organizator i pitao me bi li ja mogao preuzeti kampanju za sljedeću godinu.Moram priznati da sam bio jako počašćen i oduševljen s tim prijedlogom.Naime vidio je da već neko vrijeme radim dizajn za druge klubove i za Bonzai Records te mu je to izgledalo interesantno.

Nakon razgovora i razmjene ideja, dogovorili smo suradnju na vizualnom identitetu za 10. jubilarni Legacy Festival. Bilo je izuzetno uzbudljivo i privilegirano raditi s njima na stvaranju vizualnog identiteta koji će predstavljati taj festival. Na kraju je naš artwork bio otisnut na limited edition luksuznoj boci votke koja je napravljena baš za taj festival i to svega 5 komada. Cijena jedne boce je iznosila 2000€.

Već ste objavili dizajn za sljedeće izdanje Legacy festivala. Koja je ideja iza izgleda?

IVO: Kada smo radili na dizajnu za sljedeće izdanje Legacy Festivala, imali smo u vidu brief koji je tražio da izgled bude šaren i ljetni. Naša ideja bila je stvoriti vizualni identitet koji će odražavati energiju i atmosferu festivala a da je što različitiji od prethodnog jubilarnog Legacy Festivala 2023. koji je napravljen uljetnim danjim narančasto-žutim bojama sa krunom i detaljima plaže (jer je event na jezeru).Ove godine smo u dogovoru sa organizatorom napravilikarizmatično ljubičasto plavu noćnu varijantu kako bi se vidjela jasna razlika od prošle godine, ali smo ostavili identitet i neke od detalja kao poveznicu. Koristili smo žive boje, razigrane motive i ljetne elemente kako bismo stvorili osjećaj radosti i zabave. Cilj nam je bio da dizajn bude privlačan i da prenosi pozitivnu energiju koja je karakteristična za Legacy Festival.

Legacy Festival sljedeće godine će se održati 14. i 15. lipnja, a i pozvani smo kao "Montina Design" da dođemo radi poslovnih novih dogovora kao gosti te posebno kao artisti Robert i ja ćemo nastupiti kao Cortex Thrill na Bonzai stageu.

 

Nedavno ste bili i stručni suradnici nagrade Ambasador gdje ste prijavljene radove u kategoriji Likovno oblikovanje godine nominirali. Među brojnim radovima ste izdvojili one najbolje, već te nam otkrili kako je taj proces izgledao. No sada kad je on prošao, kakvo vam je bilo iskustvo i što kažete na nominirane?

Prvo bi se željeli zahvaliti na povjerenju i prilici od strane organizatora za naše sudjelovanje kao stručnih suradnika na nagradi Ambasador. Bilo je izuzetno uzbudljivo iskustvo! Pristigli radovi u kategoriji Likovno oblikovanje godine bili su zaista impresivni, zanimljivi i raznoliki.

Svi sudionici su se držali jasnih kriterija. Izdvojili smo one radove koji su nas najviše impresionirali, prenosili jasno poruku i koji su se istaknuli svojom kreativnošću i izvedbom.Sveukupno, bilo nam je zadovoljstvo sudjelovati u nominaciji i uživati u različitim kreativnim radovima. Sadas nestrpljenjem iščekujemo rezultate i vjerujemo da će svi sudionici razumjeti naš izbor.

 

Koliko trendovi utječu na vaš rad, ali i želje klijenata? Kakve trendove sada možemo primjetiti u kontekstu vizualnog dizajna i glazbene, specifičnije elektroničke industrije?

Trendovi u dizajnu i u elektroničkoj glazbi igraju značajnu ulogu u našem radu i također utječu na želje naših klijenata. U kontekstu vizualnog dizajna, primjećujemo da se trenutno ističu dva glavna trenda:

Prvi trend je usmjeren prema futurističkom stilu, koji donosi nove tehnologije, minimalističke linije i moderne elemente. Ovaj trend naglašava inovaciju i napredak u dizajnu. Drugi trend je nostalgičan i inspiriran prošlim vremenima. Ova energija vraća elemente iz prošlosti, poput retro stilova, vintage estetike i ručno izrađenih detalja. Ovaj trend donosi osjećaj topline i prisjeća nas na vrijeme koje je prošlo te njeguju nostalgičnu atmosferu koristeći vintage sintisajzer i sampleove iz prošlosti.

U inozemstvu je dosta “IN” retro glazba iz 90-ih u novom modernijem ruhu a koja se preimenovala u tehno peak glazbu po nekim poznatim platformama (Beatport i sl.).Tako da npr. Cortex Thrill izdanje "Dimensions" je u biti prošlo kao techno izdanje na ljestvici na 8, mjestu techno peak charta. Donedavno nitko ne bi povezivao Cortex Thrill sa "techno" stilom, ali sada je to techno… Ja nekako vjerujem da je razlog tome jer se sve u samom početku (ako se vratimo u prošlost 90-te) zvalo prvo techno glazba (podvrste su bile: rave, trance, gabba, i ostali pod stilovi….).

 

Kako vidite budućnost dizajna i koje promjene očekuješ u industriji? Koliki će utjecaj imati umjetna inteligencija?

Sanja: Kada razmišljam o budućnosti dizajna, vidim da će se industrija suočiti s nekoliko značajnih promjena. Jedna od tih promjena je sve veći utjecaj umjetne inteligencije (AI) na naš rad.

Trenutno smo osim "Montina Designa" zaposleni na polju digitalnog marketinga upravo u jednoj od najbrže rastućih svjetskih tvrtki "TensorPix" za online obradu videa uz pomoć AI tehnologije. AI alati koje pruža takva platforma, omogućavaju nam bržu i efikasniju kreaciju. Prateći "#tensorpix" na društvenim mrežama, dobivamo uvid u razne kreativne radove koje su korisnici izradili uz pomoć AI.

Međutim, važno je naglasiti da iako AI alati mogu ubrzati proces kreacije, ljudska intervencija je i dalje ključna za postizanje izvrsnosti. Bez ljudske kreativnosti, umjetna inteligencija može pružiti samo prosječne rezultate. Ljudi donose jedinstvenu perspektivu, osjećaj za estetiku i intuitivno razumijevanje dizajna.

U budućnosti, očekujem da će umjetna inteligencija i dalje napredovati i pružati nam sve više alata i mogućnosti. No, ljudi će i dalje biti ključni u interpretaciji, inovaciji i stvaranju nečeg izvanrednog.

Ivo: Smatram da bi moglo doći do velikih promjena u skorijoj budućnosti vezano za AI u području glazbe, a posebice evenata. Obzirom na razvoj tehnologije u budućnosti možemo očekivati da će vlasnici klubova kupiti AI DJ software (možda i robota, koliko god to svima zvučalo nemoguće), koji će biti spojen na mixer i puštati precizno isprofilirani stil glazbe na način da biometrijski senzori u klubovima očitavaju pulseve (sa smartwatcha) i playliste (naravno uz privolu prilikom kupnje karata za ulaz) sa mobilnih uređaja svih koji su u klubu.

Takav AI DJ software / robot će imati mogućnost da osjeti publiku preko podataka o pulsu, i znati će njihove omiljene trake iz njihovih playlista sa uređaja te sumirati to sve u super skladan mix jedne od tehnika poznatih DJ-a (jer imati će puno tehnika uploadano jer će znati već koji stil mixanja ima koji DJ) koja je omiljena većini koja se nalazi u klubu. On će imati sve tehnike mixanja, i slagati će playlistu u momentu s obzirom na povratne informacije iz prostora. Ako još dodamo da može i vizualne i audio senzore, tada će moći ćuti reakcije publike u određenom trenutku na temelju primjećenih pokreta i zvukova publike. Dakle prikupiti će emulziju informacija i imati uvid u cjelokupan doživljaj mase publike i pustiti će upravo ono što žele ćuti. Jer generalno gledajući, ekipa se dolazi zabaviti nakon radnog tjedna. Nisu baš svima imena artista toliko bitna. Mislim da je bitnija organizacija samog eventa, a ime privuče jedan dio publike.

Zaključak: Vlasniku kluba će se dugoročno više isplatiti dati (npr. recimo otprilike neku cifru) jednokratno novac od "15000 eura" za takav AI sofware / robot nego bookirati svaki mjesec nove DJ-eve, letove, hotele, ručkove večere, taxije. Jer će imati uvijek dobru atmosferu i dobar promet na šanku. Mislim da o toj kalkulaciji neće odlučivati DJ-i nego vlasnici klubova i event industrije.
 

Ostaje nam pitanje: "Hoće li taj AI software imati veću percepciju s obzirom na toliki skup (audio, video, biometrijski, playliste) info u realnom vremenu bolju procjenu od DJa da osjeti publiku ili ne?

Volio bi da se tako nešto ne dogodi naravno. Sve to je samo neko moje razmišljanje koje svakako ne treba uzimati za ozbiljno iako nikada ne znamo u kojem pravcu će krenuti sve skupa a i već postoje takvi software u naprednim zemljama… Ja sam svakako na strani manualnog rada DJ-a, artista i produkcije! :)

Šibenik sprema festival za ulazak u 2024. kojeg predvode Stereo MC’s i Parov Stelar


Šibenik u Novu 2024. ulazi s 321FEST-om kojeg predvode Stereo MC’s i Parov Stelar. Novogodišnja proslava u Krešimirovom gradu će trajati tri dana i tri noći na dvije pozornice koje će okupiti strana i domaća imena.

Novogodišnji program u sklopu 321FEST-a započinje u subotu 30. prosinca uz Parova Stelara, a prije austrijskog glazbenika će svirati El Siciliano, a after će vrtiti Antonio Zuza. Sami ulazak u Novu 2024., u nedjelju 31. prosinca, pripada britanskoj grupi Stereo MC’s za koje će teren pripremiti Felver, kao i odsvirati after. Ostatak 321FEST programa će biti objavljen kroz prosinac.

 

Stereo MC’s su već jednom uveli Šibenčane u Novu godinu, a četiri godine nakon upečatljivog nastupa, britanska grupa se sprema za novu rundu novogodišnjeg partyja. Pioniri britanske dance scene i jedan od prvih britanskih hip-hop bendova stiže u Šibenik sa hitovima poput “Connected”, “Step It Up”, “Deep Down and Dirty” ili “We Belong in This World Together”.

Parov Stelar poznat je po svom uzbudljivom spoju elektroničke glazbe i tradicionalnog swinga s jazzom, a u Šibenik stiže u pratnji vrhunskih glazbenika koji će mu se pridružiti na pozornici ispred katedrale. Tijekom posljednja dva desetljeća ovaj je glazbenik izgradio sebi svojstven žanr, a upravo nastupi uživo najbolje prenose energičnu srž njegove glazbe, kombinirajući tradicionalnu i modernu dance glazbu koja uvijek prenese neku posebnu energiju.