Skip to main content

Mladi perspektivni hrvatski DJ-evi su pokrenuli vlastitu etiketu -The First Call-

Mladi hrvatski DJ-evi i producenti El Maar, Fynolla i Dyook pokrenuli su novi zajednički projekt, točnije izdavačku kuću zvanu “The First Call”. Ideja za pokretanje vlastite etikete nastala je kroz dugogodišnje prijateljstvo i suradnju, kada su mladi hrvatski DJ-evi i producenti zaključili da glazbu koju stvaraju i vole trebaju prezentirati na kvalitetan način.

The First Call” etiketa stavlja naglasak na zvuk koji bi se mogao okarakterizirati kao afro, melodic i deep/tech house. Ekipa iza samog projekta nam još otkriva kako ih ne zanimaju standardne žanrovske raspodjele, već se fokusiraju na cjelokupni “vibe” traka koje dijele sa slušateljima i publikom.

Prvo objavljeno izdanje na “The First Callu” je El Maarov singl “Temptation” koji je objavljen na streaming platformama, a već se našao i na Beatportovoj “Top 100 Hype” ljestvici za deep house.

Slijedeća izdanja od nove izdavačke kuće možemo očekivati uskoro, a njih potpisuju sami osnivači Fynolla i Dyook. Dok kako nam osnivači kažu, u budućnosti će proširiti “roster s brojnim domaćim i internacionalnim producentima”.

Iza novog projekta “The First Call” kriju se dva Dubrovčana i Zagrepčanin.El Maar je talentirani Dubrovčanin s zagrebačkom adresom, odakle usavršava svoje produkcijsko i DJ umijeće. Uz vlastitu produkciju elektroničke glazbe, osvaja i publiku u hip-hop/rap/trap svijetu gdje je dio produkcijske ekipe Blockstar Digitala iza koje stoji popularni reper Grše.

Dyook također dolazi iz Dubrovnika, jedno vrijeme je nastupao pod imenom “DJIVO”, a tad smo ga mogli kao rezidenta nagrađivanog Culture Club Revelina. Pod novim umjetničkim imenom ima nekoliko izdanja, a vrijedi istaknuti posljednje “With A Touch Of Nostalgia” objavljenom naDobar House etiketi.

Zagrepčanin Fynolla se DJ-ingom i produkcijom krenuo baviti još u osmom razredu osnovne škole. Fynolline trake se mogu pronaći na etiketama poput BLANC. Svoj stil ne može opisati, jer voli house od komercijalnog do undergrounda pa se nalazi između toga.

DJ Jock: -Živimo u vremenu gdje je glazba toliko dostupna i raznolika-

Nagrađivani splitski DJ Jock je u završnim pripremama za svoj cjelonoćni party u zagrebačkom “hramu sreće” 4. ožujka.

Prije nego što se zaputi za Zagreb i preuzme mixetu, uhvatili smo ga da nam otkrije kada izlazi njegova traka koju je Amelie Lens pustila u svom radijskom showu, kaže nešto više o B2B setovima sa Shipom, svojim planovima i ciljevima za 2023. te još poneku zanimljivost.

Pozdrav Stipe, nakon užurbanog i zaposlenog kraja 2022. u 2023. si ušao s nešto lakšim ritmom. Jesi iskoristio vrijeme za studio? Napunio baterije i spremio za ostatak godine?

Pozdrav Vama i Vašim čitateljima i hvala na pozivu za intervju. 2022. je bila jako zaposlena, otkad je vlada popustila mjere za klubove i okupljanja u travnju pa do kraja godine nisam stao. Iskreno nije ni tad studio patio jer sam svaki slobodni trenutak iskoristio za bit u njemu, međutim zbog puno svirki, putovanja i obaveza oko drugih projekata nisam mogao recimo uzet 2 tjedna i samo radit nešto za sebe. Početkom ove godine sam napokon završio neke druge projekte i imao sam vremena sjesti u miru i raditi kontinuirano pa je završeno jako puno novog materijala, šta će vjerojatno ugledat svjetlo dana do kraja godine.

Što “kuhaš” trenutno u studiju? Je li spremna traka koju je Amelie Lens zavrtila u svom radijskom showu?

Trenutno sam završio jako puno novih pjesama, sad kreće standardni proces gdje ih prvo trebam testirati u klubovima i na festivalima. Ako prođu testiranja u smislu da sam zadovoljan kako publika reagira i kako zvuče onda ću poslat labelovima i drugim DJ-evima. Ako ne, nazad u studio i još radit na njima. Također, napravio sam poprilično puno novih ideja koje sad treba aranžirati te iz ideja pretvorit u pjesmu. Što se tiče te trake šta je Amelie pustila, možda nisam trebao to objaviti, jer sad dobivam stalno poruke “kad će izać” hahaha. Još nemam nikakav info kad će vani, ali kako to uglavnom bude čeka se minimalno pola godine, ako ne i više.

Kako ide sa vlastitim studiom? Prošle godine si napravio glazbu za nagrađivani regionalni film. Koliko je različit proces produkcije neke trake i soundtracka za dugometražni film?

Ide super, i uvijek može bolje. Svašta radim tamo, od svoje muzike do produkcije za druge, do soundtrackova, različitih beatova, zvukova, masteringa. Volio bih da imam neki prekidač koji mogu stisnuti kad uđem u studio da zaustavi vrijeme, jer vrijeme tamo užasno brzo prolazi i nikad ga nema dovoljno. Nešto slično kao u filmu Interstellar „One hour here is 7 years on earth.“

Što se tiče procesa produkcije, sve je to slično. Na kraju krajeva bitno je stvoriti nekakav vibe bilo za scenu ili dancefloor. Nakon izrade muzike za film i igrice, sad mi je ostao običaj da kada radim ideje, da na drugi ekran upalim neke svemirska videa ili ako radim neki brzi techno stroboscope 🙂

Je li možda radiš na nekom novom takvom projektu – bilo film ili neka videoigra ponovno?

Uskoro ću krenuti raditi na jednom, ali nažalost ne mogu o njemu ništa još govorit.

 

Vratimo se na nastupe, ti i Shipe ste postali neizbježni B2B duo. Kako ti je svirati s njim? Iz perspektive s plesnog podija baš ste kliknuli zajedno.

Općenito nisam fan back to back setova, nekad to može biti predobro, a nekad jednostavno može biti recept za katastrofu. Pogotovo ako ne znaš dobro nekoga s kim puštaš i kako on vrti. Sa Shipon je to skroz druga priča, jer se sad znamo dosta godina i postao mi je pravi prika. Prije našeg prvog b2b, slušali smo jedan drugoga dosta puta i znali smo okvirno ko, kako i šta vrti. Taj prvi b2b je prošao odlično (osim dijela gdje sam prije nastupa mislio da ću se razboljeti pa sam pojeo cijelu glavicu domaćeg luka koji je u jednom trenu počeo isparavati iz mene…sorry Shipe haha). Iza toga smo došli smo na ideju da probamo opet, ali sadva set-upa i cijelu noć. Svak ima svoj mixer, playere i efekte i peglamo. I taj prvi je stvarno bio super, 7 sati nismo riječi rekli jedan drugome samo smo se nadovezivali. I u zadnjih godina baš je bilo puno dobrih momenata i bit će ih još.

Jesi više tip za ranije setove, ili kasno noćne, praktički jutarnje setove? Što preferiraš?

Svih ovih godina sam imao stvarno bolesnih trenutaka i u peak timeu, i u jutarnjim satima i u warm up terminima. Pa iskreno ne znam. Uvijek sam smatrao da za svako mjesto i vrijeme postoji određen „soundtrack”. I ako se pogodi, to je onda to. Živimo u vremenu gdje je glazba toliko dostupna i raznolika. Toliko nove muzike izlazi svakodnevno i toliko novih talentiranih producenata ima. Iako mi nikad više vremena nije trebalo za pronaći novu muziku, opet ima toliko kvalitetne glazbe da je i dalje uzbudljivo sve to kopanje i čekanje da se ta muzika pusti u pravom trenutku.

Za vikend spremaš prvi “all nighter” u Boogaloo, jel’ imaš neke specijalne pripreme? Što možemo očekivat od cjelonoćnog plesnjaka?

Da, prvi all nighter je u subotu i moram priznati da me je trema otkad smo najavili, i samo se povećava zadnjih dana. Jedva čekam pustiti prvu stvar i onda će sve bit lakše. Uglavnom imam tremu prije svakog nastupa, a pogotovo za nešto za što mi je puno stalo. Pripreme su kao i inače, kopam šta više muzike, završio sam neke svoje trake posebno za subotu, napravio neke edite. Možete očekivat da ću dat sve od sebe od prve do zadnje trake.

 

Planovi, ciljevi ili možda neka želja za 2023.?

Otvoriti label i izbaciti sav ovaj neizdani materijal, malo se više pozabaviti oko svojih klupskih večeri Roots i nastaviti uveseljavati ljude na plesnom podiju 🙂

 

Neka poruka za kraj, pozovi ekipu da dođe za vikend u Boogaloo..

Fala svima šta me podržavaju i što dolaze sve ove godine u Boogaloo. Hvala svima iz kluba Boogaloo na svemu, nadam se da se vidimo u subotu, jedva čekam :))

****

Upad na “all nighter” do ponoći je 6€, a nakon iznosi 8€.

FB EVENT: DJ JOCK all night long [04.03.2023]

Što se dogodi u Weekend Warm Up-u ostaje u Weekend Warm Up-u!

Glavni sastojak za dobar izlazak, osim naravno dobre ekipe, je i brutalna mjuza! Svaki petak i subotu dok se spremate za izlazak s ekipom, od 19-22h čeka vas najjača playlista u gradu.

Saznaj gdje se može za vikend van, reci koje pjesme su tvoji weekend bangeri za nabrijavanje, doznaj najluđe dejting priče i još puuno puno toga!

Roots HI FI donosi reggae večer u Dva Osam

U novom izdanju Roots HI FI-ja koji je posvećen tradicionalnom reggae zvuku, ovog petka 3. ožujka u zagrebački Dva Osam, nastupaju njegovi pokretači Shango i Dr. Obi uz koje će dijeliti kontroler DUBMX te Miki Delay. Svoju premijeru u ulozi MC-a će imati Anja G.

Shango je pokretač Roots HI FI-ja i već 25 godina proučava glazbu sa kariba i afrike na dnevnoj bazi. Dr. Obi je također pokretač najdugovječnijeg programa posvećenog reggae zvuku, aktivan je na sceni od 2005. te sudjeluje u svim važnim dub i reggae projektima u Hrvatskoj. DUBMX od milja BROKULA obožava DUB i BMX. Neizostavan je dio Seasplash tima, a svoje znanje i iskustvo prenesi u koprivnički Funk – Forum Udruga Nezavisne Kulture.

Miki Delay zasićen scenom u kojoj se našao gdje dominiraju house i techno, otkriva svoju duboku ljubav prema dubu i muzici orijentiranoj prema bass heavy spektru te Jamajkanskim korijenima.Anja G je talentirana vokalistica koja radi na projektu s Dr. Obijem te ima nekoliko važnih izdanja i EP-jeva na AmpliFyah etiketi.

Ulaznice su dostupne u pretprodaji na stranicama kluba za 5,50€ te u dućanu ploča PDV na prvom katu kluba Pločnik. Upad na ulazu je 7€, a za studente uz X-icu 4€.

FB EVENT: Roots HI FI u DVA OSAM

 

Moondance festival slavi 10 godina. U prodaji rane ulaznice s 50% popusta!

Jubilarni deseti Moondance festival na rasporedu je od 27. do 30. srpnja

Kroz četiri dana i tri večeri festivala, posjetitelje očekuje 8 događanja na četiri lokacije kao što su kula Kamerlengo, plaža, pučina i gradska vijećnica s više od 45 sati programa te više od 20 međunarodnih, regionalnih i domaćih DJ-ova i live actova.

U prethodnih 9. izdanja Moondance festival se prometnuo u traženi regionalni underground techno festival koji se ističe demokratičnošću, beskompromisnim izborom izvođača, ležernom klupskom atmosferom pod vedrim nebom i fantastičnom kulisom srednjovjekovne kule Kamerlengo

Kroz godine rada Moondance festival je okrunjen s tri nagrade Ambasador za najbolji domaći festival.

 

Organizatori ususret velikog 10. rođendana najavljuju “Svečano izdanje nagrađivanog festivala predstaviti će najbolje od underground techna, spajajući najbolje od klasičnog i modernog.”

Line up će biti objavljen u nekoliko etapa počevši od sredine 3. mjeseca

Rane ulaznice za Moondance festival s 50% popusta dostupne su u ograničenom broju samo uz promo kod EB10yMF kroz sustav Entrio.

 

Počela je ULTRA Europe groznica. Poznati su prvi zvjezdani izvođači koji stižu u Split

Ovaj globalni festivalski brend poznat je po pružanju jedinstvene kombinacije najvećih i najpoznatijih zvijezda EDM svjetske scene, vrhunske tehnologije i velikih produkcija.

Drugo najveće događanje ove velike obitelji je domaće izdanje, festival ULTRA Europe, koji sa gotovo 160 tisuća posjetitelja, nakon samo osam godina postojanja, opasno prijeti preuzeti tron koji drži američko izdanje u Miamiju. Splitski Park Mladeži zasvijetliti će u ULTRA Europe bojama od 7. do 9. srpnja, a od danas je poznato i prvih osam imena koji stižu na deveto festivalsko izdanje. Abecednim redom to izgleda ovako – Adam Beyer, Afrojack, Boris Brejcha, Carl Cox, Charlotte de Witte, Hardwell, Martin Garrix i Timmy Trumpet.


Foto: Stijn De Grauwe

Organizatori su pripremili i nikad bolju ponudu za najvjernije hrvatske fanove! Najbržih 500 moći će kupiti trodnevne festivalske ulaznice po cijeni od 89 € putem sustava Entrio i na prodajnima mjestima Tisak Media.

Glavna splitska pozornica ponovno će ugostiti one najveće. Prvo mjesto ljestvice najboljih DJ-a svijeta opet je pripalo mladom Martinu Garrixu, a na tronu elektroničke scene već je četiri godine za redom. Svojim zaraznim EDM pjesmama natjerao je cijelu generaciju milenijalaca da plešu uz njegove hitove te je postao jedan od najutjecajnijih producenata plesne glazbe u 2022. godini. Milijarde pregleda na Youtube kanalu i gotovo 16 milijuna pratitelja na Instagramu, dovoljno govore o njegovoj popularnosti te vezi koju njeguje sa svojim obožavateljima, kojih će se i ove godine u Splitu, brojati u desecima tisuća.


Foto: Stijn De Grauwe

Nizozemska ikona Hardwell poharao je svjetsku scenu nakon četverogodišnje pauze. Prvi povratnički europski nastup bio je upravo u Splitu, na osmom izdanju festivala ULTRA Europe, a svojim osvježavajućim i inovativnim “Future Techno” zvukom najavio je novu eru. Malo je umjetnika koji nakon toliko godina mogu nastaviti tamo gdje su stali i povezati se ponovno sa svojom publikom, a Hardwell je otišao i korak dalje – njegovi energični nastupi i novi zvuk, strelovito su mu otvorili put do samog vrha, naslovnica svih medija te najvećih pozornica i klubova diljem svijeta.


Foto: Stijn De Grauwe

Australski multi-platinasti DJ, producent i live instrumentalist Timmy Trumpet, koji je prošle godine zauzeo 8. mjesto na DJ Magovoj listi Top 100 DJ-eva, vraća se na ULTRA Europe nakon svog spektakularnog premijernog nastupa prošle godine. Njegovi zarazni DJ nastupi koji spajaju žive elemente trube i jazza s nezaboravnim melodijama koje sežu od hardstylea do electro-housea i popa, ponovno će ga okruniti titulom kralja pozornice. Još jedno dobro poznato ime potvrđeno je u ovoj prvoj fazi, a riječ je o višestruko nagrađivanoj nizozemskoj zvijezdi Afrojacku koji je sve samo ne stranac Ultranautima i koji sprema još jedan nezaboravan show na glavnoj pozornici.


Foto: Julien Duval

RESISTANCE Stage, svjetski cijenjeni techno i house koncept, ove će godine predvoditi jedan od najvećih u industriji, legendarni Carl Cox. Glazbeni ambasador i veteran acid housea, prvak techna, pionir plesne glazbe, vlasnik izdavačke kuće, kralj Ibize, sve je to Carl Cox koji nikada nije izgubio iz vida svoje strasti – sviranje glazbe i slavljenje života. Njegov nastup na očaravajućoj RESISTANCE pozornici u Splitu, nakon četiri godine pauze, svakako će biti onaj koji se ne smije propustiti, a zasigurno i jedan od najemotivnijih za sve oni koji ga godinama prate.


Foto: Julien Duval

Rasprodane dvorane, vojska obožavatelja, TV nastupi i višemjesečne turneje diljem svijeta – ovo je Boris Brejcha koga se s nestrpljenjem iščekivalo na pozornici ULTRE Europe. Bit će ovo posebna poslastica za sve one koji slijede njegov posebni glazbeni stilo "High-Tech-Minimal". Personalizirana gumena patka i originalna maska Jokera, inspirirana brazilskim karnevalom, njegov su zaštitni znak, kojima će iznenaditi splitske obožavatelje u svom debitantskom nastupu.


Foto: SilVan der Bruggen

Malo je glazbenika koji su toliko prisutni, dugotrajni i cijenjeni u svijetu techna kao Adam Beyer, underground ikona, DJ i producent dobro poznat ljubiteljima festivala ULTRA Europe. Beyerova mantra je relativno jednostavna: poštujte zvuk, održavajte integritet i postupno pomičite granice. Charlotte de Witte mlada je belgijska producentica i neustrašiva umjetnica koja se također vraća u Split. Ona je kraljica ogoljene i agresivne techno glazbe, upotpunjene magičnim vokalima koji joj daje neku vrstu hipnotičkog twista. Malo je mladih glasova na suvremenoj techno sceni tako osebujnih kao što je onaj Charlotte de Witte.


Foto: SilVan der Bruggen

ULTRA Europe predstavila je i svoj prvi 180° VR sažetak festivalskog videa sa svog izdanja 2022. godine. Snimljen specijaliziranim VR objektivom u 8k pri 60fps, "Experience ULTRA Europe" blistav je prikaz VR tehnologije i impresivan izlog raskošnog festivala ULTRA Europe 2022. Prvi video te vrste, dizajniran za gledanje kroz VR naočale, ali i za gledanje na telefonima i računalima, počinje snimkama prekrasne splitske obale, vodeći gledatelje kroz srednjovjekovnu arhitekturu koja izaziva strahopoštovanje. Video potom prelazi na festivalske glazbene pozornice gdje gledatelji mogu ponovno doživjeti vrhunsku produkciju ULTRA Europe kroz širokokutne snimke i nikad prije viđene VR timelapse snimke. “Experience Ultra Europe” također prikazuje čaroliju Destinacije ULTRA 2022, koja je ugostila događanja diljem idiličnih hrvatskih otoka, uključujući slikoviti hvarski Carpe Diem Beach Club na Hvaru, višku povijesnu Fort George te Brač Regatta Party u 585 Clubu.

Ulaznice faze TIER 1 rasprodane su u rekordnom roku, a za najveće hrvatske obožavatelje festivala organizatori su pripremili ekskluzivni kontingent od samo 500 trodnevnih ulaznica koje će se moći kupiti po cijeni od 89€!

Nakon ove akcije standardna cijena za hrvatske građane iznositi će biti 99€, odnosno 115€ pa je preporuka za sve one koji žele biti dio najvećeg glazbenog ljetnog spektakla da požure do najbližeg prodajnog mjesta Tisak Media ili da putem sustava Entrio osiguraju na vrijeme svoje mjesto. Aktualni prodajni podaci govore o povećanju od 15% u odnosu na prošlu godinu, a među TOP 15 zemalja nalaze se Španjolska, Australija, Velika Britanija, Hrvatska, Francuska, Norveška, Njemačka, Poljska, Finska, Italija, Kanada, Švedska, Irska i Švicarska. U prodaju su puštene ulaznice faze TIER 2, a mogu se kupiti na službenoj stranici https://ultraeurope.com/tickets/festival/ i stranici www.travel2ultra.com. Cijena trodnevne GA ulaznice sada iznosi 169€ dok će svi oni koji su spremni na posebno VIP iskustvo morati izdvojiti 369€.

Premier Destination Music Festival za svoje deveto izdanje priprema i brojna osvježenja te iznenađenja kako bi doživljaj bio još posebniji i potpuniji. Nastupe pojedinih izvođača pratit će specijalna te vrlo zahtjevna produkcija koja će cjelokupno iskustvo posjetitelja na cijelom prostoru Parka Mladeži podići na jednu novu razinu. Ovo je samo početak razvoja Parka Mladeži u jedno od najprepoznatljivijih prostora za velika događanja u Hrvatskoj, kojih će u budućnosti sigurno biti još puno.

OSIGURAJTE SVOJE ULAZNICE ZA FESTIVAL ULTRA EUROPE 2023

Među partnerima festivala je i Hrvatska turistička zajednica, koja je dala značajan doprinos u pozicioniranju Hrvatske kao jedne od top europskih festivalskih destinacija. Hrvatska danas u globalnim okvirima uživa status zemlje koja sve više privlači ljubitelje putovanja željnih vrhunskih festivala, glazbenih doživljaja, evenata i koncerata.


 
“Zadovoljstvo nam je podržati devetu godinu održavanja najvećeg festivala elektronske glazbe koji dovodi renomirana imena DJ scene i privlači brojne turiste iz cijelog svijeta. S obzirom na to kako je Mastercard ponovno jedan od najvećih službenih sponzora festivala ULTRA Europe, posjetiteljima ćemo omogućiti jednostavno, brzo i sigurno uživanje u omiljenoj glazbi i atmosferi uz korištenje Mastercard® kartica, kao i brojne prednosti i iskustva. Podupirati turizam na inovativan način jedan je od ciljeva Mastercarda, a velika glazbena događanja poput ovog jamac su za postizanje značajnih uspjeha za hrvatski turizam“, s ponosom je komentirala nastavak uzbudljive suradnje Helena Šekerija iz Mastercarda.

Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.