Skip to main content

Novosti od Jamie Lewisa

Što se tiče producentskog rada Lewis je ubacio u 5. brzinu. Radi punom parom na remixima i izdanjima za svoju etiketu Purple Music. Kompletne informacije možete potražiti na njihovom web-u, a uvjerite se u kvalitetu svirke ovog DJa, 21. studenoga kada gostuje u zagrebačkoj Shamballi.

{snippet 1}

Podcast Special 005: Benjamin De Luxe


Prvi Club u njegovoj bogatoj DJ karijeri je Mach-1 Nurnberg, poslije toga prelazi u Garitto cafe Mallorca gdje je suradjivao 3 godine sa Kiko Navarro i Daniel Klein-om. 1999. godine prelazi u tada novootvoreni club ,a sada vec svjetski poznat club CARPE DIEM Hvar gdje je i dan danas Resident DJ. Više o Benjaminu ovdje.

 

{enclose mixHQ.mp3}

Tracklista:
1. ATFC – Praise To The JBs (Original Mix) + ATFC – Bad Habbit (Acapella)
2. John Dahlback – World Of Love + ATFC – Bad Habbit (Acapella)
3. Roger Sanchez – Rls Yourslef (DONS & DBN Mix)
4. Mark Knight – Susan (John Dahlback Remix)
5. Eddie Thoneick – Freek n you (DONS & DBN Remix)
6. Kristine W – Feel What You Want (Mark Simmons Mix)

Sessions Vol 8.1 – Mixed By Meat Katie

Svoju karijeru zapocinje 90tih godina proslog stoljeca, kao jedan od zacetnika glazbe koja je danas poznata kao breakbeat. Sessions u ovoj seriji donosi 2 diska. Prvi je putovanje kroz duboke i nečiste podmukle tonove techna i tech-housea, pa je tu odvrtio produkcije Locodicea, Martin Buttrica i Dubfirea. Njegove tehničke sposobnosti koje se prožimaju kroz cijeli mix mogu se usporediti s onima koje danas posjeduju velike „face“ poput Laurent Garniera ili Sven Vätha.

Na drugom disku posvećuje se svom familjarnom zvuku, breakbeatu, pa nailazimo na radove Lee Combsa, Felix Da Housecata, Plump DJs-a. Dok ovo pišemo album je već odavno izazvao odlične reakcije po cijeloj planeti pa je Meat Katie krenuo na veliku promotivnu turneju od Bliskog Istoka prema Australiji, Kanadi, Americi, i Europi.

CD01:
1. Martin Eyerer – La Dolce Vita
2. Dubfire – I Feel Speed (Audion Remix)
3. Meat Katie – Just Don't Break
4. Marc Neyen – Specter's Trip (Kebale und Liebe Remix)
5. The Hold – You Can Take My Glowstick But You Don't Touch The White Glove
6. Velkro & Ido Ophir – Warehouse
7. Presets – Go I Go (Juan Mclean Remix)
8. Dustbowl – Still Burning
9. Andomat – 3000 BND2
10. DJ Vitamin D – Past Due (D's 3 AM Rehash)
11. Loco Dice – City Lights (Martin Buttrich Remix)
12. Martin Eyerer – Azul
13. Elite Force – Jack The Joint (Zodiac Cartel Remix)
14. Solead – Giddy Down (Jamie Stevens Remix)
15. Das Pop – Fool For Love (Brodinski Remix)
16. Apparat – Hold On

CD02:
1. Infadels – Can't Get Enough (Felix Da Housecat Remix)
2. Klovn – I Want You (Dirty Deal Remix)
3. Dopamine – Spunk
4. Victor Palmez – Feel Saxx (Dave Robertson & Jon Gurd Remix)
5. Hironimus – Bosch Beta (Meat Katie Remix)
6. Dustbowl – Ain’t No Grave Can Hold My Body Down
7. 30Hz – Pounce
8. Zoo Brazil – Technik
9. Uberzone & Lee Coombs – Right Now
10. Plump DJs – Disco Unusual
11. Late of the Pier – Space And The Woods (Switch Remix (Explicit)
12. Lee Coombs – Control (10 Rapid Remix)
13. The Body Snatchers – Twist Up
14. Vandal – Bad Acid (Dopamine Remix)
15. Lützenkirchen – Gimme My Chicks
16. Lucio Aquilina – Disco Bus (Roland M. Dill Remix)
17. Autophase – Bubblewrap
18. Butch 1000 – Lords (Popof Remix)
19. Hyperion (Oz) – On The Expressway

{snippet 1}

Intervju: Asad Rizvi (UK)

Do sada je objavio preko 90 izdanja, što produkcija i remixa na etiketama uglednog značaja; Om, Global Underground, The End, Loaded, Honchos, Visitor, SoCo Audio, Matter/:Form, Urbantorque, Eukahouse kao i na vlastitima Reverberations i Wrong. Kao remixer radio je s mnogo imena a najpoznatiji je među njima Mr.C.
Kao prvo možeš li nam reći svoje impresije s nedavnog nastupa u splitskoj Jungli?
Atmosfera je bila užarena i željna partijanja. Klub se dosta popravio i renovirao od zadnji put. Tijekom večeri publiku sam selekcionirao u dvije kategorije; mlađu koja želi tvrđe i brže zvukove te onu stariju koji su željni nešto sporije glazbe, deep housea i slično. Stoga sam cijelu večer bio negdje na granici da zadovoljim obe strane. Sve u svemu, imao sam fantastičnu večer kao i uvijek do sada u Hrvatskoj.

Ima li velikih razlika između atmosfere na partijima u Hrvatskoj i ostalim europskim destinacijama?
Uvijek kažem da državne granice nestaju onog trenutka kada se ljudi pojave na plesnom podiju. Ne postoji mjesto gdje sam svirao a da ljudi vole ovu ili onu glazbu. Sviram po instinktu i gestama koje mi dolaze s podija. Postoje neke razlike u načinu plesanja, a također i energija koju dobivam u Hrvatskoj recimo nije ista kao i u drugim državama poput Slovenije ili Bugarske.

Kako si postao elektronski glazbenik?
Upao sam u to sasvim slučajno. Produkcijom uradaka na školskoj opremi u tinejdžerskim danima i DJ-anjem na radio stanicama, te manjim partijima. Prvi put kad sam dotakao magičnu 1200-icu bilo je prilikom live svirke na jednoj radio stanici. S 16.g. sam sakupljao mnogo ambientalne glazbe i ilegalna lokalna radio stanica me pitala da im puštam nedjeljom ujutro.
Na fakultetu sam sredo Tom Gilleriona i osnovali smo Re:verb 1994.. Sada se zove Reverberations. Počeli smo s najim partijima gdje sam sakupljao hrabrost i iskustvo pred auditorijima manjeg kapaciteta. Toliko sam uživao pa nakon nekog vremena odluka je pala da krenem sa svime mnogo ozbiljnije.

Utjecaji na tebe?
Slušam dosta raznovrsne glazbe, od jazz-a do bandova indie glazbe, disco glazbu i klasike. Slušam sve što može dati ideje za produkciju, melodije, komponiranje i aranžmane u elektroničkoj glazbi. Inspiriran sam ranim detroit techno elementrima i produkcijama Warp Recordsa, a moja house glazba inspiraciju dobiva od američkih umjetnika poput Francoisa K., Mood II Swinga i drugih.

Možeš li nam malo opisati svoj glazbeni stil?
Pokušavam pokriti čitav spektar emocija elektroničkog house zvuka u produkciji i setovima. Mora biti živo, ritmično, groovy, senzualno i malo trippy.

Koja je glazba trenutno popularna u Velikoj Britaniji?
Ovdje je scena dosta velika i svih pravci su dobro zastupljeni, ali u klubovima ipak dominaciju ima minimal. Na velika vrata kucaju novi podpravci deep housea. Iduća će godina biti veoma interesantna u tom pogledu.

Imaš li kakvih klupskih rezidencija?
Imam rezidenciju na partiju zvanom Electronic Body Movements i na svojim partijima Reverberations i nova klupska noć koja ide nedjeljom – Lost and Found Department.

U kojem smjeru sada ide tvoja produkcija?
Ide po mojoj vlastitoj želji. Još uvijek volim producirati deep i electronic house, s mnogo europskog utjecaja nego što je to bilo do sada. S Ashley Casselle-om pokušavam raditi na nečem novom, što bi bio mix Disco bubnjeva s rock vokalima i modernim elektronskim sintesajzerima i zvukovima.

Sviraš li na pločama ili CD-ima i što je bolje za tebe?
Kada putujem nosim uglavnom CD-e, ali još uvijek koristim i vinyle. Kupujem samo digitalne uratke koji imaju odličan mastering. Za mene puno je jednostavnije svirati na CD-e kada putujem, i mogu ponijeti mnogo više glazbe sa sobom, nego što je to slučaj s pločama / vinylima, a i manja su čekanja na carini u zračnim lukama. Često su u prošlosti torbe s pločama znale završiti u jednom gradu a ja u drugom. Volim zvuk i osjećaj za vinyl.

Što misliš, mijenja li digitalna revolucija scenu?
Promjenila je skroz čitavu scenu. Sve je drukčije i treba se adaptirati na tehnološku revoluciju no ista ta stvar učinila je da padne prodaja i distribucija vinyla.

Možeš li nam preporučiti neke producente iz Velike Britanije na koje da bacimo pažnju?
Joel Brittain iz Wrong Recordsa je definitivno osoba koju morate čuti.

Kada putuješ toliko često, da li imaš vremena katkad upoznati, grad, kulturu, znamenitosti ili je u poslu toliko malo vremena za ovakve stvari?
Nikad skoro ne putujem na svirku a da ne upoznam malo grad u kojem sviram. Obiđem klub, hotel, aerodrom, ali i nastojim naučiti mnogo više o pojedinoj destinaciji.

 

Hartera počinje zagrijavanje za 5. izdanje

Pa će tako, dok čekamo peto izdanje najvećeg "malog" festivala u regiji, predstaviti svoj novi projekt – "Hartera K.LJ.B.- ing" kojemu je cilj na hrvatske floorove donijeti vibracije europskih metropola.

“Zaraženi pozitivnom energijom naše publike nakon zadnjeg izdanja Hartera festivala, shvatili smo da je sazrijelo vrijeme za cjelogodišnji projekt Hartera clubbinga, svojevrsne klupske sezone između dva festivala. Želja nam je bila, bez imalo lažne skromnosti, pokrenuti klupsku večer kakvu imaju samo najveće europske metropole, sa zaista najsvježijim imenima urbane klupske scene i predvodnicima novih trendova. Htjeli smo stvoriti klupsku večer kakvu bismo i sami rado posjećivali, koja će biti prepoznatljiva, ne samo po glazbenom, već i po svom vizualnom identitetu ali i cijelom nizu ostalih sadržaja koje dobar clubbing mora imati.”, izjavili su organizatori.

Prvi Harterin K.LJ.B-ing na rasporedu je 22.11., za prvi floor izabran je onaj riječke Stereo Dvorane, a za prvu postaju Paris čije će vibracije prenositi Popof.

Njegov svježi i inovativni zvuk pogodio je plesne podije poput meteora i učinio ga jednim od TOP 5 imena koja su obilježila 2008. godinu. Njegova izdanja pregrijavaju gramofone i playere svih značajnijih DJ-a današnjice od Sashe i Johna Digweeda preko Ricarda Villalobosa i Luciana do Erol Alkana i Tige, pa čak i Tiesta! Možda i najljepše lice pariške scene spada i među trenutno najtraženija imena vrućih europskih klubova te festivala, stoga jednostavno ne smijete propustiti njegov premijerni hrvatski nastup na kojemu će mu se pridružiti i jake hrvatske DJ snage Zero, Boo Dale i Evan te VJ Messmatik iz Barcelone.

{snippet 1}