Skip to main content

Rijetkih 10 fotografija Daft Punka bez kultnih maski

Prošlo je već dvije godine od raspada slavnog francuskog dua, no njihova popularnost nije ni malo otpala.

Potražnja za raritetnim snimka, fotografijama te ostalim pikanterijama o njihovom radu i dalje je visoka, a na stranici Daft Bootlegs otkrivamo brojne fotografije iz 90-ih kada su Guy-Manuel de Homem-Christo i Thomasa Bangalter nastupali bez čuvenih maski.

Postani sommelier za kanabis! Njemačka tvrtka nudi 100 tisuća € za testiranje marihuane

Tvrtka iz Kölna traži stručnjaka za kanabis. Riječ je o potpuno legalnom poslu na kojem je moguće zaraditi do 100 tisuća eura na godinu.

Zadaci sommeliera uključivali bi evaluaciju različitih sojeva kanabisa na temelju propisanih kriterija, procjenu uvjeta uzgoja te edukacijski rad u području ljekovite konoplje.


Foto Trichome Institute

Za dobivanje ovog posla potrebno je ispuniti nekoliko uvjeta. Potrebno je biti pacijent kojemu je dopuštena konzumacija kanabisa u Njemačkoj. Naime, on se tek tada može legalno konzumirati. Potrebno je i određeno predznanje o kanabisu pa bi dobro mogla doći znanstvena ili poljoprivredna pozadina.

Moguća zarada ovisi o kvalifikacijama osobe koja dobije posao, a do sada se na natječaj prijavilo više od 100 zainteresiranih.

Izvor: Fenix Magazin

Human Hands and Analog Machines drugi je LP album Evolucije Zvuka

Dosljedni analognim elektroničkim instrumentima, pa stoga i analognom zvuku, svaka pjesma je priča za sebe puna osebujnih dionica krenuvši od ritma pa sve preko synthova s vrlo hrabrim slobodoumnim idejama, koje samo vrli i iskusni poznavatelji el. glazbe mogu prepoznati.

Nepredvidivost je prisutna, ali u pozitivnom smislu gdje slušatelja odvodi na putovanje koje nije zasigurno očekivao. Promjene ritmova, tempa, igranje s bojama zvuka ne plašeći se ni jednog trenutka pustiti da vizija, a naravno i iskustvo umjetnika bude osnova od koje nema odstupanja.

Zvučni bas beat, vrlo snažan, spaja se s efektima i sekvencirajući grade cijelu priču koju čak slikovito možete zamisliti. Puno je takvih „hrabrih istupa“ tako da to Evoluciji nisu istupi već sasvim normalan slijed glazbenoga toka.

No, vratimo se da ukratko rezimiramo što zapravo krasi ovaj album, a to je zadiranje u sfere u koje rijetki zalaze, poticanje na preslušavanje nekoliko puta i koliko god slušali, svaki put ćete čuti nešto novo i drugačije, ništa računarski u programu, već čisto sviranje na elektroničkim instrumentima.

Od početaka nastajanja pa do danas i sada, nastavili su putem analognog zvuka koji je "živ, pun, zdrav kao čist zrak, kao domaći kruh, kao neprskano voće, kao nepasterizirano mlijeko i masni maslac kroz koji prste ronimo, plovidba na valovima koji su modulirani i izvajani jer „oni to sami od nas traže“, „mole“ da budu blago zakrivljeni, zatim oštro isprekidani, pa provučeni kroz, laički rečeno neku vrstu echa i to sve samo na jednom od arpeggiranih tonova koje će Evolucija Zvuka sekvencirati. Sljedeći ton ili akord su na potpuno drukčijim modulatornim parametrima“.

Uživajte u glazbi ali i video uratcima koji prate zvuk repetitivnim vizualima koje nadopunjuju cjelokupan, kako su ga oni nazvali electro-art jer, Evolucija Zvuka je umjetnost stvaranja u raznim sferama i na više razina. Album je izašao 13. veljače za Aceton Music, a može se kupiti na Beatportu.

Psihodelični kaos u klubu Željezničar

Psihodelični trance zvukovi još jednom će odzvanjati nedaleko od glavnog zagrebačkog kolodvora, a za njega će bit zadužena tri DJ-a i tri live acta.

Glavni gosti Forestation: Trainstation vol.2 su slovenski duo Fantazama iz Forestdelic institucije kojima će asistirati “lokalni šerifi” – Innoxia, Acies Noctis kao live actovi te Pila, 3lowbeat i Rudy s DJ setovima.

Fantazama je projekt dvoje glazbeno srodnih duša koji su 2019. objavili svoj prvi EP na Forestdelic etiketi. Od tog trenutka, njihovog glazbeno putovanje kreće, a u njemu se možemo pridružiti u njihovim setovima koji su ispunjeni sretnom psihodeličnom funky kombinacijom.

Vedran Šlezak poznatiji kao Innoxia je osječki zaljubljenik u psihodelični trance, koji partijanere u svojim setovima vodi na glazbeno putovanje kroz sve srodne podžanrove. Acies Noctis je psihodelični projekt iz Dalmacije iza kojeg stoji Aleksandar Bjelobrk za kojeg također ne postoje granice između psihodeličnih žanrova.

Pila je uključen u psytrance zajednicu od ranih 2000-ih, a nakon godina odlazaka na partyje, prebacuje se za pult te uključuje u organizaciju i promociju trance kulture. Bruno Aljinović poznatiji kao 3lowbeat je mladi hrvatski Dj koji je aktivan na psytrance sceni od 2010. Nedugo nakon toga hvata se DJ-inga, a uz glavni projekt, zajedno sa svojom curom ima i projekt Chillin’ Glow gdje sviraju chill-out, downtempo, breakbeat…Rudy je predstavnik Forestationa i Modulara te dolazi sa svojim soundsystemom.

Organizatori za kraj poručuju da se “sprema neviđena ludnica” te da će te s njima preživjeti noć.

Upad na vratima je10€.

FB EVENT: Forestation: Trainstation vol.2

Miloš Vujović: -Jaka nam je regija, imamo odlične festivale i vrhunske klubove-

Kakva je situacija sa klubovima u regiji, novim vlastitim projektima, Instagram meme stranicama koje vodi samo su neke stvari o kojima smo razgovarali sa iskusnim srpskim DJ-om uoči njegovog dolaska u Zagreb.

Aktivan si na sceni više od dvadeset godina, nastupao si diljem regije, i inozemstva. No kakva je tvoja opservacija regionalne scene. Gdje smo sada u odnosu u prije dvadeset godina? Jel’ scena sada jača ili je bila prije?

Mislim da imamo veoma razvijenu scenu u regiji. S obzirom da sam (tek) 20 godina na sceni, mogu da usporedim recimo kad sam kretao sa muzikom i clubbingom uopće, i kako je sada. Tehnologija je napredovala, muzika se promijenila, dolaze do izražaja neki novi pravci elektronike. S tim u vezi se i scena promijenila, u nekim segmentima na bolje, u nekim na loše. Sa jedne strane imamo razvitak i popularizaciju festivala i koncepta velikih masovnih partija po hangarima i sličnim mjestima svaki vikend (1500 ljudi i više), a sa druge strane malo se kultura klubova smanjila, pogotovu u Beogradu.


Foto: Venator Photography

Recimo ranije smo imali tipa 10 odličnih underground klubova koji su radili svi u isto vrijeme bez problema, sa po 4 i više različitih žanrova elektronike, i mjesta je bilo za sve. Sada su uglavnom masovni eventi malo sve to urušili, ljudi će prije da plate 10 eura za ulaz da slušaju nekog popularnog DJ-a s 2000 ljudi pored sebe svaki vikend nego što će dati 3 eura za lokalnog DJ-a u nekom klubu. Jednostavno takva je situacija, industrija trenutna i promotori su odgovorni za takvo stanje. Meni osobno nedostaju dobri klubovi i grad u kome svaki vikend mogu da idem da slušam bilo koju muziku, a ne samo šta je popularno trenutno. I uprkos svemu tome i dalje nam je regija jaka, sa odličnim festivalima i vrhunskim klubovima koji su uspjeli da se i dalje održe ili čak otvore neki novi.
 

Gdje bi volio nastupiti, a da još nisi?

Awakenings“ festival u Nizozemskoj, definitivno. Pošle godine je Joseph Capriati vrtio tamo naše trake i može samo da zamislite koje ostvarenje snova je to bilo za kolegu Filthy Kid-a i mene. Sad ostaje još samo jednog dana da tamo bude nastup!

Imaš li najdraži set? Najdraža lokacija za svirati?

Baš sam dugo razmišljao o tome koji mi je u stvari najdraži set ikada, i da li ga se sjećam uopće. I vjerovali ili ne, točno sam ga se sjetio, to je bilo u poznatom klubu „Tihuana“ u Beogradu, 2014. godine usred ljeta. Set sam počeo oko 7 ujutro na koji sam došao direkt iz kreveta, naspavan odmoran i spreman da odradim jutarnju smjenu. 😀 Puštao sam 3 sata pred prepunim klubom, sunce je krenulo svitati, a vibe nikad bolji. Sve se poklopilo tog dana, šta god da sam pustio od traka išle su jedna sa drugom u miksu. Od lokacija najdraži klub mi je bio “The Tube” u Beogradu, a od festivala gdje volim da sviram je „Green Love“ u Novom Sadu, tamo sam kao domaćin i tamo sam imao najljepše partije do sada.
 

Opiši nam svoj techno zvuk?

Peak-time hardgroove techno od 135 do 145 bpma!

Na čemu trenutno radiš u studiju?

Iskreno pravio sam malo dužu pauzu od par mjeseci od produciranja, ali sad konačno mogu da kažem da smo kolega Filthy Kid i ja završili novi EP (aplauz)! Ali sad ozbiljno, poslije našeg collaba na poznatoj talijanskoj techno etiketi „Unrilis“, skužili smo da zajedno najbolje funkcioniramo u produkciji kao tandem. Nedavno smo pokrenuli novi projekt pod imenom „Heavy Robbery“, gde ćemo producirati neku vrstu melodičnog i hardgroove techna, sa jakim „saw“ synth-ovima koji režu kroz mix. Nešto kao Kas:st samo na steroidima!

Skrivaš se i iza meme profila na Instagramu, brt sa rejva. Koja je priča o tome?

Ne moram da se krijem iza tog profila,svi već znaju da sam to ja hahah. :D. „Brt sa rejva“ je nastao kao svojevrsni dnevnik svih događaja koje sam osobno doživio ili bio svjedok u clubbingu svih ovih proteklih 20 godina. Sve priče i memovi su točno kakvi su prosječni “klaberi i klaberke” kod nas u regiji, mnogi su se pronašli u njima ili znaju ljude koji se tako ponašaju. Plan je da napravim sada i memeove za “DJ brt-a”, gdje ćemo humor malo da prebacimo i na taj segment. Dijelim uskoro i to.

Ponovno dolaziš u goste u Hrvatsku, kakvi su ti bili nastupi do sad? Jel’ možda neka anegdota završila na brt sa rejva :)?

Interesantno, samo sam u Dubrovniku nastupao do sada i to baš davno. Anegdote sa moje meme stranice su iz drugih dijelova regije. Ovaj vikend u subotu 25.2. nastupam u zagrebačkom klubu „Boogaloo“ zajedno sa headlinerom Christian Crakenom iz Bugarske, kao i sa domaćom podrškom Shipe, Toni Juranovic i Zeko. Jedva čekam iskreno, čuo sam sjajne stvari o tom klubu i ekipi koja dolazi!

 

Prije par godina dobio si Nagradu Ambasador, kolika je važnost nagrade koja se bavi elektroničkom glazbom u ovoj regiji?

Apsolutno je neophodno da postoji nešto ovako u regiji kao što je Nagrada Ambasador. Promoviranje cjelokupne scene i odavanje priznanja našim talentiranim kolegama je veoma važno. Daje nam vjetar u leđa i neku vrstu afirmacije za sav mukotrpan rad koje smo uložili u ovu umjetnost.

Za kraj hvala vam ko i uvijek za ove prilike da odgovaram na vaša pitanja, uvijek mi je čast. Nadam se da se vidimo u što većem broju za vikend u Zagrebu!

FB EVENT: Future Scope w. Christian Craken [25.02.2023.]

Saša iz TBF-a: -Klupska scena bi se trebala tretirati kao kulturno dobro-

Članovi TBF-a Mladen Badovinac, Luka Barbić i Saša Antić gostovali su na N1 televiziji gdje su prokomentirali aktualna događanja, dotakli se i situacije na urbanoj, alternativnoj glazbenoj sceni, ali i što je sa scenom u gradu Splitu.

Gostujući u N1 Studiju uživo članovi TBF-a istaknuli su kako klubovi u kojima su prije svirali diljem regije danas više ne postoje. Upravo zbog stanja u kojem se nalazi urbana i alternativna scena, Saša Antić komentira “klupska scena bi se trebala tretirati kao kulturno dobro, tretirati isto kao i kazališta” te zaključuje da je to način da gradovi i općine ulože više novaca u scenu.

Na pitanje o splitskoj sceni, TBF-ovci su se osvrnuli na vrijeme između sredine 90-ih i 00-ih kada je “postojala nada, bilo je mladih kreativnih ljudi, scena se gradila i bila je jako aktivna, entuzijazma nije falilo”. Spomenut je utjecaj raznih gradskih vlasti koje su tijekom godina ubile bilo kakvu alternativnu i urbanu scenu te volju i motivaciju njenih aktera. Ipak ističu situacija je bila tik pred početak pandemije koronavirusa, jer je tad u Splitu djelovalo 5 klubova koji su gajili i njegovali alternativne i urbane programe.

Nažalost, pandemija je stavila ključ u bravu većine njih ističe Mladen Badovinac koji je zaključio da je to za Split veliki udarac jer nikako da se educira publika i stvori kontinuitet. Saša Antić za kraj komentira “ponuda u Splitu je poražavajuća, posebice pored onog što vidimo u Zagrebu, a čujemo da se i tamo ljudi žale.”