Skip to main content

Shipe replicirao Gradonačelniku Tomaševiću, objavio račune najma kluba Boogaloo


Na redovnoj konferenciji za medije, gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević se dotaknuo statusa kluba Boogaloo. Na izjave Gradonačelnika prvo se osvrnuo jedan od voditelja kluba, Marijan Kiš Mrx gostujući u vijestima Z1 Televizije, a svoju repliku na gradonačelnikove riječe podijelio je i Anđelko Šipuš poznatiji kao DJ Shipe objavom na Facebooku.



Replicirajući preko Facebooka, Shipe je istaknuo kako će odgovoriti na svaku izjavu gradonačelnika Tomaševića zabilježenu s konferencije za medije.

Gradonačelnik Tomašević odgovarajući na prvo pitanje novinara spomenuo da će Upravno vijeće POU odlučiti o daljnjem režimu korištenja prostora, kako bi se svi zakazani programi mogli provoditi do okončanja javnog natječaja. Na što je Shipe odgovorio kako je njihova molba bila odbijena od strane Upravnog vijeća da održe programe do raspisivanja natječaja.

 

U odgovaranju novinarima na pitanja, Gradonačelnik Zagreba je istaknuo da prostor mora ići na javni natječaj te da će se moći u njemu zakazati programi drugih aktera. Shipe je na ovu izjavu replicirao “to je točno ono za što se i mi borimo: da dođe do javnog natječaja, jer nam je rečeno na sastanku 15.9.2023., koji se održao u prostorijama POU, da će prostor biti dodijeljen neprofitnoj udruzi neposrednom pogodbom, te ako udruge kojim slučajem ne zadovolje kriterije, biti će raspisan natječaj.”

Na pitanje imaju li prednosti neprofitne udruge, Gradonačelnik Tomašević je izjavio da ide natječaj i da se svatko može javiti da koristi taj prostor, uključujući i postojećeg korisnika te da će se zakazani programi održati do kraja godine. Objašnjavajući ove tvrdnje, Shipe je ponovio da ih niko nije informirao o bilo kakvom raskidu ugovora te da su prvi put obaviješteni tek 15. rujna, a službenim putem na zadnji dan ugovora 30. rujna. Također, Shipe je napomenuo da svaka fizička/pravna osoba može koristiti veliku dvoranu.

Gradonačelnik Tomašević je u svojoj posljednjoj izjavi vezano uz Boogaloo rekao da ne može prejudicirati kako će natječaj izgledati te se uhvatio plaćanja velike dvorane 200€. Replicirajući na ovu izjavu, Shipe je objavio račune najma te pojasnio njihove obaveze prema POU. “najam male dvorane s terasom svih ovih godina plaćali smo 14.375 kuna mjesečno, režije smo plaćali po kvadraturi i neki je mjesečni prosjek bio oko 4.000 kuna, prostorija iznad kluba Boogaloo koju smo koristili za najam garderobe 3.250kn,  svako iznajmljivanje velike dvorane smo prije koronavirusa plaćali 2.000 kuna, a tijekom koronavirusa, zbog programa do ponoći, istu smo plaćali u rasponu od 1.000 do 1.500 kuna zbog teške financijske situacije…naše mjesečne financijske obveze prema POU iznosile između 30 i 40 tisuća kuna”.

Za sami kraj objave, Shipe je napisao “Nadam se da će u budućnosti biti manje nesporazuma, a više konstruktivne i pravovremene komunikacije na zadovoljstvo ne samo naših dviju strana, nego i sve publike koja u proteklih sedam godina prati naš rad u Boogaloou.” Shipinu objavu u cijelosti pročitajte na linku.

 

Split dobiva novi klub koji donosi široku paletu urbane glazbe uključujući i partye


Na šetnici pored kultne splitske plaže Bačvice otvara se klub “Otium”. Novi splitski klub želi postati “hub” za sve koji su željni dobre glazbe, partyja i koncerata, a do svog cilja planiraju doći s više žanrovskim programom koji seže od elektronike preko suvremenog popa do rock ‘n’ rolla

Otium” kroz svoj program uz standardne klupske večeri planira mjesečno organizirati dva koncerta te jedan party, kao i brojni popratni sadržaj poput stand-up showova, pub kvizova…Osim internacionalnih gostiju, prilike za svirke u novom splitskom klubu će imati manje poznata imena vrijedna pažnje, kao i lokalni glazbenici te kolektivi.

Kapacitet kluba “Otium” je 270 posjetitelja, a svojim dizajnom i kapacitetom nudi intimni ugođaj koncerta i partyja.

Prvo elektroničko ime koje će gostovati u klubu “Otium” je Steve Rachmad, koji dolazi 14. listopada u Split.

Tri gosta, jedna Future Scope večer uz Stacey Pullena, Mihai Popoviciua i Matt Sassaria


U petak 6. listopada, Future Scope se s novim partyjem vraća u zagrebački Boogaloo gdje dovode tri svjetski priznata gosta – Stacey Pullena, Mihai Popoviciua i Matt Sassarija uz koje na velikom flooru sviraju Bronski i Herya u B2B kombinaciji, dok rame uz rame na malom flooru sviraju Neroa i Shipe.

Stacey Pullen je apsolutna elektronička legenda koja se još jednom vraća u Hrvatsku. Inovator drugog vala Detroit techna u Zagreb donosi repete svog seta s Future Scopeovog rođendana gdje je zavrtio jedinstven spoj techna i housea.

Mihai Popoviciu se smatra za jednog od najinovativnijih producenata iz istočne Europe. Zaludio se s elektroničkom glazbom 90-ih godina, a od ranih 2000-ih producira glazbu koju sviraju svi važni DJ-evi sa scene. Svoj zvuk opisuje kao ritmični, duboki i hipnotični.

Matt Sassari je francuski DJ koji virtuozno spaja svijet techna i housea. Inspiraciju za svoju glazbu pronalazi u elementima funka, jazza i soula s čime stvara jedinstveni zvuk koji se pronalazi u tech-houseu.

Postavu velikog floora zaključuju Bronski i Herya, predstavnici Deep’n’Delicious party serijala te se često nalaze zajedno za pultom odakle pomno odabrane house ritmove. Cjelovečernju svirku na malom flooru će odraditi vješti Future Scope rezidenti Neroa i Shipe uB2B kombinaciji koju oni simpatično nazivaju ShiNoa

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

FB EVENT: Future Scope w. STACEY PULLEN, MIHAI POPOVICIU, MATT SASSARI [06.10.2023.]

Pocket palma objavila treći album -III- ovijen mračnim elektro pop, synth wave zvukom

 
Hrvatski elektro pop, synth wave trio pocket palma, kojeg čine Anja Papa, Luka Vidović i Bruno Žabek, izdali su svoj treći studijski album “III”. Novim albumom, trio se vratio svojim korijenima i projektu koji je prethodio pocket palmi.

"Dosta smo zvukom odskočili od svega što smo za pocket palmu radili prije, ali zapravo se vraćamo našim korijenima. Zvuk je puno mračniji i puno više pop, ovaj album je ono što bi bio sljedeći album Side Projecta, da nismo odlučili pokrenuti pocket palmu" otkrio je trio prilikom predstavljanja albuma.

Kao i na prethodnim albumima "pocket palma" i "atomi", tako i na "III" prevladavaju osobni tekstovi ali je "tematika ovog puta manje ljubavna, iako i dalje mnogo pričamo o odnosima s drugima, ali i odnosu s nama samima".

Album je skladan od 14 pjesama, naglasak se stavlja na besprijekornoj produkciji, ali u kreativnom procesu nema striktnih pravila. “U pocket palmi nema pravila, svi radimo sve, ali produkcijom i izradom aranžmana se najviše bave Anja i Luka, dok Bruno uskače s gitarskim dionicama."

Nekolicina pjesama je dobila svoju ekranizaciju kroz videospotove prije izlaska albuma poput “ne mogu biti kao oni” i “kolor/vrijeme stoji”, a sada objavu albuma prati i spot za “četiri zida” kojeg potpisuje redatelj Benjamin Strike.

“Radnjom ovog spota htjeli smo prikazati paradoks usamljenosti i otuđenosti modernog, urbanog života. Anja, Luka i Bruno su stanovnici iste zgrade, arhitektura njihovih stanova je gotovo ista, no svatko od njih, unutar svoja četiri zida prolazi kroz svoje probleme, a likovi (iako fizički blizu jedni drugima), emocionalno su nepovezani.” otkriva redatelj.

 

Prvak berlinskog underground zvuka Massimiliano Pagliara ovog petka u Petom Kupeu


Iz malog sela na dubokom jugu Italije do najpopularnijih underground prostora

Već kao dijete Massimiliano Pagliara slušao je različite vrste glazbe: rap, klasiku, reggae, dub i rock’n’roll 60-ih. On i njegova lokalna ekipa stvorili su mali glazbeni svijet, svirajući ploče svaki dan u njegovom podrumu i na privatnim zabavama.



Nakon preseljenja u Milano 1997. na studij kazališta, plesa i koreografije, otkrivao je modernu i alternativnu klupsku scenu grada, a maštu su mu zarobili prvaci eksperimentalne glazbe kao što su Aphex Twin, Boards Of Canada i Autechre.

Po završetku školovanja otisnuo se u europsku underground prijestolnicu Berlin te zaronio u eksplozivni techno noćni život grada, posebice u renomirani klub Ostgut. Pagliarin interes za elektroničku glazbu doživio je vrhunac 2003. godine kada se konačno počeo sa strašću baviti DJ-ingom, a potom i produkcijom. Danas po klubovima kao što su Tresor, ://aboutblank, Robert Johnson, i Berghain / Panorama Bar širi svoju mješavinu housea, disca, electra i techna.

 

Massimiliano Pagliara, prvak berlinskog underground zvuka, dolazi u Peti Kupe u petak, 6. listopada na novo izdanje večeri Sequences. U nastupu će ga podržati Pytzek i Antonio Zuza.

Ulaznice su dostupne putem poveznice: https://www.entrio.hr/event/sequences-w-massimiliano-pagliara-15406

Ultra Europe slavi 10 godina u Splitu i objavljuje datume održavanja


Pustolovina je ovo kojoj se, kroz godine, pridružilo više od 1 300 000 posjetitelja kao i najveće glazbene superzvijezde i ikone svjetske elektroničke scene. Ovo posebno jubilarno izdanje održat će se od 12. do 14. srpnja 2024. godine u splitskom Parku mladeži, nakon čega kreće Destination ULTRA Europe, glazbeno putovanje koje vodi na čarobni Brač, Hvar i Vis. Organizatori najavljuju početak prodaje najpovoljnijih festivalskih early bird ulaznica po cijeni od samo 89€, u ograničenoj količini. Prodaja kreće 10. listopada, točno u 10 sati i 10 minuta!


Foto Silvan van der Bruggen

Nobody parties like ULTRA Europe!”

U deset godina puno se toga promijenilo. Festival je započeo kao dvodnevno događanje na Poljudu, koje je privuklo posjetitelje iz 70 država svijeta, a danas je ULTRA Europe veliki svjetski brend koji traje 7 dana, odvija se u 4 grada i na 10 pozornica. Predvodnik inauguracijskog izdanja festivala bio je Avicii, jedna od najtraženijih zvijezda u to vrijeme, a svojim je dolaskom potvrdio da vjeruje u veliki potencijal ovog festivala, koji je narednih godina postao vodeći svjetski destinacijski festival. Od tranzitnog grada, Split je postao nezaobilazna turistička destinacija, a Vlada RH proglasila je festival strateški važnim projektom zbog njegovih pozitivnih multiplikativnih efekata na hrvatsko gospodarstvo i promociju Hrvatske kao turističkog odredišta. Festival je odigrao ključnu ulogu u promicanju i uspostavljanju Hrvatske, Dalmacije i Splita kao globalne destinacije, posebno za mlade od 18 do 35 godina. Preko 1 300 000 gostiju iz cijelog svijeta, iz više od 150 zemalja svijeta, došlo je u Hrvatsku kako bi bili dijelom festivala od 2013. godine, generirajući tako preko 2 200 000 noćenja. Uz to, tijekom posljednjih 10 godina generirano je više od 1 milijarde eura dodatnih potrošnje u Hrvatskoj, kao rezultat potrošnje gostiju koji su sudjelovali na jedom od devet festivalskih izdanja.


Foto Julien Duval

ULTRA Europe se u samo 9 godina uspjela popeti na visoko drugo mjesto prema brojkama posjetitelja i ostalim festivalskim sadržajima unutar velike ULTRA Worldwide obitelji, što znači da je ispred gradova domaćina kao što su Tokyo, Hong Kong, Shangai, Sao Paolo, Johanesburg, Singapur, Abu Dhabi i Lima. Ono po čemu se ULTRA Europe razlikuje od svih drugih festivala na svijetu je način na koji povezuje glazbu i destinacije. Destination ULTRA Europevodi na put od Splita do Brača, Hvara i Visa, a gosti nakon festivala rado otputuju i u Dubrovnik, do slapova Krke te Plitvičkih jezera, mjesta koja su u službenoj anketi odabrali kao ona koja se svakako trebaju posjetiti. U Hrvatskoj se u prosjeku zadržavaju gotovo sedam dana, a slike i uspomene nose sa sobom na sve krajeve svijeta čime Hrvatska dobiva promociju koja je teško mjerljiva bilo kakvim brojkama.


Foto Julien Duval

Od prvog smo dana istinski vjerovali da će ovaj projekt biti uspješan i posebno smo zahvalni svima onima koji su od početka dijelili to uvjerenje s nama, koji nas i dalje motiviraju da svake godine budemo još bolji i da nastavimo razvijati festival ULTRA Europe koji je po brojnim faktorima jedinstven na ovim prostorima. Split je otvorio svoja vrata i svoja srca milijunima posjetitelja, pokazao kako je to biti pravi domaćin raznim kulturama i nacijama. Za nevjerojatni uspjeh ove glazbene priče ključna je sinergija cijele naše obitelji, građana Splita, nadležnih tijela i institucija, svih naših partnera, posjetitelja i izvođača. Festival je već postigao odlične rezultate, ali čvrsto vjerujem da postoji još mnogo više potencijala za rast i njegov ukupni utjecaj na grad Split, Dalmaciju i Hrvatsku. Ostvarili smo 65% našeg potencijala pa će tako naša budućnost biti usmjerena na postizanje još većih i još boljih rezultata“, izjavio je Joe Bašić, ispred organizacije festivala ULTRA Europe te je dodao: “Deseto izdanje bit će dostojno obilježavanja ovakvog jubileja. Spremamo pravi vatromet emocija i sigurni smo da je ispred nas novo i vrlo uzbudljivo poglavlje. Bit će ovo najspektakularnije izdanje do sad, prepuno trenutaka koji se pamte zauvijek.“


Foto Julien Duval

Osim datuma rođendanskog susreta pod zvjezdanim nebom Splita, grada koji je pod zaštitom UNESCO-a i koji se prometnuo u jednog od najboljeg festivalskog domaćina na svijetu, organizatori su najavili i prve informacije vezane uz prodaju ulaznica. Naime, 10. listopada, točno u 10 sati i 10 minuta, započinje prodaja ograničenog kontingenta early bird regionalnih ulaznica, po najpovoljnijim cijenamatrodnevne GA ulaznice po cijeni od 89€, trodnevne VIP ulaznice po cijeni od 289€ te fan pit ulaznicepo cijeni od 139€.Ulaznice će se moći osigiurati putem sustava Entrio, a nakon što se proda ovaj posebni kontingent, u prodaju kreće ulaznice po višim cijenama.

Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu te Instagram profilu.

RASPORED DOGAĐANJA DESTINATION ULTRA 2024:

12-14. srpnja – ULTRA Europe, stadion Park mladeži, Split

15. srpnja – Regatta Party, 585 Club, Bol, Brač

16. srpnja – ULTRA Beach, Carpe Diem Beach Club, Pakleni otoci, Hvar

16. srpnja – RESISTANCE Hvar, Carpe Diem Beach Club, Pakleni otoci, Hvar

17. srpnja – RESISTANCE VIS, tvrđava Fort George, Vis