Skip to main content

Groovetastic vas vodi u disco. Zaplešite uz novi singl -Ostani samo ti-


"Ostani samo ti" vraća sve elemente koji su se publici svidjeli u prvoj pjesmi, no donosi i nekoliko zanimljivih noviteta. Vrlo jasan disco zvuk ovaj put je obogaćen pravim violinama koje je odsvirao Matej Mihaljević.

Veliko priznanje za autorski rad grupe Groovetastic došlo je i u obliku remixa, kojeg je za ovaj singl sa zadovoljstvom napravio svjetski poznati producent, DJ i remixer Russell Small (član projekata Freemasons, Phats & Small).


 
I svakako treba naglasiti – za video spot su ovaj puta angažirani sjajni mladi hrvatski glumci Igor Kovač i Lucija Alfier, uz gostujuće pojavljivanje Rolanda Budina (Mental Blue).

 
Sabina, Davor i Anđelko su i ovaj puta vizualni dio prepustili iskusnoj redateljici Lei Radolfi i snimatelju Valu Puliću, pa vjerujemo da ćete se dobro zabaviti i zvukom i video spotom "Ostani samo ti".

Groovestatic su prošle subote oduševili Zagrepčane nastupom u Jiggy Baru.
 

Poslušajte kako zvuči elektronička glazba koju kreira umjetna inteligencija

Googleovi istraživači rade na projektu umjetne inteligencijeMusicLM” koji pretvara tekst u glazbu. U nedavno objavljenom znanstvenom članku, predstavljen je “MusicLM” koji je kreiran od baze podataka koja sadržava više od 280 tisuća sati glazbe.

Umjetna inteligencija s tom količinom podataka, može generirati i skladati potpuno nove pjesme koje variraju od laganog jazza sa saksofonom i pjevačem do berlinskog techno zvuka 90-ih godina s niskim basovima i jakim kickovima.

Prema navodima u znanstvenom članku, “MusicLM” ima potencijal da kreira pjesme i od već postojećih melodija koje je dovoljno otpjevati ili odzviždati. Usprkos uspješnom kreiranju melodije, “MusicLM” i dalje je nedovoljno razvijen da bi stvorio smisleni tekst pjesme.

Umjetna inteligencija je generirala nekoliko zanimljivih glazbenih isječaka kao što je melodični techno ili pak fuzija EDM-a s reggaetonom obavijenim futurističkim svemirskim zvukom.

MusicLM” je i dalje u razvojnoj fazi te ga Google još uvijek nema namjeru objaviti i učiniti dostupnim za javno korištenje.

Dave Clarke: -Cijenim one koji su na sceni zbog umjetnosti, a ne zarade-

Dave Clarke je miljenik hrvatske publike, a prije nego što zavrti novi set, izdvojio je vrijeme za razgovor. U intervjuu dotaknuli smo se njegovih objava u kojima kritizira scenu i stanje na njoj, techno zvuka i trendova te nešto lakših tema poput fotografiranja.

Pozdrav Dave, započetak jesi li se uspio odmoriti i napuniti baterije sad kroz siječanj, nakon praznika i užurbanog kraja godine?

Baš jesam! Ja iz nekog razloga u ovo doba godine, kad je zima volim otići sjevernije, tako da sam otišao u hladniju atmosferu gdje mi svježi zrak uvijek dospije napuniti pluća što mi pomaže u planiranju novih ciljeva, rezimiranju godine, života i ostvarenja. Otišao sam u Stockholm gdje sam nekoliko puta svirao, ali nisam imao prilike ga istražit, uživati u njegovoj kulturi. Zatim sam otišao u Kopenhagen, grad koji odlično poznajem i vrlo lako bi se tamo mogao i preseliti. 

Nedavno si se na društvenim mrežama objavio zanimljivu objavu o stanju scene, možeš li nam pobliže objasniti što si htio s time reći?

Ja uvijek objavljujem stvari koje se dotiču ljudi koji napuštaju kulturu, scenu, umjetnost i zamjenjuju je s profitom, a i dalje se prave da to rade s nekim drugim motivima. Kao netko tko je uložio 30 godina u nešto što se zove glazba, osjećam da imam  dobar i iskren uvid u stvari. Iskreno, nemam ništa protiv 160 BPM techno zvuka, ali sam jako razočaran u nedostatku kreativnosti i nazivanju stvari “techno”.

To je mrlja i vrijeđanje scene, umjesto da postoji hrabrost za stvaranje novog žanra i plasiranja njega dalje, to bi reklo puno više nego što ja napišem na Instagramu. Nemam ništa protiv novih pogleda na glazbu, niti to nije nešto loše. Primjerice kad se stvorio punk, bilo je kritika protiv njega, ali sam ja u njemu uživao. Ne mogu samo sjediti i gledati kako neki ne talentirani ljudi prolaze sa prevarom, bilo da ne mogu ništa napraviti osim zavrtiti unaprijed snimljeni set, ili da kupuju pratitelje na društvenim mrežama ili kada glume da su “woke”, zeleni i slično.

To je nešto o čemu se treba pričati, ali nažalost rijetko koji novinar se može te teme dotaknuti slobodno bez uredničke intervencije. Scena nije u zdravom stanju. Prijateljica koja je ujedno i feministkinja istaknula je kako je scena i dalje orijentirana prvenstveno na muške izvođače, i ja se s tim mogu složiti. Tu su onda promotori, koji ne promoviraju talentirane ili kvalitetne izvođače, već samo gledaju brojke na društvenim mrežama.

Pandemija je bila savršena oluja da ubrza proces koji je započeo još prije, što je dovelo do prodaje i totalne komercijalizacije. Naravno, tu je i dalje mnogo talentiranih izvođača, brojne podržavam kroz svoj tjedni radijski show, neki su tu odavno, a neki tek dolaze. Ja nisam od 160 BPM-a, ali tu ima isto kvalitetnih izvođača, kao Paul Temple što mi pada na pamet.

Posljednjih godina, generalno si bio kritičan o stanju elektroničke glazbe..

Imam osjećaj da je gotovo svaki aspekt scene pao pod nekakvu komercijalizaciju. Elektronička glazba je eksplodirala, recimo menađerima je lakše raditi s egom jednog glazbenika tj. DJ-a nego sa cijelim bendom. Tu je naravno i spoj drugih umjetnosti i mode s glazbom…Na kraju dana, i dalje najviše cijenim one koji su na sceni zbog umjetnosti i takvog načina izražavanja, a ne zbog zarade.

Techno je imao veliku godinu iza sebe, može se reći i da je postao mainstream, koje je tvoje mišljenje o tome?

Taj “techno” nije Techno. Mainstream ili “Lame Stream” kako je Jon Stewart jednom nazvao nije nešto gdje se ja nalazim ili ikad želim biti. Odrastao sam tako da sam izbjegavao biti okružen “normalnim” u školi…No što se tiče glazbe, izgleda da je sve veći broj ljudi nezadovoljno sa svoji životima i da se žele ispuhati, a takozvani “hard techno” u tome pomaže…to dosta govori o našem društvu. Ne vidim drugu stranu u tom području, neku anti kulturu, drugačiji politički glas, neko neslaganje protiv nepravde, tu su naravno i izvođači koji nastupaju na lokacijama gdje su osnovna ljudska prava pod upitnikom…Što je nekoć bio “PLUR” danas je postao “PLURal” iliti ga povećanje novaca za određene izvođače.

Poznat si po tome da ne pratiš trendove. Koliko je teško biti svoj u ovakvim vremenima o čemu smo razgovarali, pogotovo s obzirom koliko se zvuk razvija, navike partijanera mijenjaju…

Ja ne znam za drugačije. Moj život bi bio mnogo, mnogo jednostavniji, ali u isto vrijeme i prazniji da pratim trendove…

Idemo na malo lakše teme, kako napreduje tvoj fotografski hobi?

Ovo je isto jedna “duboka” tema za mene. Iskreno, obožavam fotografiju. Kada kreiram glazbu, to zahtijeva mnogo vremena, sjedenjem za kompjuterom i rad. Dok s druge strane fotografija je instantna i zahtjeva minimalno kompjuterskog rada. Jako mi pomaže u životu jer imam još nešto pored glazbe za raditi. Svaki put kad odem i slikam nešto, donese mi duboku emociju i sreću. Mogu biti zahvalan svom ocu što mi je približio fotografiju i glazbu kad sam bio mlađi.

Sviranje na vinilima ili set na CDJ-ovima?

Oh, ne, upao sam u klopku ljubitelja vinila. Ok, znači – vinili su bili briljantni, miksanje na njima je bila vještina, skupljanje radost, ali tehnologija je ipak dio mog DNA. Stvari koje danas možete napraviti s CDJ-ovima i Seratom bi raspametilo sve prije 25 godina. Zato biram setove na CDJ-ovima, naravno bez “synca” ili unaprijed snimljenih setova :).
 

Koga bi izdvojio od nadolazećih izvođača? Na koga si bacio oko ili uho?

Pozivam sve da slušaju moj White Noise Radio Show i moj Saga show na www.sagaseries.net kako bi otkrili novu glazbu. To je nešto više diplomatski odgovor, ali je bolje nego da izdvojim nekoliko izvođača.

Redovan si gost u Hrvatskoj, uskoro ponovno stižeš. Što publika može očekivati od tvog slijedećeg seta u zagrebačkom Boogaloo?

Strast, tamu, minimalno korištenje mobilnih uređaja te snažni bass.
___

*Ulaznice za Dave Clarkea u Boogaloou 11. veljače dostupne su kroz sustav Entrio.

FB EVENT: Future Scope w. DAVE CLARKE [11.02.2023]

Bogat vikend u Crkvi: Premijera novog programa i all nighter DJ Ogija

Premijerno u Crkvu, ovog petka 10. veljače stiže novi format za kojeg organizatori kažu da se dosad nije imalo prilike čuti na ovim prostorima, a bazira se na vodećim zvukovima tech house svjetske scene. Svoje predstavljanje partijanerima ima Busted Sessions w/ CASHEW, DEKKA i MOKKA.

CASHEW je mladi DJ i producent koji dolazi iz Rijeke. Proslavio se na sceni svojim jedinstvenim i energičnim house trakama, što mu je donijelo podršku od strane DJ-eva i izdavačkih kuća poput Tchamijevog Confessiona, Laidback Lukeovog Mixmash Recordsa i mnogih drugih. U sklopu našeg nedavnog pregleda najslušanijih hrvatskih producenata 2022. na streaming platformama ovaj producent je u samom vrhu Beatporta i Soundclouda.

DEKKA također dolazi iz Rijeke, istinski je zaljubljenik u elektroničku glazbu već više od 10 godina. Kod njegove selekcije traka dolaze do izražaja zvukovi iz relativno svih podžanrova housea kombinirajući stari zvuk u novom aranžmanu. MOKKA je DJ koji se tek probija na scenu i koji ima jedinstvenu kombinaciju tech house i bass house glazbe, a poznat je po spajanjima različitih žanrova kroz svoje setove.

Ulaz do ponoći je 5€, a iza ponoći 7€.

FB EVENT: BUSTED SESSIONS w/ CASHEW, DEKKA & MOKKA

DJ OGI – JOURNEY 19

Ove subote 11. veljače, DJ Ogi kroz Journey 19 preuzima riječku Crkvu i priprema samostalni cjelonoćni plesnjak. DJ Ogi bavi seelektroničkom glazbom više od 20 godina te je predvodnik riječke scene. Njegov stil se uvijek bazirao na technu, dok mu je današnji zvuk ispunjen s nabrijanim technom obavijenim mračnim elementima.

Rezident je Energetica Teama, a stoji iza nekoliko etiketa poput Technodrome, Dark Noise, Techno Factory iNoisy Room.

Ulaz je 6€.

FB EVENT: Journey 19, all night with DJ Ogi

Britanska policija umjesto dilera, u fokus stavlja konzumente droga

Nekoliko policijskih ogranaka u sjeverozapadnoj Engleskoj umjesto dilera ili trgovca drogama veću pažnju krenut će obraćati na prosječne korisnike, kako ih oni nazivaju, “party droga” – MDMA, kokain i marihuana.

Operacija Scorpion” naziv je akcije u kojoj će policije iz Wiltshire, Gloucestershire, Avon and Somerset, Cornwall and Devon i Dorseta udružiti snage kako bi smanjili konzumaciju opojnih sredstava u četvrtima gdje je dominantan noćni život. Razlog njihove odluke da se fokusiraju na korisnike droga je zbog toga što se konzumacija postala normalna svakodnevnica prema anketama i istraživanjima.

Komesarka policijske uprave Devon and Cornwall, Alison Hernandez kaže “Toliko se priča o legalizaciji kanabisa, da su ljudi totalno zaboravili da je to ilegalno. Droga im je jednostavno postala normala u njihovim krugovima.” te dodaje “Dosta nam je da ugledni ljudi iz društva, računovođe, odvjetnici smrću linije koke na partyjima vikendom.”

Jedan od prijedloga policije, u borbi protiv konzumacije droga je, zabrana ulaska u klubove u slučaju da se kod nekoga pronađe droga te oduzimanje putovnice.

Faithless su 2004. oduševili preko 5 tisuća ljudi u beogradskoj Hali Sportova

Interes je bio ogroman, a dokaz tome je podatak da je te večeri 5.500 ljudi došlo da ih čuje! Faithless kao sastav je od samog svog početka obožavan i cijenjen na našim prostorima, još od 1995/1996. godine kada im je izašao prvi album “Reverence” sa kojeg je pjesma Insomnia vrlo brzo postala planetarni hit!

Maxi Jazz je bio nezamjenljivi dio ovog tročlanog sastava, a njegov jedinstveni glas ćemo svi pamtiti zauvijek! Bio je glavni vokal benda, gitarista i producent.

Ovaj nastup u Beogradu se dugo prepričavao, a i dalje stoji duboko urezan u sjećanju svih strastvenih fanova!

Hvala ti Maxi na svemu! Počivaj u miru! ????

Također hvala i Ivan Vanja Maslov za ovaj video snimak iz arhive ističe ekipa portala Grotto