Skip to main content

S drugog kraja svijeta u Tisno stiže etiketa koja pokreće novi festival – Balance Croatia

S drugog kraja svijeta, točnije iz Australije, u Tisno stiže etiketa Balance Music koja će svoj 25. rođendan proslaviti pokretanjem festivala Balance Croatia na Jadranskom moru.

Balance Croatia je na rasporedu od 8. do 11. kolovoza sljedeće godine, a organizatori najavljuju preko 50 izvođača te 5000 partijanera koji će se okupiti u The Garden Resortu pored Tisna kako bi slavili progresivne i melodične zvukove. Tko sve stiže u Tisno saznat ćemo 21. studenog kada Balance Croatia otkriva kompletnu postavu za svoje premijerno izdanje. 

Pod vodstvom Toma Pandzica, Balance Music je bio ključan faktor u oblikovanju progresivne scene proteklih 25 godina. Danny Tenaglia, Guy J, Hernan Cattaneo, Henry Saiz, Joris Voorn, Nick Warren samo su djeličak dobro poznatih aktera koji su nastupili na dosadašnjim Balance događajima, izdali glazbu na Balance Musicu ili pak bili dio Balance Series kompilacija.

Prilikom najave novog festivala u Tisnom, pokretač Balance Musica Tom Pandzic je rekao: Nakon 25 godina na čelu Balancea, pomislio sam da je vrijeme da proslavimo našu sjajnu povijest! Balance Croatia festival bit će jedinstveno okupljanje strastvenih ljubitelja glazbe, nešto što dosad nismo radili. Prisjetit ćemo se uspomena iz proteklih 25 godina, kada je glazba značila nešto više. Pozvali smo preko 50 svjetskih izvođača da upotpune vikend na predivnoj hrvatskoj jadranskoj obali… Pod suncem, na plaži, s vama. Također smo uzbuđeni što surađujemo s brendovima The Soundgarden, Skyline Events i Super Progressive na ovom prvom Balance Croatia festivalu.“

Cortex Thrill vraća se svom duhovnom domu Bonzai Recordsu s novim izdanjem “Continuum”

Cortex Thrill vratio se na Bonzai Records s izdanjem “Continuum“. U povratku ka svom duhovnom domu, Ivi i Robertu pridružio se bivši član Cortex Thrilla – Sven Gleđa. Na novom izdanju pridružio im se i Dimitri Cooman, ključna figura legendarnog belgijskog kluba i brenda Cherry Moon, koji je složio remix.

Originalni mix trake donosi uranjajuće sonično putovanje, vođeno snažnim bas linijama i udarnim kickovima. Osnova je obogaćena hipnotizirajućim synthovima koji se provlače kroz miks, stvarajući duboku atmosferu. Klasični vokali dodaju sablastan, ritmičan puls, dok mekani melodijski elementi pružaju eterični kontrast tvrdim rubovima. Oštre 303 acid linije režu kroz zvučnu kulisu, dajući traci sirov i oštar ugođaj, obavijen kozmičkom aurom.

Remix Dimitrija Coomana nudi neumoljiv, energičan zvuk s čvrstim, udarnim kickovima koji vode ritam uz pulsirajuće bas linije. Sanjivi, eterični vokali lebde preko miksa dodajući sablasni kontrast intenzitetu. Prodiruća 303 acid linija prolazi s oštrom, surovom rezonancijom, donoseći sirovu energiju u pjesmu. Hipnotički break uvodi lebdeće melodijske elemente, stvarajući trenutak trance-smirenja prije nego što se snažni drop ponovno vrati.

Lightning mix nudi savršen spoj intenziteta i elegancije, s dubokim, rezonantnim kickovima u kombinaciji s pulsirajućim bas linijama koje održavaju visoku energiju. Sonarni odjek dodaje ritmičku teksturu, dok složene 303 linije donose prepoznatljiv acid groove. Tijekom breaka, razigrane melodije preuzimaju glavnu ulogu, pružajući lagani, uzdižući kontrast tvrđim elementima, dok slojeviti synthovi stvaraju groove s velikom dubinom što ovu verziju čini savršenom za plesne podije.

Novo izdanje Cortex ThrillaContinuum” dostupno je na svim streaming platformama.

Održano jubilarno 5. izdanje BLEMC-a: Naglasak stavljen na nove trendove u produkciji i utjecaj festivala na clubbing

Jubilarna 5. godina konferencije BLEMC, jedinog konferencijskog događaja o elektroničkoj glazbi u Bosni i Hercegovini, ponovo je okupila najznačajnije regionalne organizatore glazbenih festivala s elektroničkom glazbom, ali i najznačajnije sudionike kreativne industrije, koji su u vezi s regionalnom elektroničkom scenom.

Kao i dosad, banjalučka konferencija o elektroničkoj glazbi kroz više je segmenta stavila naglasak na nove trendove u glazbenoj produkciji. Na dnevnom redu kroz zanimljivu panel diskusiju postavila je i najznačajnije teme koje prodiru u suštinu svjetskog i regionalnog elektroničkog pokreta.

Program konferencije počeo je u petak 1. studenog uz održavanje događaja na dvije kultne banjalučke lokacije: u barovima Hogwarts i Funky House uz nastupe izvođača: Alen Vilendecic, Yodda, Red Nine, Wade Newhouse, DaVinči, Jan Frost, Vuk. Bila je ovo odlična prilika da se polaznici respektabilne Atomic DJ akademije, pod vodstvom jednog od najznačajnijih produkcijskih i DJ imena u BiH Mladena Tomića, predstave publici.

Banjalučki Dom omladine u subotu, 2. studenog je bio u znaku BLEMC-a, odnosno tu je održana panel diskusija pod nazivom: “Utjecaj festivala na clubbing“. Pod palicom moderatora Danijela Dakića panel je okupio neke od najvažnijih organizatora elektroničkih festivala, a razmatrani su različiti utjecaji i posljedice u korelaciji regionalne i svjetske clubbing scene i glazbenih festivala. Sudionici panela bili su: LMF Festival, Hrvatska / Damir Lovrić, Freshwave Festival, BiH / Strahinja Grahovac, Garden of Dreams Festival, BiH / Renad Čelik, Imperium Fest, BiH / Inis Bahić, Mladen Tomić, BiH / DJ, producent i vlasnik izdavačke kuće.

Nakon panela uslijedila je radionica pod nazivom „Produkcija elektroničke glazbe – Ableton“, koju je držao Marko Miličević / Gramophonedzie, dobro poznato regionalno DJ i produkcijsko ime, a konferencija se završila drugom večeri nastupa u barovima Hogwarts i Funky House i to uz nastupe: Gramophonedzie, Machad, Cortez Junior, Jimmy, Surrender Discipline, Mekhu, Aljoša.

Kao i dosad, svi su sadržaji BLEMC-a bili potpuno besplatni, a značaj konferencije prepoznala je regionalna publika. „Vidimo se i sljedeće godine na BLEMC-u!”, poručuju organizatori.

Future Shock slavi velikih 30 godina uz šest kultnih gostiju koji su stvarali temelje rave pokreta

Prošlo je trideset godina od prvog izdanja Future Shocka koji se održavao od 1994. do 2002. godine, a povodom toga se sprema proslava velikog jubileja u subotu 14. prosinca u zagrebačkom Boogaloou uz šest kultnih gostiju. Westbam, Tanith, Mario De Bellis, Mr. C, Beamish i MC Vitamin K e tijekom večeri partijanere vratiti u prošlost te probuditi osjetila kroz bezvremenske ritmove.

Pripremite se za noć u kojoj će srce Zagreba kucati u starom rave duhu“, ističu iz Future Shocka.

Na dva floora, pod svjetlom lasera i dubokim, hipnotičkim basovima, nastupaju pioniri koji su stvarali temelje rave pokreta – Westbam, Tanith, Mario De Bellis, Mr. C, Beamish i MC Vitamin K, legende koje su 1994. i 1995. zatresle Zagreb na prvim izdanjima Future Shocka. Lineupu se pridružuju domaći majstori Kiki i Seraphim Codex kao lokalna Future Shock podrška. 

Boogaloo priprema spektakularnu produkciju s vrhunskim soundom, impresivnom rasvjetom i vizualnim efektima te postaje katedrala zvuka spremna za valove elektroničke nostalgije, pretvarajući prostor u svetište rave energije. Naša tijela, duh i sjećanja postat će jedno, u ritmu koji nas vodi kroz vrijeme, uz vibracije koje nas podsjećaju na ono što smo bili, što jesmo i što ćemo zauvijek ostati“, zaključuju iz Future Shocka

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

FB EVENT: FUTURE SHOCK / 30 YRS TRIBUTE w. Westbam / Mr. C / Tanith / Mario De Bellis / Beamish / MC Vitamin K

Plastikman’s Musik — izdanje povodom 30. godišnjice

Album, izvorno objavljen preko NovaMute / Plus 8, uslijedio je nakon albuma Sheet One iz 1993. i podigao Hawtina na novu razinu međunarodnog uspjeha. Na svom prvom izdanju, u studenom 1994., Hawtin je bio središnji dio rastuće underground scene u Detroitu, a album, koji se proširuje na njegov jedinstveni i inovativni minimal techno svijet, lansiran je Plastikmanovim prvim nastupom uživo u kolovozu 1994. – u napuštenoj Tvornici Packard u Detroitu, u prostoriji umotanoj u crne plastične ploče.

Richie Hawtin kao Plastikman tijekom 90-ih

Prije nego što se cijeli album pojavio na policama, ‘Plastique‘, postavio je temelje za album koji je više naklonjen plesnom podiju, iako s uznemirujućom i zlokobnom stranom.

Musik, koji je sadržavao trake kao što su ‘Freek‘, ‘Kriket‘ (koju je Raf Simons koristio ranije ove godine u reviji Prada Men proljeće/ljeto 2025.), ‘Fuk‘ i ‘Marbles‘, ubrzo je čula mnogo šira publika. Plastikmanovi nastupi uživo na Glastonburyju, Tribal Gatheringu i glavno mjesto na Megadogu uslijedili su ubrzo nakon toga, što je natjeralo NME da proglasi Plastikmana žešćim od Orbitala, zabavnijim od Prodigyja i nezasitnije plesnim od bilo čega drugog“.

Album, koji je The Guardian opisao kao “glazbu kakvu nikada prije niste čuli“, a The Wire, koji ga je proglasio jednim od svojih albuma godine, kao “… remek-djelo“, definirao je trenutak u technu koji još uvijek odjekuje danas.

Sada, 30 godina kasnije, kako bi obilježili svoju godišnjicu, album je remasteriran s originalnih vrpci, podsjećajući nas zašto je Plastikman ime koje još uvijek odjekuje i da intenzitet albuma – na plesnom podiju i izvan njega – nije izgubio na svojoj moći u međugodinama.

Proizvedeno u ekološki osviještenoj ambalaži, prešano na biovinilu.