Skip to main content

LMF festival predstavio prvi val izvođača koji stižu u Zagreb

Od 15. do 17. lipnja, treće izdanje LMF Festivala vraća se na zagrebački Jarun. Popularno zagrebačko jezero, kroz godine se pretvorilo u poželjnu festivalsku lokaciju i destinaciju, a i ovog lipnja će okupiti brojne partijanere koji će plesati uz elektroničku glazbu.

Kroz tri dana LMF Festivala, možemo očekivati više od 40 izvođača, kako svjetskih poznatih, tako renomiranih domaćih i regionalnih. U prvom valu objave imena, potvrđeno je nekoliko povratnika s prošlih izdanja te nekoliko zvučnih novih dolazaka.

Potvrđeni headlineri u prvom valu su Adam Beyer, Argy, ARTBAT, Fred Lenix, Phil & Derek (Cercle), Technasia, dok u sljedećim fazama sudeći po vizualu najave možemo očekivatijoš 10 velikih imena.

Listu prvih imena kompletiraju Antonio Zuza, Bozo, Dancelectric, Fabian Jakopetz, Joe2Shine, E-Base, Kosty, Lawrence Klein, Mladen Tomic, Pablo Panda, Sicko Disko, Teo Harouda, Vesna G i Yakka.

Ulaznice su dostupne na web stranici festivala.

S drugim albumom, SUN U nastavlja s modernom produkcijom u elektroničkom ritmu

Talentirana zagrebačka producentica i glazbenica Sanja Šiljković poznatija kao SUN U, nakon sedam sjajnih singlova svoju novu glazbenu etapu zaokružuje novim studijskim albumom “Beton”.

Period nastanka albuma bio je turbulentan, počevši sa snimanjem spota za “T.R.A.G”, onaj zadnji vikend prije nego smo svi ušli u karantenu. Iza toga je sve nekako krenulo naopako; koronavirus, karantene, jedan potres, pa drugi potres, pa opća izgubljenost što je bitno, što ne, pitanje egzistencije, financija, apsolutno je sve nekako došlo pod hrpu upitnika.” nešto više o samom procesu nastanka albuma otkriva SUN U te zaključuje “Mislim da je materijal zreliji” ovaj put. Ne kažem da na prvom albumu nije bio, samo mi se čini da je ipak sad sve sjelo na svoje mjesto i da je stil ipak malo više isfiltriran.”

Kako na prvijencu “Discover” tako i na drugom albumu “Beton” kompletnu produkciju potpisuje sama SUN U, a zaslužna je i za sami dizajn albuma jer je po struci grafička dizajnerica.

S obzirom na okolnosti za vrijeme nastajanja albuma, SUN UBeton” započinje s pjesmom “Kraj”, a završava ga s pjesmom “Start”.

Album “Beton” dostupan je na svim streaming servisima.

POPIS PJESAMA:

Kraj

2020

Tlo

Suvišni

Tu

Led

Beton

D N O

T.R.A.G

Ti

Start

Love International zaokružio lineup za 2023.

Love International je prošle godine otvorio festivalsku sezonu u Tisnom, a sličan raspored nas očekuje i ovog ljeta. Od 12. do 18. srpnja boutique festival preuzima The Garden u Tisnom s više od 150 imena, među kojima su brojna lokalna i regionalna lica. Dnevni festivalski program se održava uz more i na brodskim plesnjacima, dok se noćni život budi kroz afterpartyje u Barbarelli.

Ovogodišnji dnevni festivalski lineup obogaćen je debitantima kao što su Courtesy, Facta & K-Lone, KI/KI, Mr. Ho, Mariin, Sally C, DJ Masda, Paula Tape, Ogazón i Vlada, a tu su i već dobro poznati izvođači Love International publike kao Craig Richards, Roza Terenzi, Elias Mazian, GIDEÖN, Kiara Scuro, Tristan da Cunha, Nosedrip, Optimo i Daisy Moon. Uz debitante i starosjedioce, ovogodišnje izdanje će ponuditi 20-ak ekskluzivnih B2B kombinacija.


*Klikni ovdje za veću rezoluciju


Hrvatsku i regiju na Love Internationalu ovog ljeta predstavljaju DJ-evi  iz ekipe Adriatic Social Cluba, Bakula, Ilija Rudman,Lawrence Klein, Lucija, Maja Pa, Mate Kokić, Ivkovic i drugi.

Izvođači koji će biti zaduženi za boat partyje te afterpartyje u Barbarelli bit će otkriveni ususret samog festivala.

Snimka panela -Business Keeps on Dancing- održana na Simpoziju Ambasadora

Na panelima u Pločniku stručnjaci i profesionalci iz industrije elektroničke glazbe raspravljali i iznijeli svoja stajališta o važnim temama. Partner projekta bio je HDS-ZAMP.

Na ovom panelu se razgovaralo o poslovnoj strani glazbe odnosno o tome kako izgraditi posao iz strasti prema glazbi te kako to uspjeti održati. Sudjelovali su Ivan Bušljeta (Papaya club), Ana Veliki (Blender), Mersel Bujak (Klabika), Tomo In Der Mühlen (Steel) i Adnan Mehmedović (Fresh Island festival) kao moderator i ispričali nam o svojim počecima, financijama i o situaciji u industriji danas.

Jedno od glavnih pitanja bilo je kako je danas ključno izgraditi brend pošto su se stvari promijenile u zadnjih par godina. S jedne strane zbog pandemije, a s druge zbog sve većeg utjecaja društvenih mreža, pogotovo Instagrama na kojemu se u videu trajanja 60 sekundi treba izboriti za pažnju publike. Složili su se da ima više stavki koji brend čini bitnim u današnjem svijetu. Jedna od njih je zbog toga što se promijenilo što publika očekuje i zna, a ni velika imena više ne mogu osigurati posjećenost.

Tomo in der Mühlen: ''Do pred 4 godine bih rekao da dobro ime garantira promet i posjećenost, ali u periodu korone jako je puno publike ostarilo i naprosto više ne idu van. Istraživanje u Europi je pokazalo da ljudi koji sada izlaze su neki novi mladi ljudi. Ti dovedeš velika imena, a klinci se pitaju tko je to.''

Ana Veliki smatra kako je veliki problem što se svi u regiji bore za istih Top 10 izvođača, a cijene su sulude, te da jedno od super rješenja brend što je možda duži put, ali ako se sve dobro isplanira i odradi sigurno i uspješniji.

Mersel Bujak podijelio je i svoju formulu za uspjeh u današnjem svijetu: ,,Vremenom je postala formula koliko je jak hype lokalne ekipe, koliko je jak Instagram osobe koja se dovodi i koji je vikend u mjesecu.''

Panel možete pogledati na Youtube niže ili na FB kanalima Klubske Scene i Ambasadora.

Već, 6. veljače emitirat će se i panel "Treba li remiksirati poznate izvođače?" sa vrlo zanimljivim gostima.

Thomas Bangalter iz Daft Punka najavio orkestralni album

Francuski producent, bivši član Daft Punka, Thomas Bangalter nakon dvadeset godina vraća se solo radu i projektima te najavljuje novi albumMythologies” koji će se objaviti 4. travnja.

Njegovo posljednje solo izdanje je bio EP iz 2003. “Outrage”, a od raspada Daft Punka sudjelovao je u kreaciji soundtracka filma En Corps prošle godine.

Mythologies” prvenstveno je bio osmišljen za balet Angelina Preljocaja koji je svoju premijeru doživio prošle godine u Bordeauxu. Album je sastavljen od 23 pjesme u trajanju od 90 minuta, kroz koji Thomas Bangalter briše tradicionalne žanrovske granice i dodiruje sve od baroka pa do američkog minimalizma.

U najavi albuma stoji kako je “Mythologies” izvorno izveden uz deset plesača, a kroz njega se obuhvaća povijest orkestralne baletne glazbe. Thomas Bangalter ističe kako je posljednjih tridesetak godina istraživao svijet elektroničke glazbe i tehnologiju, a da je sad došlo vrijeme daistraži čovječanstvo citirajući dnevne i moderne mitove.

Osim što ćemo u novom albumu upoznati drugu stranu, bivšeg člana Daft Punka, za cover sliku albuma odabrao je portretilustraciju sebe bez kacige koju je nacrtao Stéphane Manel.

Što možemo očekivati od orkestralnog albuma Thomasa Bangaltera poslušajte u kratkom teaser videu.

Perspektivni hrvatski DJ-evi i producenti vrijedni pažnje

Započinjemo seriju tekstova kroz koje ćemo istaknuti talentirane, perspektivne, vrijedne DJ-eve i producente koji korak po korak zauzimaju svoje mjesto na sceni.

Talentirani Dubrovčanin sa zagrebačkom adresom koji se krije iza umjetničkog imena El Maar je dvadesetčetverogodišnji Elmar Žerić. Svoj glazbeni put započeo je još u tinejdžerskim godinama, kada se igrao Abeltonom i prvim produkcijama koje su ga dovele do Deepnd Recordsa projekta producenta Klassana. Na toj mladoj etiketi, objavio je svoje prve trake kroz koje je usavršavao produkciju. Osim produkcije, kroz Deepnd Records, El Maar je imao priliku organizirati nekoliko label partyja u kultnim dubrovačkim Lazaretima. Životni put ga je odveo u Zagreb na fakultet, gdje je svoju produkciju podigao na razinu više i proširio okvire.
 

Uz elektroničku glazbu, uhvatio se produkcije hip-hop glazbe i postao dio producentske ekipe Blockstar Digital izdavačke kuće te DJ koji prati popularnog repera Gršu, na čijim je albumima radio i doprinjeo kao producent. Što se tiče elektroničke produkcije, može se pohvaliti izdanjima na blanc etiketi, poznatoj po house i tech-house zvuku, upravo zbog svog zvuka koji je srodan tim podžanrovima elektorničke glazbe. Svoje mjesto našao je i u tim Culture Club Revelina, gdje je postao rezident DJ. U posljednje dvije godine, nominiran je i za nagradu Ambasador, a posebno vrijedi istaknuti nominaciju za najperspektivnijeg izvođača u regiji.

Iza nagrađivanog producentskog i DJ dua Groove Masters stoje Zadrani Šime Perković i Lovre Nenadić. Mladi Zadrani umijećem DJ-inga bave se gotovo deset godina, produkcijom nešto manje, a zajedno nastupaju pod imenom Groove Masters već sedam godina. 2019. je bila važna godina za zadarski duo, jer su tada krenuli u proboj kroz scenu. Odradili su ljetnu sezonu s više od 50 nastupa, od kojih vrijedi istaknuti rezidenciju na plaži Zrće te nastup na Fortica festivalu. Svoju premijeru u produkciji doživjeli su početkom 2020. kada se njihovo izdanje “Afrikaans EP” našao na Dobar House etiketi pod Gruv selekcijom.

Kroz svoj izdavački debi otkrili su produkciju baziranu na brzom ritmu, minimalističkim zvukovima i “catchy” vokalima. Dok se u njihovim setovima još mogu čuti ritmovi tech housea i housea s dozom minimala. Njihove setove posljednje vrijeme moglo se uhvatit na kvalitetnim novim domaćim festivalima iza kojeg stoje hrvatski organizatori poput BSH Island i Selected Festivala, a ljetos su nastupili i na otvaranju Diamond Cluba na Krku. Krajem prošle godine nagrađeni su s nagradom Ambasador u kategoriji Najperspektivniji izvođači u regiji.

einfakinn je rezident DJ IME Association evenata u Zagrebu. Svoje početke imao je pod imenom Crothentic, a od nedavno nastupa kao einfakinn. Objašnjenje svog novog umjetničkog imena otkriva kroz Instagram bio, gdje pojasnjuje značenje riječi fakin – to je onaj koji je nestašan na simpatičan ili zabavan način. Uz zagrebačku adresu, posjeduje i švicarsku gdje također djeluje kao DJ, a upravo tamo se zarazio s afro i progressive houseom. Zagovaratelj je Innervision i Keinemusik etiketa, a njegovi setovi su obično kombinacija električnih dubokih zvukova s puno groovy pozadine, bez žanrovskih ograničenja.

Za svoje setove tvrdi da govore priču, a to se može primjetiti kroz serijal live setova objavljenih na njegovom YouTubeu gdje bi sa nekolicinom prijatelja otišao na atraktivne i zanimljive lokacije lokacije poput Spomenika ustanku naroda Banije i Korduna odakle bi odvrtio jednosatni set. Posljednje vrijeme einfakinnove setove najčešće se može uhvatiti u Zagrebu na događajima “DŽABE STE DOŠLI” održavanim na mjesečnoj razini, a osmišljeni su kao subotnja mingle & warm-up druženja.