Skip to main content

Najvažniji momenti i produkcije Def Mixa po viđenju Satoshi Tomiiea


::: TOP 5 DEF MIX Momenata

1. Def Mix UK & Japan Tour
2. Frankie Knuckles' Grammy
3. David Morales' Grammy
4. Annual Pacha Residency
5. Def Mix 20th Anniversary

::: TOP 5 DEF MIX PRODUKCIJA
1. Alison Limerick "Where Love Lives"
2. Frankie Knuckles f/ Paul Shapiro "The Whistle Song"
3. Alexander O'Neil "What Is This Thing Called Love"
4. David Morales & The Badyard Club "In The Ghetto"
5. Satoshi Tomiie f/ Robert Owens "Tears"

 

Intervju: Layo & Bushwacka (UK)

Za početak, kako si se počeo zanimati za glazbu?
Glazba je došla iz ljubavi prema house ritmu i plesu, te snažnom osjećaju koji se stvara iz tog zvuka. Ja sam svoju inspiraciju doživio sa 16 godina kad sam 1988.g. posjećivao partye što je za mene bilo jedno novo, nevjerojatno i moćno iskustvo. Uživao sam slušati glazbu i gledati kako ista povezuje ljude te stvara harmoniju plesa tijekom noći, a ta ista glazba nam je svima promjenila život.
 

Koji DJ-i, ili bendovi su te inspirirali u početku karijere?
Za mene to su bili Depeche Mode i Police dok sam još bio školarac. Kasnije, oko 1983.g. išao sam sve više prema electru i hip-hop glazbi. Electro me ipak više inspirirao. Volim zvukove u glazbi.
 

Kako opisuješ svoj glazbeni stil?
Mogu ga opisati kao funky acid house s dosta utjecaja soula i techna. Dok sviram želim svu svoju energiju prebaciti na ljude kroz glazbu što stvara izvrsnu atmosferu. Ljudi skaču, zabavljaju se, smiju, osjećaju ljubav i dobre vibracije.
 

Na koje uratke možeš uvijek računati, a da definiraju tvoj zvuk?
Mnoge od njih. Vjerojatno je “Love Story” imala najveći utjecaj na ljude od svih pjesama koje smo do sada napravili. Što se tiče onih na koje mogu računati, zaista ih je mnogo i nemoguće ih je nabrojati.
 

Tko te uzastopno impresionira u glazbi, recimo u posljednjih 5 godina i zašto?
Richie Hawtin je moj heroj u svijetu elektronicke glazbe. On je još uvijek korak ispred svih, on je pionir ovog zvuka.
 

Da li si u srcu DJ ili producent?
Oboje. DJ s mogućnošću da zasvira pred publikom i totalno je raspleše, a producent jer kreiram glazbu koja stvara pozitivne vibracije i ljude čini sretnim. To radim iz ljubavi i osjećaja prema istoj.

 
S vremena na vrijeme svirate već dosta dugo zajedno. Koji nastup ti je ostao u najboljem sjećanju?
Vjerojatno party u Spaceu na Ibizi. Bila je to jedna nedjelja prije 9 godina a mi smo zajedno odvrtili set od 9 sati. Zbog nas je drugi DJ zakasnio na avion. To je nezaboravni party.

 
Sviraš li radije na vinylima ili CD-ima?
Vinyl je puno kvalitetniji za zvuk. CD-i su bolji za tehničke trikove i druge mogućnosti.

Voliš li više festivale ili klubove?
Festivale ako sviramo duži set jer to onda stvarno prikazuje našu glazbu i naš način rada. Sat zagrijavanja prije nas je dovoljno. Klubove također preferiramo ako imaju odličan razglas, dosta prostora i pravu publiku.

 
Što nam možeš reći o novoj Global Underground 33 Rio kompilaciji?
Odabrali smo Rio jer je Brazil naš drugi dom i dosta smo upoznati s kulturom, ljudima te scenom. Rio De Janeiro je jedan od najljepših gradova u svijetu i sve to nas je navelo da radimo ovu kompilaciju. Tu su 2 CDa. Prvi je mix starih klasika (20 godina pa i više), da pokažemo kako je sve to krenulo za nas, ta house revolucija. Pjesme vjerojatno većini neće biti poznate ali mnoge od njih su individualno učinile mnogo. Drugi CD je naš trenutni glazbeni stil koji možete čuti po našim partijima diljem Zemlje. Ima tu deep housea, funkya, tech-housea, hypnotica…
 

Oboje producirate mnogo pjesama godišnje. Odakle Vam stiže inspiracija?
Između ostaloga, od onih silnih vibracija na nastupima, zatim tijekom tjedna kad se nađemo u nekim čudnim situacijama. Svaki naš korak donosi nam inspiraciju u produkciji.
 

Planovi za budućnost…
Još puno novih produkcija na našem labelu Olmetu, remixa za druge izvođače isto. Gradimo našu mjesečnu rezidenciju u klubu The End, donoseći nove ideje. Također ići ćemo i na svjetsku turneju…
 

Ima li nešto u čemu uživaš kad nisi u glazbi?
Dosta se zanimam za fotografiju i pokušavam što više istražiti to područje. Obojica smo veliki ljubitelji hrane, volimo isprobavati različite kuhinje, a volimo i kuhati.

Kako se osjećate kad svirate u Hrvatskoj?
Volimo Hrvatsku. To je sjajno mjesto za svirku i zabavu. Nadam se da ćemo se skoro vidjeti. Hvala, Matthew

 

Početak sezone 2007./2008. u Beogradu

Cinjenica da je ljeto proletjelo nikad brze ali i cinjenica da nas beogradska klupska scena nije nesto pretjerano iznenadila u prijelaznom periodu (od majčica do kaputa) dovele su do opće euforije pri otvaranju klubova u Beogradu. Po riječima naših clubbera ,”Plastic” je fino sredjen ,ubaceni su neki separei a “Andergrand” je ljubiteljima mainstream clubbing-a pruzio zadovoljavajucu vecer i obecao jos bolju sezonu. Stjecajem okolnosti, prisustvovala sam otvaranju kluba “Akademija” i provela se odlicno s obzirom na guzvu i vrucinu. Vec oko 23h bilo je vidljivo da ce party “razbiti” jer je oko stotinak ljudi ispred kluba cekalo da uđe. A kada su usli – imali su sta viditi! A bogami i čuti! Britanski DJ Maldini iz poznatog drum’n’bass sastava Bad Company je “oprao” i “osushio” ekipu u klubu a momci iz Codexa – Toxic i Phase – su pruzili dostojnu podrsku sa srpske strane. Ljudi su se znojili ,pod je bio mokar i klizav (barem za mene koja sam bila u “wellingtonkama”; cisto da ispostujem ekipu iz UK-a ), plafon je bio mokar a ljudi su i dalje bili sretni! Odlican start sezone! Tu vecer skoro da sam vidjla sve fanove drum’n’bass-a iz Beograda. Izgleda da su se ljudi zaželjeli zatvorenog prostora jer priznat cete d’n’b ipak bolje zvuci u toplom (ne pretjerano!) i mracnom klubu. Underground je to. To se sve događalo u Velikom klubu a u Malom klubu Akademije Felony Flats i Timmy su vrtjeli breakbeat i tamo je bilo i vise nego veselo.

Poslije 7 dana uslijedio je acid/dark/hard techno i schranz party u istom klubu. U Velikom klubu Akademije je nastupio Charlton iz Holandije, beogradski techno sastav Concrete Djz i Lag. Klub nije bio onako pun kao 7 dana prije ali je u svakom slucaju bilo komodnije i prijatnije. Nisam toliko vremena provodila u Velikom jer ,ipak , moja muzika je bila u Malom klubu. Dj Steve i Igor iz Tech a tech DJz su “odvalili” sa najtvrđim hardom a onda happy-core i tako sve do schranza i potpunog pucanja miksete! Party se nastavio ali to vise nije bilo to , tako da sam klub napustila oko 04h. Auh… da je vise ovakvih party-a.

Piše: Martina Anđelković aka elektrcihna_shmiZLA

03.11. Bass Invaders feat. Cyantific @ Aquarius, Zagreb

Svi gosti projekta Bass Invaders vrsni su umjetnici i općenito dragi ljudi, ali rijetko se dogodi da istog stranog izvođača ugoste dvaput. Kad to ipak bude slučaj, onda je sasvim jasno da se radi o nekom doista posebnom, a Cyantific to bez ikakve sumnje i jesu. Jer, premda je riječ o jednom od najcjenjenijih producentskih i DJ parova u drum&bass glazbi, ne bi se odlučili na repete da Cyantific nisu odgovorni i za jedan od najboljih tuluma u povijesti bassinvaders! kolektiva.

Kako i izgovor njihovog imena (Cyantific – scientific – znanstveni) nalaže, ovaj londonski dvojac (čine ga Jon Stanley i Matt Whitehead) poslu pristupa krajnje studiozno, pa su prvo četiri godine marljivo radili u studiju, a tek se onda, ne tako daleke 2002., odvažili poslati svoje skladbe nekom od već afirmiranih izvođača i etiketa. Kako dobar proizvod uvijek nađe kupca, tako su i Cyantific ekspresno potpisali za veliki Hospital Records, a zatim se, nižući izdanje za izdanjem, polako ugurali u društvo najvećih. Definitivna afirmacija događa se 2005. s kolaboracijom s Diane Charlemagne, „Don't Follow“, a konačno ustoličenje u d&b panteon (i detronizacija High Contrasta kao prvog imena Hospital Recordsa) u proljeće 2006., s genijalnim dugosvirajućim prvijencem, albumom „Ghettoblaster“.

Priča o njihovim live nastupima drugi je par rukava. Kao prvo, Matt čuva studio dok Jon putuje svijetom i nastupa. Pritom je toliko uspješan da se, gdje god da se pojavi, o njemu ispredaju neke sasvim nevjerojatne legende – govorka se da je bolji od drugih jer ima po 6 magičnih prstiju na svakoj ruci; drugi pak tvrde da je to zato što vježba 12 sati dnevno; treći su uvjereni da tajna njegove moći leži u povezanosti s izvanzemaljcima. Zanemarimo li spekulacije, sa sigurnošću možemo zaključiti sljedeće – Jon Cyantific se ne ograničava samo na melodični d&b, već pušta i žestoko i lagano, i novo i staro, i to tehnički toliko inovativno i dotjerano da su razni kroničari zbog njega izmislili naziv “nu skool DJ-ing” – i zbog toga već sada možemo jamčiti da ćemo se 03.11. u Aquarius svi veseliti, družiti i plesati do iznemoglosti.

Najava Halloween partya diljem Hrvatske

Već tradicionalno 31. listopada po svim hrvatskim gradovima organiziraju se događaji elektroničke glazbe s temom Noći vještica ili Halloween Nights. U Splitu je godinama ta večer bila u Metropolisu a ove sezone u nedostatku adekvatnih party prostora izgleda da će publika elektroničkog smjera ostati bez zabave. Zato će živo biti u Zagrebu gdje u Aquariusu sviraju ekipa Kontrapunkta (Eddy meets Yannah & Zak), te Jamaica klubu s Mr. DJ Dariom. Osječki Old Bridge Pub posjetit će La-Di-Da, a istarski Autokamp Stupice u Premanturi – Terry Lee Brown Jr. iz Njemačke. Riječki koncert grupe MSI je otkazan.

Grupa Underworld prekinula EU turneju zbog bolesti

Uskoro ćemo objaviti više informacija a u međuvremenu zahvaljujemo Vam se na strpljenju i razumijevanju.“

Iako objava na web stranici nije bila baš opsežna i detaljna, jer nisu naglasili koji od članova je bolestan, pretpostavlja se da je vjerojatno riječ o gubitku kondicije Rick Smitha. Tako su za ovaj spektakularni nastup ostali uskraćeni i neki veliki promotori poput onih na I Love Techno Festivalu, zatim Cocoon Club iz Frankfurta, te Electronic Beats Festivali u Bratislavu i Pragu. Dok se ponovno pokrenu fanovima ostaje za slušati njihove brojne uratke a mi preporučamo nedavno objavljeni album „Oblivion with Bells“.