Skip to main content

Rijeka ostaje bez Carnival partya

S druge strane Željko Vuković, član spomenutog tima daje izjavu kako je problem vezan uz raspisivanje natječaja, koji je po njegovim riječima bio održan prekasno. Umjesto Carnival Partya, 16. veljače održati će se "House Cont-Act Party" u Stereo dvorani. Carnival party manifestacija je za sve koji vole karneval na elektronski način.

U organizaciji začetnika, karnevalske skupine Marabunti Campetto, te uz pomoć sponzora i TZG Rijeke, kao i Grada Rijeke. Bio je to veliki spektakl sa puno izvođača i bandova koji se bave inovativnim plesnim ritmovima. Cijeli grad je na jedan dan bio veliki plesni podij i tako prikazao modernu verziju Riječkog karnevala.

Kakva sudbina čeka Splitski karnevalski party, čitajte uskoro na Klubskoj Sceni.

Izvor: www.brija.com

Johnny Kelvin, vokalist i DJ u Galleryu

U izvješću kojeg smo dobili petkom se i dalje planiraju raditi gostovanja poznatih house DJa iz cijeloga svijeta. Subotom svira rezidentski trojac (House of Class), a uvedene su zabave četvrtkom i nedjeljom. Četvrtak je tako rezerviran za program Diamond Life. Diamond Life je životna filozofija, koja se još može opisati frazom iz Engleskog jezika seize the day, a da bi Vi uživali punim plućima i svim osjetilima pobrinuti će se svakog četvrtka od 20 do 02 sata uz selekciju cool klupske glazbe u tečnom miksu rezident DJ-i.

Nedjeljom od 14 sati se klub Gallery pretvara u Chillout Caffe, opustite se uz ugodne zvuke chillout glazbe i pripremite za novi radni tjedan….

Retroscope u novom ruhu

Retroscope ne bi trebalo propustiti, a pogotovo ako ste fan malo starijeg elektronskog zvuka unazad 10-15 godina pa čak i više. Iz radionice F-Scope Teama, još nam pripremaju gostovanje George Morela i Jammie Bissmirea u veljači, zatim Freemasons u ožujku kao i šesta godišnjica uz Robert Hooda, a za svibanj se najavljuje Kevin Saunderson.

Ulaznica za Retroscope je 30 kn do ponoći, ili 50 kn poslije ponoći. Odigrajte našu nagradnu igru.

The Prodigy pokreću vlastitu izdavačku kuću

Nova filozofija rada dovela je do prekida dugogodišnjih odnosa s XL Recordingsom, trenutno jednom od najuspješnijih neovisnih izdavačkih kuća u Velikoj Britaniji. Tu popularnost u velikoj većini stekli su nizom izdanja za Prodigy. Glavni čovjek Prodigya, Liam Howlett pri tome je rekao: “Planirali smo ovaj potez već duže vrijeme. Napravili smo već nekoliko stvari za novi album i zvuče jako dobro”.

Osvrt na bogati party vikend u Splitu

Klub Masters ponudio je set Pere Full-Housea i meni posebno značajno, prvi veći st nastup dj Date / proizašlog iz sad već kultom ovjenčanog kluba Irme. Misteriozni prostor koji se glasa zvukovima najboljeg čovjekovog prijatelja u stereo izdanju (da budem u james bondovskoj titulaciji zaštite) ugostio je nakon dugo vremena dvojac Pille i Lushi, a po mobitelnom izvještaju 4 ipo sobe pripale su rođendanskom nastupu slavljenika dj Duje uz support dj Jake i Yelle koji su u ponoć horoskopsku vladavinu prepustili vodenjacima.

Rijetko se događa nagnuće pisanja tekstova o nečemu što nisam ni vidio ni čuo, al sama već spomenuta konstatacija uz tv projekciju Kill Billa bila je dovoljna lansirna rampa. Bogatu trpezu morskih plódova okupanih vinom, zabljesnuo je flash nostalgične povijesti koja je zaiskrila u miksu s pogledom u budućnost. Posebno me razveselilo sto je ova noć, Splitu na pladanj, ponovno ponudila plejadu proizvóda ovog grada. Oni to zaslužuju, jer mnogi uvozni mješači zvuka, višestrukim isplaćenim honorarima, a glazbom ispod kvalitetne razine, bili su nepravedno favorizirani naspram st.dj.torcide.

Stoga je ova noć proizvela jednu pozitivnu vibraciju, učesnicima na sjećanje, promatračima sa strane na razmišljanje. Zar to nije dovoljno parti populaciji, koja uporno prkosi sveopćoj folk-oidnoj stupidnosti i degradaciji ovog grada a i zemlje u globalu. Stoga naprijed naši. TEKKNO GOD BLESS YOU FOREVER.<> Sjetite se ponekad ove po mnogo čemu znakovite splitske noći. BONUS PARTY PAX IN DOMUS.//

Monika Kruse – On The Nippon Road

Naslov „On The Nippon Road“ potječe iz samog životnog tempa Monike Kruse. Uvijek je u pokretu, susreće nove ljude, novu glazbu i nove stilove. Kao i uvijek do sada za izradu CDa nije se služila softverskim alatima Abletonom ili Tractorom. Electro, techno i minimal zvukove mixala je na 2 gramofona s pokušajem da slušatelju prikaže autentičnu atmosferu klubskog ugođaja u Japanu. Vrhunac mixa je electro-tech himna „The Mad Real World“.