Nakon izvrsnog interesa u nedavnom kvizu znanja slijedi nastavak. Ovaj put zadatak je postavljen na 8 pitanja koji se tiču elektroničke glazbe ali i same hrvatske klupske kulture.
Za točan odgovor sa svjetske elektroničke scene osvajaš 10 bodova, a za točan odgovor na pitanja o hrvatskoj klupskoj sceni osvajaš 15 bodova. Provjeri svoje znanje i uživaj!
Vintage-stilski gramofon dolazi u obliku kofera s narančastim premazom i metalnim ojačanjima na kutovima, te je opremljen ručkom i kopčom za jednostavno prenošenje.
Podržava tri brzine reprodukcije (33 1/3, 45 i 78 okretaja u minuti) i ima ugrađene stereo zvučnike, kao i mogućnost povezivanja putem RCA izlaza i priključka za slušalice.
Moderni dodaci uključuju Bluetooth povezivost i USB ulaz za reprodukciju glazbe s USB uređaja. Iako nema mogućnost rada na baterije, Zig-Zag Record Player dostupan je po cijeni od 99 USD, prenosi Adam Douglas za Gear News.
Obnova Doma mladih prezentirana je kao realizacija najvećeg kulturnog centra u Hrvatskoj i žarišta bogatog splitskog ekosustava nezavisne kulture i kreativne industrije za temelj boljeg Splita i njegove međunarodne kulturne relevantnosti.
U susret najavljenoj obnovi održava se javna rasprava o produkcijskim prostorima koji bi trebali omogućiti tehnički korektno oblikovane produkcije, optimalne i svrsishodne uvjete za kreativno stvaranje i rad budućih korisnika splitskog Doma mladih.
Ponedjeljak, 17. veljače s početkom u 16 sati (Kinoteka Zlatna vrata)
Rasprava će se voditi o prostorima koji su od posebnog interesa za postavljanje temelja akustičkih uvjeta:
Centralna dvorana s malim i velikim auditorijem
Režija svjetla i tona za centralnu pozornicu oba auditorija
TV režija
Studio I
Studio II
Režija za studio I i II
Referentna kino dvorana
Klub „Kocka” (prostor za sve vrste žive i reprodukcijske glazbe: rock, pop, elektronička glazba, DJ-ing s kapacitetom od 500 do 700 ljudi)
U raspravi, koja će se održavati u hibridnom formatu (online i uživo), govorit će i sudjelovati profesionalci iz područja produkcije i akustike.
Najistaknutiji sudionici su Philip Newell, akustičar svjetskog glasa, koji je 2014. imao priliku posjetiti i Split i Dom mladih, i Janez Križaj, legendarni slovenski glazbeni producent, ton majstor i mastering inženjer. Osamdesetih godina bio je član grupe Videosex, a kasnije je producirao i masterirao stotine albuma za poznate izvođače s prostora bivše Jugoslavije. Raspravi će prisustvovati i istaknuti domaći stručnjaci: Toni Meštrović, Mateo Patekar, Eugen Jeličić, Dina Gligo, Pero Brčić (Pero Fullhouse), Tonći Gaćina. Raspravu će moderirati Tonči Bakotin i Hrvoje Pelicarić.
Rasprava će se baviti teorijom i praksom akustike za generalne tipove produkcijskih prostora te će se sudionike kratko uvesti u teorijske postavke glazbenih studija, režija, referentnih kino dvorana, scensko glazbenih auditorija te noćnih klubova srednjeg kapaciteta.
Kino klub Split i Sensoria pozivaju sve zainteresirane građane da se pridruže raspravi
Krajem 2023. započeli su razgovori između organizacija u kulturi i predstavnika projekta obnove o potrebama koje će postojati tijekom i nakon obnove Doma. Između ostalih, kroz razgovore su se postavila pitanja o akustici produkcijskih prostora, a čiji su odgovori još uvijek u fokusu interesa brojnih pojedinaca i stručne građanske javnosti.
S obzirom na to da na javnoj prezentaciji obnove Doma mladih koja se održala 18. srpnja nije bilo detaljnih informacija o akustici produkcijskih prostora, kao ni o scenskoj tehnici i zvučnoj izolaciji, želja je ovom raspravom prikupiti i podijeliti sve informacije relevantne za temu i bitne za buduće uvjete za kreativni rad, produkciju i reprodukciju zvuka i slike.
Kino klub Split i Sensoria pozivaju sve zainteresirane građane da se pridruže raspravi.
Pogledajte potpuno novi dugometražni dokumentarac DJ Mag Top 100 DJs koji daje ekskluzivan uvid u najveću svjetsku glazbenu anketu, uz intervjue nekih od najpoznatijih izvođača elektroničke glazbe.
Foto: Fatboy Slim Facebook
Zanimljivo je što prati ovo natjecanje od njegovih skromnih početaka u 90-ima kada se glasovalo putem pošte, do postajanja globalnog fenomena kakav je danas. Dokumentarni film sadrži intervjue s umjetnicima koji su bili u središtu izbora Top 100 DJ-a tijekom njegove 30-godišnje povijesti.
Među njima su Carl Cox, Smokin Jo, David Guetta, Martin Garrix, Charlotte de Witte, Steve Aoki, Armin van Buuren, DJ Paulette, David Morales, Fatboy Slim, Arielle Free, ALOK, Sonique, Don Diablo, Hardwell, Sister Bliss, Sarah Story, Paul van Dyk, John Digweed, Mariana Bo i mnogi drugi.
“Vinyl is back”, poruka je najnovijeg izvještaja Vinyl Alliancea. A mi generaciji Z možemo zahvaliti za ovaj preporod. Za današnje osobe od 15 do 29 godina, vinil se vratio! Predstavlja li ovaj trend priliku za autore da ostvare prihod izvan streaminga, prodaje i koncerata? Nadamo se…
Vinil se vratio – Generacija Z je djelomično odgovorna za to
Istraživanje Vinyl Alliancea fokusirano je na mlade od 18 do 24 godine i zanimaju ih njihove potrošačke navike kada su u pitanju ploče. Više od 2500 ljudi u Sjedinjenim Državama, Engleskoj i Njemačkoj intervjuirano je za potrebe studije.
Rezultati pokazuju da do 76% generacije Z redovito kupuje ploče barem jednom mjesečno. A 29% sebe smatra ozbiljnim kolekcionarima.
80% ispitanika generacije Z posjeduje gramofon
Za 50% ovih mladih obožavatelja vinila, njihov entuzijazam za analogni i fizički medij svojevrsna je “digitalna detoksikacija”.
61% želi promijeniti svoju veću potrošnju digitalne glazbe slušanjem ploča – za bolje mentalno blagostanje. Ne radi se više o pločama koje završe na zidu kao ukras.
87% zainteresirano je za zvuk ploča – uvijek im se govori da zvuče izvrsno.
Na Instagramu postoji više od 39 milijuna objava o vinilu
Društveni mediji igraju ključnu ulogu u novoj popularnosti vinila. Prema izvješću Vinyl Alliancea, samo na Instagramu postoji više od 39 milijuna objava o vinilu.
U tom kontekstu zanimljivo je da CD – medij koji su mnogi proglasili mrtvim – također doživljava preporod. I opet, čini se da Generacija Z daje svoj doprinos.
Prilika za autore
Gledajući ove brojke, prirodno se postavlja pitanje je li vinil novi način za bendove i solo umjetnike da generiraju prihod od vlastite glazbe?
Oni koji već imaju određenu bazu obožavatelja sigurno zarađuju od prodaje glazbe, što se vidi iz beskrajne poplave reizdanja poznatih albuma. Međutim, za mnoge manje poznate glazbenike trošak proizvodnje vinila još uvijek može biti financijski rizik.
Ipak, u usporedbi sa “zlatnim danima“, ploče ostaju nišni proizvod. Ali za nezavisne umjetnike, trenutni trend još uvijek je dobra vijest. S novim procvatom, ideja (ili čak san) o izdavanju na vinilu je očiglednija nego što je bila posljednjih godina, i svakako je vrijedna razmatranja, prenosi Marcus Schmah za Gear News.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.