Skip to main content

Intervju: Aleksij (SLO)

Ja sam house dj….. sviram house glazbu koja je raznolika jer se čuju različiti utjecaji. Puštam sve što mi se svidja pa neka bude deep, electro, progressive, tribal,……. boring je da cijelu večer svira ista muzika,,,barem meni.

2. Koliko se razlikuje atmosfera na partijima kada sviraš u Sloveniji od atmosfere u Hrvatskoj?

Pa tesko je govoriti o razlikama…razlika je kad je dobar i kada je slab party. Svaki grad ima neku svoju specifiku po koji ga volis ili …..

3. Kako ti se svidja svirati u Splitu? a kako u ostalim gradovima u Hrvatskoj? Ima li razlika?

U Splitu mi je uvjek drago svirati jer je publika dobra i svidjaju mi se klubovi. Up and Down prije,Metropolis sada. Nadam se da se uskoro vidimo. Nema neke velike razlike izmedju dalmatinskih gradova u kojim sviram.

4. Da li je u Sloveniji trenutno popularniji house ili techno i zbog cega?

Mogo kazat ovako….Kad se rade veliki partiji na kojim imas i house i techno floor ima uvijek više ljudi na techno flooru. Ima puno mladih. Starija publika ima priliku svake sedmice izlaziti uskoro u svakom gradu na house clubbing i na veće partije ne izlazu…..techna u manjim klubovima nema
puno…

5. Produciraš li glazbu (i za koje labele trenutno izdaješ)?

Trenutno se priprema novi materijal, za kojeg neznam na kojem labelu cu izdat.

6. Koje karakteristike netko mora imati da bi bio dobar DJ?

Mislim da su bitni feeling za muziku i komunikacija sa publikom……karizma. Tehniku moze svaki naučiti….

7. Koji su po tebi 3 najkvalitetnija dj-a i 3 najproducenta iz područja elektronske glazbe koju ti najviše preferiraš?

Ko producenti u zadnje vrijeme se mi svidjaju Steve Lawler, Nic Fanciulli, Steve Angello ali ima i drugih…..Ko dji mi se svidjaju Sander Kleinenberg, Carl cox, Derrick Carter…..

8. Poruka citateljima klubske scene….

Uvijek Positive!

 

Incognito Project pres. CUTTING WAX (Pitch 007)

Tribal/Techno E.P. od Incognito Projecta koji je izašao na Pitch 007 očekuje vrišteću publiku i pun dancefloor! Na A strani ploče se nalazi single "Cut 2" koja je prožeta dubokom bass linijom, funky tribal ritmovima te nadolazećim power synthom koji vas neće ostaviti ravnodušnim! Omiljena stvar Bryan Zentz-a! Uz nju se još nalaze i tri neprekidna loopa koja su tribal remixi Alexander Koning-a. Na B strani se nalazi single "Cut 1" te odličan tribal remix Alexander Koning-a. Ovu ploču su svirali te podržavaju Carl Cox, Umek, Michel de Hey, Remy, Ben Sims, Marko Nastić te mnogi drugi.

Intervju: Pero-Fullhouse (III. dio)

Bilo je i tu dosta etiketa iz Europe koje su pratile taj zvuk: Tresor, onda Basic Channel koji su pokretaci dub techno zvuka, onda umjetnici tipa Maurizio, Juan Atkins, Carl Craig, Laurent Garnier, Drexciya… Cijeli taj jedan spektar detroitskih techno umjetnika koji nadahnjuju, ne samo mene, nego i cijeli niz elektronskih umjetnika.

A danas?
Pa, i dan danas mi je UR jedna od boljih, medutim ima tu dosta faca koje su se pojavile i koji su dobri, medutim, par se njih iznimno istice, to je: Agoria iz Francuske koji je definitivno lik na kojeg treba obratiti paznju, evo, prosle godine je izabran za najboljeg dj-a u Francuskoj, ali mislim da sto se njegove produkcije tice, da je Bog u elektronskoj glazbi. Mislim da ima neku produkciju sa Tricky-jem sad s kojim je potpisao.

Onda, uz njega, Jasper Dahlback. On izdaje isto jako kvalitetnu muziku: house, techno i electro, isto kao i Agoria, rade sve i to mi se jako svida. Od techno artista mislim da je Deetron jedan od najboljih i kao dj i kao producent, zbilja, njegova muzika je puna funk-a, puna groove-a i nitko ne moze ostat ravnodusan na njegovu muziku. Onda, tu je i Oxia, nezaobilazni Bryan Zentz, ima ih dosta, ovako manje poznatih faca… A sta se od domacih tice, mislim da je tu neprikosnoven Ivan Komlinovic.

Mislim da je on "tata" u Hrvatskoj, sto se tice elektronske glazbe miljama je daleko od svih. Nije dovoljno priznat zato jer ne "pusi" nikome. To ti je veliki problem u nas Hrvata, postoje dosta veliki klanovi, tako da puno ljudi koji zasluzuju da sviraju vise, a ne sviraju nego cisto,ono, ako nekom organizatoru i nekom dj-u podilazis, on te stavi da pustas, a o gazdama necu ni govorit.

Tako da dosta dj-a zasluzuju puno vise paznje nego sta je dobivaju, a Ivan je definitivno jedan od tih. Evo, sad mu izlazi par stvari vani koje ce bit definitivno veliki techno hitovi i ja se nadam da godine pred njim ce mu donijet ono sta je zasluzio, i kao dj i kao producent.

Nakon svih ovih godina, da li jos uzivas u svom poslu kao u pocetku?

Naravno. Da ne uzivam radio bi nesto drugo. Ne postoji bolji osjecaj nego kad si za pultom, kad si u interakciji sa publikom. To je magican osjecaj koji se ne moze mjerit s nicim. U sprezi mene kao posiljatelja signala i plesaca koji ih prima, te njegov feedback, nastaje nevjerovatan osjecaj zadovoljstva i srece. Zvuci otrcano ali tako je.

Dosta starijih partijanera se buni da nista nije kao prije i da je sve sad losije. Ja se nebi slozio s tim. Scena se mijenja stalno i normalno je da se i ljudi mijenjaju. Na partijima je uvik bilo i manji broj idiota koji su tu zalutali, ali pobogu, ne ide se na party radi njih, nego prvenstveno radi muzike. Kad vam nesto drugo osim muzike postane cilj izlaska na partije, to vise nije za vas.

Nekoliko puta si bio kritiziran da ides svirati u tkz. komercijalne klubove koji pustaju ljigavi komercijalni house?

Hahaha. Znas, slazem se sa nekim mojim kriticarima da se u nekim od tih klubova pusta bezvezna glazba, no sa druge strane meni to predstavlja izazov u smislu da te ljude navucem da plesu na nesto sta nisu ocekivali. Posto kupujem i house, naravno, ne ljigavi, pocnem set sa laganijim stvarima i tako progresivno dodem i do techna. Na kraju vriste na techno a i ne znaju da je to techno. To je znak da sam dobro obavio zadatak i da svi mogu slusati nasu glazbu samo je potrebna taktika i pristup.

Mladi dji uglavnom tu grijese jer kupuju muziku za spicu seta,a tamo ih rijetko koji promotor ima prilike staviti, tako da se dogada paradoks da na vecini techno partija cujete warm up dja kako pusta hard od samog pocetka a to je lose po meni. Zato u zadnje vrijeme inzistiram da sviram najmanje 5 sati.

Aurora?

Za Auroru me veže jedan prekrasan dio mog života i karijere. Tamo sam napravio najbolje partije, odsvirao svoje najbolje setove i upoznao prekrasne ljude. U tih nekoliko godina proslavio sam Auroru tako da je postala poznata sirom svijeta te izdao svoj prvi mix Live Dj Mix @ Aurora. Prije mene su tamo nastupali samo zabavnjaci i slicno.

Danas se sve vraca na period prije mene. Zabavnjaci i R'N'B i David Morales. Degradacija muzike na svim nivoima. Kao sto je Laurent Garnier rekao kad su ga nenadano prekinuli u Aurori: "Fuckin' shit. I played all over the world , but this happened for the first time." To je bila kap koja je prelila casu. Poslije je bilo jos par pokusaja, ali to više nije to. Ne želim raditi nigdje i za nikoga ko ne cijeni ono sta radim. Tako je i sa Aurorom. Jedan krasan period je zavrsio. Idemo dalje.

Napisao: Mario

 

Intervju: Pero-Fullhouse (II. dio)

Funk D'Void je napravio isto tako jedan jako dobar remix. I eto ploca je od 9. mjeseca na trzistu, bila je na listama dosta dj-a i evo, zadnji put kad sam je dao Carl Cox-u kad je bio u Splitu on se odusevio s njom i stavio je na svoj zadnji "Going Global" mix. To je dosta ljudi vidjelo na njegovoj stranici i svugdje, tako da sam imao dosta kontakata poslije toga od agenata, dj-a i managera, a naci ce se i na par kompilacija.

Tako da me to dosta veseli i govori mi da sam na dobrom putu i moram naglasit da to ne bi bilo moguce bez covjeka s kojim sam to radio, to je Cortex Thrill iz Zagreba koji je zbilja sa masinama i strojevima na "ti", dok ja jos sve to ucim. A sto se tice buducnosti, mislim da sam sad u nekoj fazi ucenja svih tih programa i sve to skupa, pa valjda ce nesto izaci ubuduce.

Tvojom zaslugom moci cemo uzivati u hrvatskom izdanju knjige "Electro Shock" koju je napisao Laurent Garnier.

Pa to mi je jedno veliko zadovoljstvo sto sam uspio u tom naumu. Bio sam u 10. mjesecu u Beogradu kad je promovirao svoju knjigu pod nazivom "Electro Shock" i ta knjiga je izazvala senzaciju. To je povijest i biblija elektronske glazbe kroz njegov zivot, znaci od njegovih pocetaka u Manchesteru, u Haciendi. Knjiga je kao jedan roman elektronske glazbe kroz njegov tako buran zivot koji je prosao sve i svasta. I eto, uspio sam naci izdavaca za Hrvatsku, knjiga ce izaci u 5. mjesecu u Hrvatskoj, radit cemo i promociju u Zagrebu, a promocija u Splitu ce bit na ljeto, ipak je u nas place to be na ljeto. Knjiga ce izac i u Bosni, tako da ce bit promocija i u Sarajevu.

To mi je jedan od drazih projekata uopce koje sam ikad napravio u zivotu, jer on je u svojoj knjizi iznio ono sve sta ja dugo mislim i s cime se susrecem, od problema na sceni, od pocetaka scene… Lik jednostavno definitivno sve objasnjava. Za sve one laike koji nemaju veze o elektronskoj glazbi, za one koji misle da imaju veze, mislim da ce to bit dobra pouka i stivo da prodube malo svoje znanje i da vide koliko znaju ili koliko ne znaju o tome.

Sto za tebe oznacava pojam "underground"?

Dobro pitanje, znas. To je danas dosta diskutabilno pitanje. Dosta mi je faca, pogotovo mladjih koji se busaju u prsa: "ja sam underground, ovo, ono", medutim mislim da je danas rijec "underground" izgubila pravi smisao. Ljudi krivo povezuju da je rijec underground sinonim za dobru glazbu. To su gluposti. U underground eletronskoj glazbi ima isto toliko smeca koliko i u komercijalnoj glazbi, samo eto, sta ljudi briju razlicite filmove i misle sve sto se ne prodaje da je dobro.

Za mene postoji dobra i losa muzika i nista drugo, a cijeli taj underground pokret u pocetku je bio underground zato jer je bio opozicija cijeloj toj jednoj komercijalnoj industriji koja se bazira samo na stampanju hitova, koja izmislja bendove, izmislja svakakve gluposti i ta muzika se ne radi uopce iz duse nego se radi cisto da bi novce zaradili.
Medutim, underground je za mene sve sta je dobro, znaci gdje je muzika u prvom planu, a sve je ostalo sporedno. To je za mene underground.

Mediji, a i poneki glazbenici zeljni titule pionira imaju neku neobjasnjivu potrebu da se sve kategorizira. Tako danas imamo bezbroj razlicitih zanrova, od kojih je tech-house jedan od popularnijih, ali i smisleniji od drugih. Sto mislis o tome?

Pa, ne znam sta bih ti rekao. Ne mislim nista. Evo Laurent u svojoj knjizi niti jedan put nije spomenuo tech-house. Mislim da postoji house i techno i to je to. Mslim da je to u biti jedna glazba ako mene pitas, a tech-house je pomodarska rijec koju su izmislili pripadnici londonske scene. Mislim, nemam nista protiv toga, dapace, Mr.C je odlican dj i lik od kojeg pocinje ta rijec i koji je sve to skupa lijepo zamislio da je to pristup elektronskoj glazbi gdje dj moze pustati house i techno, electro i breakbeat.

To bi trebalo biti ono sta Laurent Garnier danas pusta, medutim, stvari su otisle u sasvim krivom smjeru, ta muzika je postala toliko mracna i dosadna da je to nevjerovatno. Sta je najgore, tu su se poceli skupljat ljudi koji misle da nesto znaju, koje ja nazivam kvazi-intelektualci cijelo to vrijeme i koji ne znaju apsolutno nista drugo osim toga, to im je ono: "ja sam techhouser i nista drugo ne postoji osim toga". Mislim da su to najvece gluposti koje postoje.

S jedne strane su ti puristi koje ne mogu smislit, a s druge strane su ljudi koji briju na gluposti tipa narodnjake i to sve. Mislim, ono, ne mogu ih svrstat u isti kos, ali skoro da i jesu. Evo, neki dan sam bio na jednom partyju i susreo sam jednu poznanicu i kaze ona meni: "nekad ti odem na party i bude mi super, a nekad odem i na cajku". Mislim, to stvarno ne mogu skuzit, taj mentalni sklop… Tako sta se tice techhousera, to je jedan drugi pojam koji isto ne mogu nikako skuzit, mislim, ako volis muziku – volis svu dobru muziku, bez obzira jel se radi o technu, houseu, electru, deep houseu…

Ja kupujem ono od deep housea do najtvrdjeg techna: ako mi je stvar dobra, dobra mi je, nema veze koji je zanr. To je veliki problem nasih dj-a, ne samo nasih, nego opcenito dj-a u svijetu, zato jer imaju preveliki izbor nove muzike, ali nemaju znanje, nemaju predznanje od prije, ne znaju od cega je sve to nastalo i znaju pustat samo jedan zanr. Pa najlakse je otic u ducan ploca i pod techno sekcijom pokupovat novitete ili pod sekcijom house pokupovat etikete, to naslagat i pustat. Uz dobru promociju mozes napravit ne znam sta.

Svatko moze naucit miksat u 3-4 mjeseca, tu nema neke bogzna kakve velike pameti. Najbitnija stvar kod dj-a je slaganje te muzike, muzicko znanje i sve to skupa, kako povest publiku na nesto neuobicajeno, neko drugo putovanje, a ne bezveze slagat ploce. Nazalost, danas se sve to skupa izopacilo, pa je mladoj publici vaznije na koliko dj radi gramofona, a ne sta on pusta. Zgrozim se kad vidim da na plakatu ili flyeru pise: "radi sa 3 ili 4 gramofona", a ne sta pusta i koga pusta.

Mislim da su to najvece gluposti koje su i ubile ovu muziku. To je jedna stvar kojoj fali veliki muzicki dio i zato nasa muzika nije opce prihvacena, zato jer zbog takvih stvari se rade techno alati, techno tool-ovi koji sluze samo za miksanje i naravno, ta muzika se ne moze pustat na radiju, ne moze se pustat nigdje zato jer, ono, nije za slusanje i normalna stvar da ce je ljudi ignorirat. Medutim, stvari tipa "Jaguar" koja je, ono, techno evergreen i jedna od najboljih stvari koja je ikad napravljena, nju uvijek mozete pustit. A nije samo "jaguar", ima takvih stvari masu, samo ljudi nisu upoznati s njima i misle da je techno sve osim toga.

Napisao: Mario

 
 

Intervju: Pero-Fullhouse (I. dio)

Veselim se puno tom partyju, mislim da je oko njega vec dobra prica stvorena i eto, nakon dugo vremena zelim publici, splitskoj prvenstveno, pokazati sta danas pustam, sta danas smatram da je dobra elektronska glazba i mislim da dj, kao dj danas predstavlja centar klubske glazbe i da mora znati puno vise od jednog zanra. Za mene je el. glazba puno sira od poimanja samog pojma techno, house ili electro. Za mene je to sve jedna glazba i u setu od 5-6 sati volim provrtit sve.

Pozvan si i na svoj drugi Mayday koji se odrzava u Budimpesti 26.03. Kako je doslo do bookinga?

Ljudi iz Budimpeste su culi za mene i vec ti pregovori traju vise od pola godine i dosli smo do te tocke kad su oni mene bookirali za taj Mayday, dakle to je dan prije Uskrsa, 26.03. u Budimpesti. Bit ce dosta velikih faca kako cujem i trebalo bi bit dobro. To je inace moj drugi Mayday po redu i bilo je neke price da mozda budem i u Dortmundu ove godine opet, ali nisam siguran sto ce biti od toga.

Techno – past, present & future.

Mislim, kao prvo, da je techno jedna od najkrivlje shvacenih glazbi u povijesti. Sve to skupa, sve negativne konotacije sto su isle uz techno… Mislim da techno nema veze s tim, techno je nastao puno prije nego sto su se za njega vezali droga i sve to skupa. Sve te face koje rade u Detroitu i koji su pioniri techno glazbe, Juan Atkins, Kevin Saunderson, Derrick May i ta ekipa zbilja s tim nisu imali nikakve veze.

Detroit je glazba koja je nastala iz ocaja i bijede Detroita, iz tog njihovog naslijeda. Detroit je grad koji je bio jedna velika prijestolnica automobilske industrije i poslije toga je puknuo posred cijele cetvrti. Od tamo dolazi, izmedu ostalog, i Eminem, blizu tog kvarta 8 Mile stoji i Mad Mike i ekipa koja je zacela cijeli taj techno pokret sa sredistem etikete Underground Resistance koja je definitivno broj 1 u svijetu techna i, mnogi bi se zacudili, ona je puno sira od danasnjeg poimanja techna kojeg su Njemci, i uopce Europljani definitivno izrabili i iskrivili na svoj nacin, tako da puno ljudi misli da je techno samo glupo lupanje i neki od njih imaju pravo, jer neke stvari koje se danas rade su cista glupost.

Techno je postao dosta loopy, vise kao alat za dj-e i na kraju je sama glazba tu ispastala, jer nema emocija, ni nicega. Glazba bi trebala prenosit emocije ljudima, i techno je jedna jako emotivna glazba samo je treba dozivjeti na pravi nacin. Samim tim sto je krivo shvacena, na drugi nacin, bila je i iskomercijalizirana od svega i svacega, tako da je i na taj nacin opet krivo shvacena. Pravi techno, mogu povezati analogiju sa jazzom, nikad nece biti ultra popularan, ali uvijek ce bit tu i nikad nece nestati.

Face koje rade pravi techno, istinski techno, ne rade to zbog niceg drugog, nego cisto muzike radi, a mislim ga je glavni predvodnik u svim tim zbivanjima Mad Mike, vlasnik UR etikete iz Detroita, a od dj-a mislim da je to Laurent Garnier, definitivno broj 1 svjetski dj koji techno dozivljava onako kako bi se trebao dozivjet, znaci vrlo siroko, da se tu moze pustiti house, techno, electro i breakbeat. Techno je zamisljen da bude otvoren prema svim mogucim utjecajima, a ne da bude zatvoren i ukukuljen.

Cuo sam jednu dobru poslovicu od jednog prijatelja vani: "Purists kill music", znaci puristi ubijaju muziku, znaci svi oni koji se kunu i busaju u prsi: "mi smo techhouse, mi smo ovo, mi smo ono i nista drugo ne postoji na svijetu", mislim da svi ti ljudi ubijaju ne samo drugu vrstu muzike, nego i svoju muziku prvenstveno. Muzika se jednostavno mora mijesat, mora ici dalje, moraju se trazit nove stvari i nove spoznaje. Tako da je techno danas tu di je, malo zapostavljen, malo po strani zbog svih tih utjecaja, medutim ja se ne bojim za techno, techno ce opstat, techno evoluira, ide u neke druge smjerove, mijesa se…

Bila je sad velika kriza od 4-5 godina, ne samo u nas, nego i u Europi zbog mijenjanja cjelokupne diskografske industrije, zbog novih tehnologija, zbog mp3-ca i cijelo trziste se promijenilo. Inace, dj pokret, house i techno, jedan je od cimbenika koji je spasio vinyl, medutim sad opet ta mp3 posast prijeti izumiranju vinyla. Mislim, tome se ne moze nitko oduprijeti, cak je i Billy Nasty rekao: "If you can't beat them, join them". Ne bojim se ja ni za vinyl, vinyl nikad nece nestat, prvenstveno cu ga ja za sebe kupovat uvijek, ali lijepo je kad napravis neku novu stvar, pa je odmah mozes pustit s ovih novijih sprava, tipa Numark ili Technics cd playera sto sam ga uzeo sad.

Zbilja odlicno radi, cak i bolje od standardnog gramofona, tako da se to jednostavno mora imat jer vrijeme ide dalje i ne mogu se ignorirat neke stvari. A jedna stvar koja je dobra s tim novim tehnologijama je i distribucija muzike. Za godinu-dvije 90% muzike ce biti distribuirano preko Interneta, znaci vasa muzika ce bit dostupna svim ljudima na svijetu, ne samo lokalno. A mislim da ce tu pretrpjet golemu stetu shop-ovi. Mislim da ce cd i vinyl shop-ovi nestat zauvijek, sigurno za par godina.

Da li mozes usporediti dvije najvece scene u nasoj skromnoj zemlji, tj. onu u Zagrebu i onu u Splitu?

Jako dobro pitanje. Tesko da se moze usporedit scena. Kao prvo, Zagreb je milijunski grad, imaju puno vise prostora i novaca i svega toga skupa. Na njihovim dogadanjima zbilja svaki vikend imaju velike face u par klubova, tako da s te tocke se ne mozemo mjerit s njima, medutim s druge strane postoji jedna stvar, a to je da im je prevelika ponuda i onda su postali prezahtjevni. Ja sam gore cesto bio na partyjima i fali mi tu neka atmosfera.
Tako da su nas rjedi partyji, ali kad se dogodi pravi party, mislim da je ta atmosfera nezamjenjiva.

Cak i kad su ljudi iz Zagreba dosli ovdje, rekli su da se to ne moze nigdje naci. A pogotovo ljeti… U nas sezona traje mjesec-dva, a u to vrijeme se po obali zna napravit dosta partyja za koje se prica jos godinama poslije. Tako da su neki plusevi gore, neki plusevi su ovdje, medutim i tamo i ovdje je kronicni nedostatak pravih klubova. Gore postoji, OTV i Best, medutim, fali novih klubova, u Splitu pogotovo. Mislim da je Split zreo za jedan techno/house klub, koji bi, vjerujem, svaki vikend bio pun. Medutim, tu smo gdje jesmo, fali novih prostora i valjda ce bit bolje…

Planiras izdati novi cd mix, treci po redu?

To mi je na pameti vec zadnjih pola godine. Nakon sto su ova dva izasli na Dallas-u, treci nece biti komercijalnog karaktera u smislu da se prodaje. Snimit cu ga u nekoj ediciji od 400-500 komada i dijelit ce se putem Interneta i na mojim partyjima. To ce biti isto retrospektiva mog rada u zadnjih desetak godina i bit ce podijeljen u nekoliko cjelina, a trajat ce nekih 6-7 sati. Novina je sto ce bit kompletno u mp3 formatu snimljen, tako da moze sve to skupa stat.

Bit ce 3-4 cjeline od deep housea, techna, electra, breakbeata i sve zivo, onda stvari koje su utjecale na mene da se uopce okrenem elektronskoj glazbi, znaci prije pojave housea i techna, stvari koje sam ja volio slusati kad sam izlazio u klubove . I jos cu snimit neke stvari za koje mislim da su nezaobilazni klasici elektronske glazbe. Tako da ce biti nekih desetak sati muzike, vise onako enciklopedijski, namijenjeno cak i za ovu mladju populaciju koja uopce ne zna za tu glazbu, koji su jednostavno uletili u techno i ne znaju da to sve skupa ipak ima neke svoje korijene.

Tvoj label Omegaritam i sub-label Alfaritam imaju vec dobre profile i dobra imena u svom katalogu. Kako napreduje?

Pa rekao sam vec maloprije da je kriza u cijeloj to glazbenoj industriji. Upravo mijenjam distributera, nisam bio zadovoljan s njim, a kao sto sam ti rekao, vjerujem da ce se cijeli katalog Omegaritma naci na nekoj od ovih stranica za skidanje muzike. Vec kontaktiram sa njih par, pa cemo potpisat ugovor da stavimo cijeli katalog Omegaritma, gdje ce se to moci za vrlo sitne novce skinut sa Interneta i znaci, pustat u klubu ili tko vec sta zeli. Imam i novih projekata, sto se tice toga. Vec u 9. mjesecu je izasla stvar koju sam napravio sa Cortex Thrill-om, stvar "Moondance". To je Omegaritam 004, a Omegaritam 005 bi trebala izaci za 2 mjeseca.