Skip to main content

Novi album Jeff Bennetta

Švedski producent i DJ, Jeff Bennet koji je nedavno gostovao u Splitu izbacio je na tržište svoj drugi studijski album koji nosi naziv "Endwise". Plastic City je ime produkcijske kuće koja je stala u pozadinu ovog projekta. Za više informacija o albumu te eventualno preslušavanje promo singlova posjetite službenu stranicu ovog Šveda. www.jeffbennett.info

Cocoon najavljuje „Sound of the seventh season“

Cocoon će ugostiti većinu njemačkih DJa i producenata no bit će tu i nekoliko internacionalnih imena. (André Galluzzi, Toni Rios, Dorian Paic, Meat, C-Rock, Pascal FEOS, Dominik Eulberg, Richie Hawtin, Playhouse's Ata, James Holden, Vakant's Onur Ozer, SonarKollektiv's Âme, Miss Kittin, Steve Bug, Karotte, Tobi Neumann, Luciano). Live izvedbe odradit će Johannes Heil, Matthew Dear, Pier Bucci, Mathew Jonson i Anthony Rother. 14 tjedana zaredom, od 19. lipnja do 18. rujna dani su Cocoon Clubbinga na Ibizi.


Cocoon Wildlife 2 Line Up

19 June : Sven Väth, André Galluzzi, Ricardo Villalobos, Dorian Paic
26 June : Miss Kittin, Johannes Heil live, Dominik Eulberg, Tobi Neumann, MarT
03 July : Sven Väth, Onur Özer, Loco Dice, Arian 911
10 July : Sven Väth, Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, Luciano
17 July : Miss Kittin, James Holden, Tobi Neumann, Karotte
24 July : Sven Väth, Roman Flügel, Ricardo Villalobos, Luciano, Ata
31 July : Sven Väth, Mathew Jonson live, Steve Bug, Ame, C-Rock
07 August : Sven Väth, André Galluzzi, Richie Hawtin, Ricardo Villalobos
14 August : Sven Väth, Pascal FEOS, Tobi Neumann, Loco Dice
21 August : Sven Väth, Anthony Rother live, Steve Bug, Meat, Pier Bucci live 28 August : Cocoon Recordings Labelnight: Richie Hawtin, Frank Lorber, Loco Dice, Pig&Dan, Oliver Koletzki, Chris Tietjen
04 September : Sven Väth, Tiefschwarz, Toni Rios, Dorian Paic
11 September : Cocoon presents minus – Richie Hawtin, Matthew Dear live, Ricardo Villalobos, Magda
18 September : Sven Väth, Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, Luciano

Lushi i Pille predvode Uskršnji party u Vertigu

Splitski dvojac Pille i Lushi gostovat će u subotu, 15. travnja na Uskršnjoj priredbi u klubu "Vertigo". Sve to ne bi bilo moguće bez dobre volje organizatora i voditelja zimskih aktivnosti u Jelsi, Citizen Simma te Lukasa. Upad na party je 30 kn. Nagradna igra kreće idući tjedan a za ovaj tjedan aktivirali smo nagradne igre Jeff Millsa u Splitu i Zagrebu. Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno se registrirati. 

Global Underground Electric Calm V.3

 

Electric Calm V3 Tracklisting
01. Trafik – Elegant Suite (Parts 1 & 2
02. Derek Howell – Frijoles Frescos
03. SJ Esau – Fat Cat
04. Stux – The Feeling
05. Trafik – Shades
06. Spanna – Space Cadet
07. Andrew K – I See You Found It
08. Kevin Swain – A Dark Mood
09. DJ MC D – I Know
10. Forth – Dream
11. Adam Johnson – Hall Of Kings
12. Pako & Frederik – Organism
13. Kevin Swain – Globe AM
14. K Roxx – Live For Never
15. Stux – The Beats
16. Swain – Never Be The Same
17. Dark Globe – Far Leys
18. Twisted Air – Mercury

Klubska Scena nastavlja s promocijom disco glazbe 70-tih

 

U početku bijaše TIŠINA. A onda nastade ZVUK. Čovjek je zvuk oblikovao u GLAZBU. Glazba je kroz vrijeme i prostor poprimila bezbroj oblika. Jedan od najutjecajnijih pojavnih oblika glazbe naziva se BLUES. Stvorili su ga crnci na Jugu SAD-a oko 1870. godine. Teško je i nabrojati sve glazbene pravce nastale pod utjecajem bluesa, ali jedan od važnijih je SOUL, nastao 1960. Svega desetljeće kasnije, iz soul glazbe već se potpuno razvio novi glazbeni pravac, FUNK. A ni 3 godine od pojave funka, počeo je nastajati njegov derivat, ubrzanog i pojednostavljenog ritma – DISCO. Prve pjesme disco prizvuka snimljene su već '72, '73 i '74, ali se prvom disco pjesmom "službeno" smatra 17-minutna erotična "Love to love you baby" od Donne Summer, iz 1975. Disco priča počinje se zahuktavati, na dva kontinenta stvorena su dva središta disco produkcije – New York i Munchen.

 

U 1976-oj disco još nije postao mainstream, u Americi je definiran kao glazba za "crnce i pedere" i egzistira uglavnom u underground klubovima. A onda je Europa dala dvije mega-grupe koje su u trenu zasjele na vrhove top lista: ABBA i Boney M. Disco je postajao sve popularniji. Tada se u New Yorku (26. 4. 1977.) otvara elitni noćni klub specijaliziran za disco glazbu – Studio 54, koji je do danas ostao najpoznatiji klub na svijetu. Sve je bilo spremno za disco groznicu koja će zavladati. U ljeto 1977. izašao je kultni film "Saturday Night Fever", koji je preko noći u zvijezdanu orbitu lansirao Travoltu, grupu Bee Gees i disco glazbu. Disco je bio na svom vrhuncu, zavladavši eterom, policama prodavaonica ploča i noćnim klubovima. Došlo je do hiper-produkcije disco glazbe. Uz najveću disco-divu Donnu Summer, pod svjetlucavom disco-kuglom pozornice klubova zauzela je Grace Jones, Gloria Gaynor, Patty Labelle, Thelma Houston i mnoge druge dame.

 

A onda su došli i ONI – Village People, ikone diskoidne gay scene. I tako je svijet plesao u bezbrižnosti disco melodija još godinu dana. Sve do 13. 7. 1979. Nisu svi voljeli disco. Rockeri su ga mrzili jer je potisnuo rock glazbu u drugi plan, a mnogi muškarci nisu htjeli oblačiti svjetlucavu odjeću da bi "našli žensku". Otpor prema disco imidžu, disco zvuku i cijelom tom lifestyle-u rastao je. Nastao je neformalni "Disco sucks" pokret, čiji je vrhunac bio masovno spaljivanje disco ploča na stadionu u Chicagu 13. 7. 1979. Taj se dan u povijesti pamti kao "Disco demolition night" ili kao "Smrt disca". No, u stvarnosti disco nije umro. Još. S početkom '80-ih produkcija je opala. A opalo je i zanimanje svjetskih zvijezda za lude večeri u klubu Studio 54. ABBA je prestala postojati. Boney M, Donna Summer i drugi su napravili zaokrete u zvuku, to više nije bio disco. Posljednji veliki disco hitovi snimljeni su 1982. – "It's a raining man" i "Last night a D.J. saved my life". Do 1983. disco zvuk je prestao postojati. Odnosno – evoluirao je. Disco se pretvorio u HI-NRG, vrlo kratkotrajnu vrstu glazbe, koja je egzistirala između 1981. i 1985.

Hi-NRG karakterizira brži i jednoličniji "treperavi" ritam, sintizajzerski zvuk lišen violinskih melodija koje su obilježile većinu disco-hitova. Prva stvar takvog zvuka bila je već "I feel love", najveći hit Donne Summer, snimljen 1977. Disco, tj. Hi-NRG se već od '82/'83 počeo transformirati u dva smijera: onaj komercijalniji postao je POP '80-ih, a drugi smjer postao je ono što se od 1984. naziva HOUSE. I pop i house izravni su nasljednici disco glazbe. Koja je od početka '80-ih pala u namjerni zaborav. Jer je imidž '70-ih bio bezbrižnost, šarenilo, otvorena seksualnost i raskalašena zabava, dok je imidž '80-ih donio ozbiljnost. Tako je disco postao nešto čemu se izruguje. Žigosan je (nepravedno) kao sramota u povijesti glazbe. Sve do sredine '90-ih, kada dolazi do buđenja interesa za '70-e i za disco. Krajem '90-ih "disco revival" postiže svoj vrhunac, a svijet današnjice konačno priznaje da je disco-era bila jedan veliki globalni tulum, najbolji u povijesti.

Ako i vi danas – u 2006. godini u gradu Splitu – želite osjetiti dijelić atmosfere disco-ere, dođite u klub MASTERS. Svi skupa ćemo ući u mističnu disco-kuglu s kojom ćemo krenuti na magično putovanje kroz vrijeme i prostor. (Iako je u Splitu do sada bilo bezbroj događaja koji su se nazivali disco ili Studio 54 partiji, u pravilu to nisu bile prave DISCO večeri nego SVAŠTARSKE – na kojima se moglo čuti uvijek istih 10-ak disco hitova, a ostatak repertoara činili bi moderni remixevi, pop, dance, pa čak i rock stvari.)

 

Medijski pokrivaju: tportal.hr , iskon.hr/webcaffe, xportal.hr, split.com.hr, netplugged.com, muzika.hr, bljesak.info, netplugged.com, nuRadio TV Jadran, Midnight House Radio Dalmacija

 

Klubskascena.com presents BACK TO THE GROOVES
14. 4. 2006. Club „Masters“ Split – Original 70`s disco music