U izvješću kojeg smo dobili petkom se i dalje planiraju raditi gostovanja poznatih house DJa iz cijeloga svijeta. Subotom svira rezidentski trojac (House of Class), a uvedene su zabave četvrtkom i nedjeljom. Četvrtak je tako rezerviran za program Diamond Life. Diamond Life je životna filozofija, koja se još može opisati frazom iz Engleskog jezika seize the day, a da bi Vi uživali punim plućima i svim osjetilima pobrinuti će se svakog četvrtka od 20 do 02 sata uz selekciju cool klupske glazbe u tečnom miksu rezident DJ-i.
Nedjeljom od 14 sati se klub Gallery pretvara u Chillout Caffe, opustite se uz ugodne zvuke chillout glazbe i pripremite za novi radni tjedan….
Retroscope ne bi trebalo propustiti, a pogotovo ako ste fan malo starijeg elektronskog zvuka unazad 10-15 godina pa čak i više. Iz radionice F-Scope Teama, još nam pripremaju gostovanje George Morela i Jammie Bissmirea u veljači, zatim Freemasons u ožujku kao i šesta godišnjica uz Robert Hooda, a za svibanj se najavljuje Kevin Saunderson.
Ulaznica za Retroscope je 30 kn do ponoći, ili 50 kn poslije ponoći. Odigrajte našu nagradnu igru.
Nova filozofija rada dovela je do prekida dugogodišnjih odnosa s XL Recordingsom, trenutno jednom od najuspješnijih neovisnih izdavačkih kuća u Velikoj Britaniji. Tu popularnost u velikoj većini stekli su nizom izdanja za Prodigy. Glavni čovjek Prodigya, Liam Howlett pri tome je rekao: “Planirali smo ovaj potez već duže vrijeme. Napravili smo već nekoliko stvari za novi album i zvuče jako dobro”.
Klub Masters ponudio je set Pere Full-Housea i meni posebno značajno, prvi veći st nastup dj Date / proizašlog iz sad već kultom ovjenčanog kluba Irme. Misteriozni prostor koji se glasa zvukovima najboljeg čovjekovog prijatelja u stereo izdanju (da budem u james bondovskoj titulaciji zaštite) ugostio je nakon dugo vremena dvojac Pille i Lushi, a po mobitelnom izvještaju 4 ipo sobe pripale su rođendanskom nastupu slavljenika dj Duje uz support dj Jake i Yelle koji su u ponoć horoskopsku vladavinu prepustili vodenjacima.
Rijetko se događa nagnuće pisanja tekstova o nečemu što nisam ni vidio ni čuo, al sama već spomenuta konstatacija uz tv projekciju Kill Billa bila je dovoljna lansirna rampa. Bogatu trpezu morskih plódova okupanih vinom, zabljesnuo je flash nostalgične povijesti koja je zaiskrila u miksu s pogledom u budućnost. Posebno me razveselilo sto je ova noć, Splitu na pladanj, ponovno ponudila plejadu proizvóda ovog grada. Oni to zaslužuju, jer mnogi uvozni mješači zvuka, višestrukim isplaćenim honorarima, a glazbom ispod kvalitetne razine, bili su nepravedno favorizirani naspram st.dj.torcide.
Stoga je ova noć proizvela jednu pozitivnu vibraciju, učesnicima na sjećanje, promatračima sa strane na razmišljanje. Zar to nije dovoljno parti populaciji, koja uporno prkosi sveopćoj folk-oidnoj stupidnosti i degradaciji ovog grada a i zemlje u globalu. Stoga naprijed naši. TEKKNO GOD BLESS YOU FOREVER.<> Sjetite se ponekad ove po mnogo čemu znakovite splitske noći. BONUS PARTY PAX IN DOMUS.//
Naslov „On The Nippon Road“ potječe iz samog životnog tempa Monike Kruse. Uvijek je u pokretu, susreće nove ljude, novu glazbu i nove stilove. Kao i uvijek do sada za izradu CDa nije se služila softverskim alatima Abletonom ili Tractorom. Electro, techno i minimal zvukove mixala je na 2 gramofona s pokušajem da slušatelju prikaže autentičnu atmosferu klubskog ugođaja u Japanu. Vrhunac mixa je electro-tech himna „The Mad Real World“.
Garnier pri tim nastupima ima zadatak raditi na ritam mašinama, Philippe Nadaud je saksofonist, Benjamin Rippert klavijaturist a čitav tim je potpomognut vizualnim projekcijama Le Projectioniste. Uskoro na ovoj adresi potražite koje gradove planiraju posjetiti u bliskoj budućnosti.
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.