Kad smo već kod Downloads sekcije u njoj možete pronaći upravo stavljene nove mixeve iz Midnight Housea, gostovanje Roka (03.12.) i Luke Lukača (17.12.). Midnight House Vas čeka u nedjelju (22h) na valovima Radio Dalmacije.
Radi se o M3 – Miami Music Multimedia događaju za koji je od uključenja u program Miami WMC-a 2004.g. pa do danas u javnosti iskazan veliki interes. Izostanak ovog eventa koji je Miamiu donosio zanimljive partije, rasprave i prezentacije na plažama dogodio se zbog odluke vlasnika ove licence da M3 festival krene svojim vlasitim putem i razvojem u veći i jedinstveni događaj. No, prema mnogima ni to neće poremetiti Miami WMC da ove godine ugosti oko 250 umjetnika i 50,000 glazbenih obožavatelja. Klubska Scena priprema opsežni report iz Miamia. Ako želite pogledati kako je to izgledalo u 2005.g. kliknite ovdje!
: U kategoriji Best Electronic / Dance Album za album Supernature i u kategoriji Best Dance Recording za stvar “Ooh La La” koja se nalazi na istom albumu. Neodoljiva kombinacija pop, rock elektronike u stvarki “Ooh La La” učinila je svoje te je odmah po izlasku zasjela na prvo mjesto Billboardove “Hot Dance Club Play” ljestvice te je bila i iTunesov Single Of the Week. Pored svih ovih uspjeha još je bila korištena u reklamnoj kampanji Diet Coke i AllTel bežične televizije te ABC-ovih “Očajnih kućanica”. Playboy je ovu stvar proglasio za svoju hot track 2006 u svom izdanju od prosinca 2006. Imena dobitnika Grammyija 2007 bit će objavljena 11. veljače.
Malo je onih ljudi koji mogu nositi titulu kuma house glazbe. Dok su neki taj status morali stvarati godinama on ga je dobio odmah jer je u tim vodama od početka te nije samo definirao pojam housea već cijele plesne glazbe kakvu danas poznajemo. Njegovo ime je Marshall Jefferson i kada je 1986. odsvirao klavirsku dionicu na house pjesmu, prvi puta do tada, ideja je bila toliko inovativna da su mu neke izdavačke rekle da to čak nije ni house glazba. Ta stvar je bila platinasta himna house glazbe i danas se rijetko čuje house stvar u kojoj nema klavira.
Party će biti održan u beogradskom Poseydon-u. (Staro sajmište). Pretprodajna mjesta za ulaznice su: Bilet servis, Ticketline, Mamut megastore i IPS prodavnice u svim većim gradovima Srbije.
Ovaj dvojac je u 2005.g. izbacio svoj vlastiti spacejazz album „Laughing With The Moon“, da bi zbog ogromnog interesa svoje re-izdanje doživio lani na F-Com-u. Natječaj za remixiranje se temelji na načelima da se svaki remix može razmjenjivati slobodno ali njegovo korištenje u javne i komercijalne svrhe nije dopušteno dok autor ne odobri. Nakon što svi remixi pristignu na natječaj, članovi Gong Gonga i vlasnici F Comma odabrat će omiljene uratke.
Pobjednik natječaja dobiva prestižnu nagradu a to je, da će se F-Com pobrinuti o njegovoj karijeri i promociji u budućnosti. Natječaj traje do 1. veljače, zato požurite na stranicu F Coma gdje možete skinuti i sample-ove ovog uratka. Klik ovdje .
Upravljanje pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalani
Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketinški
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.