Cinjenica da je ljeto proletjelo nikad brze ali i cinjenica da nas beogradska klupska scena nije nesto pretjerano iznenadila u prijelaznom periodu (od majčica do kaputa) dovele su do opće euforije pri otvaranju klubova u Beogradu. Po riječima naših clubbera ,”Plastic” je fino sredjen ,ubaceni su neki separei a “Andergrand” je ljubiteljima mainstream clubbing-a pruzio zadovoljavajucu vecer i obecao jos bolju sezonu. Stjecajem okolnosti, prisustvovala sam otvaranju kluba “Akademija” i provela se odlicno s obzirom na guzvu i vrucinu. Vec oko 23h bilo je vidljivo da ce party “razbiti” jer je oko stotinak ljudi ispred kluba cekalo da uđe. A kada su usli – imali su sta viditi! A bogami i čuti! Britanski DJ Maldini iz poznatog drum’n’bass sastava Bad Company je “oprao” i “osushio” ekipu u klubu a momci iz Codexa – Toxic i Phase – su pruzili dostojnu podrsku sa srpske strane. Ljudi su se znojili ,pod je bio mokar i klizav (barem za mene koja sam bila u “wellingtonkama”; cisto da ispostujem ekipu iz UK-a ), plafon je bio mokar a ljudi su i dalje bili sretni! Odlican start sezone! Tu vecer skoro da sam vidjla sve fanove drum’n’bass-a iz Beograda. Izgleda da su se ljudi zaželjeli zatvorenog prostora jer priznat cete d’n’b ipak bolje zvuci u toplom (ne pretjerano!) i mracnom klubu. Underground je to. To se sve događalo u Velikom klubu a u Malom klubu Akademije Felony Flats i Timmy su vrtjeli breakbeat i tamo je bilo i vise nego veselo.
Poslije 7 dana uslijedio je acid/dark/hard techno i schranz party u istom klubu. U Velikom klubu Akademije je nastupio Charlton iz Holandije, beogradski techno sastav Concrete Djz i Lag. Klub nije bio onako pun kao 7 dana prije ali je u svakom slucaju bilo komodnije i prijatnije. Nisam toliko vremena provodila u Velikom jer ,ipak , moja muzika je bila u Malom klubu. Dj Steve i Igor iz Tech a tech DJz su “odvalili” sa najtvrđim hardom a onda happy-core i tako sve do schranza i potpunog pucanja miksete! Party se nastavio ali to vise nije bilo to , tako da sam klub napustila oko 04h. Auh… da je vise ovakvih party-a.
Svi gosti projekta Bass Invaders vrsni su umjetnici i općenito dragi ljudi, ali rijetko se dogodi da istog stranog izvođača ugoste dvaput. Kad to ipak bude slučaj, onda je sasvim jasno da se radi o nekom doista posebnom, a Cyantific to bez ikakve sumnje i jesu. Jer, premda je riječ o jednom od najcjenjenijih producentskih i DJ parova u drum&bass glazbi, ne bi se odlučili na repete da Cyantific nisu odgovorni i za jedan od najboljih tuluma u povijesti bassinvaders! kolektiva.
Kako i izgovor njihovog imena (Cyantific – scientific – znanstveni) nalaže, ovaj londonski dvojac (čine ga Jon Stanley i Matt Whitehead) poslu pristupa krajnje studiozno, pa su prvo četiri godine marljivo radili u studiju, a tek se onda, ne tako daleke 2002., odvažili poslati svoje skladbe nekom od već afirmiranih izvođača i etiketa. Kako dobar proizvod uvijek nađe kupca, tako su i Cyantific ekspresno potpisali za veliki Hospital Records, a zatim se, nižući izdanje za izdanjem, polako ugurali u društvo najvećih. Definitivna afirmacija događa se 2005. s kolaboracijom s Diane Charlemagne, „Don't Follow“, a konačno ustoličenje u d&b panteon (i detronizacija High Contrasta kao prvog imena Hospital Recordsa) u proljeće 2006., s genijalnim dugosvirajućim prvijencem, albumom „Ghettoblaster“.
Priča o njihovim live nastupima drugi je par rukava. Kao prvo, Matt čuva studio dok Jon putuje svijetom i nastupa. Pritom je toliko uspješan da se, gdje god da se pojavi, o njemu ispredaju neke sasvim nevjerojatne legende – govorka se da je bolji od drugih jer ima po 6 magičnih prstiju na svakoj ruci; drugi pak tvrde da je to zato što vježba 12 sati dnevno; treći su uvjereni da tajna njegove moći leži u povezanosti s izvanzemaljcima. Zanemarimo li spekulacije, sa sigurnošću možemo zaključiti sljedeće – Jon Cyantific se ne ograničava samo na melodični d&b, već pušta i žestoko i lagano, i novo i staro, i to tehnički toliko inovativno i dotjerano da su razni kroničari zbog njega izmislili naziv “nu skool DJ-ing” – i zbog toga već sada možemo jamčiti da ćemo se 03.11. u Aquarius svi veseliti, družiti i plesati do iznemoglosti.
Već tradicionalno 31. listopada po svim hrvatskim gradovima organiziraju se događaji elektroničke glazbe s temom Noći vještica ili Halloween Nights. U Splitu je godinama ta večer bila u Metropolisu a ove sezone u nedostatku adekvatnih party prostora izgleda da će publika elektroničkog smjera ostati bez zabave. Zato će živo biti u Zagrebu gdje u Aquariusu sviraju ekipa Kontrapunkta (Eddy meets Yannah & Zak), te Jamaica klubu s Mr. DJ Dariom. Osječki Old Bridge Pub posjetit će La-Di-Da, a istarski Autokamp Stupice u Premanturi – Terry Lee Brown Jr. iz Njemačke. Riječki koncert grupe MSI je otkazan.
Uskoro ćemo objaviti više informacija a u međuvremenu zahvaljujemo Vam se na strpljenju i razumijevanju.“
Iako objava na web stranici nije bila baš opsežna i detaljna, jer nisu naglasili koji od članova je bolestan, pretpostavlja se da je vjerojatno riječ o gubitku kondicije Rick Smitha. Tako su za ovaj spektakularni nastup ostali uskraćeni i neki veliki promotori poput onih na I Love Techno Festivalu, zatim Cocoon Club iz Frankfurta, te Electronic Beats Festivali u Bratislavu i Pragu. Dok se ponovno pokrenu fanovima ostaje za slušati njihove brojne uratke a mi preporučamo nedavno objavljeni album „Oblivion with Bells“.
Prvi CD mixa Tom Findlay a drugi Andy Cato, naravno uz korištenje pjesama i remixa iz svoje vlastite producentske kolekcije. Slavlje će se nastaviti i velikom europskom turnejom.
Tracklisting:
CD1 Uptempo: Chosen & Mixed by Tom Findlay
01. Eazy (GA’s Deep Shelf revisit) 02. Love Sweet Sound 03. Save my Soul (Live Acid remix) 04. Lightsonic (Re-rub) 05. Song 4 Mutya 06. I See You Baby (Original) 07. Chicago 08. Feel The Same As You (Japanese version) 09. Cuba by Black Island (GA remix) 10. Get Down (Alternative club edit) 11. Final Shakedown 12. Lovebox (Interlude) 13. Drop that Panel 14. Superstylin’
CD2 Downtempo: Chosen & Mixed by Andy Cato
01. Remember 02. Think Twice 03. Blue Skies 04. Edge Hill 05. Tuning In (Re-edit) 06. Lazy Moon 07. Dusk You and Me 08. Little By Little (Edit) 09. Paris 10. Language Lab Burning Disaster (GA mix) 11. Drifted (Re-edit) 12. What’s Your Version 13. Hands Of Time 14. At The River (Presence Mix)
U svom matičnom klubu u Londonu proslavu 16. rođendana napravit će 17. studenoga a nastupaju Dubfire iz Deep Disha, Mark Knight, Grandmaster Flash, Marc Hughes te nekoliko lokalnih DJa.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.