Skip to main content

Mark Antonio presents Mimesis

Markantonio je nesumnjivo jedan od 'poboljsanih' techno producenata na sceni i sada stvara ozbiljno dobre stvari. On je izvanredno natjerao talijanski zvuk do savrsenstva, a i ovdje koristi svoju formulu za taj sjajni efekt koji sadrzi njegova glazba. A strana je killer, sa acid stab-ovima i driving groovy bass linijama. B strana je slicna, ali nesto suptilnije izrađena. Ovo je jedno od najboljih izdanja Markantonia i ne smije se ignorirati.

Intervju: Carl Cox (UK)


 

Htjela bih vam postaviti nekoliko pitanja. Bili ste vec u Hrvatskoj? Mozete li mi reći kako se osjećate ovdje?

Da, prvi put sam bio u Hrvatskoj 1998. kad sam svirao u klubu F1 u Trogiru. Bilo je izvanredno. Nikad nisam mislio da cu svirati u ovoj zemlji i da ce voljeti moju glazbu. Moju glazbu su vise razumjeli u evropskim drzavama koje su blize mjestu gdje ja zivim, tako da doci sve do ovde i vidjeti koliko podrsku imam je bilo fantasticno. Glazba je putovala u pozitivnom smjeru i ljudi su uzivali u onom sto sam kao DJ radio.

Puno ljudi te voli, imas komunikaciju s publikom, kako uspijevas uspostaviti tu komunikaciju s publikom i dati im ono sto zele od tebe?

Najbitnije je znati da ja volim svoj posao. Razumijem kako je kad cujem neku plocu koju je netko odabrao i za koju vjeruje da je jako dobra i da ce se i drugim ljudima svidjeti. Ta vjera u glazbu, ta vrsta komunikacije je ono sto na kraju mozes razumjeti. Ljudi kupuju rock ili rnb plocu jer je osjecaju na neki nacin i razumiju sta vole kod nje. Kod DJ-a se to događa trenutacno jer plocu mora staviti odmah u trenutku. Volim to, znam da ce ljudi uzivati u tome jer znam kako muzika pokrece mene i nadam se da ce na kraju pokrenuti i sve ostale. Komuniciram s publikom pomocu glazbe vec godinama i to se stalno događa. Vrlo je posebno, ne znam tocno reci zasto se događa, jednostavno znam da se događa.

Sto je vasa glavna inspiracija koja vam pomaze u vasem radu?

Cijeli zivot se bavim samo muzikom i nicim drugim. Ne bavim se nikakvim sportovima. Bavim se slusanjem glazbe, promoviranjem novih umjetnika, razvijanjem moje vlastite glazbe i mojih kreacija pomocu mojih albuma. Moj treci album Second Sign je cijeli o mom izrazaju glazbe koju kreiram. Volim svoju zaokupljenost i to ne mogu prekinuti, jednostavno volim ono sto radim.

Vas posao se cini toliko zanimljiv, pun zabave i smijeha. Mozete li mi reci neke nedostatke tog posla?

Najvise to sto sam odvojen od svoje obitelji i prijatelja, majke i oca. Zna biti tesko ali i dajem i uzimam od svog zivota, zbog toga sto sam godinama okupiran. Ali pokusavam ih vidjeti sto vise mogu, na praznike ici s njima, reci evo sad moram vidjeti svoju obitelj. Nista drugo nije vazno. To je svakako jedna od najtezih stvari.

Koji su vasi planovi za buducnost?

Zelim otici u penziju i nista ne raditi do kraja u zivotu haha. Jednog dana cu usporiti, manje se baviti DJ-ingom a vise raditi svoju vlastitu glazbu, baviti se vise mojim etiketama i novim umjetnicima. To se nece uskoro dogoditi ali jednog dana u buducnosti hoce.

Mozete li nesto poruciti nasim slusateljima?

Ja sam Carl Cox, slusate midnight house i sve sto vam mogu reci je zivite svoj zivot, budite sretni s onim sto radite i vjerujte u sebe.

Interview by: Sanja Čvrljak
Copyright: klubskascena.com & radio dalmacija (midnight house)

Poslušajte intervju u wma formatu! Klik ovdje

 

Logic Vs. Cubase

Ono sto je najzanimljivije kod Logic-a je definitivno Environment. To je Logic-ov trademark i po tome je jedinstven u moru multitrack recordera i sequencera. Environment dopusta potpuno podesavajuci flowchart i time daje apsolutnu kontrolu nad sistemskim signal flow om! Environment je jedan od glavnih razloga zasto novi useri odustaju od Logic-a. Treba biti maksimalno motiviran i uporan da se konfigurira najosnovniji workspace. Zamislite da imate slikarsko platno (sequencer) i da morate naslikati nesto. E sad zamislite da morate napraviti kistove i boju (environment) kako bi naslikali nesto! Iako vec postoji default konfiguracija, da bi se ustedjelo na resursima treba pravilno konfigurirati flowchart, tj. Napraviti osobni setup Environmenta koji najbolje odgovara useru i konfiguraciji computera.

Logic se ne razlikuje puno od Cubase SX-a, osim Environmenta i daleko boljoj izvedbi SysEx-a i ostalih naprednih midi funkcija, ciji puni potencijal dolazi do izrazaja u interakciji sa hardware-om. Ali u principu koncept je isti. Logic je nesumnjivo superioran u interakciji sa hardware-om, ali kad je rijec o soft (software) produkciji ili produkciji 'konvencionalne' glazbe, Cubase SX dominira.

Ta 2 programa imaju gotovo identicne MIDI i audio funkcije, osim sto Logic ima malo napredniji multidriver 32-bit-ni Audio Engine, dok CSX (Cubase SX) procesira u 24-bit-noj rezoluciji uz mogucnost koristenja Steinberg TrueTape 32-bit-nog modula koji emulira zvuk DAT recordera i ima utjecaja cak i ako hardware (soundcard) podrzava samo 16-bit-nu rezoluciju! 32-bit-no procesiranje je nepotrebno jer se 24-bit smatra DVD kvalitetom, a veca rezolucija od toga se ne ocitava na vecini reprodukcijskih sistema.

Svaku ideju mozete realizirati detaljno u Cubase-u i Logic-u (ako se radi o soft produkciji of course, jer je Cubase u odnosu na Logic malo sloppy u interakciji sa hardware-om (pritom mislim na samplere i syntheve) i ima fiksni flowchart). However, Cubase je ekspresni alat za realiziranje ideja, flexibilan, user friendly i ekstremno efikasan. Logic-ov mixer je nista u usporedbi sa Cubase-ovim i kod Logic-a je nekako neprakticno sto bouncira u real-time-u i dithering sistemi se dodaju tijekom bounciranja, dok Cubase ima 2 post-(master)fader slota za dithering sistem i eventualno koji kompresor, eq ili ultramaximizer.

Furthermore, treba imati prilicno mocnu masinu za Logic, dok je Cubase fleksibilan i njegove bypass funkcije, za razliku od Logic-ovih, potpuno izbacuju bypass-irane fx-e iz memory circuit-a i sto je najvaznije, kad ih opet vratite online, samo exportirate bez problema, jer CSX ne exportira u real-time-u. Integrirani Emagic-ovi VST instrumenti u Logic-u su nula u usporedbi sa Steinberg-ovim u CSX-u. Emagic-ovi su zahtjevni i redovito daju lo-fi hard zvuk. Imaju dosta kreativno smisljenih parametara, ali akcent je na vizualnom dojmu, sto oduzima dosta memorije.

CSX ima VST System Link, sto omogucava interakciju izmedu 2 ili vise computera sa CSX sistemom, s time da jedan sluzi kao sequencer, a drugi kao VST Rack. Pametna distribucija resursa. CSX je bolji u ulozi digital sound editora i post-production systema sa podesavajucim
surround konfiguracijama (iako i Logic sadrzi tu funkciju).

Zakljucak: Ova dva najpopularnija sequencera se ne razlikuju gotovo ni u cemu kad je rijec o kreativnom procesu, osim u interface-u i njima svojstvenim funkcijama i specifikacijama. Oba su izuzetno kvalitetna i efikasna i samo je rijec o subjektivnoj procjeni i o tome prakticirate li soft ili hard produkciju prilikom opredjeljenja za neki od njih dvoje. Ja se osobno ne mogu odluciti i zato koristim oboje. Ipak svaki od njih ima svoj specificni zvuk i nacin rada. It's all good! However, mislim da je u ovom dvoboju, u foto-finishu, Logic odnio pobjedu.

Autor: Mario ([email protected])

Rino Cerrone – Untitled (Unrilis)

Neutron ponosno predstavlja novo izdanje Rilisova sub-labela Unrilis, jedan od ključnih labela iz Napulja koji je vođen od strane Technofunk majstora Rina Cerrone-a. Njegovi nevjerovatno učinkoviti dj setovi i dark punk i funky produkcija proslavili su ga u Napulju i širom svijeta. Njegov zvuk je postao trademark Napuljske techno scene. Uz Rilis label i Rilis RMX serije, Rino osniva još jedan sub-label. Možete očekivati dozu tipično neodoljivih grooveova, ali ovaj put Rino nosi zvuk dublje imajući na umu buduće razvijanje. Ovo superb izdanje sa dvije stvari izlaže Rinove visoko učinkovite produkcijske vještine i može se puštati na svakom partyju.