Microsoft Zune konkurira Apple iPod playeru
Ostale inovacije uključuju FM radio i Wifi konekciju, što omogućava korisnicima da, osim muzike, dijele i ostale podatke bez povezivanja kablovima. Slično iPod-ovom poslovnom modelu, Microsoft će nuditi muziku preko posebne download prodavaonice. Zune marketplace, kako će se zvati ova web-prodavnica, kao inovaciju nudi opciju pretplate, ali ni jedan ni drugi i dalje ne nude podršku za manje poznate hi-rez audio formate kao što je Ogg Vorbis. Teško je predvidjeti uspjeh Zune-a, budući da ni Apple ne sjedi prekriženih ruku.
Prošlotjedna najava novog modela iPod-a sa 80 gb hard diska, poboljšanom maskom od aluminija, u kombinaciji sa novom iTunes filmskom prodavaonicom i novim verzijama softvera će sigurno privući nove korisnike, sa udobnim udjelom na tržištu od oko 75% u prošlih nekoliko mjeseci.
Što se tiče ponuđenih opcija, Zune prelazi iPod, ali iPod-ov pristup korisnicima je prednost koju je teško pobjediti. Sa cijenom Zune-a od 30 gb koja je za 50 dolara veća od njegovog iPod-ovog ekvivalenta od 30 gb, i 50 dolara niža od modela sa 80 gb, Zune-ove ekstra opcije se stavljaju pod ozbiljan znak pitanja. Osim toga, postojeći korisnici iTunes muzičke prodavaonice ne mogu puštati glazbu koju već imaju na Microsoft-ovom novom portable playeru, što je ozbiljna prepreka za prelazak. Međutim, i pored toga, kao što je zvaničnik iz Redmond-ovog softverskog giganta rekao, bitka za vodeći digitalni audio player zahtjeva vrijeme i novac, što je Microsoft spreman uložiti. Pogotovo što se nove najave očekuju početkom slijedeće godine, korisnici će vjerojatno izvući najveću korist iz trke oba američka kompjuterska giganta.
Izvor: www.happynovisad.co.yu