Intervju: Brian Transeau BT (USA)
Thirst Studio je nevjerojatan način pronalaska novih talenata i zaista sam počašćen što sudjelujem u tome.
Zašto si izabrao Roberta (Seraphim Codex) za pobjednika Thirst Studia u Hrvatskoj? Koja je razlika njegove produkcije s ostala dva finalista?
Produkcija je snažna i tematska a to je ono što volim. Njegova glazba daje nadu a ja zaista uživam kad to čujem.
Možeš li nam opisati što si radio s Robertom u studiju?
Nevjerojatno. On je sjajan momak, brzo uči, odlično pamti i sluša pa je s njim zabavno raditi. Stvar koju smo radili zvuči dosta poletno.
Što bi ova suradnja mogla donijeti Robertu? Nema svatko šansu doći i raditi u tvom studiju.
Pomalo me hvataju trnci kad vidim koji entuzijazam ima Robert radeći u studiju.
Tvoja karijera traje preko deset godina, možeš li nam reći nešto o svojoj povijesti?
Moja karijera traje već 15 godina. Tada nije bilo scene. Deep Dish, John Selway i ja smo zajedno išli u školu a prijatelji smo preko 20 godina. Stvorili smo sami vlastitu scenu.
Postoji li nešto zbog čega mrziš svoj posao, možda stalna putovanja?
Ne. Volim ovaj posao.
Koja je razlika u elektronskoj glazbi između Amerike i ostalih dijelova svijeta?
Glavna razlika je minimal techno koji se mixa s electrom.
Kako ste ti i Deep Dish započeli karijere?
Prodali smo svoje automobile i s tim novcem napravili vlastiti label. Istinita priča 🙂
Što danas glazba može reći o tebi?
Ovaj novi album Binary Universe je ono na šta sam vrlo ponosan. Napravljen je kao 7 kratkih filmova. 5.1 brainchild This Binary Universe – album s jedinstvenim ambijentalnim kompozicijama. Više pogledajte ovdje www.bt-network.org
Gdje te tvoja glazba dovela do sada?
Po cijeloj zemaljskoj kugli.
Što voliš raditi kad se ne baviš glazbom?
Duhovne vježbe, odlasi u prirodu, imam obitelj i dvogodišnju kćer, psa…
Misliš li da se elektronska scena može još razvijati i koja su tvoja mišljenja o digitalnoj revoluciji?
Umjetnost postaje dio elektronske glazbene scene i to me vrlo uzbuđuje. Glazba i umjetnost se razvijaju u pravom smjeru.
Tvoje produkcije se često čuju kao soundtrackovi u filmovima, serijama, pa i orkestrima.
Volim raditi za orkestre a upravljanje njima je nešto kao eksplozija. Producirao sam za tone filmove i to je ono što me uvijek veseli. No, stajati na podiju s stotinu glazbenika iz jednog orkestra je najbolji zvuk na svijetu koji možete doživjeti.
Radio si sa mnogim glazbenicima u svijetu. Imaš li još neke s kojima nisi radio a to bi želio?
Kronos String Quartet, i MissyE.
Bi li sebe nazvao DJ-em ili producentom?.
Sebe ću nazvati kompozitorom.
Imaš kolekciju glazbe raznoraznih stilova kod sebe kao DJ i producent. Postoji li nešto što bi u budućnosti dodao?
This Binary Universe : )
Peace man!!
B
Intervju pripremio i napravio: Alen Spiler