Skip to main content

Slušate li emisiju `Elektronski zvuk`?

Nakon ponovnog otvaranja Radija Sjeverozapad u prosincu 2002., krenulo je novo izdanje emisije koja kao i prije, predstavlja najrecentnija izdanja iz svjetske produkcije elektronske glazbe, odnosno podstilova: ebm, industrial, electro pop, electroclash, idm, future pop, electro gothic.

Elektronski Zvuk je kao ime poznat u svijetu nezavisne elektronske glazbe preko internet webzinea koji je u prvom nacionalnom natječaju za najbolje hrvatske web stranice u organizaciji časopisa Vidi, 2000. godine osvojio laskavu titulu Vidi Top 100, odnosno 6. mjesto u kategoriji glazba, mediji, moda. Treba spomenuti neke od top 10 u čijem se društvu našao i Elektronski Zvuk: Midikem, Aquarius Records, Tuborg, Croatia Records. Svaki mjesec službene stranice elektronskog zvuka posjeti oko 3000 ljubitelja ovakve vrste glazbe.

Za Elektronski Zvuk ekskluzivne su interviewe među ostalima dali: Karl Bartos (ex Kraftwerk) i Alan Wilder (ex Depeche Mode), a objavljeni su u tjedniku Varaždinske Vijesti. Tradicija ekskluzivnih predstavljanja novih singlova i albuma, te interviewa nastavlja se i dalje. Od najnovijih i dakako ekskluzivnih hrvatskih interviewa treba spomenuti: Paul Van Dyk, Karl Bartos (ex Kraftwerk), Tiga, Jimi Tenor, Ian Pooley, Ministry, Oomph!., Front Line Assembly, Apoptygma berzerk. U pripremi su i razgovori i predstavljanja novih albuma, drugih poznatih imena nezavisne electro produkcije.

Emisija se u trajanju od 2 sata (21.00-23.00) emitira svake srijede i u uskoj je vezi sa internet stranicama na kojima se najavljuju nova izdanja koja će biti predstavljena, te playliste iz emisija i recenzije.

2005. godina je bila slavljenička, jer je Elektronski Zvuk slavo jubilarnih 10 godina postojanja, od začetka ideje i pokretanja u siječnju 1995. do danas.

Urednik emisije ujedno je istaknuti autor elektronske glazbe koji pod imenom INJURY, već više od 10 godina svoje radove objavljuje diljem svijeta, što uključuje i solo album objavljen 2003. za BLC Productions iz SAD-a i licenciran za europu u ljeto 2004. za područnje Njemačke, Austrije i Švicarske (GAS) preko distributera Nova Media. Interviewi i recenzije objavljeni su u svim relevantnim specijaliziranim časopisima, a album je osim putem lokalnih distributera dostupan i preko najvećeg internet mailordera Amazon.com

BANG! Music Festival

Glazbeno će sve ozvučiti V-dosc, Turbo i Nexxo, proizvođači najboljeg razglasa na svijetu. Sam događaj će osim svirki uključivati različite konferencije, susrete, rasprave, dj battle, plesne točke, grafite, umjetničke prezentacije i sl. Više informacija potražite ovdje.

Beatport izbacio verziju 3.0.

Get Physical, Defected, Subliminal, Black Hole, Ultra, Yoshitoshi, Minus, Cocoon, samo su neki koji su ugovorili suradnju s Beatportom. Ovaj digital download store otvoren je u siječnju 2004.g. pod imenom Beatport 1.0. Druga verzija izašla je lania, a treća verzija 3.0. izašla je online prije desetak dana. Najveće promjene dogodile su se u navigaciji i tražilici samog storea.

Chris Liebing Live @ Womb Tokyo


 

Tracklisting

01. Rekorder5.1

02. Erotic Discourse(Original Mix)

03. Granato Granato

04. Blacklight Sleaze(Radio Slave Dub)

05. Evil Edna(Deetron Remix)

06. De Dos Realldades

07. Transposition Rey

08. Gt

09. Mpx309

10. Feleralarm(Speedy J Remix)

11. A Small Entrance

12. Plutonlum(Chris Liebing Remix)

13. Dancing Box(Siccparchive Remix)

14. Tutto Negativo(Original Mix)

15. Meaning Of Darkness

16. Sweatbox(Chris Liebing Remix)

17. Tresor West(Chris Liebing Remix)

 

Release Date : 15/09/2006

Label : Womb Recordings

Cat No. : WOMB013

Format : Live CD

Country : Japan

Style : Techno

Novi servis za download glazbe HRFQ

HRFQ.com je najnoviji svjetski digitalni servis za download elektronske glazbe. Na njemu možete pronaći mp3-ice od 192 do 320 kbps a plaćanje se vrši u Eurima ili Dolarima. Katalog sadrži oko 10.000 produkcija a velika većina njih ima cijenu od 1,49 $ ili 1,19 €. Vrlo važno je znati da se za traženje melodija, njihovo preslušavanje i kupovinu ne treba registrirati na stranicu što olakšava rad svakom kupcu ili slušaču.

Intervju: Oxia (F)

Kao DJ, kako si napredovao tijekom vremena i gdje misliš da ćeš biti u budućnosti?
Na početku sam bio poznat po tribal groove techno što je mnogo tvrđe od onoga čim se sada bavim. Tijekom godina preusmjerio sam se na electro i melodične stvari, sporije i minimalnije.

 

Kako opisuješ svoj glazbeni stil?
Uvijek sam se teško snalazio u opisu svog stila za razliku od drugih. Recimo moj mix je mješavina electro-housea, minimal electra i atmosperic techna. No kada produciram to ne mora biti tako..

 

Gdje si svirao sve?
Često sviram u Španjolskoj i Belgiji. Bio sam u Izraelu, Češkoj, Hrvatskoj…

 

Postoji li nešto u ovom poslu što mrziš? Možda česta putovanja?
Volim putovati i otkrivati nove civilizacije, kulture, upoznavati ljude, ali istina je da to ponekad zna biti umarajuće. Čekanje na aerodromima ponekad nije zabavno a ne volim ni kada se ne naspavam između svirki. Sve u svemu zadovoljan sam i sretan ovim poslom.

 

Koji je veliki trenutak elektronske glazbene scene u Francuskoj? Da li se razlikuje od ostatka Europe?
Francuska scena je dobra ali nema tako dobrih klubova kao u Španjolskoj i Njemačkoj. No, partiji su izvanredni. Scena napreduje posebno u electro smjeru jer imamo niz dobrih domaćih producenata poput The Hacker / Miss Kittin, Agoria, David Carretta, Ivan Smagghe, ali i poveći broj novih nadolazećih snaga Tekël (with Initial Cut) / Chloé / Cardini . Mislim da nema velikih razlika s europskom scenom.

 

Misliš li da se electro može razvijati dalje? Kakvo mišljenje imaš o digitalnoj revoluciji i hoće li ona promjeniti tvoj način sviranja?
Ne znam što će biti s electrom u budućnosti i hoće li se dalje razvijati. Prije dvije do tri godine nitko nije znao što će biti s electrom. Puno je tu pridonijela i moderna tehnologija pa primjerice sada možete s produkcijama činiti što Vas je volja što nije bilo moguće u davnim vremenima i starom opremom. To je pridonijelo novoj dimenziji produkcije, te osvježenju iste.

 

Misliš li da će digitalna tehnologija uništiti vinyl?
Vinyl je još uvijek živ i bit će živ dok ide njegova prodaja. Još uvijek dosta DJa mixa vinyle tako da stanje je vrlo dobro. Mnogi ljudi govore vinyl će s godinama nestati ali on je još uvijek tu. Ponekad koristim Cde ali to je u slučaju kada imam neke još ne-objavljene produkcije.

 

Možeš li nam reći čim se baviš kad nisi u glazbi?
Volim gledati filmove i izlaziti vani s prijateljima, ali istinsko uživanje kod mene je bavljenje glazbom. Ah da, volim i spavati :-)))

 

Imaš li poruku za naše čitatelje?
Nadam se da ekipa još uvijek dobro partija kao i u vremenima kad sam često gostovao u Hrvatskoj. Nadam se dobroj zabavi kada dođem tu. Hvala!