Prema izvještajima policija je pretresla kuću u sklopu istrage o krijumčarenju droge te je u njoj pronašla laboratorij za proizvodnju MDMA. Među kemijskim supstancama i laboratorijskom opremom, pažnju im je privukao naizgled običan vrtni ukras. Međutim, testiranjem je utvrđeno da je cijela figura napravljena od prešanog MDMA praha.
Policija vjeruje da je vrtni patuljak napravljen kao nekonvencionalan način skrivanja droge ili kao eksperiment u krijumčarskim metodama. U posljednjih nekoliko godina krijumčari sve češće koriste kreativne načine kako bi izbjegli policijske provjere, uključujući sakrivanje droge u svijećama, dječjim igračkama i čak umjetničkim djelima.
Foto: Politie Basisteam Dongemund
MDMA je ilegalna psihoaktivna supstanca koja se koristi u rekreativne svrhe, u obliku ecstasya zbog svojih euforičnih i empatogenih učinaka. Nizozemska, kao jedno od europskih središta proizvodnje sintetičkih droga, redovito se suočava s ovakvim slučajevima.
Vlasti nastavljaju istragu kako bi utvrdile tko je odgovoran za ovaj neobični pokušaj skrivanja droge i je li vrtni patuljak od MDMA bio namijenjen distribuciji ili samo kao eksperimentalni proizvod. Jedno je sigurno – ovaj slučaj dodaje još jednu nevjerojatnu priču u svijet krijumčarenja droga.
Posjetite razne Playa umjetničke instalacije. Plešite sa mnom u Mayan Warrior Galaxyeru, Robot Heartu, Luni i Maxi. Svjedočite umjetničkim automobilima svih oblika i veličina. Doživite kratak pregled u nekoliko kampova. Upoznajte prekrasne ljude. Gledajte kako gori Čovjek i Hram. Spremni? Idemo!
Articledisco u suradnji s francuskim producentom Geoffroy Laventureom nedavno je objavio svoj najnoviji EP pod nazivom “Hopes and Fears”, koji osvaja ljubitelje elektroničke glazbe svojom jedinstvenom zvučnom paletom i inovativnim pristupom.
Sa snažnom produkcijom i emotivnim tonovima, Articledisco istražuje teme samopouzdanja, promjene i oslobađanja, stvarajući tako nezaboravne trenutke na plesnim podijima. Svaka pjesma na EP-u je pažljivo konstruirana kako bi se stvorila dinamična atmosfera koja poziva na pokret i uživanje.
Inspiriran različitim glazbenim pravcima, Articledisco uspjeva kombinirati elemente klasičnog techna s modernim zvucima, čime pruža jedinstveno iskustvo slušanja. Ovaj EP je savršeni izlet za sve one koji žele zaviriti u svijet tehno muzike i moć zvukova.
Ova talentirana umjetnica poznata je po svom energičnom i intenzivnom techno zvuku koji spaja Bliski istok s globalnom techno scenom. Njezin nastup, koji pomiče granice glazbe, održat će se 4. travnja u Boogaloou, a publika će imati priliku uživati u nezaboravnom glazbenom iskustvu.
Samar Hazboun – Press
Nakon nastupa na svjetskim festivalima poput Coachelle, Glastonburyja i Circoloca, te uspješne rezidencije u londonskom Phonoxu, Sama’ Abdulhadi dolazi u Zagreb kako bi podijelila svoj jedinstveni zvuk i energiju s domaćom publikom.
Njezina glazbena priča započela je u Ramallahu, gdje je, unatoč političkim i društvenim izazovima, izgradila snažnu glazbenu scenu koja inspirira mlade kreativce diljem svijeta. Kroz svoju glazbu i aktivizam, Abdulhadi neumorno promovira palestinsku kulturu i koristi techno kao univerzalni jezik slobode i solidarnosti.
Iako je Sama’ Abdulhadi prva palestinska DJ-ica koja je stekla međunarodnu prepoznatljivost, njezina karijera zapravo je započela kad je napustila rodnu Palestinu i preselila se u Beirut.
Njezin boravak u Beirutu bio je ključan za njeno oblikovanje kao umjetnice
Tamo je, uronjena u energičnu techno scenu Libanona, uspinjala svoju karijeru nastupajući, vježbajući i usavršavajući svoj prepoznatljivi zvuk – energični i punokrvni techno, koji Sama’ opisuje kao “berlinski techno, ali sa libanonskom interpretacijom”.
Njezin boravak u Beirutu bio je ključan za njeno oblikovanje kao umjetnice, gdje je istovremeno bila inspirirana lokalnim i međunarodnim DJ-ima koji su nastupali u ovom kulturno bogatom okruženju. Abdulhadi je od malih nogu pokazivala talent za glazbu, no prvi susret s elektroničkom glazbom nastao je tek nakon preseljenja u Bejrut, gdje je studirala inženjering zvuka na SAE institutu u Londonu.
Tijekom svoje karijere, Abdulhadi je razvila duboku strast za produkcijom glazbe, a njezina prva izdanja pod pseudonimom Skywalker bila su ključna za njezinu daljnju evoluciju.
Međunarodna karijera joj je eksplodirala 2018. godine nastupom na Boiler Roomu
Također je surađivala s glazbenicima i bendovima u Egiptu, gdje je radila na dizajnu zvuka za filmove i glazbene projekte. Njezina međunarodna karijera eksplodirala je 2018. godine nastupom na Boiler Roomu koji je bio ključni trenutak u njezinoj karijeri.
Njezin nastup na Boiler Roomu postao je ikoničan i potaknuo razgovore o techno sceni na Bliskom istoku koja je dugo bila zapostavljena u mainstream medijima. Kroz svoju glazbu, Abdulhadi je postala ambasador palestinske kulture, a njezin angažman ne prestaje s glazbenim nastupima.
Osnovala je Union, kolektiv u Ramallahu koji služi kao prostor za DJ-e, producente i druge kreativce kako bi se međusobno povezivali i razvijali unatoč političkim i društvenim ograničenjima.
Abdulhadi je također organizirala humanitarne inicijative, poput kampanje Bring Back Beirut, koja je pomogla prikupljanju sredstava za obnavljanje libanonske kulturne scene. No, njezini napori nisu prošli bez kontroverzi.
U 2020. godini, Abdulhadi je bila ilegalno pritvorena od strane palestinskih vlasti tijekom snimanja streama u blizini džamije, što je izazvalo međunarodnu reakciju. Peticiju koja je zahtijevala njezino puštanje potpisalo je više od 100.000 ljudi, uključujući poznate glazbenike i aktiviste, poput Rogera Watersa i Angeline Davis.
Osim što donosi globalna imena poput Sama’ Abdulhadi, Future Scope kontinuirano podržava domaće talentirane DJ-e i producente, omogućujući im da nastupe uz svjetske zvijezde.
Na ovom nevjerojatnom događaju, zajedno sa Sama’ Abdulhadi, nastupit će i DJ Jock, splitski techno maestro čiji su eksplozivni setovi postali nezaobilazan dio domaće elektroničke scene. S više od desetljeća iskustva na DJ sceni, Jock je stekao reputaciju jednog od najenergičnijih DJ-a u Hrvatskoj. Njegovi nastupi prepoznaju se po vrhunskim tehničkim vještinama što ga je dovelo i do nagrade za najboljeg DJ-a od strane Ambasadora te Electora.
S godinama iskustva, Shipe je nezaobilazan dio domaće elektroničke scene te organizator samoga Future Scopea. Za warm up će se pobrinuti Ska, novo ime na sceni koja polako gradi svoju vjernu publiku te stoji iza organizacije elektr0technike.
Ulaznice za nadolazeći party dostupne su u sustavu Entria te na svim Entrio prodajnim mjestima. Zabilježite 4. travnja u vaš kalendar i budite dio još jedne nezaboravne Future Scope priče!
U petak, 14. veljače zagrebački klub Peti Kupe postat će epicentar glazbene čarolije, uz vrhunsku produkciju i izvrsnu atmosferu. Na radost brojne hrvatske publike u Zagreb ponovno dolazi DJ-ica Margaret Dygas.
Margaret DygasHeryaMate CekoWe Love Sound vibes
Ona je jedna od najcjenjenijih DJ-ica svjetske underground scene
Ova talentirana umjetnica, poznata po inovativnim i hipnotičkim setovima, već godinama oduševljava publiku u prestižnim klubovima poput berlinskog Panorama Bara. Njezin eklektični stil i osjećaj za groove osiguravaju plesni podij prepun emocija i vrhunske energije.
Uz nju, Valentinovo će dodatno zagrijati Herya, hrvatskI DJ i producent čiji zvuk spaja sofisticirane melodije i moćne ritmove. S besprijekornim osjećajem za atmosferu, Herya svakim svojim nastupom dokazuje zašto je jedno od najuzbudljivijih imena domaće scene.
Zabavu upotpunjuje Mate Ceko, strastveni, koji svojim setovima donosi besprijekornu fuziju house i minimal zvuka. Njegova karizma i energija na pultu garancija su vrhunskog clubbing iskustva.
Za ovu posebnu noć, Peti Kupe će zasjati u posebnom ruhu, s pažljivo osmišljenom scenografijom koja stvara romantičnu i mističnu atmosferu, savršenu za proslavu ljubavi, bilo da dolazite s partnerom, prijateljima ili jednostavno želite uživati u vrhunskoj glazbi i nezaboravnom provodu.
Ulaznice su u prodaji, a kapacitet je ograničen, zato ne čekajte. Sve informacije pronađite na službenoj stranici https://we-love-sound.com/
Novi LP album u zajedničkom izdanju Cantusa i Kopaton Recordsa rezultat je projekta u kojem se nadilaze tradicionalne barijere između akademskog i alternativnog.
Ovaj kolektiv središte ima u inspirativnim prostorima pulskog Društvenog centra Rojc, koji svoje glazbeno ishodište pronalazi u eksperimentalnoj, konceptualnoj i gameplay kompoziciji, oslanjajući se na autorske multidisciplinarne umjetničke prakse poznate kao Conduction (Lawrence Butch Morris) i Soundpainting (Walter Thompson, 1974.).
CRIO okuplja najistaknutije pojedince iz područja improvizirane, eksperimentalne, suvremene i glazbe postžanrovskih odrednica, koji kao glazbenici, autori i izvedbeni umjetnici različitih domena, ali i inicijatori i voditelji ansambala, sastava, platformi i organizacija aktivno formiraju definirajuće tkivo najuzbudljivijeg dijela razvoja suvremene glazbe i kulture unutar te onkraj granica Hrvatske.
U sklopu 32. Muzičkog biennala Zagreb (2023.) pred brojnom publikom dvorane Gorgona (MSU) te kasnije i televizijskog emitiranja, ostvarili su i tonski zabilježili izvedbu koja nudi jedan od brojnih zvučnih odraza njihova stilski heterogenog kreativnog i višestruko važnog umjetničkog djelovanja.
U odnosu na ono što su posjetitelji uživo mogli iskusiti, dramaturško oblikovanje materijala zabilježenog na izvedbi, nastalo tijekom obrade i pripremanja snimke, donosi novi sloj doživljaja, recepcije i zvučnih relacija.“ (Karolina Rugle, iz popratnog teksta izdanja)
U ovom autorskom projektu sudjelovali su: Maja Rivić (glas), Tena Novak Vincek (violina, glas), Grgur Savić (alt saksofon), Mak Murtić (tenor saksofon), Igor Pavlica (truba), Nika Bauman (flauta), Dani Bošnjak (flauta), Marko Grbac (elektronika), Nenad Sinkauz (električna i MIDI gitara, live elektronika), Neven Radaković (Fender Rhodes), Leo Beslać (sintesajzer), Luka Čapeta (električna gitara, efekti, noise box “slike”), Josip Šustić (električna gitara, efekti), Pavle Jovanović (električna gitara, efekti), Alen Sinkauz (električna bas gitara, efekti, vinyl scratch), Kaja Farszky (marimba, gong, crotales, timpani, činele), Nenad Kovačić (udaraljke), Marco Quarantotto (bubnjevi) i Rio Sinkauz (semplirani glas), dok su Maja Rivić, Neven Radaković, Leo Beslać, Pavle Jovanović, Josip Šustić i Luka Čapeta aktivni i kao sound painteri.
Tonsku snimku ostvarili su Hrvoje Pelicarić i Mateo Patekar, a glazbeni producent albuma je Alen Sinkauz. Za likovno oblikovanje omota zaslužna je autorica Ana Kunej, autorica teksta je muzikologinja Karolina Rugle, a urednica izdanja muzikologinja Srđana Vrsalović. Izdanje je objavljeno uz potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske i Grada Pule.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.