Skip to main content

Boogaloo predstavlja svoj novi klupski program


Prvi M.R.A.K. event je na rasporedu ove subote 1. listopada kada u zagrebački Boogaloo u goste stiže DJ Ogi. Novi program je pokrenut s ciljem ujedinjena ljudi sa istim željama kao što su opušteno druženje, techno glazba te društvo u kojem svi mogu biti upravo ono što jesu.

Riječki DJ Ogi je aktivan na sceni od 1995. Osim što je poznat diljem Hrvatske kao DJ, njegovo ime se može čuti i van granica Lijepe naše zbog producentskih sposobnosti. Traka “Ruzina” je jedno od njegovih najpopularnijih izdanja, a svoje mjesto je našla i na set listama Amelie Lens.
{youtube}GKs9l-16ROQ{/youtube}

Više od desetljeća nakon izlaska trake, “Ruzina” je dobila reizdanje na Technodrome Recordsu. DJ Ogija se može uhvatit kako nastupa po cijeloj Hrvatskoj, ali svoju rezidenciju i klupske večeri održava na domaćem terenu u riječkoj Crkvi.
{youtube}Mxis2-uEWTs{/youtube}

Uz DJ Ogija na prvoj M.R.A.K. večeri u Boogalooa će partijanere rasplesati MIIA te rezidenti Zoky i Fabian Frayer.

Upad do ponoći je 50kn, a nakon ponoći je 60kn.

Headliner u kultnom Ministry of Soundu nije htio prepustiti pult kolegama


Nakon Gorda svoje setove su trebali odraditi i britanski DJ-evi Waze i Essel i zaključiti večer, no do toga nije došlo. Iako je dio fanova došao upravo zbog Wazea i Essela, oni nisu imali priliku doći na red jer se klub zatvara u 6 sati dokad je trajao set gvatemalskog-američkog DJ-a i producenta.

Jutro poslije, Waze se oglasio na Twitteru “Headliner je odbio sići sa stagea što je značilo da drugi DJ i ja nismo imali priliku odraditi naše setove. Nakon desetljeća nastupanja nikad nisam doživio takvu aroganciju i bezobrazluk, a nastupao sam s puno većim (i boljim) izvođačima”.

 

 

Nakon Wazea, javila se i Essel kojoj e ovo trebao biti debitantski nastup u glavnoj klupskoj prostoriji Ministry of Sounda. U svojoj objavi, Essel je spomenula kako se posebno spremala za ovaj set te da su joj došli bliski prijatelji koji su je htjeli podržati, ali nisu imali priliku zbog Gorda.


 

Nakon niza negativnih reakcija ljubitelja elektroničke glazbe na društvenim mrežama, javio se i sam Gordo. U svom priopćenju na Twitteru je pokušao dobiti simpatije ogorčenih korisnika te je pozvao Wazea i Essel da mu se pridruže na nekom od njegovih nastupa u budućnosti. Je li uspio pridobiti publiku na društvenim mrežama nazad, procijenite sami.
 

 

 

Human Rias: -Moje zatvaranje EXITove Dance Arene uopće nije bilo planirano-

Krenuo je kao booker i promotor za druge DJ-eve, a sada svira po festivalima. Može se pohvalit zatvaranjem EXITove Dance Arene, a više o tome nam je otkrio u kratkom razgovoru prije nastupa.

Osim što si DJ, ti si uključen i u druge aspektne scene. Radio si kao booker, promotor…

Radio sam mnoge poslove. Bio sam booker i promotor noćnog kluba u Minhenu. Radio sam s ARTBATom i drugim visoko profilnim izvođačima. Stvorio sam veliku mrežu ljudi što mi je pomoglo u tranziciji da postanem DJ, jer je to ono što sam oduvijek htio raditi. Na kraju dana, poslovi koje sa radio su mi jako pomoglo da vidim kako scena funkcionira i olakšalo mi je stvari. Znam što treba radit i na koji način. Znam iz prve ruke kako razgovarati s klubovima, bookerima, promotorima i što tražiti od njih, koliki honorar je realan i što sve mogu dobit zauzvrat. Umjesto da lupam i tražim nasumične honorare i stvari bez ikakvog razmišljanja.

Dosta si svirao po klubovima, bio si rezident DJ po Njemačkoj. Koliko se to razlikuje od nastupa ovog ljeta po festivalima što si radio?

To su dvije totalno suprotne stvari. Kada sviraš u klubu, jako si blizu ljudima za koje sviraš. Intenzivnije je i moraš ići dublje kroz selekciju i odabir traka. Dok kada puštaš na festivalu, moraš razmišljati na veliko. Neke stvari koje voliš puštati u klubu, na festivalu jednostavno ne rade. Osobno nemam preferencu, volim i jedno i drugo, ali postoji razlika!

 

Poznat si po tome što si jedini imao set otvaranja i zatvaranja EXITove Dance Arene. Kakav je osjećaj vrtiti u tako dva različita trenutka? Kako se pripremiš?

Oba seta su bila magična. Zatvaranje EXITove Dance Arene je za mene najbolji trenutak, bolje od toga ne može. Energija koja je tamo bila ovog ljeta na zatvaranju, ne može se opisat. S druge strane kada otvaraš plesni podij, pogotovo festival kao EXIT, stvaraš vibe za ostatak večeri. To je izazov, ali jedan posebni izazov. Nastupi na EXITu se ne mogu usporediti s ničim gdje sam dosad imao priliku svirati. Jednostavno magično.

Zatvaranje je krenulo oko devet sati ujutro. Jesi li ikad svirao tako kasno, ili ako ćemo bit točni tako rano ujutro?

U klubu sam znao do jutra svirat, ali na festivalu nikad. Ne znam za niti jedan festival koji ide od večeri do jutra pa se party nastavi do podne s takvom energijom. Jednostavno je nevjerojatno, uspomena za cijeli život.

Kako si birao trake, spomenuo si nevjerojatnu energiju, publika je sigurno imala očekivanja?

Pazi, moje zatvaranje uopće nije bilo planirano. Ja nisam imao ništa spremno, samo sam uštekao moj USB. Odmah sam osjetio energiju publike i mjesta gdje sviram. Jednostavno sve je bilo automatizirano kasnije s moje strane, nisam ni razmišljao previše, samo slušao intuiciju moje duše i pratio publiku.

Nakon jutarnjeg seta na EXITu, ovdje u Crnoj Gori ćemo s tobom dočekati zoru. Sada si imao nešto vremena za pripremu, jel imaš spremne trake za trenutke izlaska sunca?

Nisam još ništa odlučio. Kada trenutak izlaska sunca dođe, znat ću točno koju traku treba pustit.

Nagrađujemo za Reunion festival kojim The Best slavi 32 godine

Ukupno 13 sati glazbe i 11 DJ-a nastupit će 15. listopada i oživiti duh kultnih klupskih večeri koje su odgojile generacije partijanera: Kraljevstvo, Perfection, Body & Soul i Astralis.

Priču o Body & Soulu mogli ste pogledati jučer u video prilogu ovdje.

Nagrađujemo sa 2×1 ulaznicom, a potrebno je da kliznete na naš instagram čim prije i odigrate prema pravilima. Sretno!

Carl Cox, Ellen Allien, Nicky Romero za masterclass program ADE Lab


Program također nudi masterclass tečajeve i detaljne sesije s timovima platformi Spotify, SoundCloud, Bandcamp, Beatstars, ID&T, Armada Music, STMPD Studios Martina Garrixa i izdavačka kuća KNTXT Charlotte de Witte.


Foto Enrique Meesters

Sa samo nekoliko tjedana do Amsterdam Dance Event 2022, novopokrenuta staza organizacije ADE Lab namijenjena sljedećoj generaciji nudi pristupačniju alternativu poslovnoj konferenciji ADE Pro. Među novootkrivenim programima su; Carl Cox detaljno govori o svom prvom albumu u deset godina i prelasku na live setove, Oliver Heldens o balansiranju vlastitog imena i pseudonima HI-LO, posebno izdanje od Scuba – 'Not a Diving' sa Ellen Alien u podcast-u uživo, manipuliranje zvukom s pionirom deep housea Kerri Chandler i radionica DJ-inga na vinilu s Van Anhom. Možda je to također posljednja prilika da vidimo DJ-a The Propheta, prozvanog kumom hardstylea, na pozornici, nakon vijesti da odlazi u mirovinu.

Globalne marke glazbene industrije

Timovi koji stoje iza moćnika glazbene industrije ID&T, Armada Music i KNTXT odvest će ambiciozne profesionalce iza kulisa o njihovim svakodnevnim operacijama, a globalni divovi Spotify, SoundCloud, Bandcamp i Beatstars vode umjetnike kroz svijet streaminga i posjedovanja glazbe. Sudionici mogu posjetiti STMPD Studios Martina Garrixa kako bi naučili o miksanju prostornog zvuka u Dolby Atmosu i dobili povratne informacije o svojim demonstracijama Nickyja Romera. Vraća se i natjecanje ADE Demolition koje vodi Dave Clarke, gdje producenti mogu osvojiti veliki paket nagrada. Kroz suradnju s demo platformom VIRPP, natjecatelji mogu poslati svoje pjesme prije ADE-a.

Velike teme i najnovija oprema

Osim produkcijskih radionica, program se fokusira na šire teme kao što su crnački korijeni house glazbe i rad na potpuno inkluzivnoj glazbenoj sceni, kako neovisno unovčiti glazbu i konvergenciju elektroničke glazbe, igara i metaverzuma. Posjetitelji se također mogu dočepati najnovije proizvodne opreme marki, uključujući Ableton, Alter Audio, AIMI, Pioneer DJ, Roland i Universal Audio, u posebno dizajniranim područjima i studijima za testiranje opreme.

ADE Lab održava se četiri dana od srijede, 19. listopada do subote, 22. listopada u Brakke Grondu i amsterdamskom području Nes.


Foto Enrique Meesters

Pristup

Program ADE Lab dostupan je uz ADE Lab Pass koji je dostupan ovdje.

ADE Pro Pass, namijenjen profesionalcima u glazbenoj industriji, također omogućuje pristup cjelokupnoj ponudi uz ADE Pro konferenciju i sve druge programe tijekom Amsterdam Dance Eventa.

Prvo produkcijsko ostvarenje voljene Dee na headroom rec. etiketi


Ovaj EP po nazivom ‘’Changes’’ broji tri trake kroz koje se Dee vješto igra sa žanrovima i definitivno uspjeva kod slušatelja probuditi duboko skrivene emocije.

''AWGE'' započinje udarnim ritmom u kombinaciji sa atmosferskim motivima. Bas je smanjen i jasan u svom minimalizmu. Od jednostavnog zvuka do potpunog kompleksnog aranžmana osvježavajućih zvukova, prelaz se događa potpuno prirodno i skoro neprimjetno.

Zagarantirani su osmjesi na dancefloor-u!

Uz ''Distant Chemistry'' potpuno se prepuštamo njenom magičnom tijeku. Pokreće priču uz dašak razigranog električnog klavira i blagih melodijskih padova. Prelaz perkusionista uz vokale praćene fantastičnim gudačkim aranžmanima zaokružuju ovu impresivnu glazbenu avanturu. Dee nas lako podiže i vodi sa sobom u sanjivi svijet plesnog podija.

‘’F23’’ lebdi između uzbudljivog dub techno bangera i techno/house hibrida. Ovo predstavlja zapravo jednu elegantnu himnu. Savršena je za najintenzivnije momente partya. Ova traka će vas definitvno natjerati da bacite svoje šake u zrak.

Uživajte u zadivljujućem prvom produkcijskom ostvarenju Dee i podržite headroom rec. slušanjem izdanja na streaming platformama (Spotify, Deezer, Apple Music, Tidal itd.) ili kupovinom na Bandcamp-u, Beatport-u itd.