Alex Flatner & Stryke – Baby Likes To Move (Monoid)
Alex Flatner je jedan od najvećih u Europi i napravio je sjajan posao na Monoid etiketi. Dovršio je svoj Ep sa Stryke-om od čega su nastali remixevi Dweed-a i Paul Mac-a uključujući i osobni remix. „Baby loves to move“ je svestrani ep kao i kreativci koji su ga i napravili. Takav groove teče Greg Stryke-ovom krvi skoro već 20-tak godina i tako daje povijesti plesne mjuze krv u vene. Kao A&R za Circlemusic i Monoid Recordings Alex Flatner je ispred svih što se tiče inovativne plesne mjuze.
A1.: „Baby likes to move“ kombinira čiste perkusije, harmonične vokale i ubitačnu bass liniju! Ritmički akordi guraju cijelu stvar naprijed. Stryke i Flatner su radili dosta dugu ističući tako harmoničnu „Baby likes to move“ ispod svih.
B1.: “Paul Mac Rmx“ počinje kao kraj „Baby likes to move“-a, kombinirajući drive elemente i agresivnost! Posjeduje dosta stvari koje se nemogu usporit, koje daju energiju cijelom kompletu elemenata što na kraju rezultira stvari koja je više od običnoga sounda. Duboke harmonije su više izražajnije i izdižu se u drugom dijelu remixa. Kao stvar koja lako može doći iz južnog dijela francuske izdiže se i može se reći kao jedna odlična stvar!
B2.: “Flatner & Dwees Rmx“ uključujući melankonične djelove i klasične zvukove originala Flatner-a i Dweed-a učinili su sjajan posao uključivanjem zvukova koji nemogu a da se ne prestanu dizati i odvajati od cjeloukupnog aranžmana. Kasnija acid linija daje totalni groove element koji daje mekani sound u cjeloukupnoj okolini remixa. Okvirno gledano stvar sa dosta stilova i zvukova dovedenih zajedno do savršenstva šta govori da techno još nije niti došao do statusa umiranja nego je tek evoluirao!
Preveo i pripremio: Fily
Reloop Vs. Pioneer
PIONEER DJM-600 je jedan od popularnijih mixera sa sjajnim izlaznim efektima, mnostvom spojeva i dobrog zvuka. Dakle, RMX 40 DSP prati pobjednicku formulu. To je sigurno i napravljeno ! Ako bas morate uputiti prigovore na PIONEERovu HQ mogli bi izazvati suprotan efekat kod DJa. Na prvi pogled glavna razlika kod ovog novog uredjaja je niza cijena. Ili mozda nije ?
RAZLIKE
Postoji nekoliko razlika izmedju ova dva mixera, iako iznenadjujuce one su uglavnom u vezi nadogradnje odnosno poboljsanja. Plus strana RMXa je fader start na obje strane crossfadera umjesto kod Pioneera na samo neke. Reloop ima cetiri uzemljenja za gramofon u suprotnosti sa Pioneerom koji ima jedno. Ovdje su cak i cetiri phono ulaza nasuprot tri, i svaki od njih moze bit prebacen na line ulaz za fleksibilnije spajanje. Svi faderi na RELOOPU se mogu kontrolirati a ne samo na crossfaderu kao na PIONEERU " CURVE CONTROL " za bolji ulaz mixa, ili kako pase DJu. Mikrofonski kanal takodjer podrzava cut -26db dok je kod PIONEERA do -12db, takodjer kod oba je dupli XLR ulaz na prednjoj ploci.
Reloop ima tonske kontrole ( EQ ) na izlaznom pojacalu slusalica dok Pioneer nema te je velika prednost Reloopa u kill switchevima na izlaznim kanalima. Oba imaju potenciometar signala koji se nalazi odostraga, na ploci spajanja. Covjece, koja razlika !!!
NEGATIVNE RAZLIKE
Reloop nema samplera i reverba, koji i nisu toliko bitni DJima. Sampler je nekim ljudima vrlo vazna stvar, ali da kazemo nesto zauzvrat, on moze biti lako spojen na neku profesionalnu vanjsku jedinicu.
PLUS STRANE
Ako stedite sve ono sto vam ostane razlikom u cjeni izmedju Reloopa i Pioneera ostane vam vise nego dovoljno gotovine da si priustite REDSAUND CYCLOPS ili neku slicnu spravicu.
EQ
Pruza samo rez od 26db, sto nije dovoljno da ubije totalno frekvencije. Svejedno, kill switchevi pruzaju kompletni efekt i to se rezultira na izlazu crosfadera. Visoki i srednji killovi nude odlicnu separaciju frekvencija ali bass bi mogao ici jos mrvicu dublje sto i nije uopce tako stasno.
EFEKTI
Kvaliteta i kontrola nad efektima ovdje je najvece iznenadjenje do sad, zbog tog modela i efekata prestat cete razbijat glavu o najboljim mixetama na svjetu, narucito ako su u sklopu sa BPM counterom. EFEKT BOX mu je totalno cist bez sumova a kontroleri – potenciometri leze odlicno pod rukom. Efekti kod RMX 40 DSP mogu biti podeseni na svaki kanal posebno, mikrofon, ili na cjeli master.
Postoji " wet and dry mix " koji moze biti upotrebljen za najbolji nivo mixanja, mogu biti slusani u slusalicama da vas navedu na najbolji put u mixu. Mixer takodjer prepoznaje svaki ulaz bitova i odredjuje BPMe za svaki kanal koje pokazuje na displayu. Jednom podesen vremenski stupanj na displayu i kontrola stupnjeva dopusta vam da preskacete sinhronizirana vremenska razdoblja. To se takodjer sve moze fino podesiti rucno.
Na taj nacin mozete birati sve ponudjene efekte. Delay i echo su jako dobrta zabava u kombinaciji sa sa izlaznim potenciometrima u realizaciji sa rezovima pojedinih sekvenci. Filter obavlja vrlo dobar posao. Flanger & Phase effect omogucavaju i iznenadjujuce obogacuju bolje ili cak odlicne rezultate i ine efekte. Pitch prekidac moze se ispravno precizirati. Glavni gubitak snage sa efekt boxa dozivljava samo slabi gubitak impendancije.
KONEKTORI
Postoje XLR konektori za spajanje profesionalnih izlaznih AMPS te razdvojenih i ostalih MASTER izlaza RCA. Sva cetri ulaza imaju phono / line prekidace za ulaze. Prvi kanal na zadnjoj ulaznoj kontrolnoj ploci spajanja ima ulaz za jack. Takodjer na zadnjoj ploci postoje dva mini jacka za fader start. Konacno, send / reeturn je takodjer XLR jack koji je potreban za spajanje efekata koji se spajaju na zajednicki konektor.
ZVUCNA KVALITETA
Zvucna slika i kvaliteta kod Reloopa su jedina podrucja na kojeme mozete dobiti ustedjetedjeni novac pri kupnji u udnosu na Pioneer. Svakako za cjenu za koju mozete kupiti Reloop dobijete puno vise nego sto ste mogli ocrkivati u odnosu na Pioneer. Potenciometri imaju poseban i elegantan osjecaj, nice and smooth. Crossfader je vrlo elegantan i ne postoji nacin na koji bi skrecher mogao ucinit neke krive pokrete a da prije sam sebe ne ozljedi.
Faderi su sami po sebi "lagano teski" ali ne pre teski. Postoji puno pokretnih djelova na istoj jedinici kao sto su pop up faderi, koji povecavaju stupanj greske, te je ustvari mogu svesti na minimum. Ocito, nemozemo testirati novi mixer na dugi test izdrzljivosti, ali iz iskustva znamo da mu je presuda odlicna. Kvaliteta zvuka je takodjer vrlo, vrlo pristojna. Sigurno nema ocite degradacije. Sound je totalno odlican i bez izoblicenja iali u svakom slucaju nije Mount Everest. Delay, Echo i Flanger su najbolji dio toga.
ZAKLJUCAK
Ovaj mixer je izvrstan za Dje, klubove i barove koji ce dati njihovim DJima fleksibilnost u kabini i usreciti ih. To je odlicna alternativa DJima koji nemaju 2000 Eura za savrsen mixer. Zvuk mu je odlican te se odlicno odrazava sa efektima kroz mix. Specijalno iznenadjenje nam je bilo savrsenstvo uskladjenja BPMa u mixu koji su se prikazali na displayu. Ovaj mixer svakako nece biti povratni efekat kupljenoga i svakako ce trajati u svim vasim party zamislima, te ga toplo preporucamo svim DJima.
DJ Magazin UK 02.2005 TEST REPORT / orig. text by DAVID ESERIN ( U.K. DJ Magazin )
Preveo i prilagodio Sasa Krnjic ( DJ-NR )
Dopplereffekt – Gesamtkunstwerk (Int. DJ Gigolo Rec)
Ne tako novi ali sigurno jedan od legendarnijih electro albuma, `Gesamtkunstwerk` pomalo misteriozne Detroitske electro skupine Dopplereffekt (Gerald Donald, Kim Karli, Rudolf Ellis Klorzeiger & William Scott) je slijedeća stanica u predstavljanju svjetske electro "Elite". Album "Gesamtkunstwerk izdan je 1999. godine za njemački electro/techno label "International Deejay Gigolo Records" i u samom početku distribucije doživio je planetarno popularan uspjeh. 17.stvari na ovom albumu stapaju se u cjelinu Electro savršenstva i same po sebi su glazbena "delicija" za sve electro "gurmane".
Mješavina klasičnog electra sa provokativnim tekstovima i moćnim detroitskim basslineovima ostavljaju dubok dojam kod slušatelja i definitivno potvrđuju svoju kvalitetu. Gesamtkunstwerk je jedan od najbolje prodavanih albuma i danas ga je gotovo nemoguće nabaviti "legalno". Postao je povijest koju definitivno treba provjeriti. Grupa "Dopplereffekt" je nakon tog albuma doživjela pravi medijski Boom..ali ne u svijetu hiper produkcije i "fancy" glazbe nego u krugovima DJ-a i producenata elektronske glazbe nikako upitne kvalitete i zasluženo uživaju status electro genijalaca.
Uratci grupe Dopplereffekt se još mogu naći i pod imenom "Der Zyklus" i "Dr Finn & Dr.Otto Henke, a članovi grupe su isto tako i aktivni po projektima i grupama kao što su "Drexciya", "Arpanet", "Japanese Telecom"… Stoga, ako Vam se svidi album "Gesamtkunstwerk", definitivno nećete pogriješiti ako provjerite i ostale uratke grupe "Dopplereffekt" i projekata koji su gore navedeni. Ako bi ocijenjivali ovaj album od 1 do 10, slobodno se mogu odvažiti i dati im čistu desetku… provjerite zašto.
Pripremio: n_ter aka Jumbo