Hed Kandi je odličan brand kojeg su vješto gradili stručnjaci u ovom polju dugi niz godina. Radujemo se što smo dobili priliku da njegujemo vrijednosti Hed Kandia te se nadamo da ćemo zajedno ovaj projekt dignuti na jednu veću razinu”. Ovakvo zadovoljstvo MOS managementa je razumljivo zato što je Hed Kandi jedna od najprepoznatljivijih i najprofitabilnijih dance brandova na svijetu, a investicija Ministryja o kojemu i ne treba puno govoriti samo je garancija da će Hed Kandi još dugo postojati..
Jedan od najpoznatijih break-beat umjetnika trenutno u svijetu, ADAM FREELAND radi na remixu vrlo poznate stvari „Hello I Love You“ od The Doorsa. Adam je nominiran za Grammy nagradu nakon što je remixirao Sarah Vaughan i stvar „Fever“ za Verve Records i ta mu nominacija automatski donijela nekoliko primamljivih ponuda za remixiranje. Ovaj remix The Doorsa naći će se na tržištu 27. veljače.
U šestosatnom setu tek smo pri kraju mogli čuti koji komercijalniji hit u nekoj od obrada a pri samom kraju odsvirao je i remix Madonninog hita HUNG UP. U nedjelju smo dobili poveći broj pohvala kako iz Jutarnjeg Lista, tako i iz Slobodne Dalmacije, televizijskih kuća te splitskih lokalnih radio postaja.
Izuzetno nam je drago da ste prepoznali ovaj događaj i dali nam podršku. Manager Stereo Productionsa cijelo jutro nas je zvao i pitao da mu prevedemo članak na zadnjoj stranici "Slobodne Dalmacije" koji se nalazi ovdje a glasi pod naslovom – Energijom ’pozitive’ od sumraka do zore. Mlada novinarka SD dala je same pohvale na račun urbane veselice u organizaciji Klubske Scene i Epicentar DJ Storea u Metropolisu te konstatirala da u gradu Splitu osim "narodnjaka" ima još ljudi koji pokušavaju stvoriti urbani đir. Pohvalu su dobili i Pille, Citizen, Lukas, plesačice te VJ Xplode.
DJ Chus se vratio presretan u Španjolsku jer mu je ovo bilo prvi put u HR pred ovolikim brojem ljudi, a kad smo već kod toga ne radi se o maloj brojci, (1300). Ostaje nam gledati TV te se uvjeriti u ono što je 1300 svjedoka čulo te večeri. Chus je zapalio Split te nam poručio da idući put dolazi u kombinaciji sa svojim frendom Pablom Ceballosom… Kada će se to zbiti, ostaje tajna, barem još neko vrijeme. Do tada ostaje nam uživati u veljači, ožujku, travnju, svibnju, lipnju, srpnju, kolovozu, rujnu, listopadu, studenom, prosincu…
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.