Skip to main content

Francesco Del Garda, Gene on Earth i Soichi Terada Live na Dimensionsu


Francesco Del Garda otkrio je ljubav prema elektroničkoj glazbi u dobi od šesnaest godina. Nakon godina iskustva i duboke evolucije pronašao je svoj osobni stil, savršenu mješavinu funka, techna i groovy housea.

Svima je jasna strast Francesca Del Garde prema onome što radi: svira s osmijehom na licu i u svom radu uživa jednako kao i plesači ispred njega. Vole se približiti i osobno, jer su njegovi setovi ispunjeni nepoznatim draguljima, i govore o njegovoj opsjednutosti jedinstvenim zvukovima.

Dobro školovan i tehnički i glazbeno, Talijan koji se stalno razvija miješa glatke groove-ove od housea, electra, garagea, techna i minimala i spaja točkice zaslađujući staro i novo. Bez obzira na trendove Del Garda je oduvijek cijenio vinil i kada su mnogi krenuli u digitalizaciju, on je ostao vjeran svojim korijenima; formatu u koji se prvi put zaljubio sa 16 godina.

GENE ON EARTH

Rođen u SAD-u i sa sjedištem u Berlinu, Gene On Earth proslavio se posljednjih nekoliko godina glatkim, svedenim houseom isporučenim s nekom vrstom opuštene topline. Njegov je zvuk pod utjecajem zajednice diggera koja okružuje The Ghost, berlinski party, DJ ekipu i mobilnu prodavaonicu ploča.

Geneov život kao Gene On Earth slagao se polako, a onda krenuo naglo. Početkom 10-ih preselio se u Berlin i borio se da pronađe svoje uporište kao producent. "Prvih osam godina proveli smo pokušavajući napraviti što god je bilo u modi s vrlo malo uspjeha", kaže nam. Nakon nekoliko setova koji su mu "promijenili život" od Zipa i Nicolasa Lutza dobio je novu priliku, odlučio je da će se još jednom baviti glazbom i odbaciti cijelu stvar ako ne uspije.

Ono što je uslijedilo bila su četiri sjajna EP-a i raskošan album, od kojih je većina objavljena za njegovu vlastitu etiketu, Limousine Dream, a sve su ih rado upili kolege diggeri i obožavatelji loopy housea. Mnogi su ga poznati DJ-evi svrstali među najbolje producente na underground sceni u ovom trenutku, a redovito nastupa na najboljim svjetskim festivalima. U Hrvatskoj je do sada nastupao samo na Dimensions festivalu, a nedavno i na Gardence Open Airu na Kaštel Grobniku.

SOICHI TERADA LIVE

Soichi Terada dugo je bio bastion šarmantne house glazbe u Japanu. Nedavna prezentacija njegovog rada od strane Huneea — ​“Sounds From The Far East” — na etiketi Rush Hour, privukla je zapadnu publiku njegovim ugodno naivnim, ali emocionalno rezonantnim zvukom, i nakon toga počinje dobivati sve više prilika za nastupe

Tijekom duge karijere koja seže u 80-e, Terada je bio odgovoran za soundtrackove računalnih igara poput Ape Escape, kao i za bezbrojna sjajna izdanja za svoju izdavačku kuću Far East Recordings zajedno s dobrim prijateljem Shinichirom Yokotom.

Sa zvukom koji ogoljuje suptilna obilježja New Yorka 80-ih i 90-ih, Terada je neprestano kuhao svoj vlastiti melodijski bogati nagib prema houseu, i zbog toga se uvijek isticao. U rasponu stilova od osobnog i zabavnog do raspoloženijeg i duševnog, on ima široku zvučnu paletu koja je puna humora i stvarnog karaktera. Pjesme kao što je Larry Levan podržan od ​"Sun Shower", koju je producirao 1989. za japansku pjevačicu Nami Shimada, pune su melodije i dirljivog aranžmana tako da se uvijek mogu povezati s plesačima i DJ-ima.

Njegov nastup uživo rekreira ove klasične stare pjesme kao i one s kompilacije Rush Hour i to na zadivljujući način.

Kao što smo već spominjali Dimensions festival se od 1. do 5. rujna održava u The Garden Resortu (Tisno), a afteri su u Barbarelli. Nedavno je objavljen kompletan program brodskih zabava.

ULAZNICE
U prodaji su regionalne festivalske ulaznice, kao i jednodnevne ulaznice, te ulaznice za aftere, a dostupne su na Entrio.

Line up:

 

Slunjski župnik o Mo:Demu: -Pokušavamo proniknuti u tajnu ovog festivala i glazbe-

Posjetili smo MoDem festival na Mrežnici

Ovih su dana u Slunj stizali mladi ljudi iz svih dijelova svijeta prepoznatljivi po svojoj odjeći i stilu života. Neki su stigli kamperima, osobnim automobilima a neki javnim prijevozom. Organizatori su se dobro pripremili za ovaj diljem svijeta poznati festival. Danas smo posjetili ovaj festival. Ljubazni domaćin nam je osigurao narukvicu bez koje se ne može ući u prostor festivala. Ostavili smo automobil na ulazu i krenuli u obilazak ovog kompleksa. Kao svećenik sam prepoznatljiv i mnogi me pozdrave smiješkom, mahanjem ruke. S nekima porazgovaram. Susrećem mlade iz Italije, Njemačke, Izraela, Tunisa, Indije…Iz svih europskih zemalja.

Šatorska naselja posvuda. Glavni punkt iz kojeg se pušta psihodelična glazba radi smanjenom snagom koja se pojačava u noći. Neki u ritmu glazbe plešu. Spuštamo se k rijeci Mrežnici gdje je živo. Također šatorska naselja, trgovački kiosci. Neki se u ritmu glazbe vrte…Svako toliko naiđemo na naše ljude koji rade u osiguranju, održavanju…Trgovci nude hranu i piće. Dojam je da je svima drago vidjeti svećenika među njima. To pokazuju smiješkom. Ali ovdje su ljudi različitih kultura, svjetonazora, nacionalnosti, jezika. Nismo primijetili ni trunka nasilja, svađe, povišenog tona. Pokušavamo proniknuti u tajnu ovog festivala i glazbe. Možemo teoretski raspravljati i analizirati festival ali ovdje se radi ne samo o posebnoj glazbi nego se posvećuje pažnja vizuelnom dojmu, njeguje se odgovornost prema prirodi i okolišu. Možemo zamisliti na ovom relativno malom prostoru blizu deset tisuća ljudi različitih kultura, jezika, boje kože, naobrazbe ali nema nikakvog sukoba.

Ipak, ne možemo se oteti dojmu da ovi mladi ljudi nešto traže, da ne mogu sakriti krik, vapaj. Veliki Augustin prošao je njihovo iskustvo i došao do spoznaje: „Nemirno je srce naše dok ne otpočine u Tebi, Bože!“Ovi su dragi ljudi djeca Božja. Bog ih je volio prije nego što su ugledali ovaj svijet, dao im je identitet. Čudo je što svatko od njih postoji. Dok sam prolazio između njih, susretao ih pogledom, molio sam Božju dobrotu da ih spasi, da budu sudionici festivala u vječnosti, festivala Ljubavi. Nije mi žao što sam zaprašio cipele, umorio se hodajući kilometre. Bio sam s njima u njihovoj radosti zajedništva u različitosti, njihovog traganja za puninom ljubavi…

Izvor: https://www.slunj-crkva.hr/52291

Tijana T: -Voljela bih doći u Split, jer jako volim dolaziti dole-

Svoju karijeru je započela kao novinarka i sama je radila za EXIT, dok sada nastupa kako po EXITovim festivalima, tako i po cijelome svijetu. Prije nego što je preuzela kormilo na Nautilus Arene na Sea Staru, uhvatili smo je za kratki razgovor.

Jako i zaposleno si krenula u ovu godinu od samog početka. Cjelonoćni setovi, otvaranje klubova, festivala, sezona…

Tek polijećemo, baš kao sportaši. Moramo da uđemo u formu i zaista je tako, jer kad se malo izađe iz forme, to ide teže jer budemo rusty, što bi mi rekli hrđavi. Kad se sve to podmaže, onda ide malo nabolje. Meni je prosto drago da ponovno živimo normalno, eto toliko.

Kako se pripremaš za svoje setove?

Moje pripreme su dosta kaotične i onda iz tog nekakvog kaosa, nešto smisleno nastane. Ja pristupam traženju muzike na internetu, isto onako kako sam pristupala i kada sam odlazila u prodavaonice ploča. To i dalje radim ali rjeđe, jer rjeđe puštam s ploča. Znači, otvorim sve moguće digitalne prodavaonice, otvorim svoj mejl gdje mi stižu promo trake i onda slušam sve jedno po jedno. To traje, tu slušam, slušam i slušam. Zatim odaberem neke nove pjesme, nekad ih je pet, nekad ih je trideset pet! Zavisi kakav je tjedan, što se novog pojavilo.

To sve ide u jedan folder koji se primjerice zove, Sea Star, bez nekakvog reda i rasporeda, je li to za početak, sredinu ili kraj seta. Je li to ovaj žanr ili onaj žanr. Prolazim kroz svoje stare playliste, foldere jer zapravo svu svoju muziku uvijek nosim sa sobom. Ja imam na svojim USB-ovima muziku koju sam spremala za žuru recimo 2011.-te. Tako da uz tu veliku količinu muzike, uvijek postoje neki aktualni favoriti koje volim pustit u svojim setovima. Primjerice, postoje neke stvari kojih se tako nasumično sjetim, recimo iz 2006. i nisam ju dugo pustila pa bi ju sad mogla pustit i ona mi je tu. Tako da ne bi neka metodologiju da izvedem, tu je dosta veliki kaos, ali dobro je ono što iz kaosa nešto dobro nastane!

Kreativni nered…

Ja sam inače uvijek ovako uredna za sve druge stvari u životu, za neke čak možda i previše. Ali za to s muzikom je kaos. Mislim jednom sam pokušala da sredim, kako sam sredila foldere više ništa nisam znala gdje se nalazi, ništa nisam mogla naći, tako da ono hahaha!

Večer je posebna večer u Umagu, ženske snage cijelu noć u plavoj laguni…

Ne znam jel to namjerno ili slučajno, to bih baš voljela da znam. To sam trebala pitati, je li namjerno ili slučajno. Meni se sviđa da se to događa. Ali pazi, da su večeras svi muškarci na lineupu to pitanje ne bi postavio, jer ne bi primjetio. Ja jedva čekam dan kada se nećemo čudit što su tu sve žene!

Često te možemo uhvatit na festivalima i partyjima uz obalu i more. Je li ti to možda najdraži ambijent za setove?

Meni je sve uz more najdraže. More mi je najdraža pojava na planeti Zemlji, Jadransko more posebno to sam ti vjerojatno rekla i u Buljarici prošle godine. Tako da bolje ne može biti. Drugačiji je jednostavno kad je tu neka velika voda u blizini, onda se sve drugačije čuje i naravno ambijent je drugačiji. Party, tj festival, klub, događaj nisu samo ljudi, DJ i sound system. To ovisi o još mnogo drugih faktora, mislim da i vlažnost zraka može utjecat na to kakva će žurka bit. S obzirom da smo pored mora u ovoj lijepoj prirodi, to već doprinosi da sve bude ugodnije i lepršavije.

Gdje te ovog ljeta još možemo uhvatit, kako na obali, tako i u regiji?

Voljela bih doći u Split, da se tamo nešto održi i pozovu me, jer jako volim dolazit dole.

5 produkcija koje definiraju zvuk Siona Recordsa labela Miss Monique


Miss Monique koju često nazivaju house i progressive house DJ-icom, žanrovski je puno otvorenija pa u svojim eklektičnim setovima zna otputovati do techna i trancea. Na Jarunu za pultom joj se pridružuju Marina Karamarko, Shipe, Jock i Sin, a ulaznice su dostupne na Entrio.



Siona Records
je osnovan kako bi podržao rad producenata progressive house zvuka. U lipnju 2020. njena etiketa je postala jedna od 10 najprodavanijih progressive house labela na Beatportu. Stoga donosimo 5 trekova koje najbolje definiraju zvuk kuće Siona Records.

Platforma za okupljanje domaće scene – Blast Fest 2022.


Petero sasvim običnih, karakterno različitih ljudi, istog filma, vizije i svojeg đira. Logičan slijed događanja bio je upravo taj da su svoje želje, vizije i hobije odlučili spojiti u jedno i pretvoriti ih u festival glazbe, umjetnosti, plesa i druženja.


Foto: Lorena Lilith Malnar

Blast fest su osmislili na način da djeluje kao platforma koja promovira domaću scenu i umjetnike te koja će njihov đir približiti drugima i potaknuti vas na ples s dušom i srcem. Festival se održava od 12. do 14. kolovoza na Martinskoj u Šibeniku, a setovi traju neprekidna 42 sata. Ulaznice su 100 kn na dan, a festivalska je 170 kn.

Line up: Foxy, Pytzek, Mimi, El Commando, Funk Guru, Roland, Brighton, Kudjo, Fabian b2b Tonko, Ščak, Allan, Carnero, Borut Cvajner, Bellen, Mokosh, Maja Pa, Kl-Audio feat Chakka, Mokosh, The Fogsellers

10. Fresh Wave Festival. Line up je bombastičan!

Headlineri su Adam Beyer, Sama' Abdulhadi, Technasia, Claptone, Hot Since 82, Hernan Cattaneo, Ilija Djokovic, After Affair, Mladen Tomic, Sinisa Tamamovic, Coeus, Woodie, Nebs Jack.

Tu su još i Tomy De Clerque, Insolate, Lag, Dimitri, Forest People, Ena Smajic, Coem, Bokee, Haris, Luka Ćurguz, The Provincials, Calkins i Marko Vuković