Skip to main content

Tvorac house labela Power of Love Records pokreće festival u Dubrovniku


Ideja je bila napraviti izdavačku kuću koja bi obuhvatila sve žanrove plesne glazbe u to vrijeme. The First Productions bio je singl koji je producirao duo "POZ.IT.IV.E" s pjesmom "Think" na kojoj se nalazi Južnoafrička pjevačica Dorothy Cox. Na A-strani bile su Acid Jazz verzije, a na B-strani House verzije.

Ovaj prvi singl pokupio je Best Swiss Distributor Soundservice koji je ukupno prodao više od 44 000 primjeraka. Drugi singl producirao je legendarni švicarski DJ-producent Dani Lerouge pod aliasom "INSIDE LOOPS". Pjesma "Night Grooves" bila je čisti house glazbeni singl, koji se prodavao čak i bolje od prvog izdanja, preko 67 000 primjeraka. The Thrive od ove nove izdavačke kuće također zbog novog žanra house glazbe u to vrijeme, etiketa je predstavljala švicarske glazbene izdavače na Midemu, međunarodnoj i najvećoj svjetskoj glazbenoj konvenciji u Cannesu.

Ovo veliko iskustvo navelo je Ron D 8 Lima da izveze Power Of Love Records u SAD i New York City. Nakon više od 2 godine putovanja naprijed i nazad u SAD Ron D je odlučio stvoriti Power Of Love Productions i Danija preuzeo u Švicarskoj.

New York City pružio je prijeko potreban poticaj i inspiraciju za proširenje Power Of Love ne samo u glazbi – već kao  i u klupskoj industriji. Stvaranje događaja u zloglasnom TUNNEL najvećim klubovima u New Yorku i brojnim drugim kao što su Vinyl, System, Twilo (bivša tvornica zvuka) da spomenem samo neke.

Power Of Love Productions je surađivao imenima kao što su Sandi B, Barbara Tucker, Roger (S)Sanchez, Todd Terry, Francois Kerworkian, Loleatta Holloway, Roy Davis Jr., Terri Hunter i Victor Simonelli da spomenemo samo neke.

Neki vrhunci u ranim godinama NYC-a, odabrana je pjesma "Wait No More" koju su producirali Dani Lerouge & Ron D 8 Lim a objavio Frist Choice Records na kompilaciji koju je objavio Chrysialis, promovirao EMI i distribuirao Sony Music.

Od 1995. Power Of Love Productions raste i uključena je u glazbene, klupske, zabavne, umjetničke i modnu industriju. Power Of Love Productions stvorio je preko 1000 velikih događaja u Švicarskoj, u SAD-u, u gradovima New Yorka, Detroit, Zurich, Miami, Los Angeles, Chicago, Las Palmas (Kanarski otoci) i Hrvatska.

Godine 1997. Power Of Love Productions preselila se na svoju stvarnu lokaciju na Floridu. Godine 2007., zbog cijele promjene glazbene industrije koja je prešla s vinila, kazeta i CD-a na MP3 i digitalno izdavaštvo Power Of Love Productions ponovno je pokrenut kao digitalni label, stvaranje glazbe i događaja te tvrtka za razvoj međunarodnih umjetnika.

Godine 2010. Power Of Love preuzeo je glavni nezavisni distributer Believe Digital koji je sadržaj katapultirao globalno uključujući sve uključene zemlje i teritorije, na svim kontinentima i na svim digitalnim glazbenim platformama, kao što su Apple Music, Amazon, YouTube, Spotify, Beatport, Deezer, MTV (Italija) i mnogi drugi.

Katalog produkcije Power Of Love narastao je na gotovo 1000 zapisa i pjesama koje se objavljuju i izdaju otkad je došlo do ponovnog pokretanja i s preko 40 umjetnika, koji dolaze iz Japana, Brazila, Francuske, Italije, UK-a i SAD-a.

Label je također dosegao nekih TOP 200 Itunes Dance Charts u Kanadi, kao i top 100 Urban Charts, Top Ten House, Electronica & Dance Top liste u Skandinaviji, kao i Top 200 Itunes Dance Top liste u Bugarskoj.

Nakon 29 godina postojanja, Power Of Love Productions nastavlja širiti svoj katalog i nastoji uključiti novitete kao što su NFT.s u bliskoj budućnosti.

Power of Love ove godine organizira drugo izdanje festivala Spazm in the Multiverse koji se održava od 29. do 31. srpnja u dubrovačkim Lazaretima.

Ulaznice su dostupne u pretprodaji na Entrio, a line up je slijedeći:

Victor Simonelli (USA)
Mike Agent x Clark (USA)
Ron D 8 Lim (USA)
Andy Compton (UK)
B – Side (USA)
Igor
DJ Ivess
DJ Zeko

Shaquille O’Neal nakon spektakularnog nastupa na Krku: -Vraćam se sigurno ovdje-

 
Shaquille O'Neal, nekad slavni košarkaš, a danas poznat i kao DJ Deisel napravio je pravi spektakl u klubu Diamond kod Malinske na Krku. Svojim DJ setom – kombinacijom trapa, EDM-a i hip hopa – izazvao je uzavrelu atmosferu pred nekoliko tisuća ljudi u nedavno otvorenom klubu.

Među oduševljenim partijanerima bilo je obožavatelja iz cijele Hrvatske, ali i brojnih turista, a mnogi su došli odjeveni u dresove popularnog Shaqa i klubova u kojima je igrao. Publiku je pridobio na samom početku uz uzvik „Ruke gore“ na hrvatskom jeziku. U publici su bili i proslavljeni NBA košarkaši Luka Dončić i Goran Dragić, inače O'Nealovi prijatelji, koji su mu se i pridružili na pozornici. Skromni i pristupačni Shaq neumorno je dijelio autograme i fotografirao se s obožavateljima koji su nastojali biti što bliže pozornici i svom idolu.


Morate biti strpljivi s ljudima jer su oni ovdje zbog vas. Ljudi se trebaju poštovati i živjeti u miru. Želim upoznati ljude i kulturu kamo god išao“, izjavio je O'Neal.
Novinarima je kazao ako je još uvijek O'Nealović kako se sam prozvao za posljednjeg posjeta Hrvatskoj. „Sviđa mi se što su mnogi koji se prezivaju na -ić sjajni strijelci. To pokazuje puno o ovoj zemlji iz koje dolaze neki od najboljih igrača NBA-a“, rekao je Shaq.

Atmosferu na svojim partyjima usporedio je s košarkaškom utakmicom. „Jednaki je užitak nastupati kao DJ ili igrati košarku pred publikom. Atmosfera je slična, ljudi se dolaze zabaviti, uživati i spremni su za to dati novac“, rekao je bivši košarkaš.

Shaquille O'Neal je oduvijek pokazivao interes za glazbu, a još u vrijeme košarkaške karijere objavio je i nekoliko rap albuma. Posljednjih godina je velika zvijezda noćnih klubova i festivala poput glasovitog Tomorrowlanda gdje nastupa i pred desecima tisuća obožavatelja. Prije i poslije DJ Diesela nastupio je i njegov sin Myles O'Neal koji je uz pokazani talent za puštanje glazbe cijelo vrijeme plesao s publikom koja je svjedočila nevjerojatnoj sinergiji oca i sina na pozornici. Obojica su izrazili oduševljenje reakcijom publike i najavili obavezan ponovni dolazak na Krk.

U Diamondu večeras pušta Mahmut Orhan, dok je sutra u programu Marko Nastić.


 

Jedan od vodećih Live techno umjetnika Saytek na Moondance festivalu


Ovoga ljeta festival se održava od 29. do 31. srpnja, a osim dvodnevnog partijanja u samoj utvrdi možete uživati u čarima boat partija, edukativnim radionicama i afterima.

Headlineri ovogodišnjeg izdanja su Mr.C, Oliver Deutschmann, Jamaica Suk, Insolate, DJ Jock, Saytek Live itd, o kojem možete saznati više u nastavku.

Moondance festival je "Berlin na moru"

Endorfin Klubske scene osigurao je ograničeni broj weekend ulaznica sa 20% popusta za najvjernije fanove. Dovoljno je da upišeš promotivni kod endorfin20 na Entrio i ostvaruješ značajnu uštedu za partijanje u Trogiru.

Kompletan program Moondance festivala

Saytek na Moondance nastupa uživo. Pravim imenom Joseph Keevill je trenutno jedan od najuzbudljivijih i najzanimljivijih britanskih live izvođača. Još od 2013. i nominacije za najboljeg britanskog live izvođača  Saytek je svojim inovativnim pristupom i improvizacijama kako u svojoj produkciji tako i u live nastupima izronio iz dubina undergrounda i prometnuo se u jednog od vodećih live techno artista.

Njegove sirove house, techno i acid  snimke s nastupa našle su put do setova mnogih renomiranih dja. Sve to mu je omogućilo nastupe u nekim od najznačajnih klubova i festivala širom svijeta (Tresor, Watergate, Sisyphos, Suicide Circus, Awakenings, Creamfields, Resistance, Shoom,Printworks). Jedan je od nekoliko artista pozvanih od začetnika Love Paradea Dr. Mottea za sudjelovanje u projektu Rave The Planet kojim se od Unesco-a zahtjeva da berlinsku techno scenu proglasi nematerijalnom kulturnom baštinom koja doprinosi razvoju društva i civilizacije u cjelini. Veselimo se njegovom nastupu u zidinama Kule Kamerlengo.

Na koliko bi partya otišli kad bi izumili pilulu za životni vijek od 200 godina?


Ideja da se živi nekoliko stotina godina je oduvijek bila nemoguća, a smatrala se najvećom fantazijom miljunera. Ipak, znanstvenici koji se bave starenjem otkrivaju da su na korak da stvore pilulu koja bi ljudima omogućila da žive 200 ili više godina. S njom kažu da organi neće moći propadati, prenosi Mondo.rs

Dr Andrew Steel, britanski kompjuterski biolog i autor nove knjige o dugovječnosti, rekao je da ne postoji biološki razlog zbog kojeg ljudi ne bi mogli doživjeti 200 godina. On vjeruje da nova pilula eliminira tzv. zombi ćelije u tijelu koje su glavni krivac za propadanje tkiva i organa koje se događa s godinama. Pilule koje izbacuju ove čelije iz ljudskog tijela, već se koriste u ispitivanjima na ljudima i mogle bi biti dostupne na tržištu za deset godina, smatra dr Steel.

Studija otkrila dob kada si prestar da partyjaš?!

"Svakih nekoliko godina imamo nove studije koje donose neku fundamentalnu granicu čovjekovog životnog vijeka, ali u svima njima nedostaje jedan ključni dio, a to je činjenica da nikada ranije nismo pokušavali da liječimo proces starenja. Ne vidim nikakav fizički ili biološki razlog zašto ljudi ne bi mogli živjeti do 200 godina. Izazov je da li se biomedicinska znanost može dovoljno razviti da to omogući", zaključuje on.

Pa sad se s razlogom pitamo ako se ta pilula i pojavi dok smo živi koliko će onda trajati partijanerski staž jednog čovjeka koji živi 200 godina? Probajte si zamisliti koliko biste festivala i partya obišli za dva stoljeća života.

Tko čeka, taj dočeka. Ultra Europe se vratila uz rekordnu posjećenost

Najveći festival iz Ultra Worldwide familije,Ultra Europe, je još jedan festival u nizu koji se vratio u velikom stilu. Stadion Park mladeži je drugi put bio domaćin festivala, nakon čega su otoci u splitskom akvatoriju preuzeli tu ulogu.

Dolaskom prvih produkcijskih kamiona, znalo se da je “to to”. U zraku se napokon moglo osjetiti “ono nešto” što je falilo prethodna dva ljeta. To “nešto” je atmosfera u zraku desetaka tisuća ljudi koji su došli u Split zbog Ultra Europea. Bili ljubitelji festivala ili ne, morate priznat da grad jednostavno drugačije diše tih nekoliko dana. Tako je bilo i ovog puta, kroz sva tri festivalska dana.

Ljubitelje elektronske glazbe u Splitu su dočekale četiri pozornice. Brojne posjetitelje na ulazu je čekao Oasts stage na kojem je dio domaćih DJ-eva dobilo priliku nastupati i zagrijavati publiku za ono što ih čeka unutar festivalskog kompleksa. Domaći DJ-evi su priliku dobili i na UMF Radio Stageu, gdje su pozornicu dijelili s nekolicinom mladih DJ-eva i producenata iz svih krajeva Europe. RESISTANCE je klasično bio namijenjen ljubiteljima techno i house zvuka, dok je Mainstage bio u rukama najvećih i najskupljih imena scene.

Prva večer je prošla “burovito” što se moglo primijetiti u nešto lošijem zvuku i nedostatku pirotehnike koju je viša sila spriječila. No nešto lošiji razglas i manjak spektakularnih dodataka nije spriječio desetke tisuća posjetitelja da se prepuste užitku. Mainstage prve večeri je bio obilježen od strane nekoliko izvođača. Psy-trance duo Vini Vici su se još jednom vratili u Split i donijeli totalno drugačiji zvuk od onog što se inače može slušati na glavnim festivalskim pozornicama. Pravi “mainstage zvuk” je donio Afrojack sa svojim kreativnim mashupovima. Radijskih i pop hitova nije izostalo kod Marshmallova. Dok je završnih 90 minuta večeri pripalo kralju trancea. Armin Van Buuren ovog puta nije publiku odveo u “A State of Trance” već u neke tvrđe žanrove – hard trance, hardstyle i techno su bili na repertoaru. Upravo ti žanrovi su bili najava onog što nas čeka u sljedećim festivalskim danima.

S druge strane festivalskog prostora na RESISTANCE stageu AIROD je donio tvrdi techno zvuk s LENSKE etikete i pripremio za poslasticu koja ih je čekala nakon veterana Richia Hawtina. Iako su Splićani još prošlog ljeta trebali upoznati Ameli Lens, njen prvi nastup je ipak bio prošlog petka. Kraljica visokih BPM-ova je toliko zainteresirala publiku, da mjesta unutar RESISTANCE stagea uopće nije bilo, tako da je dobar dio publike proveo sa svih mogućih strana, samo da dožive nastup belgijske zvijezde.

Drugog festivalskog dana bura se smirila, što je značilo da pirotehnika dobiva zeleno svjetlo i Mainstage se mogao doživjeti u punom izdanju. Ljubitelji “golden age EDM” zvuka s početka prošlog desetljeća su mogli uživati u Krewelli iza kojih je slijedio Nicky Romero. Osim svog poznatog zvuka, široj publici na festivalu je prezentirao i svoju dublju stranu koja se krije iza pseudonima monocule. Jedan od iščekivanijih setova Mainstagea je definitivno bio Oliver Heldensov. Nizozemac koji je svoju popularnost stekao kroz future house zvuk, posljednjih nekoliko godina se okreće techno i objavljuje ga kao HI-LO. Na Parku mladeži je odlučio biti u svom alter egu i tako je odradio HI-LO set uz par vlastitih komercijalnih hitova. Upravo komercijalnih hitova i glazbe za širu publiku nije nedostajalo kod Alessa. Iz Pariza u Split je došao DJ Snake sa svojim prepoznatljivim trap zvukom, ali bez njegovog prepoznatljivog crowd controla. Zatvaranje drugog dana je pripalo Timmy Trumpetu koji je u 90 minuta seta ubacio sve brze i jake elektronske podžanrove – melbourne bounce, psytrance, big room, hardstyle, hardcore, future rave.

RESISTANCE stage i drugog dana je bio prepun ljubitelja techno zvuka. Stage su otvorile domaće snage – Krešo i Pero Full House. Nešto laganiji i melodičniji techno pod dirigentskom palicom Ilaria Alicantea je rasplesalo publiku i zagrijalo za Ninu Kraviz. Ruska techno kraljica je odradila set s toliko ID-ova, da je cijelo vrijeme netko pokušavao “shazamirat” što drma iz zvučnika. Izlazak sunca se dočekao uz švedskog velikana, Adama Beyera, koji se još jednom vratio u Split. Njegov set je najbolje opisao komentar jednog posjetitelja “ovaj Beyer vozi ka da je benzina 9kn”.

Nakon dva festivalska dana, čekala nas je spektakularna završnica. Na Mainstageu, ACRAZE je dočekivao prve posjetitelje s Tech House setom, a u backstageu Steve Aoki je spremao torte koje će bacit u publiku. Trance velikani, Above & Beyond, su još jednom opravdali svoje ime i publiku bacili u trans i podsjetili sve da je život sačinjen od malih trenutaka. Iako je i on sam svoje ime stvorio kroz trance, TIESTO danas vrti nešto totalno drugačije. Publici to nije smetalo, jer su ipak od njega očekivali samo najveće radijske i pop hitove. Nakon nekoliko godina u Split se vratio i Martin Garrix, zbog kojeg se na licu mjesta i rekonstruirao dio pozornice. No sva tri dana Mainstagea su se svela na njeno zatvaranje i povratak Hardwella u Europu. Nešto manje od četiri godine Hardwell je izbivao sa scene i u studiju marljivo kreirao novi zvuk kojeg je prezentirao u Miamiju ovog proljeća – a fanovi su ga nazvali big room techno. U 60 minuta povratničkog seta u Miamiju, Hardwell je odsvirao sve trake s novog albuma Rebels Never Die, a na twitteru objavio da ima još 20-ak stvari koje su spremne da ugledaju svjetlo dana. Upravo na Parku mladeži smo imali priliku čuti dio tih noviteta koji su publiku bacili u delirij toliko da su se počeli penjat po razglasu.

Zatvaranje RESISTANCEA ništa manje nije bilo spektakularno. Domaća posada je još jednom otvarala pozornicu, a u oko nam je upaoFull Ferry sa svojim hrvatskim house obradama. Ljubitelji brzog i tvrdog techna su i u nedjelju došli na svoje s Pretty Pink i Annom. Dok je pravo osvježenje cijelog vikenda bio Joseph Capriati sa svojim groovy setom za vrijeme kojeg jednostavno se nije moglo stati plesati. Posljednji izlazak sunca nad Parkom mladeži se dočekao uz Marca Carolu, koji nije zaludu otpjevan u hrvatskom house hitu “Zatvaram k’o Carola”.

Osmo izdanje festivala je iza nas s diskutabilno slabijim lineupom nego što smo navikli od Ultra Europea. Taj manjak se dobro kompezirao s prvim nastupima techno diva Amelie Lens i Nine Kraviz u Splitu, kao i veličanstveni povratak Hardwella. Produkcija kao i uvijek nasvjetskoj razini, ali vrijedi istaknuti osjetni manjak pirotehnike i vatrometa za potpuni festivalski doživljaj. Prostora za napredak uvijek ima, od bookiranja raznovrsnijeg lineupa, do većeg raznovrsnog sadržaja po festivalu za odmorit noge i ubit vrijeme dok se čeka najdraži DJ.

Kroz festivalska vrata, prema službenim brojkama, prošlo je nešto više od 130 tisuća posjetitelja. Odokativno subota i nedjelja su bile vjerojatno dvije najposjećenije festivalske večeri Ultra Europe ikad. Velikom dijelu publike ovo je upravo bio prvi festival kojeg su ikad posjetili, tako da je lijepo bilo vidjeti buduće generacije i naraštaje ultranauta. Neke od njih možda budemo susreli dogodine od 7. do 9. srpnja kada nam se Ultrina festivalska mašinerija vraća.

Polina Mytko: Inspiriraju me ljudi, nova mjesta, rad s profesionalcima


Jedina je hrvatska članica Ultra Angels kao plesačica festivalskog brenda Ultra od 2018. Osim na Ultra Europe pleše i na ostalim Ultra Music festivalima po svijetu (Singapur, Kina, Miami…). Počela je tako da je prošla u Amsterdamu na audiciji. Posebno je zbog toga putovala tamo, a samo ih je nekoliko prošlo od nekoliko stotina…

Rodom iz Saint Petersburga, 2012. se preselila u Hrvatsku i od te godine niže samo uspjehe u svom radu i kreacijama. Sudjelovala je na Super Talentu gdje je bila polufinalist te na mnogim drugim kulturno-umjetničkim manifestacijama, festivalima itd. Također je i Art direktorica „Angels Dance Company“. Poznata je po svom trbušnom plesu, a evo što nam je rekla o svom radu, nastupima na Ultri…

– Odradila si preko 600 nastupa čitavom planetom, od kuda dolazi moć i inspiracija za plesom?

Inspiriraju me ljudi, nova mjesta, rad s profesionalcima entertainment industrije iz cijelog svijeta, jako puno sam naučila od njih. Neke stvari sam vidjela po prvi puta na festivalima diljem svijeta pa sam to znanje primjenila na nastupima sa svojom plesnom grupom u Hrvatskoj.


Foto Sergej Kozlov

– Koji su neki od festivala koji su ti ostali u sjećanju kao najdraži?

Možda neočekivan odgovor ali… Ultra Europe u Splitu! Taj mi je festival definitivno najdraži radi atmosfere. Puno ljudi koje dolaze iz različitih zemalja se na 3 dana ujedinjuju u jednu obitelj. Bila sam na Ultri u Miamiju, Pekingu, Singapuru, ali taj pozitivan "vajb" ima samo nasa splitska Ultra.

– U kojem elektroničkom žanru si se pronašla i koji ti najviše odgovara za tvoj rad?

Više volim hiphop – just kidding. Ja kao plesačica slušam baš svaku vrstu glazbe. Kod elektroničke glazbe isto nemam preferenci, sve mi ovisi o DJu. Ako je DJ dobar, uživati ću bez obzira na žanr.

– Počela je ljetna sezona a samim time je i otvorena festivalska/clubbing scena i kultura. Jesi li bookirana do kraja ljeta?

Vrlo vjerojatno. Iako postoji nešto sto mi je draže od nastupa na festivalima… To su moji solo nastupi. Nastupam s brazilskom sambom, trbušnim plesom, imam fire i led show. Takvi performansi su mi uvijek prioritet.

Što ti se najviše sviđa u festivalskom okruženju? Sloboda, otvorenost uma posjetitelja, umjetnost općenito ..?

Ekipa! Definitivno. Kad imaš dobru ekipu posao je gušt, a ideje stižu same i uopće se ne umaraš. Također, uvijek me fascinira scenografija, kad je dobro postavljena ostavlja jako lijep umjetnički dojam.

– Postoji li koja druga umjetnička praksa i okruženje kojima se baviš osim plesa?

Da! Izrađujem plesne kostime. Skoro sve moje kostime za nastupe i za moju grupu angels sam napravila sama. Svi kostimi koje koristimo za naše tematske partije mogu se vidjeti na našoj internet stranici www.angels-croatia.com

– Hrvatska elektronička scena je podosta popularna u europskom clubbing svijetu. Po tvom mišljenju, koje su prednosti i mane našeg clubbing đira?

Ekipa je dosta kreativna, stvarno ima puno talentiranih ljudi na sceni, kako na stageu tako i u produkciji. A mana, točnije manjak – love! Domaći partijaneri su navikli na jeftine karte ili besplatan upad. A onda ne možeš napravit ništa kvalitetno osim o svom trošku. Usporedite cijene karata u europskim gradovima i kod nas… Dobar event uvijek košta.

Više info: https://polinamytko.com