Skip to main content

Najduži automobil na svijetu postao još duži

Američka limuzina sastavljena od šest Cadillaca sada mjeri čak 30,5 metara.

Najduži automobil na svijetu i do sada je bio “Američki san” – ultradugačka limuzina sastavljena od šest Cadillaca Eldorado, no nakon procesa restauracije ova je limuzina postala još duža i popravila vlastiti rekord. U Guinnessovoj knjizi sada stoji da je najduži automobil na svijetu dug čak 30,5 metara (izvorno je bio dug “samo” 18,3 metara, a izrađen je 1986. godine).

Današnji vlasnik Michael Dezer kupio je ovaj automobil od čovjeka koji ga je produžio za dodatnih 12 metara, restaurirao ga i potpuno iznova opremio. Američki san, sada se kotrlja na 26 kotača, a u kabinu može smjestiti do čak 75 putnika. U ovom neobičnom vozilu, kojim je prilično teško manevrirati, smjestili su se dodaci kao što su vodeni krevet, bazen, jacuzzi, teren za mini golf, pa čak i heliodrom.

Kako bi mogao savladati krivine, automobil je podijeljen na dva dijela, u sredini spojenih zglobom.

Pogone ga dva Cadillacova V8 motora smještena sprijeda i straga

Budući da je vozilo godinama stajalo napušteno u jednom skladištu, njegova je obnova Dezera koštala oko 250.000 dolara i trajala je tri godine, a uključivala je i neznatno produljenje karoserije kako bi se Guinnessov rekord popravio. Dezer je sa svojim timom morao potpuno obnoviti gotovo sve dijelove vozila, od šasije na dalje. Neke je zamijenio originalnima iz Cadillaca, pa ukupno sada vozilo teži preko 11 tona, a konstrukcija mu je “poput one kod čeličnog mosta”, ističe ponosni vlasnik.

Izvor: Autonet.hr

Noise Test Croatia – konceptualni festival u kamenolomu koji spaja spektar žanrova


Noise Test Croatia koji se ove godine održava od 11. do 14. kolovoza nastao je sasvim slučajno – neshvaćeni komentar je doveo do konceptualnog eventa. Svaki umjetnik na line upu festivala pušta glazbu koju je osobno producirao i da pritom nije još izdana. U konačnici to postaje izlaz za miljune nepreslušanih, zaboravljenih traka koje spavaju na hard-diskovima producenata.

Većina ih radi na par traka istovremeno, a kad im jedna dosadi pređu na drugu. Tek nekolicina traka ugleda svjetlo dana iz raznih razloga – izdavačke kuće ih odbiju, ostanu nedovršene, zaboravljenje ili jednostavno ne postoji mjesto gdje bi se mogle čuti. Noise Test je samo za te trake!

Večer daje rok producentima da završe trenutni rad i pokažu publici na glasnom klupskom ozvučenju. Korisna vježba u kojoj umjetnik može provjeriti produkciju na zvučniku i vidjeti reakciju publike u stvarnom vremenu. Publika sa strahopoštovanjem gleda jer ne mogu vjerovati da je sve zvukove koje čuju producirao umjetnik koji svira.

"Reakcije prijatelja producenata su neprocjenjive", kaže Medika, promotorica i pokretačica Noise Test-a "obično uz rečenice " što je ovo? ' i 'nisi mi rekao za ovo?' Ali kad si pravi glazbenik, trake ti samo nastaju, čak je i umjetnik iznenađen onim što pronađu kad iskopaju starije projekte – te brze, zaboravljene kasnovečernje sesije. Ovaj showcase stvarno pokazuje umjetnikov sirovi zvuk i svaki put je to neka od najbolje glazbe koju smo ikada čuli. „Prilično smo selektivni, ali čini se da privlačimo i nevjerojatne talente, pa od headlinera do onih koji dolaze, svi su na istoj frekvenciji, i slučajno – apsolutno talentirani. "

Noise Test ima ogroman Soundcloud profil sa snimkama unatrag 15 godina. Track packovi i šestosatni audio blokovi podjećaju da možete osjetiti okus glazbe – očito vrlo različit, Leftfield Drum & Bass + Jungle + Dubstep + Bass + Techno.

"Stvarno se osjeti kao da se umjetnost predstavlja", dodaje Medika, "ali nikako ne nedostaje energije plesnog podija. Naravno da se uobičajeni stilovi uvijek ispiru, ali pokrivamo sve osnove – od Halftimea, Footwork, Autonomic, 130 – žanrove koji mnogi ljudi nisu ni čuli. "

Naravno, uz veće događaje kao što je festival ovog kolovoza, ima dovoljno mjesta za DJ-e, nastupe uživo, kao i za showcase produkcije, tako da se koncept širi za tu priliku. Ovaj događaj traje već 16 godina s rezidencijama u Londonu i Bristolu, a ima hrvatske korijene te se nada da će odjeknuti na hrvatskoj elektroničkoj glazbenoj sceni. Otvoreno pozivaju producente da stupe u kontakt radi nastupa i umrežavanja. Ako želite sudjelovati, pošaljite svoju glazbu na društvene mreže!

Za 40 EUR dobivate ulaznicu za puna 4 dana, uz Stari kamenolom na vrhu otoka Čiova, do kojeg se lako dolazi preko Trogira i Čiovskog mosta. Očekujte 4 dana partijanja na plaži i glavne pozornice koja će raditi do ranih jutarnjih sati. Kampiranje je uključeno u cijenu ulaznice ili možete pronaći smještaj u Slatinama u blizini ili kratku vožnju brodom do Splita.

Rezident kultnog DC10 Ibiza pušta na spektakularnom zalasku sunca u Zadru


Engleski DJ, glazbeni producent Patrick Topping gostuje u Zadru za desetak dana te je jedan je od headlinera Amnesia pres. Monument To The Sun u suradnji s BSH Events.

S njim još u nedjelju, 29.05. od 17h nastupaju Marco Faraone, Lauren Lo Sung i Pablo Panda na zadarskom spomeniku Pozdrav suncu, a ulaznice su dostupne na Entrio.


Foto Marko Edge

Kao jedan od najuspješnijih umjetnika svoje generacije, Patrick Topping je pridonio stalnom dotoku pozitivnosti u kulturi koju tako jako voli, postavši pritom jedan od najpopularnijih DJ-a na sceni. Dobitnik je DJ nagrade Newcomer i Track of The Season na Ibizi za singl Forget.

Nagradu za najboljeg Tech House DJ-a dobio je 2018. godine

Trick partyji će se u DC10 održavati svakog petka tijekom srpnja i kolovoza, a ugostit će brojna imena kao što su Dennis Ferrer, Kevin Saunderson, Andrea Oliva, Eats Everything, Lauren Lo Sung i još preko 40 izvođača. Detalje možete vidjeti ovdje.

Govoreći o rezidenciji, opisuje je kao "ostvarenje snova za mene"

"Debi Tricka na DC10 čini se nestvarnim, ali i prirodnim domom za nas, jer sam puštao u klubu toliko puta kao rezident Paradisea, od 2013.", rekao je u priopćenju za javnost. “DC10 je najzgodniji klub na otoku, tako da je biti dio tako legendarnog mjesta definitivno vrhunac moje karijere do sada! Istovremeno angažiranje nekih od začetnika scena i raznolikost i pokazivanje raznolikosti zvukova o kojima se Trick bavi.”

 
 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

A post shared by BSH events (@bshevents)

Future Scope festival je pružio široku glazbenu lepezu i nešto drugačije iskustvo


Nakon dvije pandemijske godine, napokon smo dočekali prvi pravi festival bez restrikcija, mjera ili bilo čega drugog što bi nam moglo poremetiti pravi užitak u glazbi. Kako bismo proslavili dolazak ljetne sezone, izgledni kraj pandemije kao i jubilej Future Scopea kroz tri dana festivala posjetitelji su mogli uživati u preko 30 izvođača elektronske, hip hop, rock i pop glazbene scene na četiri festivalske pozornice.

Festivalska vrata su otvorena bila od poslijepodnevnih sati, a Electronic Stage za večernje sate i dolazak kultnih imena elektronske scene je pripremala domaća postava. Nedaleko, na Live Stageu uvertiru u prvi dan su imale mlade snage hrvatske trap scene. Sunčano poslijepodne, ipak nije pružilo ugodan zalazak sunca i pogled na Jarunsko jezero, već je stiglo grmljavinsko nevrijeme koje je na sreću samo kratkotrajno pomrsilo planove partijanera i organizatora. Program s Electronic Stagea se premjestio u šator zadužen za after partyje, prigodno nazvan After Tent. Dok su neki pošli u zaklon ili potragu za kabanicom, desetak neumornih posjetitelja je ostalo na Live Stageu i nisu marili za pljusak.

Vremenske ne prilike su srećom bile kratkog trajanja i sve se moglo nastaviti kako je bilo planirano. Shipe i Jock su još jednom odradili B2B kao uvertiru za legendu Stacey Pullena koji je donio prepoznatljiv zvuk Detroita na Jarun. Electronic Stage je zatim preuzeo papa Sven Vath, koji je u svom trosatnom setu napravio glazbeno putovanje desetljećima svoje karijere kao i cijelim spektrom techno zvuka. Vathov set je kao i uvijek obilježen fantastičnom selekcijom vinyla koji je bio popraćen vrhunskom produkcijom te performansom akrobata koji su žonglirali s vatrom na pozornici, svi ovi elementi su doprinijeli nezaboravnoj energiji u kojoj su mogli uživati posjetitelji svih generacija.

Dok je dio brojne publike uživao u zvukovima housea i techna, drugi su imali iskusiti Live stage i nešto drugačije live nastupe legendarnog Paul Van Dyka i Maura Piccota. Nezahvalnu ulogu su imali domaći momci iz Corti Organa koji su svoj set započeli po kiši, ali kako se ona smirivala tako se i publika pridružila njihovom trance putovanju. Paul Van Dyka je dočekala već zagrijana publika kojoj je on predstavio nekoliko novih stvari s nadolazećeg albuma, kao i live verzije bezvremenskih hitova. Točku na i Live stagea je postavio Mauro Picotto koji je u svom setu napravio presjek karijere i vratio se sve do svojih eurodance dana s početka tisućljeća.

Program na Electronic i Live Stageu je završio u 3 sata poslije ponoći, a za sve one kojima je trebalo još glazbe i plesa, tu je bio After Tent gdje su partijanere čekali Maurizio Schmitz i Petar Dundov.

Drugog dana festivala, vremenske prilike više nisu bile problem te je sunce i vedro vrijeme pratilo posjetitelje tijekom cijelog poslije podneva i večeri. Recept je bio sličan prvome danu, Electronic Stage su pripremali domaći DJejevi, a na Live Stageu publika je mogla uživati u nešto drugačijem zvuku. Umjesto trapa, u Subotu je na repertoaru bio pop i rock. Posjetitelji su se mogli vratiti u 80-te s elektro pop sastavom Denis&Denis, nakon čega je stigao moderni hrvatski rock zvuk Borisa Štoka. Večer na Live Stageu je zaokružena s Rundekom&Ekipom, Urbanom i njegovom četvorkom te ABOP-om.

Nakon što su Stacey Pullen i Sven Vath razdrmali Electronic Stage u Petak, istim tempom je nastavila Sister Bliss koja je odradila Faithless DJ set i dovela posjetitelje do Insomnije. Pozornicu je zatim preuzela još jedna važna ženska figura elektronske scene, Nicole Moudaber koja je podignula tempo s nekoliko ID-jeva. Sam Paganini je rutinski razdrmao kukove partijanera, dok je sami finiš večeri pripao DJ Rushu. Jedno pitanje koje vječno ide na živce većini DJ-ejeva je kada mu netko iz publike postavi pitanje da pusti kultnog “Jaguara”. DJ Rusha nije trebalo moliti za tu stvar, jer ju je on ukomponirao u svoj set na sveobuhvatno zadovoljstvo publike.

Za ples do jutarnjih sati drugog dana su bili zaduženi Marina Karamarko i Shipe koji je imao još jedan B2B ovog puta s Life4Funkom.

Trećeg dana festival se održao u manjem obujmu, na samo dvije pozornice. After Tent je postao Party Tent kojeg su preuzele britanske snage Terry Francis i Nathan Coles, uz podršku doajena hrvatske scene Felvera. U nedjeljom poslijepodnevnu na Live Stageu posjetitelji su mogli uživati u samom vrhu hrvatske glazbene scene – De Touru, T.B.F.-u i Elementalu.

Više tisuća posjetitelja svih generacija je prošlo kroz festivalska vrata Future Scopea koji je pružio nešto drugačije iskustvo od onoga što smo navikli kod njih. Osim vrhunskih imena s elektronske scene, glazbenu lepezu su proširili i tako otvorili priliku publici da čuju nešto novo i drugačije, što inače možda sami ne bi poslušali.

Dalin Vajcner: -Zrće možda postane naš drugi dom-


O oba dva eventa već smo pisali – Apokalypsa je za ljubitelje različitih vrsta techna i housea, dok Summer of Love mami uzdahe onima koji rado vole EDM zvuk. O svojim iskustvima koja traju preko dva desetljeća u Češkoj, te na Ibizi, i konačnim planovima za Hrvatsku i Zrće saznajte u nastavku izravno od gospodina Vajcnera.

Na elektroničkoj ste sceni dugi niz generacija, kakvi su bili vaši počeci i prvi kontakti s plesnom glazbom?

Na elektroničkoj smo sceni od 1999., Paul van Dyk je došao na naš prvi event u vlaku za 200 njemačkih maraka i imao plastičnu vrećicu s 10 vinila u ruci, ili smo organizirali događanja u autogaražama gdje su Chris Liebing i Marco Carola vrtili nevjerojatan underground techno. Iskreno govoreći, u Češkoj su 90-ih postojale diskoteke u kojima su dr.Alban, 2Unlimited i veliki momci iz teretana slijegali ramenima, tražili tučnjave i fizički napad. Upravo je to bio razlog zašto se nisam osjećao ugodno na ovim događajima – smatrao sam da je to primitivno zabavno. S druge strane, na techno/house eventima je vladao mir, tolerancija, nitko nije gledao tko ima kakvu odjeću, a zajedno su uživali u glazbi. To je bio glavni poticaj – kohezija i zajedništvo.

Jeste li posjetili i proveli neko vrijeme u Pagu, Hrvatska?

Naravno, kao "pravi" Čeh bio sam "dužan" svake godine, kao malo dijete, provoditi mnogo dana u Hrvatskoj, jer je naša obitelj imala turističku agenciju i godinama je vodila turiste na Pag. Imao sam tamo lijepo djetinjstvo i mnogo "tinejdžerskih uspomena".

Koja je priča o nastanku Apokalypse i Citadele?

Apokalypsa i Citadela jedni su od prvih velikih techno indoor eventa u Češkoj i jedina su dva indoor eventa koja su preživjela toliko godina i traju i dana – svi ostali su bankrotirali. Malo ljudi današnje generacije ne zna da su Apokalypsa i Citadela od 1999. godine konkurenti i veliki rivali. Apokalypsa je dovodila poznata techno imena koja su tada bila "in"; Citadela je dovodila više intelektualaca. Ovaj "rat" je dobila Apokalypsa, a projekt je kupila Citadela. Apokalypsa je uvijek dovodila imena koja su nešto značila i uvijek smo tražili svježinu i inovativnost. Istodobno, nismo se bojali uvesti druge varijante techna, u Češkoj smo pokrenuli trend "schranz" – danas hardtechno.

Taj stil još uvijek držimo u svojim rukama, možda iz nostalgije, ali ipak vjerujemo da je jutro vrijedno za izbiti se iz cipela. Apokalypsa je oduvijek bila kontroverzna jer se nismo bojali unijeti puno tehnoloških inovacija u to vrijeme – poput vodenog laserskog zida, voice over DJ trailera ili pokretnih LED ekrana, prvih megamiksova i horor-end-of-world svjetske teme (shvatite, govorimo o 2004. godini). Kupnjom projekta Citadela ovaj smo događaj pretvorili u univerzalni elektronički projekt bez techna, gdje Paul van Dyk svira redovito i nekoliko puta godišnje, ili ponekad sviraju imena kao što su Worakls ili Paul Kalkbrenner, Sven Vath, po prvi put smo doveli Deadmau5a. Citadela se morala razlikovati od Apokalypse, jer bi kao techno projekt prestala postojati.

Ove sezone na Zrće dolazite s dva festivala (Apokalypsa i Summer of Love), poznajete li jadransku elektroničku scenu općenito?

Kao jedan od članova našeg tima imam puno iskustva sa plažom Zrće. Sa suprugom [Misa Salacova] sa torbom punom glazbe sam proputovao cijelu Europu, organizirali smo događanja u Češkoj, Slovačkoj i Ujedinjenim Arapskim Emiratima zadnjih 22 godine. No, da budem iskren, naše produkcijsko iskustvo prikladno za Zrće je uglavnom s Ibize, gdje smo organizirali vlastite projekte u Eden clubu, Cafe Del Maru, Mambou ili ste naše projekte mogli čuti na primjer na Ibiza Global radiju. Ibiza je odlična škola za proizvodnju događanja na plaži. Čvrsto vjerujemo da ovoj plaži imamo što ponuditi, nešto iz nje naučiti i nešto ostaviti na Zrću.

Kakvu atmosferu i energiju ćete donijeti s Apokalypsom? Različiti oblici elektroničkog zvuka?

Apokalipsa ima karakter događaja, gdje je na glavnoj pozornici uvijek nekoliko varijanti techno glazbe. Uvijek želimo da se svaki posjetitelj dobro provede na Apokalypsi, bilo da voli više groovy techna, dark techna, detroita, pa čak i acid techna, klasičnog engleskog techna ili se ne boji ući u hard techno na kraju događaja. Apokalypsa uvijek uključuje tematsku AV priču, dj trailere koje pripovijedaju holivudski govornici. Također želimo donijeti posebne lakše setove, zbog čega smo odabrali boat party u kojem se nalaze house alter-ego Dj Rusha i Ben Simsa. Tko može reći da je doživio ova dva tehno veterana u house verziji na moru?

Koji su neki od razloga zašto ste odabrali plažu Zrće za mjesto festivala? I kakvi su Vam planovi ovdje?

Već dugo pratim plažu Zrće – i nadam se da ovim neću nikoga uvrijediti, dugo sam je doživljavao kao svojevrsnu "dječju" diskoteku za turiste, osim Cluba Kalypso koji je trenutno najbliže našoj ideologiji. Zaista ne želim nikoga uvrijediti i poštujem svakog promotora, ali to je bio moj osjećaj. Naravno, uvijek postoje žanrovi koji su u điru određeno vrijeme i promotori moraju raditi te događaje jer se puno puta plaćaju zaradom od događanja koja su na potpuno drugoj razini u smislu glazbene kvalitete. Ne radimo samo techno, već rasprodajemo dvorane i amfiteatre za 15-20 tisuća ljudi s pop mainstream umjetnicima iz cijelog svijeta, organiziramo turneje za rock bendove ili radimo klasičnu glazbu. Sa Zrćem smo u posljednje 2 godine stekli dojam da želi postati više Ibiza, biti stvarno klupski, a ne više samo luka za djecu bez glazbenog mišljenja – i želimo biti tamo, jer u tome uživamo i veselimo se sljedećim godinama!

Koji je koncept i ideja festivala "Summer of Love"? Hoće li ponuditi nešto inovativno i jedinstveno na hrvatskoj obali?

Festival Summer Of Love bio je jedan od najboljih čeških plesnih festivala na otvorenom ikad, a ja sam kupio prava na ovaj festival nakon njegove propasti samo kako bih spriječio da brend SOL nestane – nikad nisam mislio da ću ikada iskoristiti ovu ideju. Kada sam vidio mogućnost održavanja događanja na Zrću, automatski sam povezao naziv festivala s ovim krajolikom – to je bio znak.

Summer Of Love koncept je EDM festivala na koji uvijek želimo pozvati više svjetskih imena na jednu pozornicu i uz jedan ulaz. U ovoj prvoj godini pripremili smo sjajan line up obogaćen popodnevnim partyjem na plaži uz more ili party brodom, gdje je atmosfera nevjerojatna i ni jedan češki party brod ne može joj se približiti. U klubu Kalypso na premijernom izdanju nastupit će dva imena iz Top 100 DJ-a svijeta. Vrijedi spomenuti i Moksi, ime koje je vrlo popularno kod nas i u zemljama u okruženju. Potom će u klubu Rocks nastupiti Brooks, kojeg poznaje više obožavatelja Martina Garrixa.

Kakav je vaš cjelokupni pogled na hrvatsku elektroničku scenu? Jeste li bili na nekim festivalima i događanjima u Hrvatskoj? Ako je tako, kojih se najviše sjećate?

Hrvatska nema toliko klubova kao, primjerice, Češka, više su kao lounge barovi pa nema usporedbe. Nije slučajno da je u Hrvatskoj jedan od najvećih festivala na svijetu, Ultra Europe. Novalja je prekrasan grad, a plaža Zrće je kao manja Ibiza. Vidim da na Zrću možemo izgraditi vrlo jak brend koji će posjetiteljima ponuditi najbolje što svjetska scena nudi. Zrće ima veliki potencijal da postane još jedna Ibiza i zato smo ovu destinaciju odabrali kao svoj sljedeći dom.

Šlag na kraju torte za 20 godina Future Scopea je nastup Sam Paganinia

Talijan je poznat po perkusivnom i harmoničnom technu, a publiku je usrećio druge noći Future Scope festivala na Electronic Stageu od 23.30 do 01.30h

Slijede još završna reportaža našeg novinara i intervju sa Corti Organ koji će uslijediti kroz koji dan. Uživajte!

Pogledajte kako je prošao sam početak festivala u petak poslijepodne, pa potom i nastupi Sven Vatha, Paul Van Dyka, Stacey Pullena i domaćih snaga istog dana.

Vruća tjelesa druge noći Future Scope festivala

Prava ludnica na Jarunu tijekom nastupa Sister Bliss iz Faithlessa

Jarun u subotu: Vrtoglavica na flooru uz Nicole Moudaber i DJ Rusha