Skip to main content

Carl Cox pojavljuje se u novom BBC dokumentarcu Music and Motorbikes


Od acid housea i ravea do eksplozije britanske klupske kulture, Carl Cox je samoproglašeni čuvar dance glazbe. U svom petom desetljeću Carl Cox misli ne samo na Ibizu već i na moto utrke Sjeverne Irske. U novom dokumentarcu za BBC Sounds, 59-godišnjak govori o svojoj opsesiji motociklima i zašto je 2013. godine odlučio osnovati vlastiti motosport tim.

"Izgubio sam svoju dozvolu prije nego što sam dobio dozvolu… U policiji su me poznavali," rekao je, okrivljujući svoju ljubav prema brzoj vožnji još u tinejdžerskim danima. Od 2014. je Carl Cox Motorsport privukao vrhunske vozače poput Michaela Dunlopa, a tim se natjecao na North West 200, Ulster Grand Prixu i Isle of Man TT.

Kad bi posao postao previše naporan Cox bi uživo gledao trke, uz kolegu i ikonu plesne glazbe, pokojnog Keith Flinta. Provodili bi sate pričajući o motociklima tijekom trke. Frontmen Prodigyja također je želio voditi vlastiti tim. Carl je rekao da je hit The Prodigyja "Firestarter" glazba koja ga najviše podsjeća na cestovne utrke.

DJ je također govorio o tragičnoj prirodi sporta, svojim razgovorima s Michaelom Dunlopom o nastavku utrka i jesu li električni motocikli budućnost cestovnih utrka. Dokumentarac u audio formatu možete poslušati još 26 dana ovdje.

Carl Coxa ćemo ovo ljeto slušati na Sonus festivalu. Sonus će se održati od 21. do 25. kolovoza 2022.

Plaža Zrće i klubovi Papaya, Aquarius, Kalypso i Noa ponovno će ugostiti festival iduće godine, a evo tko je još dodan na line up u drugoj fazi:

Anfisa Letyago, Ann Clue, Black Coffee, Deborah de Luca, Denis Sulta, Desiree, Enrico Sangiuliano, FJAAK DJ i William Djoko.

Facebook event

U prodaji su regionalne ulaznice na
https://we-love-sound.com/sonus-festival

 

Sister Bliss, Richie Hawtin, Orbital i drugi u novoj knjizi koja slavi 50 godina Rolanda


"Približavajući se i osobno" renomiranim umjetnicima "i njihovim odnosom s Rolandovim proizvodima, produkcijom i izvedbama", knjiga također sadrži intervjue s "inovatorima koji su pomogli dizajnirati opremu koja je Rolanda učinila onim što je danas", kaže Roland.

Među ostalim intervjuiranim umjetnicima su Thomas Dolby, Jimmy Jam & Terry Lewis, Ali Stone, Omar Hakim, Howard Jones, Peaches, Swizz Beatz, Jean-Michel Jarre, Egyptian Lover i mnogi drugi.

Prošlog mjeseca, Roland je najavio novi dodatak kao dio svoje pretplatničke usluge Roland Cloud. Novi plug-in oponaša poznati Juno-60 efekt refrena, koji je postao osnovni dio zvuka cijelog Juno asortimana, a koji se proslavio jer se čuje na Mr Fingersovom 'Can You Feel It?'.

Ovdje pogledajte Rolandovu stranicu povodom 50. obljetnice

Sister Bliss pušta kao Faithless DJ Set na predstojećem Future Scope festivalu na Jarunu od 13. do 15. svibnja. Njen set je na rasporedu 14.05. (subota) na Electronic Stageu, a ulaznice za festival mogu se kupiti na Entrio.

Richie Hawtin dolazi također na Jarun, ali mjesec dana poslije u sklopu We Love Sound Open Aira koji se održava 15. lipnja na 3 pozornice. Ulaznice su dostupne ovdje.

Orbital nastupaju u Beogradu povodom 30 godina rada na sceni, a koncert će se održati 4. lipnja na lokaciji Luka Beograd.

Krenulo odbrojavanje: sve je spremno za deveto izdanje Impulse Festivala!

Kao i u prethodnim izdanjima tako i ove godine u fokusu je aktualna alternativna glazba te promocija urbane kulture. Nove lokacije, mnogobrojni sadržaji i zanimljivi gosti, a studenti će ulaznice moći kupiti po pretprodajnoj cijeni i na dan programa.

Dnevni boravak domaćin je otvorenja festivala (utorak, 19.4.) s promocijom knjige "Glazba za Žedno uho" autora Mate Škugora s kim će kao moderator večeri biti novinar i glazbenik Luka Benčić. U sklopu narativnog dijela festivala dan kasnije u OKC Palach će biti održana tribina „Kako izdati ploču?!“. Uz zanimljive goste,  (su) vlasnike nezavisnih izdavačkih kuća: Danijel Sikora (Geenger Records/PDV Records), Bojan Bojkov (više manje zauvijek) i Mirko Burazer (Basic & Rough), razgovarati će Marin Jurčić (Distune Promotion).

#musiciseverywhere

Iščekivani glazbeni program festivala počinje u četvrtak, 21. travnja, a otvaraju ga dva nastupa u dva različita prostora. Alternativna kantautorica Barbara Munjas od 21 sat uz pratnju benda na botelu Marina predstavit će svoj debitantski album „Right Place Right Time“, dok će se u muzeju informatike Peek&Poke odigrati audiovizualni performans kojeg potpisuje Packmess – glazbenik i inženjer koji na improvizaciju i minimalističke gitarske drone strukture nadodaje glazbene ekspresije ostvarene putem joysticka.

Dan kasnije, u petak, publika može uživati paralelno na tri lokacije.U The Beertiji će biti glasno – nastupa zadarsko-riječka metal kombinacija bendova koju čine E.N.D. i MBurns, a nakon koncerta Dorian Pavlović (gitarist bendova Cold Snap/Manntra) preuzet će DJ-pult puštajući all-time metal favorite. U nedavno otvorenom Nemo Klubu na premijerni riječki nastup stiže Peki Pele koji poziva svih na cjelovečernji ples. "Pripremite se na degutantnu kombinaciju plesnog popa, punk estetike i kućne produkcije“. Nakon koncerta uslijedit će „Beki after Peki“ party. Treća lokacija večeri je klub Manual gdje će nas zabavljati Plazmatick s posebnim setom s kojim proslavlja 25 godina rada. Večer otvara mlada dj-ica Kim Ono.
 

U subotu glazba je posvuda od ranog jutra. Novost festivala je da će se u Kružnoj ulici od 10h održati tradicionalni sajam ploča (17 izdanje), ali i artBazaar. Osim nikad veće ponude vinila i rukotvorina, posebnost proljetnog sajma biti će Impulse punkt – poseban merch te spontani DJ-set na 33 okretaja. Večer nudi izuzetan klupski izlazak. Pogon kulture rasturiti će zagrebačka elektro mašina ABOP zajedno s domaćom house podrškom; dj-ica  j.popowitch i dj AMOR. Prvi klupski koncert glazbeno-umjetničkog kolektiva Mrave brojim rezerviran je za Nemo Klub, a nakon koncerta Bonko režira posljednji after party festivala.

Festival sezatvara u nedjelju (24.4.) riječkom premijerom glazbenog doksa „Don’t Go Gentle – a film about IDLES“ u Art-kinu Croatia. Film govori o pronalaženju njihove snage u ranjivosti, vodi nas kroz prijateljstvo te insajderski upućuje u borbu za prostorom u kojem smo različiti.

X-ica

U programu kao i organizacijskom timu festivala aktivno sudjeluju studenti (bivši i sadašnji). Upravo je i to jedan od ciljeva festivala, maksimalno uključiti studentsku publiku. Tako ove godine uz predočenje važeće x-ice studenti ostvaraju mogućnost kupovine ulaznica za sve programe po pretprodajnoj cijeni i na dan programa (ukoliko nije rasprodan).

No, to nije sve. Povodom 15 godina muzej informatike Peek&Poke studentima uz važeću x-icu nudi besplatne pojedinačne posjete i to: u utorak, srijedu i u subotu u terminu od 12h do 19h. U petak, 22.4., organizirano je specijalno stručno vodstvo za 10 studenata u 15h, po principu prijava tko prvi, i to putem e-maila: [email protected].

ULAZNICE

Ulaznice za glazbeni dio programa su dostupne preko sustava Entrio i u Dallas music shop Rijeka, osim za Manual klub koji iako djeluje po principu members only biti će dozvoljen ulaz svima. Za filmsku premijeru ulaznice je moguće je kupiti na blagajni art kina i/li preko sustava ulaznice.hr. Naravno, ulaz na promociju knjige, na tribinu, ali i za nastup Packmessa je slobodan.

Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizualni identitet festivala zaslužan je dizajnerski studio Radnja iz Zagreba. Festival sufinanciraju Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske, Grad Rijeka – Odjel za kulturu, Primorsko-goranska županija, HDS-ZAMP i Zaklada Kultura nova.

Festivalske poveznice

Facebook

Instagram

Distune promotion

SKC

 

Borovo Giveaway: Osvoji paket Startasica

Borovo je u Giveawayu pripremilo vrijedne nagrade:

1. nagrada – poklon bon 400 kn za Startasice
2. nagrada – poklon bon 200 kn za Startasice

Kako do nagrada?

Kako biste sudjelovali u Borovo Giweawayu potrebno je posjetiti naš Instagram i odigrati sukladno pravilima.

VIŠE O BOROVU
Osnovano 1931. godine sa sjedištem u Vukovaru, Borovo je tijekom proteklih godina izgradilo svoj identitet, ne samo u Hrvatskoj nego i u cijeloj regiji stvaranjem moderne, urbane, sportske i certificirane sigurnosne i radne obuće.

Borovo cipele postale su dio života mnogih naraštaja i sinonim su za kvalitetu. U njihovoj proizvodnji koriste se samo materijali prirodnog porijekla kao što su koža, platno od 100% pamuka i prirodna guma od kaučuka koja se također proizvodi u tvornici u Borovu.

Slijedeći ideju jedinstvene kvalitetne obuće, naši dizajneri stvaraju jednostavnu, ali modernu i udobnu obuću izrađenu s posebnom pažnjom i ljubavlju, obuću koja prolazi kroz najmanje 20 brižnih ruku. Takva proizvodnja rezultira stvaranjem poznatih marki kao što su Startas, Boromina, Borosana, Rubber, The Big Blue, My Ballerinas i BQueen.

Borovo stalno stremi prema vrhunskoj kvaliteti, tehnologiji te istraživanju i razvoju proizvoda. U posljednjih nekoliko godina značajna su sredstva uložena u opremu, tehnologiju i know-how. Proizvodni kapaciteti godišnje dosežu i do 1 milijun pari obuće.

Glavni prodajni kanal je vlastita maloprodajna mreža koju čini 74  trgovine u Hrvatskoj. Veleprodaja je također značajan dio naše prodaje i u njoj smo stekli povjerenje
velikih tvrtki koje koriste našu obuću u svakodnevnom radu. U posljednje dvije godine Borovo se snažno usredotočilo na povećanje izvoza otvaranjem novih tržišta i kroz veleprodajni i maloprodajni kanal. 2020. godine otvorena je web prodaja za područje Slovenije, Austrije i Njemačke.


 

Boogaloo subotnje jutro kao after svih partya. Zagrebe ujedini se!


Subotnje jutro preplavit će se toplim setom Lemona koji će uskoro proslaviti 30 godina otkako se bavi glazbom, a tijekom karijere postao je poznat i po maratonskim setovima od 9 sati.

Nastupao je uz svjetski poznata imena Richieja Hawtina, Johna Digweeda, Dubfirea i mnoge druge. Nastavno na jutarnji line up dolazi i Shipe koji svoju rezidenciju sa Future Scopeom ispisuje već godinama, a tijekom nje odradio je gigove uz imena koja krase sami vrh elektroničke scene kao što su Fatboy Slim, Jeff Mills, Amelie Lens i mnogi drugi.

Navijte budilice ili nastavite tanzanje jer u subotu se sprema trening za razbuđivanje!

FB Event
After Hours w. Lemon & Shipe
 

DnB dijamant Balkana: Adis Kutkut aka Billain

Osim što se bavi audio produkcijom i glazbom od ranih dana te niže uspjehe s najpoznatijim producentskim kućama,također je uspješan u filmu, crtanju, dizajnu te SF-svijetu. Njegov album „Nomad's revenge“ nominiran je za najbolji album godine na British DnB Awards, dobitnik je Ambasadora 2021. za regionalnog izvođača godine te je sudjelovao na raznim svjetskim audio-video projektima koje je uspješno realizirao.

Veoma kvalitetan i svestran umjetnik s Balkana. Iako se pronašao u Drum and Bass i Neurofunk elektronskim žanrovima, u ranijim danima je bio okupiran technom, houseom, hip hopom, jazzom… U nastavku intervjua otkrijte ostale detalje oko Billainovog umjetničkog stvaralaštva.


 
1. Pošto si u umjetnosti oduvijek, koji su sami početci tvog stvaralaštva? Od kuda si crpio svoju prvu iskonsku inspiraciju i ljubav za umjetnošću?

S četiri godine se desilo to neko drugačije crtanje, crtao sam oči prije svega. Mislim da me je to jako rano zaintrigiralo kao klinca, i kako nisam sa punom familijom odrastao, tako introvertan proveo bih puno vremena čitajuci ljude kroz njihove poglede, i dobio sam to neko šesto čulo koje mi je nekad pomoglo da se klonim problema u getu ratnog Sarajeva, a i da prepoznam dobrotu. Taj dio je bitan jer je povezan sa stvaralaštvom; introvertni sistem je u mom životu stvorio toliko toga u kompenzaciji samoće da mi na mom "ostrvu" ne bude dosadno. Mada se to kasnije pretvorilo u opsesiju da učim sve što me zanima, čak i na naučnom nivou.

Mislim da se tad u tom školskom buntu "primitivnog školovanja iz prošlog ideološkog režima" rodila ljubav za informatičkim znanjem i poveznicama silnih crteža, slika, skulptura i zvuka koji su se ipak nadovezali blagom sinestezijom. To više nije ljubav već neki viši pojam bića ili uopšte postojanja. Stvaralaštvo je iznad umjetnosti, a umjetnost je danas valuta; vrsta robe koja se svakim danim sve više digitalizira. Ono što je ipak iskonsko ostalo u umjetnosti je ta originalna moć stvaralaštva. Nešto posebno i lično što mogu da podijelim sa svima da ovo mjesto učinim ljepšim, i da ljude približim svom ostrvu isto uz najiskrenije dobrodošlice. Bitno je šta kao djeca vidimo, pronalazimo, čujemo; to nas usmjeri cijeli život u prostore gdje eventualno otkrijemo šta zapravo volimo prije ili kasnije.  

2. U kojem razdoblju svog životnog puta si otkrio za DnB glazbu i kako to da je DnB prevladao u tvom radu?  

DnB se desio vjerovatno s prelaza, sa godina elektronskih eksperimenata koje su stvorile Chemical Brothers, Prodigy, Fatboy Slim, Aphex Twin, tačno vidimo prelaze Peshay, Goldie, Photek, s druge strane Leftfield, Massive Attack, dvije trećine Ninja Tunes labela, Amon Tobin cjelokupno. Piratstvo u Bosni je bio savršen edukacioni sistem za one poput mene koji su mogli samo priuštiti disk i kasetu od 4-5 bosanskih maraka – 2-2.5 eura na pijaci. Otkrivanje muzike na dnevnoj bazi. Bitno je pomenuti da je međuperiod bila eksplozija techno scene koji je tad šokirala i Motte-a jer nas prestanak rata je aktivirao nesto slično padu berlinskog zida.

Ja tada sa 14,15, pa sa 16 imam svoje prve radio mixeve sa radio Fern-a po prvu svirku preko rebirth-a kao liveact techno dj na "Electronic music connection" u CDA. Taj minimal Techno je nevjerovatan žanr, jer treba napraviti jednu veoma inteligentnu vrstu 4×4 repeticije a da ima neki sulud narativ. Nakon vjerovatno hiljadu techno projekata, jednostavno želja da nađem hiphop i dnb i scifi narativ u kombinaciji je ponudila tada drum and bass scena. Vjerovatno moja nezasitna želja za kompleksnim progresom i učenjem da pravim nešto u mnogo neistraženih i mlađih žanrova.

3. Koji je tvoj osobni stav prema DnB sceni na Balkanu? Kakva je situacija s DnB glazbom u Bosni?  

Pohvalio bih novu ekipu "Prototip" koja rastura u Sarajevu u underground domeni, obično ljudi prave neki red al oni sad preuzimaju. DnB je imao uvijek kultnu poziciju u Sarajevu iz razloga što smo kao "Kontra Dj-z" dovodili pionire već krajem 90ih, Stakka & Skynet, Optiv, Matrix, Kemal, Teebee, Black Sun Empire, Bad Company itd, a to je privuklo mnogo ljudi pa tako i mene u crew otkrivsi njihov radio, i partyje koje su pravili na raznim lokacijama.

U Beogradu je to uradio Codex crew, burazeri Phase, Toxic i Batinjo Kastiljas. u Novom Sadu je Baseline crew i drugovi tadasnjeg Hain Teny crew-a Shpire pa Surenje s Bojanom. U Zagrebu Confusion DJ-s kratko ali ubrzo – Dirty Beatz, moji drugovi Kodin i Tekitoka i Luka. Ovi ljudi su odgovorni za neke najbolje partyje koje smo imali, koje imamo i koje ćemo sigurno imati na Balkanu jer svi ovdje ljudi imaju nesto zajedničko, a to je da istinski vole ovaj žanr.

4. Pošto je pandemija uzrokovala čitav preokret na globalnoj glazbenoj sceni,  mnogi umjetnici su zapravo doživjeli katarzu tijekom pandemije, kakva je situacija bila s tobom i projektima?

Ne znam sta bih tačno izdvojio; S obzirom gdje sam, oduvijek smo imali vrstu izolacije kao zemlja sa veoma mizernim pasošima i restrikcijama dužih kretanja, a kad na to dodam svoju introvertnu izolaciju osjetio sam da mnogi ljudi nemogu da žive ono što ja živim cijeli život. Nekima je to katarza ne znam jel dobra ili loša jer je sve individualnost. Ja mislim da su se neki ljudi približili međusobno pa tako i meni kroz taj cijeli proces gdje se ljudi skupe samo u nevolji, a to meni i sigurno mnogima igra dosta važnu ulogu u tome da ostanemo ljudi koliko toliko.

Stekla su se nova prijateljstva, na milion novih načina. A preokret koji se desio je da možemo da vidimo ko je tako lako odbacio muziku i ostala stvaralaštva, a ko je ostao, pa možda čak i prikovan sudbinom. Kako ovaj svijet mogu samo da doživljavam kroz oblike i vibracije, nestanak bi znacio i nestanak mene. Tako da uz neki minimalni faktor sreće najviše igra uloge da se izborimo i koliko uopste ima volje – jer odmah tu ima i načina. Svijet se jako promijenio, a mi smo prelazna generacija, puno nas vec doživljava tu "staru dušu" a nismo toliko ni stari. Mislim da smo se malo dozvali.

5. Na kojim festivalima si bio aktivan zadnjeg ljeta?

Istaknut cu Seasplash. Neki su bili otkazani i dosta je bilo igdje otići a da nije otkazano ili da putovanje nije otezano.

6. Pošto si podosta okupiran i filmom, da li ti je trenutno zanimljivije raditi glazbu  za film ili producirati elektronsku glazbu?  

To je dio koji zapravo sad najviše povezujem, istražujem. Mi moramo imati neke te kategorije koji razdvajaju zvukove. Ali tu se upravo gube slučajnosti koje mogu da spoje svjetove na sasvim nove načine. Film Tenet je dobar primjer, taj soundtrack razbija zidine filmske kompozicije i elektronske muzike i pravi neke sasvim nove tenzije. Prvi Matrix je imao strašan tim elektronske scene tokom cijelog filma. To je trenutno dio u kojem imam najvise zabave i nove neotkrivene moći koje mi pomazu da ostvarim cak i scene, koje nastanu usred “slijepog” slušanja. Mnogo toga “elektronsko” je već tu u filmovima nekih par godina više nego ikad prije. Lično mislim da može još intenzivnije da se izgubi ta granica izmedju filma i kluba. Sjećate se prvog Blade filma i “bloodbath” scene u klubu? Taj film je živ dan danas u memoriji većine radi te kultne klubske trake koju bukvalno vidite u glavi zbog filma. To je ta moć dva svijeta, a to je samo jedan od primjera koji su nam se urezali.

7. Mogli bi tvoju glazbu okarakterizirati surealnim, apstraktnim i kozmičkim zvukovima, kao avangardna poveznica, da li si ikad proučavao psy trance kulturu?  

Psytrance je mnogo zanimljiva audiovizuelna spona, i u više navrata bio sam bookiran na Trance festivalima, al kao dnb izvođac. Ono što nas povezuje ja vjerovatno ta nota nepoznatog i drugačijeg narativa gdje ljudi osjete povezanost i jedan širi spektar kao krug ljudi koji su jako rano uživali u masovnom donošenju vizuelnih umjetnika u isti. To je doprinijelo jednim širokim ekosistemom u trance kulturi baš kao što možemo reći sta su graffiti uradili za hiphop. Jedina razlika je sto je umjetnost u trance kulturi i dalje neistražena a upravo ta mistifikacija je odlična.

To je na primjer samo jedna poveznica sa onim što ja pokušavam u cyberneuro pokretu. Druga poveznica je sto dosta mog narativa ima neki psihokosmički moment, pošto obožavam Jodorowskog, Syd Mead-a, Moebius-a, starog Ridley Scott-a, Carpentera, Kubrick-a, Katsuhiro Otomo-a, Masamune Shirow-a ima ih puno! Ali to je taj surealni dio istraživanja, taj žanr koji nije cyberpunk ali jeste cyber jer smo sve više digitalizirani a neuro jer ipak je to još uvijek nas um koji ostavlja tragove u nečemu novom, tehnološki nevidljivom prostoru ukratko – Cyberneuro.

8. Nekoć si bio i u hip hop vodama te repao, da li i dalje ponekad imaš poriv prema repanju?

Rap je veoma interesantan lokalizovani manifest. Savršen audio kod koji formira mišljenja i stavlja činjenice u audio format današnjice, život, politike , kriminala, zabave. Oprostite što toliko tehnički opisujem taj fenomen ali svojevremeno bilo mi je zanimljivo kakve sve misli perkusivno mogu izaći. Mislim da to tržiste ima isti problem kao i ostala, a to je da mnogi u njemu vide više entertainment nego intelektualnu ideologiju. Drugim riječima nedostaju mi ljudi kao El Bahatee i klasični nastavak brata Ede Maajke. Nešto poetsko čiju štafetu je preuzeo brat Marchello. I koliko god mi ljudi govorili da je ta muzika iz nekog drugog doba ili trenda, te riječi dan danas okreću Balkan naopačke. Nisam sebičan što sam prestao nešto što je moglo biti istog pravca kao i Bahatee, bez dlake na jeziku, nego sam prestao što je to jako usamljen put bio na Balkanu tada.

Ostao bih u tom modu, necenzurisani ćitač vijesti novina na glas za taj prokleti minimalac. Apolitična figura prema kojoj su uprte oči i prsti, predmet svojatanja, a sami svoji, ljudi koji su proputovali da oktriju šta se krije van kutije. Podržavam sve hrabre kolege, danas je to Marchello I Vojko. Ja ne volim balkanski kult ličnosti, previše pažnje i potrebe da se objašnjavamo, pogotovo ovdje za svaku riječ koju spomenemo. Prepolitični smo da bi preživjeli neogrebani. Mnogi od nas su tako mentalno otisli, muzikom. Sama muzika skida filter svemu tome i delokalizuje značenje s utjecajem na cijelu planetu. To je samo moj lični doživljaj. Što sam više putovao to sam manje htio pričati o jednom kraju. To je taj problem, u mom slučaju solucija da prestanem. Naši krajevi nas ne poštuju dovoljno. Šta znači umrijeti da bi te kraj poštovao posthumno? Tamo u budućnosti je ista prošlost, gdje ulice ne zaslužuju naša imena jer tu su ljudi koji nisu željeli naše stvarne želje dok smo bili živi.

9. Kao kraj, mogli bi zaključiti da u svom inspirativnom radu i CV-u mnogo eksperimentiraš, inovativno provodiš svoje projekte te multimedijski ulaziš u mnoge grane umjetnosti. Kakav je tvoj stav prema budućnosti u umjetnosti? Vidiš li više utopijske ili distopijske motive?

Svako u svom vidu i kategoriji stvaralaštva doprinosi nečemu sebi i oko sebe. Mi smo mnogo zanimljiva vrsta neiscrpnih kurioziteta, i kao takva vrsta na ovoj zemlji, mi pomjeramo granice nauke, tehnologije, psihologije i same suštine nas kao bića i stim otkrivamo dobre i loše strane u nadi da uvijek ona dobra prevlada. Oduvijek sam uživao u činjenici da su svi istražitelji otkrivali svoje suštine kroz puteve drugih ljudi, pjesnika, pripovjedi i mnogih drugih dijela u kolektivu. Budućnost je stvorila jače poveznice i logično je da time i more informacija postanu jedan neprestalni tok koji povezuje čak i ono naizgled nepovezivo u nešto novo i uzbudljivo. Ja sam istraživač i nomad na tom putu i kao takav vidim i dobro i loše.

Svaka izumiteljska revolucija ima “user-e” i “abuser-e”. Ali svakom sa dostupnom inteligencijom je dovoljno na nađe zanimljive puteve u svemu ovome i ostavi svoj ogled i trag, pa bilo kakav. Zvuk slika i priča je sveto trojstvo ljudskog traga na ovoj planeti. I svi su povezani, sve ostalo je što bi ugrubo rekli – marketing. Ne vidim da život ima nekog drugog dubljeg smisla osim empatije koja je srce ovog prvog navedenog svakako; Stvaralaštvo je razlog našeg postojanja, samim time smatram da ću do kraja da eksperimentiram i pronalazim nove načine da pričam, zvučim i predočim nesto starim, sadašnjim i budućim generacijama. Ono što ostaje iza nas su samo memorije, i njih treba stvarati i čuvati.